Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz RocknRoller #61160 üzenetére

    Nem ismerem a G astrakat, de azok alapjan, amit leirtal, ha nem irod a vegere, akkor en irtam volna, hogy valoszinüleg egy lelakott, szethajtott peldanyhoz volt szerencsed. Sajna barmilyen autot le lehet nullazni, egeszen rövid idö alatt.....egy G astra eseteben meg azert böven volt ideje a tulajnak/tulajoknak.

    Pl egy gyenge fek az függ a fekektöl, gumitol. Volt rajta valami sz.r fekrendszer egy 10 eves teli gumival nyilvan nem fog lassulni az auto. Ha alatennel egy EBC feket + jo nyarigumit, akkor a G astraval veszfekezve is a szelvedöig nyulna a szemed :D

    A 2 dti adagolos ha jol tudom, de gyari adat szerint 12 sec alatt 100 on van. Ez nem raketa teljesitmeny, de feltünöen lomha nem lehet, plana 1,9 pdt ivel összehasonlitva. Ugyanakkor motorhangolason persze sok mulik. Nekem 1,7 cdti van es pl haverom amikor ment vele az ugyan olyan 1,6 benzin H utan, akkor kimeresztette a szemet, hogy hu ez hogy huz :) , pedig nem futja gyorsabban a 100 at, de a turbo es a motor hangolasa miatt 2000 körül tenyleg szepet tol. Masik haverom 1,6 dizel quashquai ja hasonlo teljesitmenyü, de egesz mashogy van hangolva (nyilvan az suv), az sokkal inkabb szivo karakterisztikaju....na de lenyeg, hogy feltünöen lomha nem lehet, ha nem 200+ loerös autokhoz vagy szokva.

    Szervo az mas kerdes. Pl a fiatokban baromi nagy a szervo rasegites....nekem pont az a tré, mert nem ahhoz vagyok szokva. Nekem a H astraban is azert meg kell fogni a kormanyt, ha tekered....ez ilyen, megszokas kerdese.

    valto sem lehet ennyire rossz.

    Keress olyan G astrat hahun ami tetszik es szep allapotu es azt probald ki inkabb....legalabb most mar latod, milyen a rossz :)

Új hozzászólás Aktív témák