-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Nekem a 110 lovas (2008) van, de nem lancos, szijas. Nem tudom elötte milyen, de gyanitom oriasi különbseg nincs. 90k km a vezerlescsere.
DPF nekem van, abban nem tudom, opcionalis volt akkor még (motorkod alapjan tudhato).
Kettöstömegü sanszos, hogy van benne, ez hasznalatfüggö. Ha 200k ig nem volt cserelve, azzal mindenkepp erdemes kalkulalni.
Valto ott 5 sebesseges lesz, ami elvileg nem problemas.
Turbo elvileg sokaig jo lehet, de persze böven kinyirhato ennyi idö alatt.
EGR t erdemes megnezni, ha nagyon koszos, akkor jelezheti, hogy rövidtavokra sokat hasznaltak, illetve "joarasitott" gazolaj ment bele es akkor az injektorok allapota is kerdeses, ami komoly tetel. (kipufogo rendszer tisztasagi fokabol is lehet ilyen dolgokra következtetni)
Nemeteknel 800-1M között mennek kb. Joaru dizel autoval azert csak ovatosan....
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Declare #61252 üzenetére
Köszönöm!
A jóár nem a tulajtól fakad, az ára alkumentesen kerek 1 misi, szóval az semmiképp sem gyanús.
Tehát a kuplung damoklész kardja. Rettentő drága, nagyobb motoros, újabb, magasabb kategóriájú dízelekbe ált. olcsóbban kapni.
Elvileg 1 hónapos benne a szíj. De más nincs említve, esetleg ott nem kellett volna görgőket meg vízpumpát is cserélni...?
EGR+ esetleg DPF kox nem takarítható ki egy alapos autópályázással tartósan 3000 felett? Vagy ezeknek már halottnak a csók kategória..?
Futómű hogy bírja ezeket az úttalan utakat?
-
gerisz23
őstag
válasz AMD Power #61230 üzenetére
Ennyiért megéri.Én külföldit vettem 1éve,digit klímás,meg picit szebb belül mint az itthoni darabok.Költeni kellett rá sajnos,meg még pár dolgot rendbe kell rajt rakni.
Olajat úgy döntöttem kicserélem magam,mobil 5w40 megy majd bele,így egy tizesből kihozom a dolgot.
Lényeg,futkosós autónak jó pakolni is lehet bele,igaz egy hosszabb nyaraláshoz,nagybevásárláshoz kicsi.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
vzsryl
nagyúr
Váltószoknya cseréjekor felléphet komoly probléma? Találtam egy leírást, miszerint a váltókart kell kiszedni, amihez elég egy stiftet kihúzni. Ez ennyire egyszerű lenne?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AMD Power
titán
válasz tboy93 #61238 üzenetére
Értem. Köszi szépen az infókat. Régen egy időben vezettem C Corsat. 1.7 dízelt. Az mondjuk nagyon jó volt.
De én is attól félek ,hogy "családi" autónak ez kicsi lenne nekünk. De persze ettől függetlenül még talomba tartom.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
Valoban az az 1 millio egy korrekt arnak tünik!
Ennek a kupplung/kettöstömegü arnak kerdezz utanna, en soknak erzem ezt a 300k árat.
Alapjaraton, kuplungot ovatosan nyomkodva meg lehet kb mondani miujsag....de csak ha tudod, mit kell figyelni.
Turbonal ugyancsak van egy fütyülö hang, ami gyakran jelzi a veget (40-50 km/h rol mondjuk ilyen 1500 körültöl finoman gyorsitva 2000-2500 körülig kifülelhetö)
Ezek az "elvileg 1 honapos a szij".....hat ja...vagy igen vagy nem. A 90k csereperiodust nezve, 90/180/270k km nel van kb a csere ideje. Görgöket mindenkepp, meg valami feszitöt, de a vizpumpat is erösen ajanlott ilyenkor cserelni.
Takarithato minden + vannak egesz jo üzemanyag adalekok, amik segitenek jo esellyel, csak a baj az, ha hosszu idön keresztül folyamatosan tömödött, azt varazsütessel nem lehet megszüntetni....illetve a dpf is ha nagyon eltömödik, akkor annak annyi, vegyszerrel takarithato még, de utanna mar gyorsabban fog ujra tömödni es akkor mar csere jön....vagy ganyolas/levagas/falazas...stb.
A kuplung kerdes szerintem a kevesbe para. Az egy dizelnel kb tervezhetö. Ha rossz minösegü gazolajjal hajtjak, akkor az üzemanyag rendszer dugulasai, magasnyomasu szivattyu, injektorok....ezek a veszelyesebb dolgok.
Meg egy dolog, ami eszembe jutott, ami nekem az elejen galibat okozott: egr gáz hütö rendszerben egy szelep, ami a szerelöm szerint tipus hiba, hogy berozsdasodik es nekem ezert random szervizkulcsos lampat dobalt. ez az egesz egyseg es a jobb oldalon latszik az a fekete üreges henger, na azt szedtek le nekem (ez a motrterben is latszik, ha kinyitod, kb legelöl közeptajt)
Nagyon megretteni nem kell, jo kis motor ez, de azert egy hozzaertövel mindenkepp erdemes megnezetni, illetve tartaleknak egy dizel autonal mindig lennie kell...itt egy 3-500ezer huf kb elegendö szvsz. Nem azert mert biztosan ra kell költeni, de elöfordulhat.
-
zolmesz
aktív tag
válasz vzsryl #61236 üzenetére
Egyelőre 2 helyről kaptam árajánlatot:
1. 50e Ft (elsők) + 20e Ft munkadíj, valamint 28e Ft (hátsók) + 10e Ft munkadíj, tehát összesen 108e Ft az egész, és itt talán még nem számoltak a kapcsolódó alkatrészek cseréjével, szerintem.
2. 34e Ft (elsők) + 26e Ft (hátsók) + 4500 Ft/db (porvédő gumi, ebből mennyi kell, 4db?) + 11e Ft/db (gólyaláb javító, ebből mennyi kell 4 db?) + 15e Ft munkadíj, tehát összesen 75e Ft + a gumik, meg gólyalábak, amennyi kell.
Szerintetek reálisak az árak?
-
Fkris
őstag
Srácok, visszatértem a könyöklővel.
Minden autóba beszerelhető a gyári könyöklö?
2006 os Classic IIröl lenne szó..."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Szada85
aktív tag
válasz Markizmark #61241 üzenetére
Üdv,
Akkor googlizd meg a "Z22SE Problems/issues" opciót is, és legalább ennyi fórumot fogsz találni a negatívumokról
Ez nem egy rossz fórum például:
[link]Nem károgás, csak tapasztalat, én is minden alkalommal, mikor autót néztem/nézek, ez az elsö, hogy rákeresek, milyen motorral volt ( motorkóddal ) elérhetö, és aztán a szimpi motorral egyszerüen beütöm a motorkód+problems szópárost a keresöbe, sokszor borzasztó érdekes dolgokat dob ki, nem egy autót dobtam emiatt a kosárból.
Ahogy már írták a Motor láncos, és a korai szériákon a nem megfelelö kenés, láncfeszítö miatt nyúlhat/szakadhat a lánc, emiatt összeakadhat a motor, elvileg Volt is rá visszahívási akció, ilyent is olvastam.
Ennek elöjele, ha járó motornál " lánczörgést " hallasz, akkor vagy megnyúlt a lánc, vagy nincs rendesen feszítve.
Ettöl függetlenül egy vezérléscserét kompletten ( lánc, feszítök, vezetök, tömítések ) be kell tervezni, ha ilyet veszel. Ezt a legtöbbször egyébként is megejti az ember használt autó vásárláskor ( legalábbis én ), mert ez minden motornál fennáll, hogy ha az elpukkan, viszi magával az egész kócerájt.
Nem lebeszélni akarlak, ha az ember úgy áll neki, hogy betervez egy alapos átnézetést, ezt azt kicserél, utána jó kis Motor lehet, van köbcenti is, nyomaték....Szerintem.
Láttam ilyen 2.2-est beavatkozás közben, szeretek szerelgetni, de ezt én Sem csinálnám mosolyogva
-
AMD Power
titán
Ma felkészítettem a gépet a holnapi útra. Irány Zalakaros 4* Wellness 8 napra! Gumi nyomás rendben, pótkerékben is , olajszint jó, fékolaj szint jó, víz mennyiség megfelelő. Más szerintem nem is kell. Van a csomagtartóban , fékolaj, vagy 2l olaj ás fagyálló is. Még valami?
Persze az autópálya matrica + biztosítás mellé megvan , meg persze a nélkülözhetetlenen MaxMotion 95 is. 15Ft-al volt megint drágább mint a sima 95 Super.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Petyyyyy
addikt
-
eddie17
addikt
Sziasztok!
Van nékem egy céges autóm, ami egy Opel Corsa VAN (D), 2012-es, 1.3 CDTI.
A fékpedál random módon, érdekes ilyen "darálós" érzést ad. Nem ABS, mert lassú tempónál, enyhe fékezésnél is előjött már.
Volt szervizben nem oly rég, takarították a fékdobokat hátul állítással együtt, meg cseréltek fékbetéteket elől.
De azóta is volt, igaz enyhébben.
Várhatom, hogy egyszer csak szétesik az autó? Amikor szervizbe vittem jeleztem ezt a problémát...
Olvastam, hogy széria hiba a ezen évjáratos dízel Corsáknál a rossz össze szerelés? Ez igaz?
108 ezer van benne jelenleg, remélem nem most jönnek elő a nyűgök. -
vzsryl
nagyúr
válasz zolmesz #61258 üzenetére
50k az elsőre nagyon sok. A 34k-s ajánlat is egy elég komoly minőségű lengéscsillapítót takarhat. A 26k-s hátsó is elég korrektnek tűnik, de az enyém csak 21k volt (Trw talán). Nekem a fékekkel együtt volt 16k a munkadíj, amiből a fékek javítása volt 10k körül, de ez vidéken volt. Ha pesti vagy, akkor a felsorolt munkadíjak korrektek, de vidéken már drágának számít.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AMD Power
titán
válasz Calogero #61269 üzenetére
Ez mondjuk nem az én stílusom, de azért aranyos vagy!
Kötök majd az Aegonnál lakásbiztosítást..... Két okból is. Lakástakarék szerződés így ingyen van. A másik ami ide vág ,hogy a kötelezőm 50% kedvezmény jár rá.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
.. "Szóval mikor indítózok akkor még nem megy (a benzinszivattyú) csak mikor elfordítom a kulcsot.Ez minek a hibája lehet ha egyáltalán hiba..."
Ez nem hiba, ez X-akták kategória
Viszont ha a még helyett már-t írsz,az a normális működés.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #61276 üzenetére
Vigyázz az ilyenekkel.
A szerződés csak dumából nem ingyenes, igazából versengenek érted.
A kötelező feltételeit szintén nézd át, lehet, csak az alapdíjból jön le kedveznény, és a további kedvgezmények nélkül, és 3% mínuszra jössz ki igazából.
Valamint az is lehet hogy új kötelezőre érvényes csak. Meg éves bankiutalásos előre fizetésnél, amennyiben te is otp-ről utalsz február 30-án holdtöltekor fél lábon állva varázyigét mormolva.
Ettől függetlenül a lakásbiztosítás alap dolog, az mindenképp hasznos.Más. Ez tisztára olyan mint egy G csak ezen fent vannak a kerekek
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #61244 üzenetére
Szerintem 1 millás kategóriában menj el ès nèzdd meg, hogy mit árulnak. Fotópicassok köztünk èlnek...
-
AMD Power
titán
válasz F_Zolee #61277 üzenetére
Gyerek nélkül biztos baromi jó lenne. Főleg az 1.4 16v verzió. Mikor még csak ketten voltunk akkor pl a Clio bőven elégvolt nekünk. De ugye ma is megyünk nyaralni. A csomagok 50% a gyerek cuccai. Brutál mennyi mindent el kell vinni neki. Most pl egy Corsaba be sem férnénk. Az Astraba viszont van bőven helyem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kmarci25
veterán
válasz eddie17 #61273 üzenetére
Szia! Szerintem ugyanez van nálam is, annyi különbséggel, hogy egy 2004-es Meriva produkálja. Lámpánál, dugóban araszolásnál, kb. 10 km/h sebesség alatt random "visszaüt" a pedál. Szerinetm ez az ABS működése. Lámpa nem jelez (egyik sem), nagyobb sebességnél nem fordul elő.
Nálam hátsó fékbetét csere után jött elő. Tegnap voltam szerelőnél, átnézték az ABS-t, megnézték az érzékelőket, rákötötték gépre, semmi hibakód nincsen. Amit tippelt, hogy más a fékerő az első és a hátsó tengelyen és emiatt érzi úgy az autó, hogy be kell avatkozni ABS-szel. (Legalábbis én így vettem ki a szavaiból, nem vagyok egy műszaki ember... ) Abban maradtunk, hogy figyeljek rá, és ha hibajelzés van, vagy változik valami, akkor meglátogatom.
Kb. ugyanígy jártam a rángatással is (legutóbb pályán 130-as tempónál néha enyhén rángatott), de ott sincs semmi hibajelzés, kiolvasták a hibát, ha lett volna, de ott sem találtak semmit. Üzemanyagszűrőt cseréltek, én meg elhatároztam, hogy mostantól megválogatom, hogy melyik kútnál tankolok."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
zolmesz
aktív tag
válasz vzsryl #61275 üzenetére
Az 1. ajánlatban nem írták, milyen márkát adnának, a 2. ajánlatban Monroe és gázos típus szerepelt. Egyébként pesti, pontosabban budai vagyok, ezért egyelőre a XI. kerület környékén próbálok szervizt keresni, de ha tud valaki megbízható és elfogadható áron dolgozó szervizt, na tartsa magában, köszönöm.
-
eddie17
addikt
válasz kmarci25 #61283 üzenetére
Köszönöm az infót. Valószínű itt is ez lehet, csak ijesztő amikor olyan érzés mint ha beesne a pedál és akadozik. Bezzeg 140-ről erősebb fék, és meg se nyekken.
Nekem meg van kötve a kezem, csak Mol-on tankolhatok és csak "sima" dízelt. Rángatás mondjuk még nem volt, de annyira erőtlen 1800-2000-ig, hogy az már fáj. Egy egészséges kigyorsítás előtt kb. 2 másodperc malmozás, aztán megindul úgy ahogy, de ez néha elég kellemetlen tud lenni. Esküszöm az ezres swift-em dinamikusabb tud lenni.
Mondjuk, hogy mitől 1.2 tonna az a pici autó... Annyi kütyü azért nincs benne. -
kmarci25
veterán
válasz eddie17 #61285 üzenetére
Beesik a pedál? Mert nálam csak visszaüt, de nem esik be. Azért kérdem, mert a szerelőmnek is ez volt az első kérdése, és mire mondtam, hogy nálam nincs beesés, akkor mondta, hogy ismer olyan hibát is, amikor beesik a pedál, de az valami más. Lehet, hogy érdemes lenne utánamenni... Mégiscsak a fékről beszélünk.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
eddie17
addikt
válasz kmarci25 #61286 üzenetére
Igen, fura mert hirtelen kikönnyül és akadozós érzetre, felengedem és utána semmi baja.
Nem akarok meghalni vele.
Lehet bejelentem akkor vissza oda ahol volt, mert ők úgy gondolták a fékbetét csere és a dob állítás elég neki.
Mondjuk előtte rosszabb volt, ha éppen produkálta ezt a hibát. -
eddie17
addikt
válasz diablo1984 #61288 üzenetére
Megmondom őszintén még nem kellett akkorát fékeznem, hogy beavatkozzon.
Mindig csak ez a lassú tempós beesés/akadás volt.
Lehet nem is működik rendesen, de a műszerfalon nem jelez semmit. -
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
2009 es 1.7 cdti astrába milyen olajat vegyek? 200 ezer van most benne. Autós boltba Gm 5w30 at javasoltak. -
Declare
őstag
válasz vaksi8 #61294 üzenetére
En a Liqui Moly Top Tec 4600 at hasznalom. Amiket olvastam, tapasztaltam, az egyik -ha nem a- legjobb
De Total is jo, csak dexos 2 minösitese legyen (asszem total quartz).
GM et en nem vennek bele, volt egy nagy hamisitasi botranyuk, amikor motorok feküdtek ki a hamis olajuk miatt....meg ugy altalaban külföldi forumokon sem olvastam jokat rola, anno amikor kutakodtam.
[ Szerkesztve ]
-
SPF
senior tag
Ha tekerem a kormányt, ilyen sercegő hangot hallok, és néha mintha kihagyna a szervó. Ma megnéztem, és nincs benne szervó olaj
Milyen olaj kell bele (G Astra)? És mennyi? Elvileg ha öntök bele, akkor megszűnhet a sercegő hang? -
SPF
senior tag
válasz diablo1984 #61297 üzenetére
Milyen olajat és mennyit vegyek?