-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaksi8
senior tag
-
Directors
senior tag
Üdv!
Erre valaki ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Zolee #62655 üzenetére
Igen. Ezzel adták, aztán gondoltam elhasználom, utána meg megy rá 4 db Hankook Kinergy 4S négyévszakos
(#62657) odorgg: Pont most néztem az időjárást, keddre esőt mondanak... Úgyhogy nem fog sokáig tartani
(#62659) F_Zolee: Hát ha a ~1,5 hónap soknak számít, akkor igen, régóta van meg
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Doggy dog
senior tag
Remélem sikerül a lehető legjobbat választani majd....
@ szkury:én is úgy néztem,hogy egyforma. Ez nem túl jó hír!
Ha tényleg sokkal több km van benne,akkor remélem a belső kárpitokon is meglátszik.Kormányon kívül elég patika így képről a belseje.
Egy fényező ismerős azt mondta,hogy ha valaki sok kézkrémet használ,attól sokkal hamarabb "kopik" a kormány.
Csak lennénk már túl ezen a vételen gond nélkül.....APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
odorgg
addikt
válasz AMD Power #62662 üzenetére
A jónak tűnők, jó mesze vannak..
Itt Zalában, illetve a környéken, 2002-nél fiatalabbat nem találtam 5-600000-es ársávban.
Egyébként 10-ből 9 esetben, a képek is úgy vannak lőve hogy a hibák ne látszódjanak, illetve a hibátlannak írt autók aránya is kb 10-1. Sajnos.
Az utóbbi 2 hónap alatt jelentősen gyarapodott az ősz hajszál állományom, amire végre sikerült venni valamit.
Végén már úgy voltam, hogy bemegyek valami helyi kereskedésbe, azt megveszem az első autót amit meglátok. Csak ne kelljen már tovább keresgélni/telefonálgatni/időpontokat egyeztetni/megnézni, majd üres kézzel távozni..Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Petyyyyy
addikt
Én nem értem mi van.
Ma reggel indítanék, erre kellett kb 2-2,5mp mire beröffent ez a dög.
Fogalmam sincs mire fel. Akkun az indikátor színe azt mutatja rendben van, tegnap meg is lett hajtva rendes fordulaton, hibaüzenet nincs, hibalámpa nincs, fogyasztás príma.Remélem abbahagyja ezt a galádságot.
Ma este a Móriczon lévő sparnal álltam meg lehúzott ablakokkal, tl maradt az autóban. Jövök ki, ablakok fent.
Kérdem mire fel? Erre mondja, hogy elsétált egy piás faszi (gyalog), aki rábaszott egyet a visszapillantómra és továbbment. Szerencsére ugye csak behajlott, semmi nyom, de egyrészt tl besokkolt cseppet, másrészt hogy meggyógyítottam volna az arcát a pasinak, az is fix.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Imy
veterán
válasz odorgg #62664 üzenetére
Háát annyiért nem tudom, kapsz-e rendest. Én a 2007-es optima 2-t adtam el 1.1M-ért 2 éve... (145e km-el) Az a gond, hogy annyi pénzért nem lehet normális kocsit venni. Munkatársamnak sokáig kerestünk kocsit, meg is vett egy VW borát, külsőre kb OK volt, de kiderült, hogy eszi az olajat, de nem is kicsit...
-
odorgg
addikt
Persze ok, de ha milláért veszek valamit, akkor is ugyan úgy belenyúlhat az ember a sz.ba, ahogy a munkatársad esete is bizonyítja.
Ha túl patika, az a gyanús, ha megvan húzva, nincs lemosva, akkor az a ba,j semmi nem jó Ezért is mondom, rémálom ez a használt autó vásárlás. .Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
-
odorgg
addikt
No felavattam a "friss" astrát a friss jogsival:
Sikerült beletolatnom egy méteres árokba a szomszéd faluban a temetőnél (offroad verseny volt, oda mentem a csapatér). Szerencsére az autó megúszta, illetve kipróbáltam a vonószemet, működik
Bocs a képminőségért, kicsit stressbe vótam
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #62670 üzenetére
Annyi baj legyen. De ezek 600e el lehetne hozni. Annyi pénzért meg így elsőre elég jónak tűnnek.
odorgg Az kemény.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz odorgg #62671 üzenetére
Hihi. Sebaj, megesik az ilyen. Idő kell míg megszokod a mèreteket.
Ugyan elég nagy tolatólámpák vannak a csapott verzión - tetszik is a nagy fényáradat miatt - de az oldal/sarokjelző fények sosem jönnek rosszul. Ráadásul jól is néznek ki.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mindthecrap
aktív tag
az miért van szerintetek, hogy ha megnyomom a BC gombot folyton csak azt írja ki hogy NO FUNCTION, BID kijelzőről van szó.
illetve az normális, hogy nem figyelmeztet ha nincs becsatolva az öv? H Astra.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
válasz AMD Power #62662 üzenetére
Én a kettő között az elsőt választanám (1.4)-est . Fotókon megkíméltnek tűnik, és sok ilyen színű bontott alkatrészek vannak, esetlegesen ha pl a visszapillantó tükröt szeretnéd cserélni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz odorgg #62671 üzenetére
Oh
Azért vigyázz magadra és a kocsira, szerencse, hogy nem lett egyikőtöknek se baja
Hogy sikerült kijönni? Segítséggel hátulról megtámogatva?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
vaksi8
senior tag
válasz mindthecrap #62676 üzenetére
Valószínű nincs felprogramozva. Keresni kell valakit, akinek van Op-com ja azzal át lehet állítani és utána mindent fogsz látni
-
odorgg
addikt
válasz HoaryFox #62678 üzenetére
Igyekszem, de friss jogsi, kevés a rutin sajnos.
Ki kellett húzni előre. Szerencsére van itt pár terepjárós, mondjuk személy autóval is meg lehetett volna oldani szerintem. Mázlim volt, mert ha még 10 centit hátrébb megyek akkor átesik a holtponton, és a bal oldalára fordul. Amíg bent ültem billeget mint egy libikóka. Kiszállás után már kicsit stabilabban állt.
(#62680) trassher
120k Előbb tennék hátra egy padot, előre meg két sámlit, minthogy ennyit adjak egy ülés szettér az Astrába
[ Szerkesztve ]
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62680 üzenetére
Mindent annyiért lehet hírdetni, amennyiért elviszik, 100e Volt a turbós OPC elsö lökös, egy nap alatt már nem Volt meg, 70e-ért a hátsó szintén... Hiába, van piaca ezeknek a cuccoknak, bár az árak szerintem sem a magyar átlagfizetéshez igazodnak, de látod, mégis megvan a vevököre ezeknek..
Lehet nekem is fel kellene raknom a Caravánt 3 millióért, és a leírásba 23-szor leírnám, hogy OPC, OPC, OPC... hátha akkor azt is elvinnék ilyen horror áron
Bár azért elég ritka az OPC ülésszett még külföldön is, ez a fajta félbörös még elö-elöfordul, de nem gyakran, fullbört még nem is láttam az utóbbi egy évben eladót.
Most ebböl a fajtából hírdetnek csak a két elsö fotelt 250€-ért, ahhoz képest ez a komplett szett ajtóborításokkal kevesebb, mint 400€-nyi forintért nem számít rossz ajánlatnak.Inkább az a szomorú, hogy egy alapvetöen ritka autófajtát, mint az OPC nem tartanak semmire, ahelyett, hogy vigyáznának rá, és használnák, ha már csak pár ezret gyártottak belöle, inkább szétárulják, a maradék meg megy a vasba... méltatlan sors ez egy limitált autónak azért...
-
trassher
addikt
odorgg & necsak: Ezek annyira ritka cuccok, hogy aki ilyet akar az örül ha évente pár szett előkerül.Astra g opc turbo-ból gyártottak 3500 darabot, caravan turbo-ból meg 500 darabot úgy, hogy nálunk sosem forgalmazták. Innentől kezdve kb. annyit kérnek ezekért a dolgokért amennyit nem szégyellnek. Nincs másik eladó aki azt mondja, hogy ő odaadja ugyanezt 90K-ért.
Szada85: Úgy vettem észre, hogy ezeknek a dolgoknak kifejezetten nagy piaca van itthon. Aki tudja mi micsoda és kell neki az ki is fizeti ha teheti. Ez épp olyan mint a vossen, 3sdm és hasonló felnik. Kiterítik érte a 4-600K-t mert idénre az kell nekik. A lökösöket én is láttam, hát nem sokáig árulták őket.
Egy mezei jobb állapotú 1.8-at is megéri behozni és elbontani, hát akkor még ezeket a ritka darabokat. Te legalább vigyázol a tiedre, sokat fog az még érni mikor a többi már ki van árulva vagy kiflibe van hajtva a vastelepen.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62684 üzenetére
Nyilván, minden márkánál hatalmas divat a gyárilag sportmodellek cuccait megvenni, és felrakni a saját autónkra. Legyen az régebben a Gsi cuccok, most az OPC elemek, vagy akár a BMW-nél az M Paket dolgai, lehetne sorolni.
Ahogy Te is írod, most borzalmasan pörög az OPC biznisz, mindenkinek az kell, az általad is említett pont miatt, mert most az " menö ".Nyilván mindenki másképp gondolkozik, de szerintem így már pont, hogy a célját nem érik el ezzel, mert annyi G-n van már OPC optika, hogy már nem lesz különleges a saját autója Sem, csak mert rábiggyeszti a lököst. Ahelyett, hogy elrakná azt a pénzt, eladná az autóját, kicsit hozzáspórolna, és venne egy eredeti OPC-t, ami akkor már különlegesebb...de ez persze csak az én véleményem.
Köszönöm, igyekszem jó gazdája lenni a sajátomnak, OPC Caravant nem is nagyon láttam még bontani, talán ha egyet csak. ami viszont meglepett, hogy mióta az enyém megvan, azóta figyelem a piacot, és 9 db cserélt gazdát az utóbbi fél évben, jellemzöen 4 és 7 Ezer € között a gyári darabok állapot függvényében, egy volt, ami nagyon pimpelt darab volt, azért elkérték a 10 Ezer €-t is, és meg is adták, mert már nincs fenn.
Elvileg Németországban tavaly év elején 205 darab volt regisztrálva, plusz ami még Svájcban és Kelet-Európában vannak, szerintem reálisan 300-350 darab lehet még meg az eredeti 500-ból, vicces belegondolni, hogy ritkább az autó, mint mondjuk egy csomó Ferrari, Lamborghini, vagy Porsche, még ha értékben a közelükben sincs
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #62685 üzenetére
Bmw, audi, stb. gyári cuccokat azért jóval egyszerűbb találni a nagyobb darabszám miatt. Az, hogy most mindenkinek opc alkatrész kell azt nem értem. Arra tudok gondolni, hogy mutatni akar kifelé közben meg 1.2-es motor van a tető alatt mert arra volt kavics. Aki eddig nem vett az szerintem 80%-ban nem is fog mert vagy nincs rá pénze vagy sajnálná. Én sem merném megvenni mert tudom, hogy eddig ami történt az autómmal sosem az én hibám volt egy esetet kivéve. Nekem nem kell az idegbaj, hogy míg bemegyek venni egy pólót, farmert, bármit addig leverik a tükröm vagy meghúzzák az autót. Nem egy alkalommal a tükörborításom a kocsi mellől szedtem fel mert a sok birka még parkolni sem tud.
Épp az általad leírt miatt gondolom, hogy az az autó 5 éven belül nagyon értékes lesz mert nem lesz választék. Én jelenleg a signum-ra vagyok ráállva mert 1, maximum 1,5 év múlva át szeretnék ülni egy szép darabba. Itthon alig van választék, azok nagy része is automata. Németországban látok szépeket normális áron de ahhoz is kell 2M egyben. 4500 euro-s autót csak így mernék megvenni, hogy tudom egyből megcsináltatom amit kell és használom. És akkor még mindig csak egy 8 éves autóról beszélünk.Redmi Note 7
-
odorgg
addikt
válasz trassher #62684 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem az az ülés ott van jó helyen, ahova gyárilag rakták. Ha nincs pénz OPC-re, akkor szerintem röhejes/gáz egy OPC alkatrészeivel kicicomázni az alap Astrát .
Én jobb szeretem a gyári megoldásokat, úgy legyen szép az autó, ahogy legurul a futószalagról.Persze ez esetben ha ritka, érthető az ár, csak remélem egy OPC tulaj építi majd be, és nem egy alap Astrába kerül giccskincsnek...
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62686 üzenetére
Szerintem egyszerü, eddig nagyon sok embernek Volt F Astrája, addig mindenki Gsi cuccokat szeretett volna, most egyre többen ülnek át G-be, így most azt kell " szintre hozni, hogy jól mutasson a talikon "...
Egyetértek Veled, a nagy többség csak azért pattintja fel ezeket a dolgokat, mert akkor már van egy " majdnem " OPC-je...és akkor már lehet prezentálni valamelyik csodás meetingen..
Félreértés ne essék, megértem, hogy nem engedheti meg mindenki, hogy OPC-t vegyen, csak akkor ne akarjon az illetö többnek látszani, mint ami...
Mindamellett amennyi pénzt felemészt egy teljes OPC szett ( külsö-belsö ) utólagos megvásárlása, abból plusz az autója árából simán átülhetne tényleg egy OPC-be, a szívómotorosok 1 milla, vagy alatta megvehetök már...de nem vagyunk egyformák, tudom.Affene tudja, akkora gyémánt úgysem lesz sosem ebböl, mert mégiscsak egy nyamvadt Opel, nagyon Opel fanatikust kellene ahhoz találni, plusz szalonállapotban levö, pár Km-es darabnak kellene lennie ahhoz, hogy igazán nagy pénzt érjen.
Igyekszem is olyan apróságokkal érdekesebb csomaggá faragni, mint a gyári OPC katalógus, és hasonlók, hogy picit kitünjön a többi közül.A parkolást ne is mondd, barátnömet kikészítem én is azzal, hogy mindig órákat körözök, mire találok olyan helyet a parkolókban, plázákban, ahol oszlop mellé, szélsö helyre, legalsó/legfelsö emeletre, stb. sikerül állni, ahol nem fenyegeti a többi figyelmetlen autós az épségét
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #62687 üzenetére
Mondjuk a tied amúgy is bőrös.
odorgg: Jól mutatna az egy szép egyszerű autóban is egy szép felnivel. Sokat tud dobni az érzetem ha az ember normális ülésben ül.
Szada85: Még jó, hogy nem járok találkozókra. Oké, hogy az átépítés árából + az autója árából vehetne rendes opc-t is de nem fog mert nem tudja fenntartani. Hány alkalommal láttam már fb csoportokban eladó bontott gyertyát, féktárcsát de még vezérlést is. És ezeket mind megveszik pedig egy mezei g astra alkatrészárban ugyanott van mint egy 20 éves suzuki swift. Én sem igazán hittem el mikor vásárlás előtt néztem az árakat de lényegében 1-2 alkatrészen kívül semmivel sem drágább.
Ilyen autókra mindig lesz kereslet egy bizonyos körben akik inkább fizetnek többet csak legyen jó az autó.
Nekem előző autómról már törték le a díszlécet is rányitással pedig nem volt több mint 15 perc amíg parkoltam. A vicc az, hogy hiába megy el az ember a parkoló végébe ahol senki nincs, mire kimegy tuti körbeállnak úgy, hogy alig lehet beszállni a kocsiba.Redmi Note 7
-
szkury
tag
válasz Szada85 #62689 üzenetére
Én a nyíltterű parkolóknál is családiba állok vagy oda ahol van 1-1 hely a széleken .
Volt olyan régebben a T-s parkolóban (igaz, hogy céges g caravánnal voltam), hogy a csajszi "ráengedte" a bevásárlókocsit a kocsi oldalára. Aztán még flegmán kérdezte van vmi gond. Visszalöktem a kocsijának, és mondtam már nincs.
Ennyi gyökér ember van, aki sz*rik a máséra.Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
Ma Szekszárd & Dunaújváros & Budapest és vissza megjárva 6.5/100 átlag fogyasztásom jött ki.
Hárman voltunk és kettő bőrönddel és kettő kisebb csomaggal.A klíma is ment.
Imádom! Viszont sokkal többet kell váltanom mint a Fiatban. Legalább 2-2,5 szer többet. De legalább nem alszom el.Budapesten szökött fel igazán a fogyasztás, köszönhetően az araszolásoknak , meg a hirtelen elém töröknek. Fékezés megállások csokrok tömkelegének.
Budapestről vissza Dunaújvárosnak a 6-on tempomattal 6,1 átlag volt. Egyszerűen nincs panaszom rá. Egyre jobban szeretem.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #62693 üzenetére
Az teljesen rendben van ilyen teherrel.
Jobban kell forgatni, mint a fityót?trassher - De az, de valahogy mégis. Nüansznyi diffi, de van.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Petyyyyy #62696 üzenetére
Ebben rövidebbek a váltó útjai. Mikor a Fiat 2-ben van addig a karaván már 3-ba kell raknom. Ez inkább akkor jön elő mikor körforgalomban vagyok. Karavánnal simán hármasban megyek jövök.
De ez semmiség, mert szeretek vezetni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Calogero
addikt
Hétvégére a gyerekeket lepasszoltuk a nagyszülőknek, és az asszonnyal elmentünk a csokifesztiválra (Szerencs) és tettünk egy kört a Zemplén lábánál (Mád, Tolcsva) majd a mai nap tettünk egy körtúrát a Mátrába is. Ehhez most nem a Volvóval mentünk, hanem béreltünk egy Astra H 1.8 TwinTop-ot.
Lehúzott tetővel a hegyi kanyargós utakon felejthetetlen érzés. Élvezni a szabadságot......
Jól húzott az 1.8 (140LE), De azt vettem észre, hogy jobban elfáradtam vezetéskor. Az easytronic, és a automata váltó után ez a manuális dolog már nem nekem való. A fogyasztás 8.9-re jött ki.A sok csoki után gondoltuk jól esne egy kis finom borocska. Így Mád és Tolcsva felé vettük az irányt. Sajnos nem találtunk nyitott pincészetet. Neki több szerencséje volt: [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62690 üzenetére
Tényleg nem rossz az ülés egyébként, sosem voltam nagyon finnyás az ilyenekre, lévén a Gsi-ben is egy Recaro kagyló van, az meg minden, csak nem kényelmes, de a combtámaszt nagyon szeretem, különösen, ha mondjuk egy 10 órás hazautat kell lenyomni, ott kimondottan kényelmessé teszi a vezetést.
Egyedül az üléspozíció magas nekem egy kicsit, nem is vagyok egy karácsonyfadísz a 190 centimhez kisorsolt közel 100kilómmal, de tudnék egy 5 centivel lejjebb ülni.
Nézegettem már, de semmilyen gyári megoldás nincs a fotel lejjebb rakásához sajnos.Mostmár van némi tapasztalat az új turbicsekkel is, a fogyasztás lejjebb esett kb. 1 litert, most pályán komfortos 140-nél klímázva 8,0 - 8,2, városban szaladgálva klímával 8,7 lett a számolt átlag ( mondjuk a BC is ekörül ír, szóval az is pontos legalább ).
Nekem is sajnos minden autómon vannak ilyen nyomok, ezt nem tudod teljesen elkerülni tudom én is, de amennyire lehet, próbálom megelözni, nekem családi szpotra nincs pofám parkolni, de általában én is szélsö helyet, vagy olyat, ahol legalább egyik oldalon egy oszlop van, az már 50% védelem. De a pályázás miatt úgyis bogaras, apró kavicsfelverödés nyomai már voltak az elején, nem szalonautó, szóval nem is vágok eret emiatt.