-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz lenko #133962 üzenetére
golf 4 től elektromos a gázpedál az 1.6 8 szelepbe is (vagy nálunk mind a kettőt kibaszásból azzal adták a kereskedésbe ) Pont ezért lusta mint a dög. Családba volt g4 és g5 is 8 szelepes. G5 öt szerettem de borzasztó fos volt a rugalmassága 3000-alatt nem lehetett vele közlekedni a fölött meg zabált. Ettől függetlenül ha ezt lenyeled teljesen jó, bár városba röhögve nyelte 9-10 litereket klímával és vadi új korától ez volt. (g4 is simán ennyit evet és nem volt nyelezve soha egyik se). No mindegy én azt gondolom ez a motor egy Leon,G4,A3 jó választás tud lenni mert egyszerű mint a szög és használható. De egy passatba édes kevés plusz a hosszmotor mivolta véget hamar megfekszik. Mágus is mesélte ezt ,haver a4 e is lefosta magát a rossz hűtés végett.
#133966) lenko: simán lehet, láttam már csodákat. Ettől még a dolgon sajnos nem változtat a régi 75 lovas 1.6 g3 is jobban megy és fogyaszt. Nem felejtem el majd megnézem a forgalmit valahol meg van milyen motor kóddal volt.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz lenko #133966 üzenetére
Az jó is volt, nekem pl a Cordobaba lévő 1.6 MPI AEE volt a nagy kedvencem. VAG o belül 16szelepesek ledarálta de a 101 lova SR nél is jobban ment.
I4 SOHC 8V 1,598 cc 75 PS (55 kW; 74 hp) at 4,800 135 N·m (100 lb·ft) at 2,800–3,600szerk: Fatert felhívtam mert basztatott a kérdés a G4 ünk bowdenes 98-as volt volt a g5 volt elektronyos
(#133968) lenko: csak az 1.6 nál ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Pubszon
veterán
válasz lenko #133973 üzenetére
Havernak ugyan ez az AKL motoros 99'-es bora volt, neki is elektromos gázzal, gyárilag, mint az enyém.
Neki volt MFA, esőszenzor, meg ajtónyitásra benzinszivattyú is nyomott.
Mondjuk én eddig csak elektromosat láttam.ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
sirszevenap
addikt
válasz lenko #133987 üzenetére
7 éves booooooocsi!
Itt most nem a személyes értékrendről van szó, kinek ez, kinek az. Hanem a rohadt nagy nagyképűségről a semmire. Értsd: Ezek ugyan úgy lenéznének egy 17-es A6 kotrót is. Nem baj ha rohad a g3-kán a fesztong is!
De tényleg, van aki a régebbire izgul, nincs ezzel baj. Csak az általad említett igényes formában legyen a dolog. Arról nem is beszélve, hogy ezek 50-nél megmérgezik a várost a korommal Ja, hát nem is nagyon mennek többet... Hagyjuk, értsd a lényeget.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
gzbotii
veterán
válasz lenko #134105 üzenetére
És mi az az eset, hogy tudható, jól tartották? Ott ültél a tulaj mellett a kocsiban végig?
Mert lehet benne 120.000 km, ha hidegen üvegelték, mire bemelegedett egyből leállították, pancsolt gázolajat kapott, de Mann/Mahle filter van benne és olajat is lecserélték 9.000km után - márkaszervizben.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sirszevenap
addikt
válasz lenko #134510 üzenetére
Nekem ilyen kis "ombrés" átmenettel van megoldva. Így hátul sötétebb mint elöl, de nincs az a szembetűnő eltérés , mint amit sokat látok, hogy hátul csutka fekete elől meg semmi. Bár egy kicsit sötétebbre akarnám, node ha belekötnek akkor nem éri meg.
Bankkártyával? Hát persze!
-
atos19881101
senior tag
válasz lenko #134514 üzenetére
sosem értettem mire jó a korom fekete
Pl arra, hogy ha valamit az utastérben hagysz, akkor nem feltűnő. Nem fog betört üveg fogadni a tacskóból kijövet. Én mindig a legsötétebbet rakatom. Mikor megvettem a kocsit, akkor nem volt rajta. Úgy éreztem magam benne mint egy akváriumban, de 1 hónapon belül ment is fel a fólia.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
i-sti
senior tag
válasz lenko #134619 üzenetére
Egyik nap én is csináltam egy gyors számolást.
Hogy a 2.0 TDI 125 kw lecserélni egy 2.0 TFSI 155kw-ra.
Előbbi átlaga 6.8, utóbbinak kereken 10et számoltam.
Egy évre, 13 000 kmre levetítve az üzemanyag költség majdnem a duplája lenne.
800 euró kontra 1300 euró.500 euró minden évben. 2 év alatt veszek egy teljesen új kettöstömegűt.
Talán 3 év alatt kispórolok egy DPF-et is a dízellel.Novum Forum Siculorum
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #134628 üzenetére
Egy közel 15-20 éves üléstől ne várd, hogy patika legyen. Mindenképp fel kell újítani, bármit is írnak rá. A szivacs nem bírja, még ha a szöveg mégis.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #134633 üzenetére
Ennyire nem figyeltem meg.
Más:
Leon mk1-ről az első lökőst, hogy lehet leszedni? A rajta lévő rácsok eléggé nyúzottak, újra akarom őket fújni. Illetve F_Zolee világított rá, hogy a lökős és a motorháztető közötti rész túl nagy. Néztem az ő leonját is és ott sokkal kisebb volt a hely. Valószínű, hogy rosszul rakhatták vissza.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #135196 üzenetére
Tavasz elején láttam 1-1 szettet, de kb egyből el is vitték őket. 100-120-ba voltak fent gumizva.
----------------------------------
Más: Agyalgatok, hogy kapna a leonka egy csipszet. A seat fórumban Virág Zolit ajánlották Zuglóról. Ti kit ajánlanátok? Azt mondja, hogy 210-220le és 300-320nm-t lehet kihozni a gyáriból. Nyáron kicsit buta szokott lenni a cooler, de hogy az alapból pici és a gyárival is előfurdul.
Azt mondta, hogy a kuplung és a válti is bírni szokta.
Egyelőre ennyi infóm van.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #135200 üzenetére
Mi lehet a különbség a 200vs220le között? 0.1bar? Miért nyomnád neki jobban kisebb le mellett?
A legtöbb csipeszes helyen is hasonló ~210le/~310nm adatokat írnak.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #135202 üzenetére
legkisebb gyári 1,8T kuplungnak (215mm) rugóm már 3éve, akkor se volt új semmi max a tárcsa, szerkezet-dmf 200e+ km, átlagos vezetésnél, 0,4sec a váltási időm, race-nál akár 0,2sec alatt, 370nm-vel mászkálok kb, köszöni szépen jól van a gyári kuplung, most kezd csúszni, de el is kopott
Speeedfire:gyári kocsi soha se lesz 220le, de 210 is necces, inkább ha figyelembe veszi az ember a kopásokat, meg hogy a segéd berendezések fele álltalába már szar, 190-200le a reális és 280-310nm.
én gyári DP-vel és TIP-el meg se iratnám....
amugy milyen motorkodos kocsid is van, APP?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #135230 üzenetére
nem szempont
lovak zabbal, szénával, táppal stb-vel mennek, ha meg kell adni akkor meg kell adni.ezzel nem arra céloztam hogy a gyári kuplung mindenre IS elég, hanem arra hogy ideig óráig bírja.
Speeedfire:
-Jó pár dologban eltér a véleményünk a sráccal, hogy kinek van igaza hát passz
-AUQ-n 8 lapatáso komp kerék van ez a kül (k03 vs k03s csak a komp kerék más), illetve neked van egy hang tompító a komp fedelen, az AMK k04 platform, kicsit alma-körte hasonlítgatni.
-tanuld meg írni magad, vegyél egy jó írható eu-t amihez jár egy korrekt és jó tuner, keres jó gyári ecu-s tunert.
-konzerv chip:lehetséges hogy egy amugy tőlem indult fogalom... én arra használom amikor egy előre kész programot feldobnak a kocsidra, aztán itt ott booston, lambdán, esetleg a gyújtás táblán pár%ot igazítanak, de alapvetően nem 0-ról kapsz valamit, vagy szimplán feltöltenek valamit aztán menjél isten hírével, ilyen 20-60e közt kb ilyeneket kapsz itthon.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs