-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #127064 üzenetére
174 euró az eredeti pumpa. De akkor már láncot, feszítőt és a másik fogaskereket is cserélném ami ebben az árban nem szerepel... A kérdés mi kopott még el. Erre rámehetett az egész főtengely, hajókar csapágyak, dugattyúk(komplett motor).
Bárki tud nyomást mérni, akinek van megfelelő menettel(az olajgomba helyére kell becsavarni) manométere.
Ha jó lesz a nyomás, akkor csak kábel hiba. Testet kapcsol a kábel-ra a gomba, ha nincs elég nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #127066 üzenetére
Amúgy tudtommal a használati útmutató úgy szól, idézem: lsebestyen, ha a piros aladin lámpa felvillan a műszerfalon Februárban, ne várj vele Novemberig mer' széjjelkopik az egész motor, ha tényleg a nyomás a hibás.
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #129025 üzenetére
Erre valaki? Ha 774F-es minősítése van akkor az már nem jó, vagy visszafele "kompatibilis"?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #129168 üzenetére
Sima G12-őt vegyél. Azzal biztosan keverhető, ami benne van.
-
Morris
veterán
válasz lsebestyen #129173 üzenetére
Csapvízzel is higíthatod. Sőt talán jobb is neki mint a deszt víz.
-
Morris
veterán
válasz lsebestyen #129179 üzenetére
A tömény fagyálló eszi a gumi tömítéseket. Csapvízzel hígítva ez megszűnik. Pontosan azért mert itt a vízben található dolgokkal fog reakcióba lépni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #130405 üzenetére
Starlaine erősen kerülendő kínai retek. Valeo vagy bosch.
-
kk831228
addikt
válasz lsebestyen #130405 üzenetére
Szét kell szedni és kicserélni a kopó alkatrészeket... Pár ezer ft, és megint megy...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
cool13
őstag
válasz lsebestyen #130405 üzenetére
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #130405 üzenetére
Végül happy end lett, mert csak a főkábel tört el a sarunál. Mondta a szerelő, hogy még van ~70k km, aztán jöhet ténylegesen az önindító is.
-
Morris
veterán
válasz lsebestyen #136487 üzenetére
Lambda szonda
-
Morris
veterán
válasz lsebestyen #136489 üzenetére
Utángyártott, vagy gyári?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lsebestyen #150063 üzenetére
Anno én is utángyártottat vettem, célnak az is megfelel.
-
cool13
őstag
válasz lsebestyen #150063 üzenetére
Én vettem már, és semmi nem stimmelt. Volt még egy kalandom. Vettem Toledo motor alá 3 részből álló védőburkolatot. Az is után gyártott volt. Fel sem tudtam szerelni a középső tagot, nem érte el a két oldalsó kettőt. Az oldalsókat is faragni kellett. Rideg is volt, szóval ha még egyszer kellene, gyári inkább.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #150080 üzenetére
-
F_Zolee
veterán
válasz lsebestyen #150080 üzenetére
Skoda patika?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #156006 üzenetére
Kád le, első lépésként kapjon új szívókosarat az olajpumpa. Ha az nem lenne beragadva, akkor valami kebasz van. 45 percig járatták? El kell vinni meghajtani, majd üzemmelegen megmérni az olajnyomást, ha az rendben, kábel, vagy gomba probléma. A gyári gombán kívül a többi elég gyengusz, a gyári sincs arany árban, valami 9 euró rémlik, nemrég annyiért vettem a golfba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lsebestyen #158441 üzenetére
Ha nem lesz fertőtlenítés is akkor felesleges cserélni. Ha lesz ózonozás is a töltés mellett akkor érdemes.
#nincsbennetarcsi
-
VIBO
őstag
válasz lsebestyen #162096 üzenetére
Nálam akkor csinált ilyet amikor az adaptív tempomat érzékelője dzsuvás volt. Letisztítottam, újra indít, azótta no para.
Nem tudom neked van-e acc.
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #162096 üzenetére
Féklámpa kapcsoló a pedál tövében. Gyárit vegyél.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #162103 üzenetére
Olvasd le róla a gyári cikkszámot, azt keresd. Márkakereskedés, ahol szerviz is van, ad el alkatrészt, én ezt ott venném.
[ Szerkesztve ]
-
válasz lsebestyen #168505 üzenetére
Hasonló korú autóba én 15e ft-ért vettem jó állapotú bőrkormányt, légzsákkal ofc. A kettőért együtt max 20-22-t adnék, ha a kormány bőr.
-
válasz lsebestyen #168511 üzenetére
Itt most 13k-ért árulnak egy komplett műszerfalat [link], tudom ez jobbkormányos és nem jó, de kb ennyit ér. Otthon mindenki új áron akarja eladni, azt tapasztaltam már másnál is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #168511 üzenetére
[link] kérdezz rá náluk esetleg
-
grizlisandor
addikt
válasz lsebestyen #168505 üzenetére
Sajnos van tapasztalatom benne, 100k és 150k között árulták az Alteámhoz(Ha jól emlékszem én 125k+postáért vettem)
Kelleni fog:
- Kormánylégzsák csatlakozóstul(bontós elsőre nem akarta adni hozzá, csak miután felhívtam rá a figyelmét).
- Utas oldali légzsák műszerfallal együtt(figyelni kell a műszerfal állapotára!).
- Légzsákvezérlő modul(na itt bontott vagy lehet elvileg reset-elni is, de a kasznis azt mondta, hogy inkább ne. Párszor már megjárták, mert valami nem volt oké a reset-el és első gyújtásnál kinyitotta a légzsákokat).Beszerezni facebook csoportok, racingbazár, meg különféle bontós oldalakról tudod.
Ki kell szedni és a cikkszámnak megfelelőt keresni. Programozni nem kellett semmit a csere során, hibakód nélkül kicserélték a kocsimban. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #168638 üzenetére
Olajnyomás mennyi üzemmelegen? (legalább 80 fokos olaj) Meg kell kergetni és megmérni az olajynomást.
A nyomás gomba csak 1 testet kapcsol, ha rosszul van letestelve a motor, akkor is lehet gondja, de más hibák is lennének és nem csak melegen lenne gond. Olajnyomást kell mérni, ha melegen alacsony, jól jelez a gomba, kopott az olajpumpa vagy a motor. Ha az olajnyomás rendben, kell egy gyári gombát venni, ha azzal is csinálja, elektromos a gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #168640 üzenetére
Egyebkent kb 40k km-rel ezelott volt motorgeneral, meet azelott ette az olajat.
Látod, ilyeneket miért nem lehet leírni? Motorgenerál nálatok mit takart? Csak dugattyúk és gyűrűk, vagy a főtengelyt is köszörülték? Nem kell, hogy egye az olajat, ha a gyűrűk rendben vannak, de ha kopott a főtengely, a siklócsapágyainál elengedi az olajnyomást melegen. Erre mit mondanak a mesterek?
4,5 bar nyomás milyen fordulaton van és milyen meleg olajnál???
Meg kell hajtani nyomásmérővel és megnézni, cipőzés után alapjáraton és 2000-es fordulaton. Az olajgomba ha jó, 1,2 bar alatt sikít. Szerintem a motorral van valami. Szorul a nyomás határoló szelep az olajpumpában, kopott a pumpa, vagy kopott a főtengely.
Mérni, mérni, mérni. Utána lehet gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #168642 üzenetére
Ez nem motorfelújítás, csak kis javítás.
Motorfelújítás, új főtengely, új csapágyak, új dugattyúk, blokkot első túlméretre fúrják, ehhez kap túlméretes dugattyúkat, gyűrűket, a hengerfejet kibelezik, szelepfezetőket cserélik, szelepfészeket cserélik vagy újra marják, szelepeket cserélik, +összes tömítés + vezérlés, vízpumpa, termostat, gyertyák kébelek, labdaszonda, katalizátor. Na ez a motorfelújítás, de ezzel mehetsz bármelyik vizsgaállomásra, át fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz lsebestyen #168856 üzenetére
Csak akkor cserélném, ha fontos, azaz gáz van vele.
ValeoRenault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #168854 üzenetére
Klíma csappantyú mozgató motorok esetleg, illetve venti, ha nyikorog picit is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #173943 üzenetére
Aliexpress csúszka, addig Hilti szalag vagy deszka
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #178147 üzenetére
Különböző bakokat át lehetne nézni. Fék, egyes, aztán finoman kuplungot ráengedve némi gázadás mellett lehet kínozgatni, hogy elmozduljon ahol enged (és nem kéne neki)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #182044 üzenetére
Vonóhorog/futó húzás szokott lenni? Beépítésnél kell figyelni, ott lehet elrontani. Esetleg nézz rá a lámpákra és csatlakozóikra, illetve az izzókat sem árt ellenőrizni/cserélni (sosem lehet tudni ). Nálunk volt egy kölcsön utánfutó, amihez kötöm a meghibásodásokat, de nálunk sem az első kapcsoló lett tartós Márkája hirtelen passz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #182046 üzenetére
Csak mert épp rá tudtam nézni: nekünk AutoMega féklámpa kapcsoló van a kocsiban pár éve már, jól viselkedik
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #184600 üzenetére
Szerintem az az öntvényen a sorja, ha végighúzod rajta az ujjad, rájösz, hogy kiáll.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #184949 üzenetére
Bontó [link] pl
-
Asbee
veterán
válasz lsebestyen #191677 üzenetére
Igen az is lesz. Ellenörízve volt, elvileg nem kéne, de úgy voltam vele legyen, nem extrém összeg. Hengerfej felújítás, új szelepek, vezetők, tőkék, himbák , szelepszár szimering. Dugattyúk, csapágyak, csavarok, tőmítések. Már megvan minden csak össze kell rakni.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz lsebestyen #191680 üzenetére
Elvileg nem nagyon kéne ezután eszegetnie, de majd meglátjuk. Ha pár deci fogy 10k alatt az még nem fog zavarni.
-
őstag
válasz lsebestyen #191683 üzenetére
CLHA Octavia 1.6 TDi vatta újonnan véve már az első 15 ezres ciklusig (gyártói előírás: 30 ezer úgy hiszem) nem bírta ki, nagyjából 7-8 ezrenként nyel be egy litert. Skoda márka szerviz szerint: jó az úgy.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz lsebestyen #191810 üzenetére
Igazából az van írva hogy inspection , grease and change if necessary. Ehhez hozzájön hogy sok a beázásos jelenség ha nincs kenyve-fenve-ellenőrizve - és akkor ott vagyunk hogy a két csík 400€+ munkadíj és olcsóbb mintha (Q7-n) beázna és mindent is cserélni kellene.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lsebestyen #192128 üzenetére
Sírok.
-
Asbee
veterán
válasz lsebestyen #191683 üzenetére
Egy bő 500 km-t belepakoltam szépen finoman. Ég és föld. Nincs hideg indítás után a benzinszag, kisimult az alapjárat teljesen, nincs semmi rángás remegés, szinte nem is érezni jár a motor, majdnem ráindítottam 2x is. elindulni is könnyebb vele sokkal. Olajfogyi egyelőre semmi, pedig 5w-30 ment bele. Igaz még bejáratás. Fogyi is jobb kicsit. Nem bánom egy percig sem megcsináltattam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
- Új bontatlan 4 db Polyrattan állítható háttámlás szék eladó!
- Mercedes W202 alkatrészek eladóak!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen