- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Plague666 #104497 üzenetére
Elég fura. Abban én sajnos nem tudok segíteni, hogy mi a baja.
Ha megírod, hogy merre laksz, akkor talán tudunk itt megbízható szerelőt ajánlani.
@TaaT: Csonti jellemzően nagyon gáz autókat árul, egyszer-kétszer már jártam ott, főleg banki visszavett romok. Ellenben kaptam személyesen Csontitól Csonti-Car pólót, szoktam benne autót mosni.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Plague666 #110011 üzenetére
Nekem meg full bepárásodik az egész autó belülről mikor beszállok egy pillanat alatt! De csak mostanában csinálja kerestem én is beázást de semmi, pollenszűrő 2 hónapja volt kicserélve Mann. Az az érdekes hogy előtte sose csinált ilyet, menet közbe már nekem sem párásodik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Plague666 #110020 üzenetére
A rövid utak miatt van, nálam is ez van, de van szélvédő fűtés, úgyhogy nem izgat. 3éves a vas, és ráfagy a pára az szélvédőre belülről. Nem áll benne a víz, új a pollen szűrő, de nem melegszik át az utastér a rüvid utak alatt, ezért nem is szárad ki a pára, amit belehelsz. Hosszú út után nem áll fenn a hiba, csak ha rövid városi utak vannak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Plague666 #110541 üzenetére
1.4 TSI: A nyárival nekem is hangosabb (Pirelli P7 Cinturato), de a télivel nagyon csendes (Conti TS830). Hasonlítani egy 2014-es dízel propelleres F10-hez és egy szintén dízel Q3-hoz tudom (mind újkora óta a családban van), de városban simán felveszi velük a versenyt a Golf, egyedül pályán 120-180 között lépnek érezhetően a prémiumok (meg az ablakfelhúzásnál, lehúzásnál ), de egy-kettővel magasabb kategóriában is játszanak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Plague666 #110541 üzenetére
Kb. megegyezik a tapasztalatom brumi1024-ével; kopott nyári Continental PC2 hangosan surrogott, újszerű téli Michelin nagyon csendes volt. (Golf 6 1.4 TSI, 2009.) Semmi más jelentős zajforrás nem volt, csak a nyári Continental. Nagyon jó autó, eladtam, hiányzik <3
Szerk: ha kifényesedett aszfalton mentem, ott nem volt hangja az ócska gumisnak sem, recés felületen bántóan hangos volt.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Plague666 #110541 üzenetére
Nekem is G6 van most 1.6Tdi-vel. A zajszigetelés számomra is csalódás volt mert mindenhol nagyon alacsonynak írják a zajszintet. Ahhoz képest viszont autópályasebességnél már meg kell emelni a hangerőt ha beszélgetni szeretne az ember. Amennyire én emlékszem a 2-es Leonom csendesebb volt.
Nekem úgy tűnik hogy a zaj nagy része a kerékjárati ív felől jön. Viszont ennek a szigetelése nem egyszerű történet. Egy terméket találtam eddig amit erre fejlesztettek ki, tavasszal ki is próbálom, de ezen kívül semmi értelmes. (amitől nem rohad szét az autó)ui: 2 dologra tudok gondolni ami miatt hangos az autó.
- Ez az alap és a tesztelők valami preparált példányt kapta.
- Az enyém Bluemotion és ennél kispóroltak valami szigetelést.[ Szerkesztve ]
-
-
do3om
addikt
válasz Plague666 #130028 üzenetére
Már nem azért de húzni nem lehet?
Ha csak a be van indítva akkor is rángat? Mert ha nem akkor a régi szerelőig nem lehet gond elvontatni.
(beindítás nélkül is el lehet ha bírod tekerni a kormányt, meg taposni a féket, esetleg kézifék használata)[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Magnum_
nagyúr
válasz Plague666 #130033 üzenetére
Olajcserek milyen gyakran tortentek es milyen olajjal? Gyertya mikor volt cserelve?
Hogy volt hasznalva, milyen fordulatokon jobbara?
Tenyleg erdekel, mert nalam 123k km, de eddig minden szerelo (is) dicserte a jarasat a motornak. (Ugyanez van nekem, szinten 2011).
Manualis valtos?[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Plague666 #130039 üzenetére
értem, ez normális használat, kivéve talán pár dolgot. 1,5éve nem kapott új olajat. 50-nél valóban mutatja a board, hogy szúrj 5ös sebességet, de akkor meg pörög a motor talán 1200-at. itt többször írták már, hogy, az alacsony fordulat ennek a kikúrt vezérlésnek nem tesz jót. Én pont ebből az elgondolásból közlekedem magasabb sebességgel városban (büntethetőségi határon belül ofc). pl hajnalban Árpád hídon (0 forgalom) ebben a K nagy hidegben nem kapcsolok 6. sebességet, mert nem érek el olyan tempót ÉS rpm-et, holott 70-nél szeretné a board.
olaj: Mágus biztos nemhiába írta, hogy 0w30 menjen bele az okos kerék miatt, ezért tettem most bele castrolból olyat. 5w40 volt a gyári, le 5w30-ra, most 0w30.
figyelni fogok ezekre a jelekre, de írj majd pls, hogy mit mondott a szerelőd
szervizkönyvedben légyszi nézd már meg az utolsó gyertyacserét. 60k km-ként kell cserélni ebben. (mondjuk a VW a szűrők cseréjét is iszonyat nagy intervallumokban határozza meg, ami már életszerűtlen, pl benzinszűrőt se kell tényleg semmi baja nem volt az enyémnek, de azért lecseréltem, mint a huzat. légszűrőt 90k km-ként kell? muhhaha)
JA, még valami. nekem egy szakszerviz leírta (!), hogy ezeken NEM kell vezérlést cserélni. ebből kifolyólag én első körben biztos próbálnám megjogászkodni, hogy akkor önköltségen mehet a csere, ha azzal lenne gond
egyébként eléggé jól megismertem a konstrukciót és elég jónak tartom, de a vezérléstől én is fázom (és nem az alkatrész a drága egyébként, 50k körül van + vízpumpa, hanem mélytorkozással egyenlő a cseréje), ezért igyekszem fentieket betartani. Több szerelővel beszéltem egyébként róla, de a legjobbakat Mágus írta egyébként.
mondjuk ezen az autón az olajcsere a leggyorsabb és legolcsóbb művelet, 20k körül megvan munkadíjjal, ha nem veszel mindenből prémiumot - munkadíjjal. gyors szervizekbe viheted az alkatrészt, max 5k a process.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Plague666 #130039 üzenetére
Azt a gyári váltás ajánlást csak a fogyasztásra találták ki. Hosszútávon megöli a motort, főleg ha sok a városi rövidtáv. Ha jót akarsz, egy sebességi fokozattal mindig kisebbet kapcsolsz, mint amit kér.
Killer01: Nem akkor regenerál, amikor szeretnéd, hanem amijkor megtelik és optimálisak az előre definiált feltételek.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Plague666 #130091 üzenetére
Akkor harmadszor is megkerdezem, hogy a gyertyak pontosan mikor, hany km-nel voltak cserelve? :-)
Kabel nem huz at, alul nem volt feher?A gyari gyertyan valami vw ag felirat van. Midjart mutatom
ez a hasznalt.. Ujat akarod latni? :-)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Plague666 #130174 üzenetére
Aztakurvaeget.
Mar csak egy (najo, tobb) kerdesem van: ahol csereltetted, volt specko VW gyertyapipa kiemelo szerszamuk? Vagy maskepp (de akkor erdekel, hogyan) emeltek ki a gyertyapipakat?
Mennyibe kerult a kabelszett?
Milyen gyertya pontosan?
Mertnha jol tudom, lehet, hogy csak 20k km-re eleg, vagy 60-ra.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Plague666 #130177 üzenetére
Az elromlott hármas számút feszegetni kellett, a kábel is alig jött le a trafóról, a többit simán csak megragadta és felhúzta.
ezért vittem el olyan szakszervizbe a gyertyacsere miatt, ahol állhatok mellette, mert ez így azért nem okés annyira. de csak a gyertya cserét csináltattam ott. mert ez eléggé vw speci dolog, vagy inkább kibaszás.
btw a kábelszett végén ott volt a pipa is, ugye?I humbly and respectfully decline™
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Plague666 #139111 üzenetére
A szervizkonyben nincs eloirva lanccsere.
VW szerviz leirta nekem, hogy nem kell cserelni.
HA nalam szakadna -igyekszem mindent megtenni itteni javallatokra, hogy ne legyen gond - akkor jogaszkodnek egy obloset.
Magus leirta tobbszor, hogy 2000rpm alatt ne magyon legyen hasznalva, kapjon rendes olajat es ne 30k km-kent.
A rendes olaj nalam -Magus javaslatra - castrol 0w30.
Inditasnal nem hallok lanccsorgest, neha lassu gyorsitasnal, mondjuk magasabb fokozatban hallok neha, DE szerintem mas lancosnal is hallanam.2011/9. A vasarlas az en automnal.
Ha gazos a hang tenyleg, akkor csere szukseges lehet.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen