-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
válasz hobizoli #656 üzenetére
Írásod első részével egyetértek. A másodikkal nem teljesmértékben. Van aki nem szeret koslatni az ilyen témák után. Egyszerűbb megoldás a szalonra bízni a dolgok intézését, még ha drágább is. De az is lehet, hogy van aki csak egyszerűen megteheti, hogy a szalonra bízza a ''kényes'' ügyeket.
Ja, egyébként az olaj amit írtál az jó a rugalmas szervíz intervallumú motorokba?
Elvileg a különböző márkájú, de azonos tulajdonságú olajok keverhetők, ugye?
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #97035 üzenetére
Amikor a foshra felkerül a szarh? A piroskát kérem a háttérből.
Ck. :Mindegyik szériás 2.0CR passat a PD alát kapta. A jó fajta pumpával és hatszögletű tengelyével, ami mint tudjuk a lekvár állagát megközelítő szakító szilárdsággal bír. Ez még nem is lenne baj, de a két kiegyenlítő tengely is ott van.
A golf és octavia 2010 után kapott jobbat ettől. A CFH motor családban nincs kiegyenlítő tengely, nincs olajpumpának hatszögletű tengelye, azt olajban futó szíj hajtja. Az a motor lényegében olyan, mint a régi 1.9 volt a sok cullong nélkül, csak ez 16 szelepes és nem veszi el a naftát 4500 fordulatnál.
Akinek van zsetonja ilyenre, vagy vegye CFH családod, akkor superb és passat kilőve, vagy megvétel után a tengelyeket és a pumpát küldje el javításra, utána sokáig jó lesz. Érdemes ezzel kezdeni, hogy ne kelljen a turbót és a vezérmű tengelyeket i utána küldeni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #97121 üzenetére
Gyári megoldásokról folyik a vita. A tuzing során érdemes vele foglalkozni, de itt nem erről van szó. A gyárinak is bírnia kell a gyári teljesítményt...egy darabig, mindennek van határa, na de ezt a határt nem mellékelik az autóhoz, mert megkötéseket senki nem szereti és olyan márkát választanának, ahol nincs megkötés.
Nem arról szólt a vita tárgya, hogy a húzott téjesik eszik az olajat.
Ezek nem verseny autók, nem verseny motorok, az emberek mégis arra használják. Mennek 5-600km-t pályán, majd a feszültség levezetéseként elkezdenek versenyezni, és csodálkoznak, hogy megadja magát a turbó, eszi az olajat, szétkopik a motor. Itt-ott meghajtod, nem lesz baja, de ha túlzásba viszi az ember, akkor bajok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #97284 üzenetére
A kettese meg 12 közepét 180+ átlépővel pedig teljesítményben nagyjából egy szinten volt a két autó, ennyit számít az a mínusz ~300kg. Az olyat rajtolt, hogy amikor utcán durvábban elrúgta neki rendesen bebasztam a fejem a fejtámlába pedig számítottam rá.
szerk. ja ez off.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Posta, csomagküldés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...