-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz imyourfriend #216517 üzenetére
Kína hatalmas piaca a VAG-nak, nem meglepő, hogy sok, jó minőségű gyári vagy azzal egyenértékű alkatrész lelhető fel jóval az európai ár alatt.
Rbalint88: lowline kameraként elvileg kb bármit be tudsz kötni (kedvenc lengyel VAG moddoló YT arcom pl egy dascham hátsó kameráját kötötte be példaként).
Maga a tekeredő vonal önmagában nem lenne nagy truváj, a Bravomban lévő filléres kínai kamera is tudja (igaz ez inkább csak vizuális feature), de a Golfban lévő gyárit paraméterezni kell az autó adataival, plusz can hálózatra is csatlakozik a pontosság miatt.focvis nekem az átvezető nem tűnik olyan vészesnek. A tetőkárpittól küszöbig történő kábelelvezetéstől, illetve ha kell, a biztosítéktáblába bekötéstől (nem piggypack-el, hanem gyári helyre) jobban félek.
.
-
426os
őstag
válasz zoo8800 #216346 üzenetére
Végül olyat rendeltem, ami az alsó állásba passzol. 99%-ban így lesz használva az autó, úgyhogy ez megfelel. Rezaw-Plast a márka, minőségre oké, nagyjából passzol. A minta felülete kicsit érdes, szerintem nagyban csökkenti a csúszkálást. Sajnos összetekerve szállították, emiatt még nem lapult ki teljesen, de majd idővel elnyeri végső formáját. Marad. (bocs a kupiért)
Érkezett egy fém lökhárító védő is. Az él hajltása nem tökéletes, de szódával elmegy. Ez már a második, korábban rendeltem egy antracit színűt, mert kép alapján azt gondoltam jobban fog illeni a feketéhez, de a valóságban máshogy nézett ki. Ez a fényes rozsdamentes acél jobban harmonizál a többi króm elemmel. Egyelőre csak odapróbáltam a helyére, de szerintem marad ez is.
.
-
426os
őstag
Aki utólagos vonóhorgon töri a fejét (és még nem vette meg az autót), annak hasznos infó lehet: [link]
Még egy dolog, amire oda kell figyelni és előre gondolkozni..
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #216589 üzenetére
Szerintem 2019-től kezdve lehet ezzel számolni és csekkolni modelltől függetlenül.
Én is kicsit szívtam a fogam a különböző CO2 kibocsátási számok miatt. Az osztrákok 2020tól kezdve WLTP szerinti számokat néznek kicsit más formula szerint az import adó kiszabásánál. Emiatt ha nem 2019 decemberben lett volna forgalomba helyezve az autóm, hanem 2020 januárjában, akkor kb 300Euróval kevesebbet kellett volna fizetnem. Ugyanarra az autóra, ugyanazzal a motorral.... Nevetséges színjáték ez az egész CO2 kvótás számháború, a végén úgyis a végfelhasználó szívja meg a költségeket nézve és a túlbonyolított technika miatt nem vagyunk sokkal előrébb szvsz.[ Szerkesztve ]
.
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #216595 üzenetére
Nekem elég lenne, de van egy autók iránt kevés érzelmet tápláló párom és egy babakocsink is. Biztosra megyek A belső, műanyag részen csak fólia lesz.
.
-
426os
őstag
Valószínűleg nem, de az olvasottak alapján szerintem ez nem egyértelműen kijelenthető. Érdemes lekérni az adott autóval kapcsolatos infókat az importőrtől.
Én azt gondolom, hogy a tipikus céges/flottás autóknál (Scala, Octavia, logikus) fordul ez elő első sorban (még), ahol minden gramm CO2 számít a lízingdíj miatt..
-
426os
őstag
válasz MunezXBK #216652 üzenetére
A 3. Ponton én néha elgondolkodom. Nekem manuális van elektromos kézifékkel. Ez is old automatikusan, de vajon nem-e járok jobban, ha manuálisan kioldom és utána indulok? Ha eszembe jut, így teszek, mert talán jobban kímélem a hajtásrendszert. Aztán lehet, hogy túlgondolom a dolgot.
.
-
426os
őstag
válasz Mágus2 #216732 üzenetére
Vajon a fékek méretezésénél ezt mennyire vették figyelembe? Nem hallottam még nagyon elmelegedő fékekről VW-knél itt a környéken (Ausztria, vannak hegyek), de mivel a Bravoval már tapasztaltam ilyet, azért van bennem kis para, hogy szinte végig fékeznem kell lefelé, ha olyan helyen járok. Lehet alaptalan, mert majd a dupláját tudja a Golf fékerőben mérés alapján, de akkor is.
.
-
-
426os
őstag
válasz kulu22 #216846 üzenetére
Amik eszembe jutnak most hirtelen:
- tankajtó zár (szerencsés esetben sosem veszed észre, hogy nem zár, de lehet zárva marad és akkor nem tudsz tankolni) nem drága, nem nehéz a csere
- Variant beázhat a lökhárító alatti szellőzőkön keresztül
- Tetőablakos autók beázhatnak, ha nem volt rendszeresen takarítva az elvezető cső
- Idővel a digitklímában lévő szervőmotorok meghalhatnak (mondjuk ez nem annyira golf/vw specifikus)
- manuál váltóban érdemes lehet 60 ezrenként olajat cserélniÚgy komolyabb hibákat én nem igazán találtam, amikor kutakodtam.
Ha 2019.07 előtti gyártás, akkor még G13 hűtőfolyadékkal lett feltöltve, ezt érdemes cserélni G12evora és a kiegyenlítőtartályban lévő szilikát tasakot kidobni (ha van benne). Nagy valószínűséggel amúgy ez a csere már megtörtént.
Manuális váltósoknál előfordulhat a "kenguruzás", ami annyit tesz, hogy hidegen, az első, finom induláskor kicsit rángatva gyorsul az autó egyesben. Mostanában párszor mintha én is tapasztaltam volna, de egyelőre nehéz megmondani (2019.11 gyártás, DPCA, manuál)
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Toyota topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Mini-ITX
- Telekom mobilszolgáltatások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen