Új hozzászólás Aktív témák

  • 426os

    őstag

    válasz kulu22 #216846 üzenetére

    Amik eszembe jutnak most hirtelen:
    - tankajtó zár (szerencsés esetben sosem veszed észre, hogy nem zár, de lehet zárva marad és akkor nem tudsz tankolni) nem drága, nem nehéz a csere
    - Variant beázhat a lökhárító alatti szellőzőkön keresztül
    - Tetőablakos autók beázhatnak, ha nem volt rendszeresen takarítva az elvezető cső
    - Idővel a digitklímában lévő szervőmotorok meghalhatnak (mondjuk ez nem annyira golf/vw specifikus)
    - manuál váltóban érdemes lehet 60 ezrenként olajat cserélni

    Úgy komolyabb hibákat én nem igazán találtam, amikor kutakodtam.

    Ha 2019.07 előtti gyártás, akkor még G13 hűtőfolyadékkal lett feltöltve, ezt érdemes cserélni G12evora és a kiegyenlítőtartályban lévő szilikát tasakot kidobni (ha van benne). Nagy valószínűséggel amúgy ez a csere már megtörtént.

    Manuális váltósoknál előfordulhat a "kenguruzás", ami annyit tesz, hogy hidegen, az első, finom induláskor kicsit rángatva gyorsul az autó egyesben. Mostanában párszor mintha én is tapasztaltam volna, de egyelőre nehéz megmondani (2019.11 gyártás, DPCA, manuál)

    .

Új hozzászólás Aktív témák