Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz Petie #653 üzenetére

    Csak akkor van velük gond, ha valami gondodat email-en kell a telefonos ügyfélszolgálat szerint feléjük jelezni. Mert az emailek többségére nem válaszolnak, de nem is foglalkoznak az abban leírtakkal. Kedvencem a szamlareklamacio@pr.hu, ott eddig egyetlen levelemre sem válaszoltak. Az ügyfélszolgálatosuk ezt azzal magyarázta, hogy az email-eket az összes ügyfélszolgálat megkapja, de csak az foglalkozik vele, amelyik az illetékes. Így a sok bába közt elvész az email. A javasolt megoldása ISP-hez való volt: Küldjek fax-ot a problémámmal (nem érkezett meg tőlük egy 50-e Ft-os számla, ami folyamatosan hátralékként jelentkezett, és ki akartak kapcsolni) a központi faxszámukra. Budakesziről a Csepel-szigetre kell elutazni személyes ügyfélszolgálatra, merthogy az a legközelebbi.
    Ha az embernek fix ip cím kell, akkor be kell hozzájuk diktálni a használt aktív hálózati elemem mac address-ét, mert ahhoz rögzítenek egyet. Az így rögzített ip cím fél év után megváltozott, mikor ezt bejelentettem, mondták, hogy de nekem más fix ip cím van feljegyezve (nem az amit aktuálisan tőlük kaptam). Mikor ezt jeleztem nekik, közölték az ip címet, de sem alhálózati maszkot sem gateway-t nem tudtak hozzá mondani az ÜFSZ-on. A válasz az volt, hogy írjak emailt az info@pr.hu-ra. Azóta sem válaszoltak, a fix ip címért a havidíjat persze beszedik...
    Húsvét hétvégét követően olyan heti 2-3 alkalommal esténként elment a net, ez másnap kora reggel (munkakezdéskor) bejelentésre került, majd a nap folyamán valamikor (jellemzően 10 és 12 óra közt) magához tért. Ezt május közepéig játszottuk, annyi idő volt míg kicserélték/kijavították azt a hálózati elemet, amit délelőttönként az emberük újraindított a rendszerben.
    És hogy valami pozitívat is írjak: Ha működik a net (immáron 2 hete kop-kop-kop), akkor stabilan adja az előfizetett sávszélességet.

Új hozzászólás Aktív témák