Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
A lovam sokkal jobb, bárhol elmegy, csak füvet eszik - ezeket a benzines, büdös szarokat meg tankolni is kell, és lassúak, és hangosak. Ha ezekben lesz fejlődés, akkor majd foglalkozom az autókkal.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
Ezekiell
veterán
Egyelőre nem feltétlen, de kellő körültekintéssel képes kiváltani. Nyilván, ha az az életed, hogy Budapest-Hamburg távon pályázol havi 10szer, akkor neked nem lesz jó a villanyautó. De a lakosság 99%-a nem ilyen.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Kinder
senior tag
Annyira siralmas vagy, hogy az már fáj, nem csak ez, hanem az összes hozzászólásod.
Egy múltban maradni akaró, sztereotipia-szar-okádó vagy.Tényleg, van ilyen tapasztalatod? Hurrá.
És ha nem tankoltál a foshalmaz tfsifx-fkgp-ftc autóba, mert úgyis csak 8 litert fogyaszt százon, és mindjárt lent vagy, aztán beszopod az általad említett szitut? Mennyi perc alatt lesz 60 fok, mert nem tudsz tankolni és senki nem ad benyát, mert nekik is kell, vagy nincs benzinlopó a csomagtartóban?Szánalmas baszki, mert mindenhova lehet olyan példát mondani, amire az adott jármű egyáltalán nem alkamas, de te csak és kizárólag az e-autókat szidod, mert NEM KÉPES EZER KM-t elmenni!
Képzeld, az enyém 300 km-t simán megy autópálya tempó felett picivel. ( 145 km/h-val ), aztán 8-10 percet töltök az újabb bő 300 km-re. ( 145 km/h-val ) 4 személlyel ( 2 felnőtt és 2 gyerek ), légkondival. ( Rohadtul nem megy a Teslás 90-nel lehúzott ablakkal, sosem láttál ilyet, akkora kamu, mint ide Lacháza, de tőled csak ezt halljuk, viszont attól mégordenáré faszság. )
És csak elektromos.
Kurva nagy nyűg, igaz?
8-10 perc alatt 4-en nem végzünk a vécével, vagy esetleg egy kávéval sem.
1.000 km költsége pedig 5.000 Ft.Úgyhogy nyomatékosan megkérlek, fejezd be az általad hangoztatott hazugságok másokra ömlesztését.
Amúgy meg, nem tudom, mit szenvedsz, 10 év múlva ha megfeszülsz(faszulsz?), sem tudsz majd mást venni, csak elektromost, és még csak 10 éve sem kezdődött ez az egész. -
#16820480
törölt tag
Cserébe kérsz képeket a sok benzines meg dízel hogy totyog 90-nel a teherautó sör mögött szélárnyékban? Tegnap a röpke egy órás autópálya alatt csomót láttam ilyet. Biztos fogyott kifelé a benzin 😂
Az meg hogy a sebességhatár 130 és a 145-tel menő autót letolják, az annyira Balkán, hogy gyönyörű. -
Rolly
veterán
mi van sűrűbben? évi 1 nyaralás 2x1000km-es uttal? Vagy a maradék 358 nap? Nagyapám mondta mindig, hogy több nap mint ünnepnap... Szóval normális ember nem arra készül, hogy évi 1x mi fog kelleni (nagyobb asztal 1000km-es hatótáv) hanem arra, hogy az év 95-99%-ban mire van szüksége...
Arra az egy hétre el lehet menni repülővel vagy bérelt autóval is... Az éves üzemanyag megtakarítás negyedéből bérelek 1 hétre autót (és még matricákkal se kell foglalkoznom) vagy az évi megtakarításból 1 hétre bérelek lakókocsit és kész a nyaralás
#19anulu
elektromos autó tulajként nem értem mit nem bírna ezen egy elektromos autó... Egy mai alap elektromos autó 250-300 kmt meg tud tenni nyáron (valóban igaz max 110-es tempóig) de a dugóban szerinted ki jár rosszabbul? Az elektromos autó ami fogyaszt klímával 700 W-ot vagy a dieseles / benzines aki alapjáraton klímával 7-10 decit?
#21stickermajom
igazából tényleg mindegy mert minél több a lakóépület annél nagyobb az áram ami elérhető az aktuális parkolóban (ugye 100 lakásra kell 100x16A mondjuk addig 200 lakáshoz ott van 200x16A... a kérdés, hogy egy panelnél hogy lehet vezérelni N darab töltőt és árammegosztóval jól kezelni, de igazából ezek már most elérhető vívmányok, hogy leraksz 100 1x16A-es töltőt és ha nincs elég áram akkor mind 1x4A-rel tölt ha meg lesz akkor 1x16-rel ha kicsit tovább gondoljuk és mindenhol 3 Fázisú töltőt rakunk le akkor ha az autók 2/3-a tele van akkor a maradék már tud tölteni 3x16A-rel ... S mivel az elektromos autóba csak a napi futást kell betölteni így az kb napi 40 km azaz napi 6 kWh áram[ Szerkesztve ]
-
Joachim21
senior tag
Hagyd rájuk, láttam miket kommenteltek, sosem vezettek autót, vagy sosem mentek 3 nap alatt 5-8000km-ert, nem is értik amit írtál. Van nekem is érdekes kérdésem: Lakótelepen hogy fogják tölteni, hogy dugják rá este a kábelre? Este rádugják, 10 perc múlva már a gazsié a kábel? Láttam Pesten most is próbálják már a kábeleket lakatolni, meg valahogy ellophatatlanná tenni, mert a színesfémrajongók már most viszik a szabadon otthagyott kábeleket. Elektro-immobilitás lesz ebből hamarosan. Arról még nem is beszéltünk, hogy az áramra is kell majd jövedéki adót fizetni? 60.000 lesz a villanyszámlája egy kis családi háznak?
Aki kérdez az hülye, de aki nem kérdez az is marad.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kompakt vízhűtés
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Hardcore café
- Steam Deck
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD