Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Hi!King #313 üzenetére

    Az a baj, hogy 300 km-el számolsz, holott a legtöbb elektromos, amit ma eladnak, nem tud ennyit, vagy legalábbis reálist körülmények között nem.

    300km egy villámtöltéssel télen 130 km/h klímával. Ezt bármely nem városi villanyautó tudja most, nem kell hozzá tesla. Szóval de, tud ennyit. 200km-t meg töltés nélkül is tudnak.

    Mikor 10-20 éves lesz, akkor azon célprofilra, amire vették, ugyanúgy használhatatlan lesz, cserébe az aksi cseréje, felújítása még jóval drágább lesz, mint a plugin hibrid esetében.
    Az gondolom eszedbe se jutott hogy olyan tulajhoz kerül az autó akinek bőven jó a lecsökkent hatótáv is. Jóval drágább lesz. Aha. A belsőégésű autók pont erről híresek, hogy nincs bajuk de ha véletlen van akkor olcsó a javítás. :))

    Emellett ugye az új, nagyobb aksijú elektromos autók miatt eleve nagyon gyorsan el fog avulni, így a maradvány értéke is nagyon gyorsan esni fog.

    Mert a plugin autók annyira jól tartják az árukat.. Az új autó mindig bukni fog mindegy milyen, ha valaki ettől fél akkor vegye meg néhány évesen.
    Arról nem is beszélve, hogy aki plugin hibridet vesz, az univerzális autóként hosszabb utakra is használja, tehát simán beletesz 10 év alatt legalább 300-400 ezer km-t, vagy többet, hosszabb utakra nyilván benzines hajtásra, emiatt kevésbé releváns, hogy 10 éves kora után mi lesz vele, mint az elektromos autó esetében, mivel eleve nagyobb kihasználtsága lesz, mint a jórészt második autónak eladott elektromosok.

    Persze persze, majd józsibácsi megveszi a plugint és azért fog kétszer annyi menni vele mert te szerinted annyit kéne. Értsd már meg, a plugin nem egy rétegautó jelenleg hanem ez váltja fel a hagyományos autókat. Ezt magyarázom már mióta és képtelen vagy megérteni. Nem azok veszik a plugint akiknek való hanem mindenki.
    Igen baromi jó lenne a magyar autóvezetők 2-3%-nak a plugin-hibrid. Tényleg. Villanyos meg 90%-nak. És akkor nézd meg az európai autóeladásokat…
    Ezt a második autós baromság meg annyira vicces, szintén csak a villanyautós eladásokra tudok hivatkozni. Nem a smartok vannak az élen, nyugi.
    Kérdezz meg néhány családot ahol van egy kis városi villany és egy belsőégésű hogy melyikkel mennek többet. 90%-k a villanyt fogja mondani garantálom. Akkor melyik is a második autó? Mintha bármit is számítana hogy a dízel?

    Ami pedig az illemet illeti, számomra ez is egy érv arra, hogy még nagyon gyerekcipőben jár az elektromos autózás, hiszen ha be akarod tartani az illemet, az egy rakás macerával jár. Pl. egész napos program esetében nem hagyod ott az autódat egy ilyen töltőnél, mert jófiú vagy, de akkor te szívsz, hogy hogyan fogod tölteni a visszaútra.

    Mert a benzinkúton nincs illem? Szemetelhetek, wc-nek használhatom, állhatok ott ahol más tankolna?
    Ezek szerint a benzines és dízelautók gyerekcipőben járnak?
    Akkor fogsz szívni ha idióta vagy. Semmi köze az autónak hozzá.
    Erősen javaslom hogy ha tényekről akarsz csevegni, akkor merülj el a témában.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Hi!King #313 üzenetére

    "...cserébe az aksi cseréje, felújítása még jóval drágább lesz, mint a plugin hibrid esetében. ...

    A Renault megoldása tűnik jó alternatívának az akkumulátor problémára.
    Akkumulátort nem vásárolja meg a vevő, csak bérli. Ezzel kerülik meg a drága csere problémáját.
    ha elér egy mértéket az állapotromlás, mehet cserére az autó.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák