Új hozzászólás Aktív témák

  • DQ

    tag

    Mára végzetem 5 akkuval. A motorokról már írtam, az autókról csak félig.
    A ~4 éves 45Ah-s recond után 12,1-ről másnapra 12,61V-ot mutat, a ledes kütyü sárgán villog.
    A 1,5 éves Varta 12,1-ről recond nélkül 12,54V lett, a led: sárga. Én magasabb feszt és zöld jelzést vártam volna... Lehet, valamelyik nap leveszem a negatív sarut, s ráengedem a recond módot, majd utána beállítom, amit elfelejt szegény Civic. Töltöttetek már sarulevétel nélkül ezzel a móddal?
    Egy 0,5 éves 60Ah-s gyári Renault akkura is ráakasztottam, bár az töltés előtt is 13,1V-ot mutatott. Furcsa volt számomra, hogy ezzel is dolgozott egy jó félórát, mire eljutott a 7. ledig. Feszt ezen nem mértem, gondolom maradt szépen 13V fölött. Természetesen a zöld villog.
    A motorok továbbra sem veszítettek semmit, a ledes kütyü zölden jelez mindkettő esetén.
    Ahogy nézem - bár nem végeztem ilyen irányú tesztelést (valaki csinált ilyet esetleg?) -, 12,6V-nál már sárgán jelez a ledes fix, 12,1-nél már piros.

Új hozzászólás Aktív témák