Új hozzászólás Aktív témák

  • #90088192

    törölt tag

    válasz t72killer #218 üzenetére

    Azt lehet nevelni aki arra fogékony is, és elő van készítve rá. pl engem nem lehetett, mert alapból irodalom nyelvtan az minek...nem is értettem minek pazaroljak az időt rá. Ének zene, hagyjuk megvesztegettem az énektanárt ;]

    Matek meg csukott szemmel, éjszakai almomban is.

    Most meg Feket Laszlo-val vitáztam a művészetekről irodalomról és zenéről, mert eddig tartott felfognom miért is kell(nem a nyelvtan :DDD )

    Vagyis igen ha sikerül lekötni a gyereket, olyan dolgokkal amiknek nem vonzata a fogyasztói viselkedés, vagy csak nagyon sok áttéten keresztül akkor az mar fel siker, de meg kell érteni a gyereknek is miért is történik ez, megértse, hogy igen is lehet a másik módon is, de annak hosszútávon sok negatív hatása lesz az életére, hogy elfogadja a tapasztalatot, és magáévá tegyen egy fontos önvédelmi mechanizmust amit magabiztosságnak hívnak. Egy olyan komplex "lényt" kell létrehozni, ami képes saját belső iránytűvel rendelkezni, ez alapján mérlegelni, és tekintettel a társaira, képes megnyilatkozni.
    Felfogni azt hogy a minden amit mások tesznek, főleg szülők egy olyan döntési mechanizmus mozgatja, amibe ha nem is tud egyenlőre belelátni, annak ellenére van valami logikája, ami mintakeresésre alapul, és ez az ő érdekeit szolgálja, amíg a saját rendszere ki nem alakul, és a megfelelő mintákkal fel nem lesz töltve.

    A baj hogy a minták a szülök többségénél is hiányoznak, vagy hibásak, így nincs meg a lehetőség ezek továbbadásara sem, így marad a külső "segítség" vagyis amit a társadalom/szomszéd elvár...sajnos

Új hozzászólás Aktív témák