Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz #53246592 #97 üzenetére
Mérnöki hiány.
Inkább kézi munkás hiány.
Próbálod terelni a mérnökre, hogy mekkora istenek.
Miközben, azt írtam, hogy előbb találsz mérnököt, mint olyat, aki valójában elvégzi a munkát.
Emiatt írtam, hogy mérnökökből álló lánc nem jó elektromos vezető.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Noukoum
veterán
Lejárt a szerkesztés, a 8-as pontot átszerkesztettem egy kicsit (aláhúztam).
8. Az elektromos autóktól függetlenül folyamatosan nő az energia igény! Arra honnét lesz erergia vajon? Hát úgy lesz az elektromos energia az autókhoz, mint ahogy a klímához is lett.. Többet kell termelni (azt ugye ne felejtsük el hogy a hagyományos autók üzemanyagához is rengeteg elektromos áramot vagy energiát használunk fel ami szépen folyamatosan le fog csökkenni). Az elektromos áram ára biztos hogy nőni fog, főleg Magyarországon ahol majdnem ingyen van... Az árelőnynek nem kell megmaradnia! Miért is kéne? A lényeg az volna hogy ne legyen drágább tisztábban közlekedni, mert az emberek többsége nem hajlandó plusz pénzt fizetni a környezetvédelemért. Most még a különböző kedvezmények kompenzálják az elektromos autók vételárbeli felárát. De ha nem lesz felára az elektromos autóknak, vagy nem lesz más választásod akkor nem kellenek kedvezmények. Az elektromos autózás nem fogja elhozni az olcsó autózást! Igen most sokaknak nagyon megéri a hagyományos autókhoz képest, ez tény. De ez most van, nem 30 év múlva.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Somatom
veterán
válasz darvinya #101 üzenetére
Rosszul közelíted meg. Nem kell ide semmilyen fejlesztés, meg mérnök. Amíg benzin/gázolaj van, addig nincs gond a villanyautózással. Áramfejlesztő a csomiba és ennyi. Eddig az 50 decibeles motorhang zavarta a vájtfülűeket. Mennyivel jobb lesz, amikor pár aggregát büdösít és üvölt egyenként 100 decibellel!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
senior tag
Hát, az üzleti modellt elnézve nem is csodálkozom, hogy nem volt érdeklődés. Jól értettem, hogy cserekor gyakorlatilag akku csomag adásvétel történik, azaz az egy újabb és egy régebbi akku csomag közötti árkülönbözetet (akár több millió forintot) jóváírják vagy levonják a számládról?
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
#53246592
törölt tag
Ok Én a 2109-es teljes benzin és gázolaj fogyasztásbol próbáltam számolni valamit. Amiben benne vannak a mezőgazdasági gépek, gondolom a dízelmozdonyok meg még a kituggya mik is. Így az eltérés teljesen korrektnek érződik, bár a számítási módszerem meg lehet hogy teljesen rossz, csak véletlenül jött ki az ami
-
dabadab
titán
válasz #53246592 #106 üzenetére
Te fűtőérték meg becsült hatékonyság alapján konvertáltál én meg azt a tudományos módszert választottam, hogy összehasonlítottam a spritmonitoron a Tesla 3 fogyasztását a kortárs dízel meg benzines hármas BMW-kkel, ebből számoltam, hogy hány kilowatt egy liter dízel/benzin.
DRM is theft
-
#53246592
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Eleglide C1 - a középérték
- További aktív témák...