Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Ok, de minek a hatékonyságára figyeltek oda? Az elektromos hajtásláncéra, nem? Az Ioniq5 sem hatékonyabb a tesztek szerint, pedig az már dedikált EV platform. De nézzünk más gyártót, pl. a dedikált villanyplatformú Honda e - t. Kicsi városi autó és mégsincs a koreaiak szintjén a hatékonyság. Szóval mi köze van a hajtáslánc hatékonyságának a dedikált EV platformhoz? Illetve az akku temperáláshoz?
-
Noukoum
veterán
Lejárt a szerkesztés, a 8-as pontot átszerkesztettem egy kicsit (aláhúztam).
8. Az elektromos autóktól függetlenül folyamatosan nő az energia igény! Arra honnét lesz erergia vajon? Hát úgy lesz az elektromos energia az autókhoz, mint ahogy a klímához is lett.. Többet kell termelni (azt ugye ne felejtsük el hogy a hagyományos autók üzemanyagához is rengeteg elektromos áramot vagy energiát használunk fel ami szépen folyamatosan le fog csökkenni). Az elektromos áram ára biztos hogy nőni fog, főleg Magyarországon ahol majdnem ingyen van... Az árelőnynek nem kell megmaradnia! Miért is kéne? A lényeg az volna hogy ne legyen drágább tisztábban közlekedni, mert az emberek többsége nem hajlandó plusz pénzt fizetni a környezetvédelemért. Most még a különböző kedvezmények kompenzálják az elektromos autók vételárbeli felárát. De ha nem lesz felára az elektromos autóknak, vagy nem lesz más választásod akkor nem kellenek kedvezmények. Az elektromos autózás nem fogja elhozni az olcsó autózást! Igen most sokaknak nagyon megéri a hagyományos autókhoz képest, ez tény. De ez most van, nem 30 év múlva.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...