Új hozzászólás Aktív témák

  • Huntszy

    tag

    válasz dokanin #208 üzenetére

    Kb minden játék HDD-n van. Minek pocsékolnám az SSD helyet játékokra ha nincs komoly előnye.

    Van néhány játék ami régebbi/elhanyagolt/egyedi a struktúrája és baaaaromi sokat tölt. Azokat átrakom SSD-re de azoknál a játékoknál amiknél csak néha van pár másodpercnyi töltőképernyő igazából nem zavar. Az a pár másodperc nem ér meg annyit, hogy SSD helyet szánjak rá. 7200-as HDD van a gépben, arról a legtöbb játék vígan elkavirnyál. Mint írták is fentebb, ha SSD-re is teszed a gamet, sok esetben nem jelentős a változás.

    Konkrét példa: Minecrfat pl SSD-n van mert ahogy játszol folyamatosan töltöd ki/be magad körül a chunkokat. Ha lassú a lemez lassan tölt be magad körül a játék. Ergya. De ott van pl a Snowrunner, abban egyszer betölt a zóna és órákig dagasztod a sarat a hegyekben mire zónát kell váltanod, hogy újra töltőképernyő legyen. Kár szerintem 5-60 gb-ot elpazarolni az 500 gigányi SSD-ből azért, hogy óránként 1 loading screenél 15s helyett 7s-et várjak (hasraütés szerű számok de amúgy tényleg nem vészesek a Snowrunner loading screenjei).

    Ugyancsak jó példa bármelyik multi game kb. 7200-es HDD-ről is pillanatok alatt betölt a Valorant, LoL, Heartstone, Fortnite, PUBG, CSGO, HOS, bármi. Hiába szipkázod át SSD-ről ram-ba a bytokat ha utána csak a lobbyt bámulod mert a csapattárs/ellenfél még tölt. Amíg nem én vagyok konzisztensen az utolsó a szobákban addig nincs értelme ezeket a játékokat sem SSD-re rakni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák