Új hozzászólás Aktív témák
-
Depression
veterán
Egy emberszerű mi-val felszerelt bot ellen 50% esélyed lenne. Ha 5-fő va. Egy épületben, akkor pedig gyakorlatilag nulla. A legtöbb filmben is le vannak butítva az ellenségek, pedig emberek játszák őket. A last of us 2-ben mennyi esélye is lenne egy 16 éves kislánynak? Vagy bárkinek egy terminátor ellen?
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
- = Zk = -
félisten
ha nem tévedek, SC2-ben nyert az AI... fél-1 éves hír asszem?! lehet faxság...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Robitrix
senior tag
Azért nem minden játékhoz készül külön játék motor. A játékok nagy része ugyan arra a néhány játék motorra épül. Valaki csinál egy jól sikerült motort, ami elég szép képet készít jó teljesítménnyel, akkor azt utána megveszik más fejlesztők is. Azért egy komplett játék motor kifejlesztése sok idő és pénz.
-
zsintai1987
tag
Fordítva van a valóságban, engineket az indie-k használnak mert nincs rá emberük hogy mindent beverjen a kódba! Nyilván az 5os Unityben is van topográfozó "menü" és két kattintás egy hegy, van benne ecset amivel felfested az erdőt, tele van assettekel amiket "bevágsz", de ha optimalizált játékot akarsz akkor 12evig assembli-ben kodol 1000ember.
Jelenleg az összes engine arra jó hogy 2 év alatt kész legyen a játék olcsóbban.
Vannak oldalak ahonnan te is tudsz ilyen dolgokat letolteni és kivalasztod hogy melyik enginehez kell(unreal, unity, cry) stb stb) a világon egy csomó dolog van lezerszkenelve.
Egyébként az unreal 5 demoban volt hogy csak berakod ezeket a szkennelt dolgokat és megcsinalja a lod fazisokat rá, nem kell lodozni a teszteloknek(1990es technológia csak most van hozzá hardver ami elbírja)
Ezért szoktam röhögni mikor mondják a nagy youtuberek hogy itt az új xbox ps4 és nézd ez mekkora next gén játék... Abba nem gondol hogy egy aaa kat. Játék min 2 éve készül a megjelenő konzolra és ugye az nem next gen.... Majd 4ev múlva jönnek azok amik next genek, addig marad a jelenlegi technológia....3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
Kansas
addikt
"nemrég jelent meg az RTX Voice ami az nVidia általi kreatív nem RT felhasználása az RTX magoknak" - én ezt inkább mesterséges indoknak érzem, hogy az RTX magok ne csak ballaszt legyenek a nem raytracinges játékokban.
Hangot a CUDA magokkal is lehetne csinálni, az AMD a TrueAudio Next-tel már egy jó ideje(4 éve, a Polarisok megjelenése óta) képes rá RTX magok nélkül...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
zsintai1987
tag
Ilyen kártya létezik... Rx és Vega kártyák mind asszimetrikusak, tehát ha az egyik részük ami teszemazt az árnyékokat számolja és van ideje pihenni akkor besegit a textúra kirajzolasaba pl.(tudom nem pont így van és ezekkel a példákkal de így érthetőbb). Ezért van az hogy egy rx 580 régen gyengébb volt a 1060nal mostmeg fordítva van. Viszont van hátránya ami a Vega 64nel látszik a lejobban:300w fogyasztás ha minden dolgozik rajta.
Ezt egy sima gtx kártya nemtudja
Ezért is jobban öregszik egy Vega 56-64 egy 1080hiz képest. Úgy hogy asszimetrikus kártyára könnyebb fejleszteni a dx 12 miat[ Szerkesztve ]
3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
Kansas
addikt
Jelenleg - de ahogy jönnek majd sorban az SSD-s konzolról portolt játékok, előbb alighanem látható/érezhető előnye lesz ha SSD-ről megy a játék, utóbb viszont simán előfordulhat, hogy pár játék megkövetel egy gyors M.2 SSD-t, aminek ráadásul mára az ára sem olyan ördögtől való, hát még ha az Intel is kijön a PCIEv4 támogatással, és felfut azok forgalma is...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
#16939776
törölt tag
Minek pocsékolnám az SSD helyet játékokra ha nincs komoly előnye.
Én meg nem csak a hdd, hanem az összes sata eszköz és sata vezérlő nyomát is beszántanám és behinteném sóval ha tehetném.
Mert olyan szinten növelik meg a rendszer reakció idejét, hogy az vállalhatatlan lesz, az egy darab szóló NVMe SSD-hez képest.
Nekem 2db játék van feltelepítve az 512GB-s SSD-re, minden kattintás azonnal megtörténik, így beton stabilan megvan annak az illúziója, hogy valós időben játszok.Ez nem azt jelenti hogy a HDD-ről nem lehet eredményesen játszani, csak olyan szinten alacsonyan marad vele az immerzió, hogy szinte kár a gépbe az áramot pazarolni.
-
S_x96x_S
őstag
SSD .. Konzol ...
>Az, hogy a jövőben milyen változásokat fog indukálni az új konzol >generáció majd kiforrja magát.A Microsoft tervezi a DirectStorage visszaportolását a mezei windowsra .. vagyis a PCIe4.0 jó beruházásnak tűnik a PC-nél ...
----------------------------
"Storage Matters: Why Xbox and Playstation SSDs Usher In A New Era of Gaming"
https://www.anandtech.com/print/15848/storage-matters-xbox-ps5-new-era-of-gaming
"The most interesting bit about DirectStorage is that Microsoft plans to bring it to Windows, so the new API cannot be relying on any custom hardware and it has to be something that would work on top of a regular NTFS filesystem. Based on our experiences testing fast SSDs under Windows, they could certainly use a lower-overhead storage API, and it would be applicable to far more than just video games.
....
The effects of this transition will also spill over into the PC gaming market, exerting pressure to help finally push hard drives out of low-end gaming PCs, and allowing gamers with high-end PCs to start enjoying more performance from their heretofore underutilized fast SSDs. And changes to to the Windows operating system itself are already underway because of these new consoles.
...
"persze a spéci tömörítés miatt ..a PC-nél +5 +9 maggal több kell ..
vagyis ha jól értem a PS5 alap 8 core -ja mellé még kell a PC-n +9 core
a hasonló teljesítményhez ..
és akkor ott vagyunk, hogy a jövőben durván 16 mag kell a játékokhoz .."The CPU time saved by these decompression units sounds astounding: the equivalent of about 9 Zen 2 CPU cores for the PS5, and about 5 for the Xbox Series X. Keep in mind these are peak numbers that assume the SSD bandwidth is being fully utilized—real games won't be able to keep these SSDs 100% busy, so they wouldn't need quite so much CPU power for decompression."
Mottó: "A verseny jó!"
-
#16939776
törölt tag
Első részére azt tudom tanácsolni -ami nálam bevált- hogy, tartani kell egy pc-t játékra, egyet zenehallgatásra/filmnézésre, és egyet minden másra. Sokkal kevesebb kompromisszummal, sokkal olcsóbban lehet kiváló minőséget elérni.
Meg kellene tapasztalnod azt, hogy mi történik annak a rendszernek reszponzivitásával, amiről lehúzod azt a HDD-t, amit nem is használsz semmi másra csak adattárolásra, és az le is szokott kapcsolni tétlenség miatt...
Ugyan ekkora nagyságrendű és irányú változás történik, amikor kinyomod biosban a sata vezérlő szemét, és lehúzod róla a kábeleket, eszközöket.[ Szerkesztve ]
-
Depression
veterán
Az élethűbb ottott kezdődik, hogy az első bekapottnlövés után, ha túléled, életed végéig nyomorék maradsz, vagy hónapokig tart a felgyógyulás. Nem kell headshot, hogy valaki belehaljon perceken belül egy lövésbe, és nem létezik instant heal.
Sok száz évvel ezelőtt is tüzet gyújtottak nagy füsttel, hogy figyelmeztessenek mindenkit.
Soha semmilyen történelem sem szólt arról, hogy egy ember megmentette a világot.
Az RTS-re pedig csupán annyi a válaszom, hogy léteznek fejlettebb "országok". Itt Kína vs Zimbabwe csak elhanyagolható különbség.Az UFO című játék is milyen sikeres lett volna, ha olyan MI-t kap, akik képesek az univerzumon átutazni.
Ezért mondom, hogy azért hülye a játékbeli ellenfél, mert ha létezni zombi, szellem, ufo, terminátor, transzformers, vagy bármi hasonló, a túlélési esélyed konkrétan 0, és nem az ügyességeden fog múlni.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
-
Egy játéknak az a feladata, hogy szórakoztasson és minnél nagyobb élvezeti értéket adjon az ember idejéért és pénzéért cserébe.
Ezek elérésének pedig messze nem az a legjobb módja, hogy egy feature-listán megpróbálunk minnél több buzzwordot kipipálni.
Hasonlóan a 200 órás rpg, random generált pályák, random generált küldetések, random generált loot stb stb mellett az MI is csak egy buzzword amire a játékok döntő többségének semmi szüksége..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i9-11900 Processzor - Garancia & Számla - Utolsó Darabok
- Intel Core i7-11700K processzor (használt)
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel