Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
válasz Depression #80 üzenetére
természetesen már logikailag nem minden feladat alkalmas komoly párhuzamosításra. van ahol továbbra is szépen lépegetünk a klasszikus, szekvencia, szelekció és iteráció útján Neumann bácsi elveit követve. a feladat végrehajtásának logikája egyszerűen nem párhuzamosítható vagy csak igen minimális mértékben. Simán futhatna egy 15 évvel ezelőtti egy magos procin. Legfeljebb csak a mai pricik magasabb órajele adna némi pluszt a végrehajtáshoz.
-
zsintai1987
tag
válasz Depression #136 üzenetére
példa: jétékfejlesztés első pár óra
Srcip: Unreal tournament 1 GOTY
normál nehézség, az ellenfél ugyanott fut, ugyanazon vonalon, snipert felemeled fej magassába katt-kill-katt-kill ennyi a játék
Ha felteszed legnehezebbre, és kattintassz szó szerint elugranak a golyó elől csak mert bepipáltak neki mindent
MI: "Lát és hall"
Látás: van a "fején egy gúla" és abban megvan határozva hogy miylen távolságból vesz észre (pl Commandos behind enemy lines) ha futsz-sétálsz-fekszel-állsz stb
Hallás: 360fokban hall a gépi AI ahogy egy ember is. Figyeli ahogy nyomod a shiftet és akkor "halk hangot adsz ki" és azt mittomén 10méterről szúrja ki. ha a ctrl-el gugosz akkor ha mögötte vagy és "lopakszol" akkor nem hall és leszúrod (AC sorozat)
A script mindig tudja hol vagy, az AI-nek megkell keresnie pl3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
Pingüino
senior tag
válasz Depression #136 üzenetére
Azért ha csak a játékosok számát veszed figyelembe, az nem kicsi túlegyszerűsítés. Millió meg egy apró körülmény van, ami lazán feléd billentheti a mérleget akkor is, ha szám szerint túlerőben vannak veled szemben. Ha emberek ellen játszol egy játékban, akkor is megölhetsz sokakat egyedül.
-
#16939776
törölt tag
válasz Depression #244 üzenetére
Ha megvan adva a lehetőség arra, hogy kommunikálnak az ellenfelek egymással, akkor az egyensúly megtartására - az értelmes fejlesztő törekszik rá - raknia kell a játékba egy rádiót amivel tudod monitorozni a forgalmat, vagy egy olyan alkalmatosságot amivel meg lehet azt zavarni. Annak a megszerzésére, használatának a megtanulására is lehet egy-egy küldetést írni, amitől színesebb lesz a játék. Persze ne legyen "kötelező" ezt használni, legyenek benne más eszközök is, amivel meg lehet oldani ugyan ezeket az helyzeteket, hogy, ne váljon unalmassá, ismétlődővé.
Szerintem jó a hagyományos 4 fokozatú csúszka, de legyen olyan állása, amikor mellette előjön egy felület, ahol testre szabható, hogy legyen-e: kommunikáció, közelharcban elvegye a fő fegyverünket, meg azt, hogy, alkalmanként azért kettesével vagy hármasával is járkálhassanak, egymást fedezve.
50%-os k/d arányhoz adjon egy ajándék save gombot,
70%-nál már anélkül is elég szépen lehet haladni.[ Szerkesztve ]
-
Huntszy
tag
válasz Depression #255 üzenetére
"Az élethűbb ottott kezdődik, hogy az első bekapottnlövés után, ha túléled, életed végéig nyomorék maradsz, vagy hónapokig tart a felgyógyulás."
Nem. Az élethűbb ott kezdődik ami egy paraszthajszálnyival jobban hasonlít a valóságra mint az elődje. Nem azt mondtam, hogy legyenek élethűek a játékok, azt mondtam, hogy legyenek élethűbbek. Elég nehéz a való élet, nem kell minden részlete a képernyőkre. Én azt mondtam, hogy szerintem sok esetben jobb lenne egy játék ha az egyértelműen ostobától (csaló RTS ellenfél) a skálán elmozdulna a valóságosabb felé. Nem azt mondtam, hogy üsse ki a skálát és ezzel nullázza le a játékélményt. A kettő között a különbség jelentős. Nem arról írtál mint amiről beszéltem. -
Robitrix
senior tag
válasz Depression #254 üzenetére
90-92 körül már voltak talán 40 MB-os HDD-ek ST 251. Emlékszem, hogy a kollégám gépében kettő olyan volt, miközben az én gépemben még 20 MB-os ST 225 volt. Ami akkor már egy pár éves gép volt egy 8 mhzes turbo XT. Úgy irigyeltük a bámulatos 80 MB kapacitás miatt... Amúgy valóban valamikor a 80-as évek közepén jelent meg a SZ-225(a 20 MB-os) HDD. Én az első PC-t valamikor 1986 körül szereltem össze és abban már 20 MB-os volt. a legelső PC-ben nem volt HDD PC Junior néven jelent meg valamikor 1983 környékén 256 KB RAM volt benne és két darab 360 KB-os floppy egység.
Amit aztán gyorsan követett az elterjedtebb IBM PC XT a klasszikus 640 KB RAM és eleinte 5-10 MB-os HDD-et kaptak.
Aztán valamikor 1985 körül jött az IBM PC AT
Amikor én elkezdtem PC-t használni valamikor 1986-87 körül akkor már jellemzően a 20 MB HDD-esek voltak.