Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Robitrix #174 üzenetére

    A motor a játék aktuális képminőségéért (ha csak nem bottleneck, mint az ilyen RPG Maker-ek esetében) nem igazán felelős, inkább csak a lehetőségekért. Aztán hogy a grafikusok/modellezők/animátorok milyen tartalommal töltik meg, az már nem a motor hibája.
    Maga a motor azért van, hogy rövidítse a fejlesztési időt, ne kelljen mindenkinek magának megírnia azokat a komponenseket, amiket "motor" címszóval lehet licenszelni, így megspórolva pár fejlesztői státuszt és munkaórát a játékgyártóknak. Ma már van olyan játék, amin nem is dolgoztak progtamozók, csak designerek meg művészetisek, max pár Python script megírásával...

    Az igazán eredeti játékok(pl. This War of MIne, Limbo) továbbra sem licenszelt motorokra épülnek...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Huntszy

    tag

    válasz Robitrix #174 üzenetére

    (#177)

    Hogy jön ide a játékmotor? Nem teljesen értem.
    Én oda akartam kilyukadni csupán, hogy valóban sok meló lehet egy élethűbb MI-t megcsinálni játékokhoz mint amik manapság vannak scriptelve de nem feltétlenül kell az egészet minden egyes játéknál megismételni. Ahogy biztos vagyok benne, hogy a mai játékokban sem mindig nulláról írják meg a scriptelt "AI"-t (pláne szérián belül).

    Például ahogy írtam is megcsinálnak egy egész jót mondjuk az AC: Valhallához akkor valszeg ugyan azt a trainingelt modelt fel tudják majd használni az AC: Valhalla 2-höz is. Persze biztosan fognak rajta csiszolni de akkor sem a nulláról fogják megcsinálni. Ha pedig időközben kijön az Ubi egy olyan játékban ahol hasonló ellenfelek lesznek akkor kicsit a játékra szabva de abban a game-ben is fel tudják használni az AC MI-ét.

    Még azt is el tudom képzelni (alusisakos rész! :D ), hogy beszedik a gameplay metadatát a játékosoktól és az AC: Valhalla végigjátszások adataival tele tömik az MI-t és így teszik még élethűbbé a Valhalla 2 MI-ét :D

    Ugyan ez rainbownál is elképzelhető. Napi szinten millió órányi gameplay adat csorog át a Ubi szerverein amit biztosan fel tudnának valamilyen módon használni arra, hogy kiképezzék az MI-t amit a következő Ghost Recon-ba beleraknak. Persze nem azt mondom, hogy 1:1 meg tudják csinálni de hasznukra lehet.

    Az sem elképzelhetetlen (szintén alu sisak), hogy végre tudnák normálisan használni az RTX magokat olyan játékokban amikben nincs grafikai elem ami használná. Ugye nemrég jelent meg az RTX Voice ami az nVidia általi kreatív nem RT felhasználása az RTX magoknak. Vajon lehetetlen lenne egy MI-t futtatni rajta? O.o Azért az menő lenne ha lenne egy olyan stratégiai játék amiben nem raknak bele csili vilin tükrőződő vízfelületet meg tank árnyékokat mert mi a ráknak Ray tracing egy RTS-be de mondjuk lenne egy RTX only opció, hogy úgy lenne nehéz a gépi ellenfél (RTX magok segítségével), hogy nem csal pofátlanul a gép (ahogy a legtöbb esetben lenni szokott RTS-ben a nehézség felhúzásával) hanem egyszerűen csak okos. Persze ennek annyira nem örülnének a nem RTX kártya tulajok hiszen ők ettől elesnek de ezvan. Minél több generáció óta lesznek RTX magok annál nagyobb lesz a piaca és annál jobban megérheti olyan RTS-t csinálni amiben ez benne van.

Új hozzászólás Aktív témák