Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #58 üzenetére
Ez az auto vadonat uj fejlesztes es meg a gondolom visszafogott tesztelo is azt mondja hogy hulladek a navigacioja es sajnos ritka az, hogy nem alacsony felbontasu, kis meretu TN panel van a gyari naviban, amin olyan darabosan mozog a terkep, mintha visszaleptunk volna 25 evet a tortenelemben. A terkep meg meg akkor is elavult ha fizetsz erte. En tavalyelott vettem uj autot es megnezve hogy mit tud a gyari infotainment, inkabb nem fizettem ki 800k extrat a kovetkezo szinttert, meg ugy sem hogy az nem csak annak a felara lett volna. Tudjak hogy megfelelo arukapcsolassal el tudjak adni az ipari hulladekukat es a
ezt ki is hasznaljak.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
#16820480
törölt tag
válasz #06658560 #59 üzenetére
Mert valahova tenni kell. Attól, hogy "csak" egy 1 literes benzinmotorod van, az ugyanúgy megeszi az autó orrát, ahogy egy tisztán benzines autónál, az ülés alatt a tank van, valahol még el kell helyezni egy elektromos motort is, így az akksi jobbára a csomagtartó alá kerül, néha kicsit elvéve annak térfogatából. Meg a pótkerék helyéből. Csak példaképp: Honda Jazz benzines csomagtere 389 liter volt, a hibridé 303 liter amíg még futott egymás mellett a két modell.
Persze áthidaló megoldás, hogy nem kis városi autót csinálsz, hanem crossovert meg suv-ot, és a padlólemez alá teszed az extra cuccokat, csak aztán azok nagyok, rondák, de legalább divatosak mostanában. -
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #91 üzenetére
A nagyobb e-hatotavu hibridek legalabb olyan fontosak szerintem az autogyartok szamara, mint a pure e-autok, (sot talan fontosabbak is) igy megeri befektetni egyedi padlolemez kialakitasaba, ahol - hasonloan az e-autokhoz - az akku alul helyezkedik el az utaster alatt, vagyis nem vesz el helyet a csomagterbol.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Fall-N
veterán
-
#16820480
törölt tag
válasz #06658560 #97 üzenetére
A 208 az pont nem hibrid, de köszi a példát. Továbbra is, az állítás az volt, hogy egy PHEV esetén csökken a csomagtered és/vagy utastered, hacsak nem növeled meg az autó méretét mondjuk egészen a suv kategóriáig. Eddig ennek egyik példád sem mondott ellent, sőt a Jazz pont ezt támasztja alá.
HThomas: Azért annyira nem vészes egy ~150-200km-es hatótáv, hogy ne lehessen kimerészkedni vele városból. Persze nem praktikus hosszabb távokra, de ha mondjuk 95%-ban városban ingázol dolgozni vagy bevásárolni, és a maradék 5%-ban mennél eleve csak 100km-nél hosszabb távot egyszerre, akkor nem biztos, hogy az 5%-hoz érdemes választani járművet, főleg ha mondjuk a 95% ettől kényelmetlenebb.
Nyaralni meg szintén lehet menni ám vonattal meg repülővel, ha már a városban alternatíva a tömegközlekedés.