Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz hypno skate #85 üzenetére
Nem valo mindenkinek a e-auto, de gyakran tul is van ertekelve. Egy nagyobb akkus hibriddel nagyon sokan tudnak ugy jarni, hogy alig kell tankolniuk, de kozben megmarad a hatotav, a gyors tankolas, sot talan gyors toltes is, joval olcsobb maga az auto es range anxiety sincs. Ezt szerintem latjak is a gyartok es egyre jobban feljebb viszik a hibridek arat is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dabadab
titán
válasz hypno skate #99 üzenetére
Vagyis az elterjedésük esetén jócskán megnövekszik az üzemben lévő autók száma
Időnként tényleg eltöprengek, hogy akik ide kommentelnek, azok láttak-e már autókat vagy esetleg valami párhuzamos univerzumban élnek, ahol a "városi kisautó" egész egyszerűen nem létezik, soha nem gyártottak Aygot, Yarist, Twingot, Matizt, Smartot.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz hypno skate #114 üzenetére
A "városi kisautók" zömével simán le lehet menni a térképről
Igen, és akkor most jöjjön egy történet arról, hogy egy kispolákkal négyen lementetek nyaralni Görögbe', úgy, hogy a kétheti pacalpörköltkonvzervet is vittétek magatokkal
Persze, el lehet velük menni messzire (ahogy nyilván a Honda E-vel is), csak nem olyan túl jó érzés meg nagyon jól láthatóan nem erre vannak kitalálva.
és nem második, harmadik autóként működnek, hanem egyetlenként a családban.
Ez esetleg Magyarországon van így, illetve annak is a szegényebb részein (mifelénk elég standard a háztartásonkénti két autó, gond is a parkolóhelyek száma).
DRM is theft
-
Fall-N
veterán
válasz hypno skate #114 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Régen is és most is egy 50-60 LE-s autóval nem nagyon mennék messzebbre, sőt előzni sem nagyon szívesen előznék vele, mert túl gyenge hozzá. Viszont városban elég a dinamikája.
-
#16820480
törölt tag
válasz hypno skate #128 üzenetére
Egyébként Elon mondta, hogy ha elérnek egy ilyen kényelmes 4-500km hatótávot, akkor ott nem az akkut fogják növelni már tovább, hanem adott kapacitással minél kisebb súlyt, térfogatot és árat céloznak meg.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz hypno skate #207 üzenetére
Azt a kis magassagkulonbseget megoldhatnak legrugoval is, ki-be szallaskor vagy ha epp “terepen” van hasznalva, es megnone a hatotav is. A legtobb mai varosi SUV eleve inkabb csak arnyeka, utanzata annak, ami utan vagyakoznak az emberek.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
axioma
veterán
válasz hypno skate #207 üzenetére
Azert magas auto nem feltetlen suv, sot... nezd meg a suzuki alto-t, sokkal magasabban ulsz )(es nem fekudve), mint a (regi, csak az volt) swiftben, de nem suv. Legyen kicsi alapteruletu de magasabb epitesu auto, elektromosnal a magassag a padloban levo akku miatt ugyis konnyen adodhat, a menettulajdonsag meg pont ugyanamiatt nem lesz a magassagtol rosszabb.
-
axioma
veterán
válasz hypno skate #220 üzenetére
Az a baj hogy en meg nem vagyok pasi hogy keresztbe-kasul ismerjem az autok adatait, csak alto-m volt, azt tudom hasonlitani. De biztos tudsz te is ha akarsz mondani kisebb, nem suv, de magasabb epitesu autot. Ami eleg is. Ha azt mondom hogy az i3 is magas, akkor meg azzal jossz hogy aramos. Sajna tobbet nem tudok.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen