Új hozzászólás Aktív témák
-
tomi1031
tag
Csak a p*csájukat mentették mert estek a részvények árai
-
Snoop-y
veterán
válasz
joysefke #436 üzenetére
Mar emlitettem tobb topikban is:
Ha reszt akarnak a hasznaltjatek piacbol miert nem taroljak le a mostani ellenfeleket?
Mindenuk megvan hozza es kapcsolt kedvezmenyekkel kb egy fel even belul megfojtananak minden egyes hasznaltpiacon most jelen levo ceget.Nem a vasarlok toket kene szoritgatni hanem a versenytarsaket...
-
Sami22
aktív tag
válasz
joysefke #436 üzenetére
"ezért azt a kevés embert kell lehúzniuk aki hajlandó fizetni.." És ezzel meg is fogalmaztad a legnagyobb problémát. A DRM és minden eddig kitalált megszorítás csak a tisztességes vásárlót szívatta meg. A warezhuszárokat semmi nem tartotta vissza. Azt pedig hadd ne nézzem jó szemmel, hogy velem, aki megveszi a játékaikat akarnak kicseszni, csak ezért, mert sokan mások nem tesznek így. Bűnözőként kezelnek vagy épen kollektív büntit kap mindenki.
-
joysefke
veterán
ha jól értem, szerinted nem szabadna később jóval olcsóbban adni a játékot, nehogy az akkori vásárlók kevésbé járuljanak hozzá a fejlesztéshez. (ezt jól értem? + azzal gondolom nem számolsz, hogy aki korábban veszi, az többet is kap: hamarabb játszhat, esetleg egy élénkebb közösségben, ill. hogy amíg drága a játék, addig lesz egy réteg aki nem veszi meg, mert nem tudja/akarja kifizetni a magasabb árat, s végső soron a nem-vásárlás sem jó a kiadónak, hiszen kevesebb embertől jön a bevétel és megint ugyan ott vagyunk...)
Ennyire ne sarkítsunk, én a jelenleginél alacsonyabb induló árat és a hosszabb távú árstabilitást, vagyis alacsonyabb értékvesztést tartanám kívánatosnak.: 30-50%-al alacsonyabb induló ár és lényegesen lassabb lecsengés... Persze ezt a piac fogja szabályozni.
"Ami pénzt játékra költök az a kiadóhoz (illetve konzol esetén a konzolgazdához is) menjen, ne kereskedőkhöz."
Nyitott kapukat döngetsz - irány a digitális piactér!
- szavazz a pénztárcáddal, kerüld meg a szemét kiskereskedőt - megteheted!
- intézkedjen a sony/ms IS(!), tereljen a digit felé a kisker haszna nélkül árusított árusított, olcsóbb játékokkalHjaaa, hogy sokszor ez drágább, mint a lemezes a boltban? Na, máris elérkeztünk a naivitáshoz: vajon ez mitől változna meg, ha még a lemezes konkurrencia se lenne?
Ja, ez elég szarul van így, de tegyük azt hozzá, hogy a digitálisat ugyanúgy varezolják mint a lemezeset, ezért azt a kevés embert kell lehúzniuk aki hajlandó fizetni..
J.
-
krx21
nagyúr
válasz
joysefke #431 üzenetére
Azért mielőtt könnyeket hullajtasz a fejlesztők anyagi helyzetével kapcsolatban, keress rá a neten: pont a Gears Of War fejlesztőinél volt látogatás (jó pár éve...) és le fog esni az állad, milyen autók álltak a parkolóba!
Az ideális költségvetés kialakulása mindenkinek jó lenne! De nem mindig a felhasználók gatyáját kell szűkebbre húzni, mint az sok esetben nagyon jól látszik... -
válasz
joysefke #431 üzenetére
Az első bekezdésben megfogalmazottakkal lényegében szerintem nincs játékos, aki ne értene egyet, bár ha jól értem, szerinted nem szabadna később jóval olcsóbban adni a játékot, nehogy az akkori vásárlók kevésbé járuljanak hozzá a fejlesztéshez. (ezt jól értem? + azzal gondolom nem számolsz, hogy aki korábban veszi, az többet is kap: hamarabb játszhat, esetleg egy élénkebb közösségben, ill. hogy amíg drága a játék, addig lesz egy réteg aki nem veszi meg, mert nem tudja/akarja kifizetni a magasabb árat, s végső soron a nem-vásárlás sem jó a kiadónak, hiszen kevesebb embertől jön a bevétel és megint ugyan ott vagyunk...)
"Ami pénzt játékra költök az a kiadóhoz (illetve konzol esetén a konzolgazdához is) menjen, ne kereskedőkhöz."
Nyitott kapukat döngetsz - irány a digitális piactér!
- szavazz a pénztárcáddal, kerüld meg a szemét kiskereskedőt - megteheted!
- intézkedjen a sony/ms IS(!), tereljen a digit felé a kisker haszna nélkül árusított árusított, olcsóbb játékokkalHjaaa, hogy sokszor ez drágább, mint a lemezes a boltban? Na, máris elérkeztünk a naivitáshoz: vajon ez mitől változna meg, ha még a lemezes konkurrencia se lenne?
"CoD-dal mint ellenpéldával érvelni pedig nem reális, a CoD egy kitüntetett multiplayer játék, amely semennyire nem jellemzi a nagy átlagot, ezért példának beállítani sem lehet"
COD-ot COD-hoz hasonlítottam: az egyik csereberélhető, a másik nem csereberélhető. Mégse ugrottak meg az eladások - miért nem? A te logikád szerint ekkor be kellett volna következzen, nem?
-
joysefke
veterán
tom_tol -al értek eggyet, én is naív vagyok
Én azt vallom, hogy a játékok fejlesztése pénzbe kerül amit így vagy úgy a felhasználók fognak kifizetni (ha nem teszik nem lesz következő fejlesztés) ezért a becsületes usereknek érdekében áll egy olyan megoldás, amely a fejlesztési költségeket minnél igazságosabban teríti a játékosok között, értsd:
-Aki játszik, az szálljon is be a költségekbe (fizessen)
-A költségek eloszlása kevésbé legyen koncentrált, értsd: ne a játékosok 20%-a fizesse a költségek 80%-át
(a kevesek akik teljesáron veszik a játékot dobják össze a legtöbbet, a többiek meg aprópénzt). Ezek persze légből kapott számok, de szerintem jól jellemzik a jelenlegi realitást.Ezen felül:
Ami pénzt játékra költök az a kiadóhoz (illetve konzol esetén a konzolgazdához is) menjen, ne kereskedőkhöz.Úgy gondolom, hogy egy ilyen modellel le lehetne csökkenteni a játékárakat is, hiszen az óriási használtiaci bevételek, amelyek jelen esetben totálisan elkerülik a kiadót/konzolgazdát is ott csapódhatnának diogitális értékesítés/használtpiac esetén le (főleg ha véletlenül csökkennének a magas játékárak és emiatt visszaszorulna a használtpiac). Másrészt a jelenleginél szigorúbb ellenőrzéssel /és alacsonyabb árral/ ugye a warezosok kis részét el lehetne mozdítani a legalitás irányába.
Továbbra is úgy gondolom, hogy a digitális és a lemezes piacot külön kell kezelni:
Egy elemzes játék csereberéjének jó analógiája egy könyv kölcsönadása, de digitális játéknál ez már nem igaz. (A topikban már vagy 10x leírtam miért nem)CoD-dal mint ellenpéldával érvelni pedig nem reális, a CoD egy kitüntetett multiplayer játék, amely semennyire nem jellemzi a nagy átlagot, ezért példának beállítani sem lehet
J. -
"Én nagyon naiv ember vagyok. Azt gondolom, hogy ha nem lenne használt piac,(warez) és egy megvásárolt aztán 20x tovább adott játék helyett 20 darabot vennének meg, az jótékony hatással lehetne az árképzésre.
Mondjuk 15e helyett csak 3e lenne. Ez elképzelhető hogy tévedés, de ha sohasem próbálják meg akkor soha nem fog kiderülni."Pécén rengeteg játék accountra regelendő egy ideje, így használtpiac gyakorlatilag megszűnt.
(pl a cod4 még nem volt accountos, míg a cod6 igen)Olcsóbbak lettek a játékok? (cod4 vs cod6 pl?)
Elképesztő, 20x eladásokat produkált? (cod4 vs cod6 pl?)Tényleg nagyon naiv vagy
(lemezes 11990es árak mellé írhattam volna, hogy ott az xbox live, 360on, az indulóban 15990ft-os játékaival, de azt hiszem az túlságosan övön aluli lett volna
)
-
krx21
nagyúr
És mi van ha megveszed a játékot és nem tetszik??? Akkor nem lennél korlátozva? Szerintem az eladás joga mindenkit megillet...
Nekem nem szokásom a játékok eladása vagy cserélgetése és mégis kifejezetten örülök, hogy nem "bérelt játéktermek" lettek az új konzolok...
Én warez-nak mindig a letöltött, feltört játékokat tekintettem... Törvényileg is ez az álláspont... -
krx21
nagyúr
Amit a szoftverre írtál az a DVD vagy BluRay-en lévő filmekre is igaz... A lehetőség ebben az esetben adott: Vannak DVD és BluRay kölcsönzők... Aki kölcsönözni szeretne az oda megy...
"Én nagyon naiv ember vagyok. Azt gondolom, hogy ha nem lenne használt piac,(warez) és egy megvásárolt aztán 20x tovább adott játék helyett 20 darabot vennének meg, az jótékony hatással lehetne az árképzésre.
Mondjuk 15e helyett csak 3e lenne."
Akkor én lehet, kevésbé vagyok naiv, mert ez meg sem fordult a fejemben...
Érdekes: a használt könyv piacot, miért nem nevezik warez-nak?
Vagy kérdezhetnénk egymástól: Milyen ruhába vagy? Turkálóból, használt ruha? = warez ruha -
tom_tol
addikt
Nem értünk egyet, de ez nem is baj. A játék szoftver önmagában semmi, bizonyos arra alkalmas eszközökkel tudod használni, teljes egészében a program adta lehetőségeken belül. Nem változtathatsz, nem módosíthatsz, csak használhatod. Szerintem ez sokkal közelebb áll a szolgáltatás fogalmához mint akármilyen saját vízi pisztolyhoz.
"Te most kinek az oldalán állsz egyébként?"
Én nagyon naiv ember vagyok. Azt gondolom, hogy ha nem lenne használt piac,(warez) és egy megvásárolt aztán 20x tovább adott játék helyett 20 darabot vennének meg, az jótékony hatással lehetne az árképzésre.
Mondjuk 15e helyett csak 3e lenne. Ez elképzelhető hogy tévedés, de ha sohasem próbálják meg akkor soha nem fog kiderülni. Nem sokáig lesz ez kérdés, hamarosan tényleg elkövetkezik a felhő, akkor majd mi lesz a gondotok?
Nem programot veszel, hanem játékidőt. Mit csinálsz majd? -
krx21
nagyúr
Szerintem a Te kérdésedre mindenki tud válaszolni: A videó játék használatához minden létező kiegészítő a birtokodban van! (Televízió, a szoba, a konzol maga...) És az ember, a lehetőségekhez képest igyekszik ezt minél kevesebb korlátozással használni. A szoftver a vásárlás után a te tulajdonodba kerül... A gokartozásnál és a paintballozásnál egyértelműen egy időszakra bérled, alkalom szerűen az eszközöket (a gokartot, a fegyvert, a pályát és a biztosító munkaerőt!). Egyértelműen korlátozott időtartamig. És igen ez szolgáltatás! Mért félsz ettől a szótól? Miért ne válaszoljam rá, ha egyszer ez az igazság! A különbség egyértelmű: Ha elmész moziba vagy megveszed a DVD-t...
De nem is értem, hogy miért is kell ezt magyarázni??? Te most kinek az oldalán állsz egyébként?Vagy Te, milyen előnyöktől estél el az MS visszalépése miatt??? Mert erre azért kíváncsi lennék???
-
-
tom_tol
addikt
"Gondoljatok bele:
Most nem azért, de a boltban vásárolt DVD vagy Blu-Ray lemezeknél is ezt bevezetve, lenne valaki aki üdvözölné a korlátozásokat??? "Nem hiszem hogy sokan vannak akik eleve azért vesznek BD-t, hogy miután megnézik majd jó pénzért eladják és így olcsó volt megnézni a filmet.
Már egyszer kérdeztem:"egy számítógépes játék miért hasonlít jobban a Lego-ra mint mondjuk a gokartozásra vagy ha elmész a haverokkal paintballozni ? Ne azt válaszold hogy a második eset nem játék hanem szolgáltatás." talán Te tudsz rá válaszolni. -
krx21
nagyúr
válasz
joysefke #410 üzenetére
Én sem akarok warezolni... Aki eddig sem vett meg játékot az ez után sem fog és fordítva...
Nekem az elmúlt évek alatt volt vagy 3db xboxom és 3db ps3-mam... Vásároltam mindenféle programot ms pontokért... Most nincs konzolom mert PC-vel kezdtem foglalkozni... Tudod, hol vannak a vásárolt programjaim? Még a gamertag nevemre sem emlékszem... Ha azok "rendes" kézzel fogható termékek lettek volna, most ott lennének a polcon... Tudod hányan járnak így? Sőt nagyon sokan azért vették meg a warez helyett vagy mellett a játékot eredetiben, hogy legyen egy eredeti GYÁRI termékük, doboz, esetleg dísz doboz, térkép, egyéb kiegészítő, stb...
Akár mennyire próbálom keresni a pozitív oldalát (szerintem nincs...) a játékosok bőrlenyúzásáról szólt az egész... Már az is felháborító, hogy valamihez is kössék a játék használatát! (gamertag, internet, stb)
Még jó, hogy nem a gép lan hálózati azonosítóhoz...
"És milyen jó dolog ez, ha ellopják a programotokat akkor nem tudják majd használni mások"
-lenne a magyarázat!Gondoljatok bele:
Most nem azért, de a boltban vásárolt DVD vagy Blu-Ray lemezeknél is ezt bevezetve, lenne valaki aki üdvözölné a korlátozásokat??? -
Snoop-y
veterán
Nyilvan nem
En valamilyen titkolt megallapodast sejtek a hatterben:MS a kiadokkal megegyezett ok elviszik a "balhet" a userek fele lenyomva a torkukon a megszoritasokat mint korszakalkoto ujitast. Valoszinu MS es kiado is osztozott volna a visszacsorgott beveteleken.
Viszont a Kiadok mikor ez az ugymond penzestasak bezarult ok is bemutattak a kozepso ujjukat miszerint loszerszamot osszanak meg akkor egymas kozott a juzerek de ne az o jatekaikat. -
joysefke
veterán
416, 417:
Egyébként szvsz könnyen lehet, hogy megtartják ezeket a featureöket, de nem akarták ellőni a puskaport.:
Az, hogy a DRM-et dobják már önmagában nagy eufóriát váltott ki, majd megfelelő időben be lehet jelenteni, hogy a családbarát szabályozás marad ami adott esetben a malmukra hajthatja a vizet.
(ha ez a feltételezés igaz, az a MSnél olyan ritka taktikai gondolkosára utalna)Másrészt ne felejtsük el, hogy nem a MS a játékok joggazdája, hanem a kiadók. A családbarát megosztás pedig azt implikálja, hogy egy eladottadott játékpéldánnyal nem egy játékos fog játszani, hanem adott esetben akár többen is (időben elcsúsztatva). Nyilván az egész koncepciót a háttérben a kiadóknak is jóvá kell hagynia, nem hiszem, hogy az MS merne/tudna saját jogkörében dönteni egy ilyen horderejű kérdésben. A kiadók pedig a family share-re lehet hogy csak aktív DRM mellett hajlandóak rábólintani, ki tudja.
J.
-
-
Snoop-y
veterán
En igazabol nem ertem, hogy miert nem lehet tovabbra is megosztani mondjuk 10 felvett user kozott a jatekokat? Mit tudnak kizarni azzal, hogy csekkolnak naponta es mit nem ha csak amikor online van a geped? Ha meg akarod osztani nyilvan kell hasznalnod a netet. A megosztas nyilvan az MS szerveren keresztul tortent volna. Most miert nem lehet akkor csekkolni ha meg akarsz osztani valamit? Az MS allitasa messzirol buzlik...
A hasznalt jatekipart akartak tonkre tenni vagy reszben az iranyitasuk ala vonni. Ez nem sikerul erre elvesznek jonak igerkezo ujitasokat es lehetosegeket. Csak en erzem a kicsinyes megtorlas emelyito illatat?
Neked mi a velemenyed errol? -
joysefke
veterán
Ez a MS a hős dolog csak azért van a címben, hogy (jogosan) hergelje az MS hatereket és több legyen a hozzászólás. A MS pont akkora hős, amennyire a linux hajtja a robotmacskát, ha érted mire gondolok.
Én úgy láttam, hogy a nem warezoló (kissebbséget) a a játékait ójonnan beszerző MS féle tervezett rendszer egyáltalán nem zavarta volna semmiben. Ha pedig mégis, akkor belerakják az offline módot oszt jónapot (pont mint a steamben). Ennek a hűséges kissebbségnek a MS féle rendszer rengeteg előnyt és plusz kényelmet is adott volna, mint pl a játékok megosztása családtagok (10 családtag és bemondásra megy!!!) között, illetve a bárhonnan bármilyen Xboxról játszhatok modell.
Azokat akik eredeti, de használt játékokkal játszanak pedig átterelhette volna egy digitális használtjáték modellbe, ami a saját Live rendszerén működtetett piactérben futhatott volna. Ez lehet, hogy jár némi kényelmetlenséggel a fönt felsorolt előnyök mellett, de a tudat, hogy a pénz nem 3rd party élősködőket hízlal, hanem a ténylegesen értéket előállító cégeket megnyugtató lett volna.
És igen, a Sony is ludas a dologban:
Ahelyett, hogy megállapodott volna az MS-el valami kultúrált DRM rendszer kidolgozásában, pár szép szóért eladta magát és továbbviszi a jelenlegi szar rendszert, a vicc az egészben, hogy miután a MS is lemondott a terveiről a Sony már semmiféle előnyben nincs ezen a fronton.
A legnagyobbat a kissebb fejlesztők és hosszútávon a játékipar fogja szívni.J.
-
krx21
nagyúr
Szerintem ugyan úgy fel lehet másolni, max a lemezt is lecsekkolja... Family share ennek még a neve is borzasztó... Na persze az egész családnak csinálok regisztrációt!
Engem a hideg ráz ettől...
Ennél kifejezőbbet nem is léphetett volna a Sony: Marketingből 5-ös... -
krx21
nagyúr
válasz
joysefke #392 üzenetére
Miben értesz egyet??? Megfordítom a kérdést: a Microsoft eredeti felállása milyen előnyöket rejtett volna magában az eszeveszett korlátozásokon kívül, amit ma egy konzol nem tud? Ha kicsit is megvizsgálod, a helyzetet rájössz, hogy semmiben nem lett volna jobb... Nekem az egész iromány, úgy tűnt mint a haldokló vesztes gerinctelen vergődése, most már úgy is mindegy... A gyufát az húzta ki, hogy: "Egyetlen oka volt, és azt úgy hívják, Sony." Még a Sony-ra kellene haragudni valamiért is??? Pont ellenkezőleg.. A Sony volt aki a játékosokért és játékosoknak fejlesztett és nem próbálkozott idétlen TV-s csomagokkal és korlátozásokkal extra profitot létrehozni... Hihetetlen az ember (microsoft) tehetetlenségében még a világot is meg akarja fordítani maga alatt, csak, hogy jól jöjjön ki...
Gyerekek, a kettő üti egymást: 1. Microsoft a hős... 2. A Sony miatt van az egész... Most hogy is van ez????Bődületes...
-
joysefke
veterán
válasz
flamich76 #403 üzenetére
Teljesen egyetértek, nem az a lényeg, hogy mennyi szar játék jelenik meg, hanem hogy mennyi jó , és hogy Te ki tudod-e válogatni a tűt a szénakazalból... Starcraft 2 - Dragon age 1/2 - Witcher 2 - XCOM - Deus Ex etc kb ezekkel játszottam az utóbbi 1-2 évben (ezek jutottak rögtön az eszmbe, de volt még pár jó lövölde is...)
Aki azt mondja, hogy a felsorolt játékok bármiben rosszabbak, lélektelenebbek etc mint a régi idők játékai, az súlyos tudatzavarban szenved, esetleg nem játszott arégiekkel, csak a PH fórumos vészmadárkórust huhogását hitte el és szajkózza tovább.
-
flamich76
tag
válasz
mrhitoshi #401 üzenetére
Szerintem egyébként az nem lenne, egy rossz irány, hogy minden játékot megkapsz egy fix havidíjért. És akkor nincs használt játék piac, nincsenek 3rd party élősködők. Van a fejlsztő, meg a konzol gyártó és a játékos.
Valahol már láttam is ilyet. Valami steam szerű szolgáltatás, ami fix havi díjért az össszes játékát elérhetővé tette az előfizetőknek. -
mrhitoshi
veterán
válasz
joysefke #396 üzenetére
mindig minden évben jön 1-2-3 játék ami tud újat mutatni, amit nagy élmény végigjátszani...
Ez a probléma. A legnagyobb stúdiók nem mernek lépni, és csak 1-2-3 játék van, ami tud újat mutatni, vagy ha már nem is tud újat mutatni, nincs a játék mögött valami érték, akkor ne kérjenek el érte annyit, mint egy művészi alkotásért. Nekem ez a legnagyobb problémám. Nincsenek értékelve igazán a jó játékok.
Egyébként én egyetértek Lucassal [link], addig nem lesz semmi változás, míg ez meg nem történik, és ez a fejlesztőkön múlik. Persze vannak már erre törekvések, de még mindig kellene több.
Egyébként a korral eléggé fölé lőttél, de van benne valami.
Szerk.: Bár ezt kár erőltetni, mikor Hollywood is így működik mostanság.(#397) tom_tol : Mindenki így csinálja. Ha szerinted fura elképzelés, akkor miért állt ki az egész gamer társadalom a használt játékpiac mellett ?
[ Módosította: radi8tor ]
-
joysefke
veterán
válasz
mrhitoshi #393 üzenetére
minden egyes játék ennyibe kerül, és nincs mögöttük érték
Marhaság. Kissebb nagyobb megszakításokkal hol intenzíven hol kevésbé intenzíven majd 15 éve játszom...
A játékok fejlődnek, lehet hogy a játékipar 95%-a nem érdekel, mindig minden évben jön 1-2-3 játék ami tud újat mutatni, amit nagy élmény végigjátszani...Lehet Te nőttél ki a játszásból és nem kéne már eröltetni (30 környékén?)
J.
-
mrhitoshi
veterán
Az, hogy egy lufi az egész játékipar manapság.
PC-n mióta a Steam létezik, nem is kérdés a használt játékpiac, mert egyszerűen nincs rá szükség, de ha ilyen magasak a játékok ára, akkor a kutya se venné őket, abban az esetben ha nem lenne használt játékpiac. Ha ezt kinyírták volna, akkor szakadt volna el a cérna. Ezen maximum az alacsony árak segítenének, vagy egy olyan ökoszisztéma, mint amit a Steam alkotott.
-
mrhitoshi
veterán
válasz
joysefke #392 üzenetére
Jaj ne. Lehet mentegetni a dolgot, de ez csakis a kiadókon múlik, és múlt. Alapvető probléma, hogy a játékok ára 60$-on kezdődik, és minden egyes játék ennyibe kerül, és nincs mögöttük érték. Ezen kellene elgondolkozni, és nem azon, hogy a mai helyzetet hogyan tálaljuk a népnek.
-
joysefke
veterán
Na ezzel az írással teljesen egyetértek:
http://www.gamekapocs.hu/cikk/2117/xbox_one_megerte_visszafordulniJ.
-
-
válasz
quailstorm #386 üzenetére
Ezesetben csak bíztatni tudlak
Hajrá és jó szórakozást!
-
válasz
quailstorm #384 üzenetére
Ehez szerintem kényszer kell
Anno xbox classicon nem volt wsad+egér, ezért megszoktam a gpadot. Mivel sok fpst végigjátszottam konzolon, így meg _kellett_ tanulni... de miután belejöttem, megszerettem. Mamár mindent gamepaddal játszok, kivéve az RTS-eket, PC-n
Szóval, ha csak "megpróbálod", lehet feladod, ha nincs elég motiváció
-
válasz
quailstorm #374 üzenetére
pont a nehézség a lényeg: egérrel "könnyű" fejre vinni a célkeresztet, gpaddal nehézkesebb.
plusz, szeretem h ravaszt huzok, hogy rezeg is - megszoktam, megszerettem -
tDr1v3r
veterán
válasz
quailstorm #380 üzenetére
Inkább utóbbi... de amúgy forogni, pattogni meg ilyeneket lehet, nem véletlen van annyi trickshotter konzolon.
Érdemes megnézni hogy Vikkstar hogy nyomja... konzolon, kontrollerrel is teljesen normálisan tud játszani.
-
-
quailstorm
félisten
talán mert nem lehet hirtelen rántásokkal pontos lövést leadni, vagy mert nem képesek megszokni a használatát és csak bénáznak vele, azért...
én képtelen vagyok kontrollert használni, de haverom pro X360-nal, de nem ugyanaz a játékstílusa mint PC-n. Nem a pattog forog és lő... -
joysefke
veterán
-
tDr1v3r
veterán
válasz
quailstorm #374 üzenetére
Pedig teljesen jó, nem értem hogy sokan miért szarozzák a gamepad-del való FPS-ezést, más stílust igényel de ugyanolyan jó élmény mint egérrel + billel.
Mondom ezt úgy hogy mostanában rendre PC-n játszok FPS-t...
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
quailstorm #374 üzenetére
+1 az egér-billentyűre
Nekem a COD azzal az igazi, a sok rántásos lövéshez
-
quailstorm
félisten
codot gamepaddal? Hááát, szerintem úgy nem könnyű, de lehet csak azért mondom mert én vagyok vele a béna. Egérrel kell az FPS-t játszani.
60-as framerate meg kell egy FPS-hez, ha van rá lehetőség, de az PS3-mon is megvan nagyjából. Ami engem zavart, az a régi GTA-kban a framelimiter hogy 30-as. Külső progival felraktam 60-ra, mindjárt jobb
Nélküle meg tiszta glitch meg bug az egész, és 180FPS. -
Naigen, hiába, lassan 8 éves gép lesz az xbox
Ettől függetlenül én boxon szoktam a codokat végiglőni, mert pécén nincs gamepad támogatás (ill. asszem a black ops 2-ben már van, de nekem még csak most jön az MW3), ill. pl mw2-ben csak konzolon volt splitscreen coop.
Pláne dícséretes, hogy nem elégedtek meg a legtöbb fejlesztő által manapság használt 25-30as frémrátával, hanem a 60at célozták - így általában azért az 50+ meg is van. Homály pedig félóra játék után már fel se tűnik
-
quailstorm
félisten
Maradjunk annyiban hogy nem találom az a cikket ahol jót röhögtem mennyire ocsmány wii-n a Black Ops és ahol bemutatták hogy fix 24FPS-sel megy. De ez elmondható pl a Golden eye-ról is...
Kösz a wii U-s videót, legalább a grafika megvan, de elég szánalmas. Még az Xboxoson is meglepődtem, most kajak ez az a folyamatos és gyönyörű játékélmény ami miatt otthagyják a PC-t? Az én fos Celeron E3200, 3GB DDR2 RAM és GTS 450 kombómon szebben fut 40FPS-sel... tiszta szégyen. Ráadásul konzolra rohadt drágák a játékok, akár 15k-t is elkérnek érte.
(#370) ddekany: természetesen a stúdióra gondoltam, nem az alkalmazottakra. -
ddekany
veterán
válasz
quailstorm #366 üzenetére
"a lusta, pénzéhes fejlesztők"
A fejlesztőnek (developer) kb. azt hívják, aki ténylegesen programozik. Havi fixért valószínűleg, esetleg némi részesedésért, ilyen-olyan bónuszért. Tehát felteszem ezt nem rájuk értetted, hanem a fejlesztő cég vezetésére. Ők döntik el, hogy hány fejlesztő hány hónapig mit csinálhat. Ha úgy döntenek, hogy nem költenek +X millát PS3-ra optimalizálásra, akkor a fejlesztő nem fog tud azon dolgozni (hacsak nem akar éjjel alvás helyett ingyen dolgozni).
-
válasz
quailstorm #368 üzenetére
Próbáltam én értelmezni, de máshogy nem volt értelme. WII-n is "30fps-el" futnak azok a multiplatform játékok, amiket egyáltalán portoltak (a portolás talán túlzás is, hiszen sokszor teljesen más a wii változat, egy "másik" játék).
A wii-u pedig bizonyos tekintetben gyengébb (ramsávszél a fele!!!), mint a mostani generációs konzolok. Emiatt az eddigi multi címek sokszor még a 360/ps3 minőséget sem érték el és/vagy rosszabb frémrátával futottak.
Ebből gondoltam, hogy olvastál valamit, hogy bizonyos játékok a játszhatatlan 24fps-t célozhatták.Nintendo mindig nyerészkedik a hardveren is, olcsó húsnak pedig híg a leve is.
-
válasz
quailstorm #366 üzenetére
mármint a wiiU-ra? atyaég, az komoly kis gép lehet
bár sok multiplatform cim elkerüli és ez a szám csak nőni fog a x1/ps4 idejénha a fejlesztők lusták, pláne a jobb hw-n fog jobban menni, arányosan a teljesitményhez képest.
ahol a xbox port mögé raknak extra melót, használják az esramot, meg az ottani trükköket, ott lehet kisebb a difi... szerintem. -
quailstorm
félisten
fix 24-et a Wii-re portolt nagyobb FPS-ek használnak. Akár még a CoDBO is.
Tudom, elég gyakran megy lejjebb az FPS, esik a színvonal. PS3 Xbox erőviszony meg kvázi megfordult, csak ugye most nincs akkora különbség programozhatóság szempontjából, sőt alig van. Ez is sokat befolyásol, tényleg belőhetik a lusta, pénzéhes fejlesztők a Microsoft konzolra, és ugyanolyan a PS3-mon. De legalább nem rosszabb.... -
válasz
quailstorm #364 üzenetére
fix24fps-el filmek nyomulnak szerencsére, játékhoz az már nagyon szaggatós
a fix30 és a fix60 jó lenne, de szintén nem igaz - nagyon sok konzoljáték, nagyon sokszor megy le akár 20fps-ig is, de manapság sok multiplatform simán 30 alatt tanyázik a játékidőd felében
60-at meg kb semelyik sem tartja (kivétel a boxos Forza Motorsport és pár árkád cím)
pl a COD-oknál míg a boxos verzió tartja a 60fps-t, ugyanott a ps3-as már csak 40-50fps-t megy és a felbontása is kisebb, rosszabbul néz ki az egész, sajnos.
most ugyanez vagy még nagyobb különbség várható, csak épp fordítva.
-
krx21
nagyúr
Amiket felsoroltál, az pont a X-en ment jobban a programozhatóság miatt... Az előző generáció tapasztalata nem vetít előre semmit, mert teljesen más volt a felállás...
A másik fele pedig az üzlet... A microsoft biztos nem fogja engedni, hogy egy húzó multiplatform cím egyértelműen, érezhetően rosszabbul muzsikáljon a masináján...
De én is remélem, hogy a PS4 hardverének, most már a programozási metódus nem lesz a visszahúzó tulajdongása... De, hogy multis programoknál nem lesz 2-3fps-nél több különbség az sajnos, (szerintem) biztos... De ne legyen igazam... -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
quailstorm #361 üzenetére
Én 15-ért vettem, fél év garanciával, minden tartozékaival, egy éve. Jó ár volt, ráadásul helyben
Na de off vége, még kapunk a végén.
-
quailstorm
félisten
Felbontás ugyanaz nálam is
Én se bántam meg, kicsit idősebb a cucc mint egy év, de 16k-ért akkor vettem egy EVGA 9800GTX-et, amin a GLquake elindult, de a 3D mark 2001SE már nem, és vége is volt a kártyának, RAMhiba. Árát visszakaptam és végleg búcsút intettem a 66um-nek. A 8800GT-m is szétment...
Lett belőle 21500-ért a GTS450 1GB GDDR5 garancia nélkül de dobozával mindennel(az első kártyám aminek megvan a doboza). Na ez végre megy is. Akkor a boltban 33 körül volt a DDR3-mas vagy a fél gigás. Az meg nekem nem kártya. A 9500GT-t meg már nagyon kellett cserélni, még DDR2-es volt a cucc. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
quailstorm #359 üzenetére
Én tökéletesen megvagyok ezzel is, nagyon jól kiszolgál, és amikor vettem, a 15 ezres árát bőven megérte, fél év garanciával. Használt volt, de 1 éve vettem. És olcsóbb volt, mint akkor egy GTS450. E kettő között vacilláltam. De én nem bántam meg, Linuxot nem használok, és minden elfut nekem, High mellett, eddig.
Persze 1280x1024-ben, de nagyjából megfelel az 1440x900-nak.
-
quailstorm
félisten
Na látod, az nV kártyák meg egyre csak jobbak, és jobbak...
GTX650m GTA4 fullHD-ben csak 4-5 FPS-t hozott a 320-as driver az előzőhöz képest, és ez 24-ről +5, szóval nagyon nem volt mindegy...
AMD-nél meg sok a baki, nem olyan hosszú a terméktámogatás, sőt inkább a fele mint az nV-nél, a linux részről meg ne beszéljünk...Hiába jó a kártya, jó az architektúra, ha a driver szar. Bár a konzolokkal meg az árazással elérik a sikert így is.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
quailstorm #357 üzenetére
Egykutya, mondjuk úgy, AnandTech oldalán a Radeon kicsit gyorsabb a játékok, programok alatt. De ha valóban OC edition, akkor hasonló lehet teljesítményre.
Új drivert nem raktam még fel, vagy 2-3 hónappal ezelőtti van fent nekem, az újabbal akadtak gondjaim. Játékok alatt.
-
quailstorm
félisten
Pedig nagyon hasonló a teljesítménye, az enyém meg OC edition. Számomra jobban megfelel, semmi kompatibilitási gond, és maga a darab is minőségi, a legfrissebb nV driver nekem is javulást hozott nem kárt.
(#355) krx21 : fog az látszani, igaz nem lesz annyira kontrasztos mint egy wii és egy PS3 ugyanazzal a call of dutyval.
-
-
krx21
nagyúr
Itt arra gondolok, hogy a PS4 némileg erősebb hardvere megmutatkozik a multiplatform területén is... De szerintem nem nagyon fog látszani, de remélem igen... Ha jó a kód akkor az erősebb "vas" is látszik a gyakorlatban, persze ez attól is függ, hogy az engine-nek hol van a szűk keresztmetszet a hardverben...
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
quailstorm #352 üzenetére
Dehogy nyomja, Linux alatt maximum, de arról se az AMD tehet
Én Radeon 5850-re fogok váltani, a mai napig egy budget kártya, jó teljesítménnyel.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
quailstorm #349 üzenetére
Előbb utóbb, de addig eltelik egy kis idő szerintem.
Nicsak, GTS450? Radeon HD5770 ellenfél
-
quailstorm
félisten
válasz
idegen lény #314 üzenetére
Azért mert nincs pénzem játékra, és nem tudom beszerezni se. Letöltőm kiírom cső. De nem ide tartozik.
Az Xbox One hardveres hátránya meg sztem tuti ki fog jönni előbb utóbb. Jó az az esRAM, de nem az isten, a sávszélesség nagyon fontos, 128bites de GDDR5-ös kártyával rendelkezőként megtanultam.
-
Nincs kulon VGA RAM, a GPU meg a CPU ugyanazt a memoriat hasznalja, raadasul annyira ugyanazt, hogy meg ugy sincsenek elkulonitve, mint PC-n az IGP-k RAM-ja, hanem siman megy az, hogy a memoriaba beirja valami szamitas eredmenyet a CPU, aztan a GPU meg azt olvassa ki es azzal szamol tovabb. (Ez igaz az X1-re meg a PS4-re, mert ugyanaz az AMD APU van bennuk, csak a PS4-eben tobb a stream processor)
-
krx21
nagyúr
A multiplatform teljesítménye a X360-nál az ismertebb, könnyebb fejlesztésben rejlett... Hiába a PS3 közel 2x-es ereje, ha nem tudják, akarják kihasználni... Itt a PS4, X One-nél nem lesz ilyen helyzet...
De nem hiszem, hogy muriplatform játék esetén lenne különbség... Bár remélem lesz... -
ps4-ben +50%-nyi gpu van - szerinted mi kell ahoz, hogy ennyi előny ne látszódjon meg a multiplatformokon? (pénzestáskát kivéve
)
ps3/x360 multiplatformjai közt is volt különbség (általában a 360 javára), pedig ott ekkora difi talán nem volt (a gyenge geforcet valamennyire kompenzálta a cell) ...
-
válasz
idegen lény #336 üzenetére
Te aztán nagyon gyűjtöd a hozzábeszólásokat
-
idegen lény
addikt
válasz
idegen lény #335 üzenetére
Lájkoljátok! És ragasszátok le a webkamerákat! A Kinectet felesleges, mert az akkor is lát.
-
HuMarc
veterán
válasz
idegen lény #331 üzenetére
Nem értelek. Ezt a linket már én is láttam, egy szóval nem említik benne a Kinectet, azt meg főleg nem, hogy lesz Kinect nélküli Xbox One.
@Ed3_X_ (#332): A multiplatform címeknél a gyengébbhez optimalizálnak. Eddig legalábbis így volt. Vagy ha nem, akkor a bonyolultabb számításokat igénylő dolgokat kihagyják a gyengébből (Resident Evil "hd pack" füst?)
-
Ed3r_X_
nagyúr
Nem érted.
Most lehet minden játék megfelelő sebességgel fut, mindkét konzolon (60-60 FPS). 3-4 év múlva mivel az egyik valamivel gyengébb, ezért lehet hogy kevesebb FPS mellett fog futni, vagy hogy hozza ugyan azt a szintet, mint a másik, a felbontást csökkentik valamelyest, vagy a részletességet.
-
HuMarc
veterán
-
#06658560
törölt tag
válasz
idegen lény #324 üzenetére
Matematikailag igen. Ennél egyszerübb formulát nem nagyon lehet létrehozni.
-
HuMarc
veterán
válasz
idegen lény #325 üzenetére
Nem, erre gondoltam, tévedtem, nem Abu írta.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
idegen lény #321 üzenetére
Hmm érdekes, pont azok beszélnek, akik lehallgatták Európát
-
Angel1981
veterán
Feloldották a maguk által kreált diktatórikus szabályokat.
Ettől még miért lennének hősök? -
HuMarc
veterán
válasz
idegen lény #321 üzenetére
1. Nem vettek többen Xbox-ot, mint PS3-at, mindkettőből ~77 milliót adtak el, a PS3-ból 2013 januárjáig kelt el 77 millió, az Xbox-ból pedig áprilisig, tehát a PS3 még vezet is
2. Ez a lehető legkisebb mértékben sem kapcsolódik a 311. hozzászóláshoz, amiben én az exkluzív tartalmakat vetettem össze, nem az árat
3. A belinkelt oldal mit akar bizonyítani? Azt mondja, hogy Amerikában betilthatják a Kinect-et, arról egy szóval sem írnak, hogy lesz Kinect nélküli Xbox One. Ráadásul az általam belinkelt cikk újabb, mint a tied, és abban azt nyilatkozza az MS, hogy nem lesz Kinect nélküli Xbox One. -
-
#06658560
törölt tag
válasz
idegen lény #317 üzenetére
-
krx21
nagyúr
Volt esetleg arról szó, hogy okos telefont valami módon bele lehet vonni a játékba a PS4-hez???
Például egy Xperia Z-t... Vagy összetanítani a telefont a PS4-el mondjuk mp3 lejátszásra?
Szóval lehet ezeket együtt használni valamire? -
assemble
addikt
+1, a PS3 exkluziv cimei szerintem is tonkrevertek az X360 cimeit.
X360 exkluziv cimei kozul osszesen 1 erdekelt jobban (Alan Wake) ami azota mar nem is exkluziv es van PC-re is.
Ellenben PS3-ra csak ebben az evben is kb annyi es olyan utos cim jon, amihez hasonlok X360-ra a teljes palyafutasa alatt nem jottek es nem is fognak (GoW:A, Last of Us, Beyond, GT6). -
idegen lény
addikt
válasz
quailstorm #308 üzenetére
Én nemrég vettem hozzá egy gyönyörű állapotban lévő chippelt Wii-t egy játékkal, beépített motion plus-os kontrollerrel, nuncsakuval stb. 22 ezerért, hogy a 3D-s, FULL HD-s okostévémen tudjak játszani GameCube játékokat!
GameCube-ot minek kellett chippelni, már az első használt lemezeket is meg tudtam venni hozzá háromezerért?!
-
HuMarc
veterán
válasz
idegen lény #305 üzenetére
Szerintem az előző generációs játékfelhozatal szempontjából a Sony porig alázta az MS-t. inFamous, GOW, The Last of Us, LittleBIG Planet, Heavy Rain, Killzone, Uncharted, SOCOM stb. Xbox-on meg GeOW, Fable meg Forza, a többi exkluzív cím főleg Kinect-es casual, vagy Xbox Arcade, vagy pedig említésre sem méltó.
Kinect nélküli Xbox? Hol? Én ezt találtam. (Magyarul.)
-
#06658560
törölt tag
válasz
idegen lény #307 üzenetére
"Minél egyszerűbb valami, annál kisebb a hibalehetőségek száma. Ez tiszta matematika."
Ha már matematika: a Mandelbrot halmaznál elég kevés egyszerübb valami van.Mégis könnyen elromolhat.
-
quailstorm
félisten
válasz
idegen lény #307 üzenetére
Azért ez már nagyon nem az a generáció mint a gamecube, nem összehasonlítható... Egyébként nekem is van, chippelve ahogy kell
De a wii U nem tud úgy melegedni mint az X360. Ez pozitívum. -
idegen lény
addikt
válasz
quailstorm #304 üzenetére
Tartósságban szerintem a Wii U verhetetlen lesz. Ha csak abból indulok ki, hogy a ki tudja mikor, használtan vett GC-om még mindig hibátlanul működik, meg a töréstesztek eredményeiből. Minél egyszerűbb valami, annál kisebb a hibalehetőségek száma. Ez tiszta matematika.
-
idegen lény
addikt
Ráadásul ez az a ritka eset, amikor az olcsóbb a jobb. Ha csak a gépek teljesítményét nézzük. Ez az előző generáció ársorrendjének a 180 fokos fordulata. Az persze kérdés, hogy melyikre jönnek majd ki színvonalasabb játékok. Itt még nyerhet az X, ahogy az előző generációs konzolversenyt is megnyerte. Persze akkor olcsóbb is volt valamivel a PS-nél. De majd a kinectmentes XO olcsóbb lesz.
-
HuMarc
veterán
Hát, hősnek a legkevésbé sem nevezném a Microsoftot, annyi biztos, hogy megérte rinyálni. De én még mindig úgy látom, hogy a PS4 jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Milyen monitort vegyek?
- Apple MacBook
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- sziku69: Szólánc.
- A VBIOS az oka a Radeon RX 9070 és az X99-es alaplapok inkompatibilitásának
- Milyen egeret válasszak?
- PlayStation 5
- macOS PC-re
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2919
- Acer Nitro V 15 Laptop i5-13420H 8 GB RAM 512 GB SSD, RTX 4050 Dobozos, 3 ÉV GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3316
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2116, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB ZALMAN M4 Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest