-
Fototrend
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
gilimbgalamb
tag
Jó lenne egy sablon email amivel ostromolhatnánk a telenort és a huaweit! Egy mobilarenas cikk sokat segíthetne szerintem!
Én is benne vagyok, akár egy közös dologban, akár ha egyénileg kezdjük a dolgot, csak legyen egy minta!„Engem nem lehet elfelejteni, csak nehéz megjegyezni." :DD
-
#04441088
törölt tag
Nem a telefon megvétele után kellene idejönni, hanem még előtte érdeklődni..
-
OldSonyES
tag
Köszönjük, ha elkészíted, reméljük sokan aláírják és még inkább remélem, sőt hiszem, hogy hozama is lesz.
Nem akarok moralizálni, de Magyarországon sokszor tapasztalom azt, hogy a szolgáltatók kihasználják, hogy az ügyfelek/vevők torkán könnyedén lehet dolgokat lenyomni, úgy vannak vele, hogy a nagy számok törvénye alapján, ha van valami ismert sz@r, akkor 100-ból csak 8-10 ember hőbörög, a nagyobbik rész, lehajtott fejjel elkullog, azt a pár hőbörgőt pedig valamilyen formában kárpótolják. Ha nem "kiabálsz" ilyen helyzetben, akkor megszívtad, ha szót emelsz, akkor van esélyed, hogy egyenrangú félként kezeljenek. Annyiszor mondtam már el ilyen szituban, hogy bocsika, de én volnék a vevő. Ha én nem leszek és velem együtt még sok-sok ember, akkor nem lesz profitod...
Szóval emeljünk hangot. Nem csak arról van szó, hogy nem működik hibátlanul a kedvenc játékunk, hanem arról, hogy vettünk valamit egy zsák pénzért és nem azt kaptuk, amiért fizettünk és ezt megtették több ezer ügyfelükkel, nem beszélve azokról, akik nem a Telenortól vették a készüléket. Most én is csak azért vettem ott, mert volt még 40 ezer Ft készülékvásárlási kedvezményem, amit el kellett égetni...
Xiaomi 13 Pro
-
kali
legenda
Mivel nem egy kis kétsoros szösszenetre gondolok, hanem valóban kellően részletes panaszra, ezért feleslegesen nem írnám meg, ha nem muszáj, de ha tényleg van rá igény és sokan adják a nevüket hozzá, akkor akár már most a hétvégén megírom.
gilimbgalamb: Azért gondolom, hogy egy össznépi panasz jobb, mert akkor látja a szolgáltató és a gyártó, miszerint az érintett Telenoros előfizetők egymást is tájékoztatva és segítve követik a folyamatot, így nem tudnának mindenkit külön-külön sablonosan lerázni, vagy épp attól függően, hogy a szolgáltató vagy gyártó melyik illetékese ad aktuális tájékoztatást, mást és mást mondani az eset kapcsán.
[ Szerkesztve ]
-
szubence
csendes tag
Nincs semmi ilyesmi app telepítve (az utóbbi hetekben eleve semmit nem telepítettem). Viszont ezért volt gyanús a 129-es szoftverfrissítés, mert pont utána csinálta.
@kali: A csatlakozók tiszták, már amennyire szabad szemmel látom, de lehet majd megfújkodom egy kis sűrített levegővel.[ Szerkesztve ]
-
OldSonyES
tag
A tegnapi írásos panaszra, meglepően gyorsan, az alábbi SEMMI válasz érkezett a Telenortól:
Tisztelt !
Műszaki csoportunkkal egyeztetve tájékoztatjuk, hogy a Huawei Mate 10 pro készülékek esetén olyan hibát tapasztaltunk, amely miatt nem tudjuk a megfelelő minőségű szolgáltatást nyújtani. Miután ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, annak érdekében, hogy ügyfeleinket ne érje semmilyen kellemetlenség, a hiba elhárításáig a készüléket 01.30-tól levettük árlistáinkról. A gyártóval együttműködve jelenleg is azon dolgozunk, hogy a készülék mielőbb elérhető legyen.
Amennyiben fentiekkel kapcsolatban kivizsgálást szeretne kérni az érintett készülékre, úgy a normál szerviz folyamatok szerint természetesen lehetősége van erre, élve garanciális jogaival. A készüléket jótállási jeggyel tudja leadni bármely képviseletünkön, vagy központi szervizen keresztül (szervizigeny@telenor.hu), kiszállítással.
Szíves türelmét köszönjük.
Szép napot kívánunk.
Üdvözlettel:
Fekete Judit
Telenor Üzleti Ügyfélszolgálat
Xiaomi 13 Pro
-
gilimbgalamb
tag
Írtátok, hogy korábban tapasztalható volt ilyen hiba a Samsung s7 esetében ha jól emlékszem. Ott megoldódott végül?
„Engem nem lehet elfelejteni, csak nehéz megjegyezni." :DD
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6556 üzenetére
Valóban nagy számok törvénye... de azért ne felejtsük el, hogy sokan céges ügyfelek vagyunk, és egy üzletkötőn keresztül vásárolunk nem pedig bebattyogunk a telenorhoz, nekem 1 arc adja el a termékeket aki felé bizalmam van. Neki jelzem a problémámat és őt basztatom vele, ő pedig mivel jutalékot kap nem akar téged elveszíteni, és basztatja a rangsorban fölötte lévőt, hogy ismét panasz érkezett bla bla bla... neki nem tisztje tudni mi a gond, hogy a hálózat vagy a telefon, neki 1 lényeg, te legyél elégedett és sok készüléket sok előfizetést és minél drágábbat vásárolj tőle, mert ő ez alapján lépeget felfelé a ranglistán. Nem fogja szó nélkül hagyni, hogy neked szar, mert az neki is szar, ő is többet akar keresni. A telenor ügyfélszolgálat ezzel szemben azt sem tudja ki vagy, nem is érdekli nincs személyes kontaktod velük, nem ő adta el neked a terméket, ő bármennyi panaszt lekezelhet neki a felfelé vezető út rögösebb, teljesíti a protokolban előírtakat, se több fizetést nem kap érte se kevesebbet ha a te telefonod szar marad. És mivel a mate 10 pro jelenleg ( mielőtt lekerült az árlistáról) már csak üzleti előfizetőknek volt elérhető, így van üzletkötő partnered is. Akinek érdeke, hogy te a partnere maradj, és aki biztos hogy továbbítani fogja a panaszod a feletteseknek, mert ez az ő panasza is. Én úgy gondolom náluk van értelme a reklamációnak, normális hangnemben persze mert üzletfelek vagyunk, e mellett ha lenne petíció és azt kellő mennyiségben alá is írjuk, esetleg 1 sajtónyilvánosság mellett egy nyomon követhető fórumon láthatja a telenor is, hogy képben vannak a hibáról és csoportosan beszélgetnek róla, és minket szidnak, akkor az valóban lehet egy sorsfordító pillanat.
-
OldSonyES
tag
Én sem az utcáról ballagtam be, sok éve kiemelt ügyfél vagyok, van egy kiemelt kapcsolattartóm, akik azonban sűrűn változnak. Pillanatnyilag nagyon béna emberem van. A panaszom a kiemelt ügyfélszolgálatra ment, a válasz is onnan jött...
Ez volt a válaszom...
Tisztelt Fekete Judit,
(I)"köszönöm a gyors tájékoztatást! Azonban szomorúan konstatáltam, hogy sem újabb információt, sem határidőt nem kaptam arra vonatkozóan, hogy a hiba elhárítása mikorra várható! Örülök neki, hogy Önöknek fontos az ügyfeleik elégedettsége, de Ön csak azon az ügyfelek elégedettségét említi, akik a január 30-i készülék vásárlási felfüggesztés miatt nem vásárolhatják meg pillanatnyilag ezt a típust, így őket azon túl, hogy hűséges előfizetői a Telenornak, nem használhatnak Mate 10 Pro készüléket az Önök hálózatában, más hátrány nem éri. De mi van velem és a vélhetően több ezer előfizetővel, akik a decemberi értékesítés kezdet óta megvásároltuk ezeket a telefonokat és nem tudjuk használni teljes értékében. Heteknek, hónapoknak kellett eltelni, hogy legalább valami érdemi információt lehessen szerezni, hogy mivel is állunk szemben. Ha Önök december óta ismerik ezt a problémát, akkor miért nem tájékoztatták a vevőiket, többek között engem is a vásárlás előtt, hogy ez a készülék csak részlegesen használható. Mint írtam a korábbi panaszomban, ez nem etikus, de túl azon, ennek anyagi vonzata is van. Vettem egy készüléket Önöktől, amiről később derült ki, hogy csak részlegesen használható, fizetem a szolgáltatást a 4G hálózat használatáért, meg azért is, hogy beszélhessek telefonon, de pillanatnyilag ezzel a készülékkel csak az egyik lehetséges, vagy gyorsan internetezek, vagy telefonálok, a kettő együtt nem működik. Bár a 3G hálózat internet sebessége még elfogadhatónak mondható, viszont járom az országot, több olyan helyen is jártam, ahol 3G hálózat nincs, 2G, vagy 4G, ebben az esetben még kritikusabb a helyzet, dönteni kell, internet, vagy telefon.
Az Ön válaszát nem tudom elfogadni és a cégünk jogászát fel fogom kérni, hogy vizsgálja meg a köztünk fennálló szerződést, mert fontolgatom, hogy másik szolgáltatót keressek és tekintettel a fenti problémára a kötbér igényüket nem tudom elfogadni!
Üdvözlettel,"(/I)
Xiaomi 13 Pro
-
Boss81
senior tag
Sziasztok
Na végre kb fél óra és megérkezik a telefon a MM-ból . Kíváncsi vagyok már milyen lesz , remélem telekomos kártyával nem lesznek gondok
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6564 üzenetére
Ejha, azt gondoltam az ügyfélszolgálat küldte a levelet. Nekem a panaszom telefonon történik felé mindig, mondjuk nálunk 3 éve ugyan az az üzletkötőnk. Nekem az a válasz jött, hogy mindent elkövet érte hogy a készülékem a lehető leghamarabb visszaérkezzen hozzám, minden alkalommal felajánlást kapok hogy ugyan a 3 nap letelt, de ha úgy érzem elállnék a készülék vásárlásától akkor eltudja intézni így is, mert szerinte sem korrekt az eljárás. Részleteket állítása szerint nem tud és nem is kapnak részletesebb tájékoztatást a telenortól, szerinte ha a hiba náluk van, ami nem kizárt, akkor nem is küldenének erről részletesebb infót az értékesítőknek, és az ügyfélszolgálatoknak. Én megértem őt, nem ő tehet róla, nektek is egy segítőkészebb üzletkötőre lenne szükségetek, nyilván a probléma meg nem oldódik tőle Mondjuk ha ilyen választ kaptam volna én is fontolgatnám a váltást, konkrétan semmibe vették a panaszt Én említettem neki, hogy ha tudjátok hogy 3gn megy akkor miért nem szóltak átállítom és nem szarakodom vele, de azt mondta, ő nem tud részleteket erről, fogalma sincs róla nem szervizes de megkérdezi a szervizes kollégáját, hogy mi az eljárás, mit tesznek a telefonnal. Hátha előrébb jutunk... bár van egy elképzelésem, hogy érdemi infót nem fog kiadni a szerviz... A kötbért nem kell kifizetned, hiszen létező probléma miatt hagyod ott őket, amit panaszlevéllel alá is tudsz támasztani
-
deka10
senior tag
válasz OldSonyES #6564 üzenetére
Erről van szó, nehogy már még én gyűjtögessek aláírásokat, elállni a szerződéstől ha nem teljesítik a feltételeket. Majd a tizedik, századik....., alkalomnál érdekelni fogja őket a probléma, addig meg csak ígéretnek és ülnek a babérjaikon.
Ha azt akarod, hogy ne essen le a telefonod akkor rakd repülőgép üzemmódba!
-
Ti^Em
aktív tag
Hiába állok el a vásárlástól, ad helyette s8 at meg stb de neked mate 10 pro kell... hiába veszed meg máshonnan, ha a szolgáltatód a Telenor, a hibát kikerülni nem tudod. Aki megteheti felmondja a szolgáltatói szerződését a telenorral, én nem tudom ezt megtenni mert távfelügyeleti eszközöket üzemeltetünk, térfigyelő és kamerás rendszerekkel amiket a telenor korlátlan mobilnetes kártyája lát el egy LTE router segítségével szerte az országban, a kártyák számából adódóan ha én ma szerződést bontanék velük legalább 2-3 hónapba telne hogy az új szolgáltatóra átálljak, mert oda kell utaznia a szerelőmnek és kicserélni a kártyákat, amit nekem nem térít meg senki, másrészről pedig a szerelőm az idő alatt pénzt keres máshol, ahol nem tud mert ezzel kell foglalkoznia. Arról nem beszélve ha március 1 el nem szolgáltat nekem a telenor, akkor a térfigyelő képeit nem fogja tudni figyelni senki távolról, hiszen az átállást nem tudom 1 hónap alatt elvégezni. Mivel a szolgáltatásukkal elégedettek vagyunk, így most egy mobilkészülék hiba miatt nem fogom megszopatni magam De aki megteheti az nyugodtan tegye meg, én sajnos ezt üzleti szempontból nem tudom bevállalni.
-
zoleeno1
addikt
Supercharge teszt: link
Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
OldSonyES
tag
Én sem szeretnék pattani minden áron, sőt most nagyon nagy körmagyar lenne, de nekem sem kell s8! Szifon meg pláne nem! Egy LG V30-at megpróbálnék, de az meg nem elérhető... Volt OPT-m, de olyan hibába futottam bele, hogy a bejövő hívás esetén lefagyott. Jött a *gsrancia", távjavítás angolul, majd futár Csehországba, ahonnan úgy jött vissza, hogy azt írták nincs hiba. Bele sem költöztem, rögtön eladtam, aki megvette nagyon örült neki, annyi kérdése volt, hogy miért cseh nyelven használtam... Nagyon jó teló volt, de eldöntöttem, hogy ezután csak gyári garis telót veszek...
Xiaomi 13 Pro
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6570 üzenetére
Nekem ilyen gondom nem volt a szolgáltatóval mert korábban Black berryt használtam amiket telenor nem forgalmazott. Passport, Priv... reggel 11 kor ért be a szervizbe és már a technikusnál van az üzletkötőm mindenről kért tájékoztatást és eddig ennyit küldött el. Én elégedett vagyok a munkájával, nem ő tehet erről
Nálatok viszont erősen javasolt egy értelmes üzletkötőt keresni a telenornál ha maradni akarsz, mert valami idiótát fogtál ki Nem tudom melyik régió, de ha megírod kérhetek az én üzletkötőmtől tippeket kihez érdemes ott fordulni, ha maradni szeretnél.13:56: a szervizes ezt írta az üzletkötőmnek:
"Rossz hirem van
A keszuleknek semmi baja
A szolgáltató rossz.
Nem tudnak vele mit kezdeni
Egy szoftver frissites fogja csak megoldani
Az meg nem tudni mikor jon ki"Független szakszervizbe került a telefon, tehát nem a telenor szervizese vizsgálta át.
[ Szerkesztve ]
-
sittes79
addikt
Sziasztok,
Ez a dual sim-es telefon szerintetek, illetve ha nem akkor van e lehetőség átalakiítóval dual simessé tenni?
Köszi
-
kali
legenda
válasz sittes79 #6572 üzenetére
Szia,
Nem derül ki egyértelműen egyik paraméterből sem, alul a kérdések és válaszok részben kétkártyásnak írják ugyan, de ha annyira pontos, mint a 4GB/32GB (a GB még helyesen sincs ott írva), akkor onnan biztos nem vásárolnék, mert tudtommal Mate 10 Pro csak 64 és 128 GB verziókban gyártódott: Link
Megoldható amúgy az egykártyás telefon kétkártyásítása - a napokban írtak itt róla, hogy megcsinálták és működik a dolog -, ha nem zavar, hogy csak egy IMEI lesz utána is és azzal az egy azonosítóval jelentkezik fel két különböző SIM kártya a hálózatra, ellentétben a valódi kétkártyásoktól, ahol két külön IMEI adott a két SIM kártyához.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Azt nem tudom, találgatni, illetve következtetni tudnék csak, de kiderül majd a gyakorlatban azoknál, akik meglépték a dolgot.
zoleeno1: Akik például azonos szolgáltatós két SIM kártyával jelentkeznek fel egy IMEI-vel a hálózatra, ott gyorsan ki kellene bukni a dolognak, mert ezt külön figyelni szokták, na nem a kétkártyásítás miatt, hanem mert a lopott és átütött azonosítójú készülékekbe valós, de másik készülék által használt IMEI szokott kerülni - nem véletlen a neten a sok olyan oldal, ahol különböző kamukkal gyűjtik a létező azonosítókat.
[ Szerkesztve ]
-
mouzrr
őstag
Levettem a gyári szilikon tokot és 100 körüli érték helyett 212 mbpset mért a speedtest most először. Fura😀
-
Boss81
senior tag
Sziasztok
Megérkezett a készülék , és a beállításoknál egy ponton elakadtam , egy kis segítség kellene .
Az automatikus fényerőt kikapcsoltam , de ahogyan mozgok a lakásban , és változik a fényviszony , a kijelző is ahhoz alkalmazkodik . Mást is kell esetleg állítani ?
Vagy most ilyenkor mit tanácsoltok ? -
kali
legenda
Igen, mivel komolyabb rendszer- és biztonsági értesítéseket kapcsol ki, ezért ára is van a működésének.
mouzrr: Azt is sok tényező befolyásolja, szerintem nem a tok miatt lehetett.
Nekem is van, hogy azonos helye és szerveren is komolyabb eltérésekkel mérek sebességet, ha épp jobban rátenyerelnek a hálózatra, majd később nincs akkora terhelés, néha nem is kell sok időnek eltelni.[ Szerkesztve ]
-
mouzrr
őstag
Ezt nekem is csinálja, én próbáltam fejlesztői beállításokban kikapcsolni hogy napsütésben olvashatóbb legyen a kijelző, de az se változtatott rajta.
Kali: köszi a válaszokat. Most Óbudán vagyok és 170et mértem tokban is. Csak azért volt fura mert eddig Budapesten sehol nem mertem száz mbps felett, most hogy levettem a tokot egyből ment 200 felé.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Automata módban szoktam használni, de kipróbálom kíváncsiságból, bármilyen felületen változik, vagy csak meghatározott alkalmazásoknál?
Azért kérdezem, mert a Chrome-nál ismert, hogy önállóan változtatja a fényerőt, ezt már korábbi telefonnál is megtapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
Boss81
senior tag
Kicsit most érdekes a dolog , mert bekapcsoltam , majd kikapcsoltam az automata fényerőt , és egyenlőre jó , de majd holnap napközben kiderül .
(#6589) kali Mint fentebb írtam holnap kiderül , passzolom egyenlőre .
Viszont ami szintén érdekes , hogy sem a gmail , sem a gyári email appnál sem jelennek meg az értesítési jelvények , mondjuk ez bosszant rendesen . Megnéztem hogy esetleg nincs-e kikapcsolva , de az email appok bent sincsenek a listában .
-
thebeegee
tag
Szia! Én vagyok az a tagtárs! Ami miatt nem ment fel, az valószínűleg az, hogy egyrész most 130log van rajta, tehát OTÁ-n nem kaphattam meg a 129-et, mert annál frissebb van. A másik ok pedig, hogy FF-el tettem volna fel a 129-et és habár kívül kijelzi, hogy van L29-re frissítés, amikor rábökök ott már csak L09 van, gyaníthatóan ezért nem ment fel. Amúgy ha a sima OTÁ-ra kattintok, ami alatta van (530MB), annál belül is L29-et látok és az IMEI check-el is azt írja, hogy approoved, de mivel most 130 van fent így nem hiszem, hogy jót tennék vele, ha azt rátenném. Majd FunkyHuawei-jel fel fogom tenni a 129-et és akkor egy approoved rom lesz rajta és onnan az eddigi tapasztalatok szerint (P9, P10, stb.) fog menni az OTA is, egy IMEI ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
-
gusthy
veterán
Elkényeztettem a kicsikét, kapott egy mobile outfitters full body borítást. Hát szebb, mint a gyári tokban
-
bigrock
addikt
Akit esetleg a MM-os 255K-s ár megtévesztene, az csak menjen végig a vásárlás menetén és a végén, mikor fizetni kell, voilà, automatikusan 215K lesz, mert megkapja a Huawei kedvezményt.