-
Fototrend
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
manoka
csendes tag
-
kali
legenda
Szia,
A gyári fólia elég jó rajta, a Mate 9-em 8 hónapig volt meg, addig nem keletkezett rajta sérülés, szerintem itt is minimum olyan korrekt.
A szilikon tok passz, ki sem bontottam, bár a tesztekben jónak említik, de én nem használok fix tokokat.
Tartozékok tekintetében nem a webshop milyensége számít, hazait is tudnék említeni, ahol pont úgy van silány minőségű utángyártott, mint korrekt minőségű gyári, vagy jobb gyártós, érdemes mindig a pontos típust néznil, hogy azt hol lehet megfelelő minőségben és árban beszerezni.
Kivételt talán csak a szolgáltatós webshopok képeznek, ott mindig gyári/eredeti cuccok vannak, illetve a hivatalos viszonteladók, de ott van egy kivétel, amelyiknél több olyan hozzászólást olvastam a fórumon, hogy nem eredeti kiegészítőt értékesítettek.manoka: Nincs mit!
[ Szerkesztve ]
-
gusthy
veterán
Nekem másfél hónapja van fenn a gyári fólia, és teljesen jó - annyi, hogy nem üvegfólia, tehát atomtámadás ellen nem véd.
A szilikon tok nem a dizájn csúcsa, de védeni véd, mondjuk a P9+-omhoz jobbat adtak (kemény szilikon volt, ez meg puha, de a telefon formája miatt ez nem teljesen érthetetlen).Ami a minőségi tartozékokat illeti, ez túl általános kérdés, attól függ, milyen tartozékokat és mi a minőségi. Pl. nekem van egy elég jó analóg fülesem, azt használom a telefonhoz adott átalakítóval, és a FitBit órámat, más kiegészítőt nem.
-
veterán
-
Boss81
senior tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat
Szerintem egy darabig marad mindenből a gyári , amit hozzá adnak , és rendelni fogok kintről pluszba én is .
-
thebeegee
tag
Jelentés!
Nos az L09-ről L29-re rebrandingolt készülék tökéletesen működik két SIM kártyával, ugyanis egyem meg a kicsi kínaiakat, a mai napon megjött ajánlott levélként a SIM tálca.
Az 1. SIM esetemben Vodafone, ez hívás / SMS-re, a másik pedig a Telenor, de az egy korlátlan adatkártya, tehát a beállítás része is egyszerű volt, és így szerintem el tudom kerülni az anomáliákat, ugyanis a két SIM-nek nem kellene összeakadnia (Voda csak 2G/3G-t használ, mert azon le is tiltottam a 4G-t, így a hívásoknál nem is kell, hogy váltogasson 4G és 3G között) a Telenor meg csak adat, zömében 4G-n fog úgyis menni.
Linkelek pár képet a beállításokról. Hogy hívás közben is legyen adatelérésem, ezt is beállítottam, és ilyenkor szépen pendingbe teszi a Telenoros SIM-et és amin hívok, a Vodáson bekapcsolja az adatot, igaz csak 3G-n, de hívás közben úgyis mindegy. Amikor hívásom van, akkor a Telenorról a Vodás adatkapcsolat aktiválásáig kb. 3 mp telik el, ennyi ideig nincs adatkapcsolatom, amikor befejezem a hívást gyakorlatilag nincs várakozási idő, egyből visszavált a Telenor 4G-re.[ Szerkesztve ]
-
zoleeno1
addikt
válasz thebeegee #6456 üzenetére
Kiraly! Ez mennyire sok mokolassal jar? Mert gondolom nem csak annyi, hogy kicsereled a sim talcat :D Ha arra kerul sor, pl garanciaztatas, teljesen vissza lehet allitani a gyari allapotot, 1 simre?
Az OTA-ra leszek meg kivancsi, hogy igy mukodik e. :)Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
kali
legenda
válasz fenergie84 #6457 üzenetére
Nincs mit, akkor okés, maradjon is így!
-
rhonin
senior tag
Friss teszt. Nem tudom láttátok-e. Elég részletesen beszél a kemeráról egy "hobbi/profi" fotós szemszögéből.
[link] -
thebeegee
tag
válasz zoleeno1 #6458 üzenetére
A FunkyHuawei megoldása működik, csak az a baj, hogy drága. Mivel nem nyitódik ki a bootloader és root sem történik, így elvileg a garancia nem veszik el, persze csak akkor, ha úgy kerül be adott esetben szervízbe, hogy vissza van rebrandingolva és egy hivatalosan kiadott szoftver van rajta. Pesten találsz mobilost ahol 5-6 ezerért rebrandingolják, nekem csak annyit csesztek el rajta, hogy a rebranding után fel kell rá tenni a rendszert még 1x, na ez náluk kimaradt. Egy a lényeg, akkor lesz teljes, ha utána a build numbered úgy néz ki ahogy kell. A Funkynál éppen ezért vennem kellett 5 kreditet 35 dollárért, 1 kredit 1 firmware frissítés, tehát maradt még 4 későbbre. A FunkyHuawei fóruma szerint illetve több korábbi típus fóruma szerint is fog majd menni rá az ota, nyilván csak addig, amíg a Huawei nem módosít rajta. Ma próbáltam a 129-es buildet rátenni FF-el, de sajnos nem ment, viszont utána vettem észre, hogy hiába írja ki kívül hogy L-09 és L-29, amikor rákattintok ott már csak L-09 van, lehet ez a gond. Majd valamelyik nap visszateszem rá 129-est, amit a Huawei hivatalosan is kiadott (jelenleg a 130log van rajta), és onnantól elviekben kell majd kapnom OTÁ-t. Ha nem, akkor marad a FunkyHuawei kredit felhasználásom amíg van, addig meg majd úgyis lesz rá valami egyéb ingyenes megoldás. A rebranding egyébként 7 kredit a Funkynál, amihez meg kell venned legalább 8-at, ami 50 dollár, na Pesten ennek feléért megcsinálják. Előbb-utóbb meg úgyis lesz XDA-n valami ingyenes móka.
[ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
Dr. Jaka; fenergie84
Ugyanezzel hibajelenséggel kűzdök én is, ahogy itt már a korábbi hozzászólások között is írtam, kétszer megjáratva a készüléket a szervízig!
Kali próbált információkkal segíteni, most újra nekifeküdtem, mert már én is az őrület határán táncoltam!
Jelenleg ugyanazt a beállítást használom, amit thebeegee képeken belinkelt, egyenlőre így működik!
De hangsúlyozom, hogy egy darabig mindig tök jól ment, ez volt cirka 1 hónap, aztán 1-2 hét, de újra és újra előjött, hogy megszünt minden mobiladatkapcsolat![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Most nézem, MM és ED akciós Mate 10 Pro kifújt, ismét 250 és felette az ár, egy helyen van már csak olcsóbban kétkártyás a hivatalos viszonteladók közül, meg egykártyás a Telekomnál, mert ők is engedtek kicsit a listaárból.
Jó, hogy sikerült 216-ért megcsípnem egy hete az MM-ben a kétkártyást, amikor lecseréltem az egykártyást.[ Szerkesztve ]
-
KZP
őstag
Na, L09(C432)-re fel lehetett végre tenni a 129-es ROM-ot FF-rel.
-
Pandimakaay
tag
sziasztok, mate10 pro készülékem van, tapasztalom, hogy havonta kb újraindul. Van lehetőség megnézni mitől indult újra? vmi log? vagy diagnosztika telefonra? előre is köszönöm
üdv: Laci
-
kali
legenda
válasz Pandimakaay #6470 üzenetére
Szia,
Több oka is lehet, a frissítések telepítéséhez is újra kell például indulnia, azt vagy engedélyezed manuálisan, vagy ha az éjszakai mód érvényesül, akkor automatikusan újraindítja szükség esetén hajnali 2:00 - 4:00 között
Amennyiben nem erről van szó, úgy az ok lehet szoftveres, akár egy külsős alkalmazás, vagy maga az oprendszer, de akár hardveres is, például egy hibás/meghibásodott SIM kártya, vagy maga a készülék hardveres hibája is.
Rendszerességet kellene keresni az újraindulásokban, hogy mikor, pontosan milyen időközönként történnek...stb., az támpontot adhat.
Amikor újraindul, akkor a rendszer futási idején is látszik, hogy ténylegesen újraindult?
Újraindulás után a SIM kártya PIN kódját kéri, vagy csak a telefon PIN-t?[ Szerkesztve ]
-
pergabb
senior tag
Most írta egy telenoros dolgozó ismerős:
"Mate 10 pro összes vissza lett hívva
Telenorból is
Frissítik és jó kész utána ...
Huawei értékesítési tilalmat rendelt el"Állítólag a hiba nem a telenornál volt. Kérdeztem ok, de aki már vett azzal mi lesz. Nem tudott felelni.
ui.: már felelt, jön ota frissítés, de az én logikámnak még mindig zavaros, hogy akkor miért rendelnek el értékesítési tilalmat, ha lesz megoldás minden telefonra.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Pandimakaay #6472 üzenetére
Akkor az részint jó, a szoftveres problémák okozta újraindulásnál nem mindig kér SIM kártya PIN-t.
A frissítés miatti újraindulással mi a helyzet, azt manuálisan szoktad engedélyezni?
Amennyiben kétkártyásod van, úgy ma is kaphattál frissítést, mert az elmúlt napokban kezdték szórni a *.129-es firmware verziót, az én telefonom is ma kapta meg.pergabb: Csak a Telenor 4G hálózatán adott a hívásos (3G/2G nem visszaváltásos) probléma, csak náluk álltak le a forgalmazással.
Semmiféle visszahívás nincs, a Telenornak kell orvosolnia a 4G hálózatos problémáját, ennyi.
Ja, és nem csak a Mate 10 Pro-val van ilyen gond a Telenor 4G hálózatán, de ezt forgalmazzák és sok volt a beérkező panasz, azért fogták vissza az értékesítést, a Mi Mix 2 és társai - amivel szintén adott a probléma, de szintén csak és kizárólag a Telenor 4G - biztos nem érdekli őket, mert azt nem értékesítik.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pandimakaay #6472 üzenetére
Valami program lesz az, nekem is csinálta anno pár hete, hogy egy nap 2x random újraindult. Nem értettem, de azóta sem csinálja/csinálta.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pergabb
senior tag
-
kali
legenda
válasz pergabb #6477 üzenetére
A Telenoros infójának egy része nem valós, az biztos.
A probléma megoldása nem ilyen egyszerű, mert ha nem is a Telenortól vásárolta valaki a készüléket, hanem másik szolgáltatónál - azok is függetlenek -, vagy nem szolgáltatónál, hanem más forgalmazónál a kétkártyást, a probléma azoknál is adott, ha Telenoros előfizetéshez kapcsolódó SIM kártyával van használva Telenoros 4G hálózaton, de más szolgáltatós előfizetéssel nincs probléma 4G hálón sem.
A Telenor vagy a 4G hálózatát fogja átparaméterezni, vagy kiadnak egyéni verziós frissítést a telefonra, vagy a gyártóval tetetik bele azt egy frissítésbe.
Átgondolva, utóbbira tippelek, mivel egyéni verziós szolgáltatós frissítést csak az általuk forgalmazott egykártyásokra tudnak praktikusan kiadni, viszont máshonnan vásárolt Mate 10 Pro-val is sokan használnak Telenor előfizetést.
Egy szolgáltatói probléma miatt nem hív vissza a gyártó készüléket, hiszen más szolgáltatóknál nem adott ez a probléma és a Telenornál is csak a 4G hálózatán.
Amíg nincs orvosolva a probléma, addig a Telenor előfizetők 3G módban használják a telefonjukat.[ Szerkesztve ]
-
theooracy
aktív tag
Üdv. Érdeklődnék, hogy vett-e valamelyik fórumtárs az Extreme-től 0 %THM-es kölcsönre telefont? Van-e valami rejtett költség? Azt tudom, hogy utalási, vagy csekk befizetési díj van, pár száz forint/tranzakció, de azon kívül van-e valami más? Pl. akarnak-e valamilyen hitelkártyát, vagy más egyebet rátukmálni az emberre? Köszi.
-
kali
legenda
válasz Pandimakaay #6479 üzenetére
Akkor az valóban nem a frissítés miatt lehetett ma.
Log max küldésre kerül, házilag nehéz vele bármit is kezdeni.
Én is arra tippelek, amit előttem is írtak, hogy valamelyik (külsős) alkalmazás okozhatja.
Próbálj egy Wipe Cache futtatást (ez nem a gyári visszaállítás, nem kell újra teljesen belakni a telefont), hátha segít, az összefoglalóban ott a leírás hozzá, ha nem ismered.
Ellenkező esetben gyári visszaállítás, mentést nem visszatenni, alkalmazásokat nem mind visszatelepíteni, hanem egyesével, mindegyik után használni valameddig a telefont, hátha kibukik, hogy melyik telepítése után jelentkezik a gond, bár ha nálad olyan ritkán volt csak, akkor ez hosszadalmas lehet.
Esetleg a SIM kártya cseréjével is próbálkozhatsz, szélsőséges esetben az is okozhatja, bár akkor szerintem sűrűbben jelentkezne.[ Szerkesztve ]
-
Boss81
senior tag
Használ valaki Huawei AD11 Mate Dock2-őt ? Érdemes megvenni ?
-
pergabb
senior tag
Hm... értem is meg nem is, pontosabban nem tetszik ez a sumákolás.
Ezek szerint azt mondod, hogy ha megveszem a készüléket független (nem náluk) mint telenoros, akkor nem fog semmi probléma adódni, mert a gyártó dolga ezt rendezni? Nem tudom most menjek a boltba és lehet venni, vagy várjam míg a telenor megint értékesíteni fogja, mert az általuk forgalmazott készülékekkel nem lesz majd gond. Igazából ezen dilemmázom és ebben kellene megerősíteni, hogy melyik opciót válasszam. Az tuti, hogy most már csak azért is ezt a telefont akarom megvenni -
kali
legenda
válasz pergabb #6483 üzenetére
Nem, nem azt mondom, épp ellenkezőleg, bárhol veszed a készüléket, a Telenor 4G hálózatán probléma lesz, 4G hálózaton ha készenlétben hívás érkezik, akkor nem vált vissza 3G/2G módba, így nem jön létre a kapcsolat és csak értesítést fogsz kapni a nem fogadott hívásról anélkül, hogy a készülék kicsörögne.
Ismétlem, ez a probléma csak és kizárólag a Telenor 4G hálózatán adott, saját 3G és 2G hálózatukon nem, illetve más szolgáltatóknál egyik hálózati módban sem, 4G-n is okés minden a Telekomnál és a Vodafone-nál is.
Mindegy, hogy hol és milyen Mate 10 Pro-t veszel, amíg a nem orvosolják a Telenor 4G hibát, addig adott lesz, ha meg javítják, akkor a már korábban értékesített készülékeken is megszűnik a probléma, nem pedig csak az újonnan forgalmazottakon, mivel nem a készülék hibájáról, pláne nem hardveres hibáról van szó. (Ellenkező esetben más szolgáltatóknál is probléma lenne a 4G hálón, pláne a Telenorral azonos frekvenciákat használóknál, de ilyenről szerencsére szó sincs.)Inarus: Említett itt valaki más típust is, de komolyabb szinten csak ez a kettő van meg, a Mi Mix 2 azért maradt meg bennem ennyire, mert annál tesztekben is leírták.
[ Szerkesztve ]
-
pergabb
senior tag
Értelek, te értettél félre Én úgy értettem, hogy a felém közvetített info, ami alapján nem náluk van a gond, ha nem a huawei csinál valamit a telefonnal, az alapján gondolhatnám azt, hogy megvárom, míg a telenor megint értékesíti, mert az már működőképes lesz, míg megveszem esetleg máshol és az meg nem lesz okés később sem egy frissítés során. Igazából az egészből az jött le, hogy a telenor kurv*ra hazudik, most nem árulják, mert mindenki őket csesztetné non-stop telefonon, hogy hékás, rossz a telefonom, aztán amikor a huawei megoldja vhogy egy frissítéssel, akkor majd megint bátran árulni kezdik és azt mondják majd, hogy megoldották a problémát. Szóval bennem csak az a félelem volt, hogy esetleg megveszem a készüléket pl egy edigiben és arra nem lesz frissítés, közben meg a telenor kiadja megint a telefont, ami működni fog már. Logikailag eléggé nagy a bukó benne, hogy a korábbi eladott készülékeiket nem orvosolják majd, na de na.. beszari vagyok, amikor 200k összeget dobálok Konklúzió: telenor jól a pofámba hazudott
-
bébi67
aktív tag
-
kali
legenda
válasz pergabb #6488 üzenetére
Ja, ok, de amit írtam, abban a tekintetben is okés.
Nem tudom, hogy a Telenor milyen darabszámban adott el a készülékből, de a nagy gond az, hogy szerintem azok is nagy számban vannak, akik Telenor előfizetők, de a készüléket nem a Telenornál vették, viszont a Telenoros 4G probléma náluk is jelentkezik.
A Telenor leáll adott készülék értékesítésével, mert sok náluk a panasz, de attól máshol még nem áll meg az élet, forgalmazva van a készülék, mert más szolgáltató hálózatán nem adott a probléma, viszont ezzel az erővel a Telenor előfizetők veszik máshol a készüléket és úgy is belefutnak a problémába.
Akkor van ciki, ha valaki szemfüles és más szolgáltatós SIM kártyákkal is kipróbálja, azokkal nincs gond, vagy kétkártyás telefont vesz és abban az egyik a Telenoros SIM kártya, amivel gond van, mellette a másik másmilyen szolgáltatós és azzal nincs gond, na ilyen esetekben próbálja megmagyarázni meg a Telenor a kedves előfizetőinek, hogy de nem náluk van a hiba...
A hozzáértőbb előfizetők még úgy is kipróbálják, hogy adott helyen más szolgáltató azonos frekvenciájú 4G hálózatán nincs gond, emiatt merem bátran mondani, hogy a Telenor 4G probléma ha javítva lesz, akkor az a már eladott készülékek tekintetében is megoldást fog jelenteni. -
pcsabat
őstag
melyik launchert érdemes használni a telefonnal? Az eddig samasungon tökéletesen működő nova launcher prime-t eléggé nem szereti a rendszer (automatikusan törli). Valami javaslat? Borzasztóan néz ki a gyári és nagyon buta, le szeretném cserélni
-
OldSonyES
tag
válasz theooracy #6494 üzenetére
Ma nekifeszültem light-osan a Huaweinek,ott az ügyfélszolgálatos vágta a problémát, sablon válasz a Telenor és a Huawei közösen dolgoznak a hiba elhárításán, de nem tudják megmondani, hogy mikorra készül el. Utána Telenort hívtam, ott nem vágta az ügyfélszolgálat, hogy mit szeretnék, de hála istennek nem beszélt mellé, hanem türelmet kért és hívta a technikusokat, kb. 5 perc múlva elnézést kért és elmondta szinte szó szerint, amit a Huawei...
Kiemelt ügyfél lévén, több elnézés után, készülékcserét javasolt... Hoppá, gondoltam itt nagy a baj... Mondtam, hogy nem szeretném kicserélni, hanem mondják meg, mikorra javítják a hibát. Válasz negatív....
Mindenesetre írásban is panaszt tettem a kiemelt ügyfélszolgálaton.
Xiaomi 13 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...