-
Fototrend
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
deka10
senior tag
-
OldSonyES
tag
válasz beyruth82 #6454 üzenetére
Üveg fóliát tettél, meg vagy elégedve vele? A Mate 9 üveg fóliák soha nem fedték le a kijelzőt és ez nagyon idegesítő. Esetleg van link, hogy honnan lehet megvenni?
Amúgy egy darabig én is a gyári fóliát és tokot használom, nekem nincs gondom vele. A Mate 9-nél a gyári szilikon tok alá bemenet a piszok és karcolta a hátlapot, nem tudom, hogy a Mate 10 Pro-nál ez hogyan lesz, lehet, hogy nem várom meg.
Xiaomi 13 Pro
-
theooracy
aktív tag
válasz OldSonyES #6500 üzenetére
Gondolom kali-nak szántad a választ... De akkor elmondom a tapasztalatomat 4G ügyben. Van egy telenoros Hello Data kártyám, ami most jelenleg egy Huawei tabletben csücsül. Kipróbáltam hívni a tabletet úgy, hogy a 4G aktív volt. Nos minden probléma nélkül fogadta a hívást, szépen leváltott a 4G-ről... Többszöri próba után is tökéletes volt. Kíváncsi leszek holnap, mi lesz a helyzet a telefonnal....
-
Ti^Em
aktív tag
válasz pergabb #6488 üzenetére
Én 30. án vásároltam a készüléket 31. én már el is küldték szervízbe, a cserét felajánlották, s8 stb, de nekem nem kell, csak mate 10 pro, így azt mondták marad a szerviz... mire itt elolvastam mi a hiba, már a telefont nem adták ki, mert elküldték állítólag... a cégünk üzletkötője idejött és megmutatta az emailt amit a telenorosok kaptak, abban az állt, hogy leállnak a forgalmazásával, addig amíg a hiba nincs fixálva. Nem hívja vissza a huawei a készülékeket, csupán az állt benne hogy a gyártóval közösen dolgoznak a hiba elhárításán. de a gyártó nem hívta vissza a készülékeket, az van kiadva utasításba ha valaki panaszkodik a hibára annak a telefonják küldjék el szervizbe.. Szóval az hogy visszahívták volna vagy leállnálak az értékesítéssel az nem igaz, mindenhol forgalmazzák, csak a telenor nem. és a telenoros emailben is úgy áll, hogy a telenor és a huawei közös problémája, ebből következtetve, más szolgáltatóknál ez nem áll fen, amit Kali meg is erősített.
Nem okoskodás képpen, de olvastam az emalt, és egyértelműen telenor és huawei közti probléma amit a gyártó bevonásával próbálnak orvosolni. Nyilván nem írhatják meg az összes értékesítő kollégának hogy szar a hálózatunk, és mondjátok ezt az ügyfélnek... -
rhonin
senior tag
A kezdőképernyőre kirakott ikonok melletti számlálót, hogy lehet életre kelteni? Már állítottam mindent. Nálatok működik?
Gmail app szinkronizál nektek. Nálam sokszor nem szinkronizál alvó módban. Főleg mobilnetről. Csak ha manuálisan frissítem akkor jönnek meg az e.
-mailek. -
#04441088
törölt tag
Jött már valakinek frissítés L09 re? Egy simes.
-
-
#04441088
törölt tag
Ez mennyire normális viselkedés a kamerától?
Link -
Buckey
senior tag
válasz pcsabat #6495 üzenetére
Én is a Novát dobtam fel kapásból, de az értesítések számát nem jelenítette meg az alkalmazás indító ikonján. Nyűglődtem vele rendesen, de nem sikerült megoldanom a problémát.
Amúgy a Smart launcherrel is ugyanez volt a probléma, így visszatértem a gyárira.
Ha jön frissítés, akkor egy gyári visszaállítás és megint egy próba a Novával. Semmi mást nem telepítek, meglátom, változott-e valamit a helyzet.
Időjárást nem használok, de nekem is letörölte, a képernyőzár widgetre pedig kiírta, hogy nincs telepítve. -
szubence
csendes tag
Szerintetek mennyire érdemes/ajánlott egy-egy ilyen szoftver frissítés után factory reset-et csinálni?
-
M_Toni
csendes tag
Nekem még az értesítő sms sem jön meg, még nem kapcsolom néhény másodpercre repülő űzemmodba. Amikor megszüntetem a repűlő módot, azonnal megjön az értesítő sms, ha épp kerestek. Mióta tapasztaltam ezt a hibát azóta mindíg használom a fent említett opciót, hogy továbbra is elérhető maradjak egy-egy hívás után.
-
kali
legenda
válasz gilimbgalamb #6530 üzenetére
Én hamarabb váltanék szolgáltatót, ha így állnának valamihez - tudom, könnyen beszélek, mert Telekomos a privát előfizetésem (20+ éve), a másodlagos maszek számom meg Vodafone-os, de annak a szolgáltatóját is magam választhatom meg.
Bízni kell benne, hogy mihamarabb lesz megoldás, amellett persze érdemes minden érintettnek elpanaszolni a problémát a Telenor és a Huawei irányába is - már akik eddig nem tették meg -, lehetőleg írásban (is), így nagyobb lesz rajtuk a nyomás, az hátha felgyorsítja a megoldáshoz vezető folyamatot.
Akár egy közös petíciót is lehetne írni, részletesen taglalva abban a problémát, amihez minél több Telenor előfizető adja nevét, aki Mate 10 Pro-val rendelkezik, az is segíthet.M_Toni: Az úgy még durvább.
[ Szerkesztve ]
-
M_Toni
csendes tag
Főleg az a durva. hogy korlátlan netem van,és ahol én lakom nincs 3G Úgyhogy a netet csak 4G vel tudom kihasználni.
-
S e t h
nagyúr
Hát ha igazak az 1-2 napja keringő hírek a Telenor tulajdonos váltásáról, akkor még jobban elkerülném a szolgáltatót.
Egyébként dühítő ez a 4g probléma és nem tudom duma-e, hogy dolgoznak rajta a huaweijel, mert a gyártónak semmi köze a hibához, más hálózaton vígan elvan a telefon.
Én 15 év után hagyom ott a Vodafonet azért mert olyan helyen lakom, ahol a szolgáltatásuk alapján még 2010 van, lejár a hűségem és megyek a Telekomhoz.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
rhonin
senior tag
Érdekes módon haza értem és wifi-n már nekem is szinkronizál. Valami mobilnetes gubanc van még nyomozgatom kell.
OldSonyES Azért ha szoktátok ezeket a "kívánságokat/bugokat" jelenteni valahol azt adjátok meg nekem is és beszállok a buliba, hátha elérünk valamit a gyártónál vele.
-
OldSonyES
tag
Igen, én is szolgáltatót váltanék szívem szerint, de van egy 20 előfizetéses flottám és 2019. márciusig szerződésem, ami oda köt... Most minden hűséget úgy csinálok, hogy a szerződés lejáratakor ne tudjanak magukhoz láncolni és akkor majd csemegézek, lehet udvarolni a 20 előfizetésemért...
Bár a tojás héja a hátsómon, már itt a fórumon, de én is írtam többször és ebben egyet értek kalival, hogy, akkor lehet eredményt elérni, ha minél többen folyamatos nyomást helyezünk a leginkább a szolgáltatóra is, de a gyártóra sem árt, ő is érdekelt, hogy megoldódjon a probléma.
Petíciót támogatom!!!
Xiaomi 13 Pro
-
OldSonyES
tag
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6537 üzenetére
Egy petíciót én is támogatnék, többet nem tehetek, mint hogy felhívom naponta a telenort, hogy mi a helyzet a hibát javították már, mikorra várható a készülékem vissza.. nyilván kurva idegesítő vagyok nekik, de ha veszek 1 készüléket 224 k ért és másnap vihetem vissza az még idegesítőbb. Mivel céges flottám van náluk, rengeteg kártyával és temérdek korlátlan mobilnetes kártyával, ami a munkánkhoz elengedhetetlen nem igen ugrálhatok a szolgáltatóváltással...
-
kali
legenda
Pont ezt szoktam írni, amikor azzal jönnek, hogy de a 3G mire nem elég mobilnetezéskor, miszerint az ország nem kis részén nincs 3G, csak 2G és 4G, ha pedig a 4G valamiért nem adott a készülék vagy az előfizetés alapján (leginkább a vidéken használt 800 MHz B20 kapcsolatot nem tudó kínai csodakészülékek, vagy a csak 2G-t és 3G-t támogató virtuális szolgáltatók tekintetében szokott ez felmerülni), akkor probléma van, mert telefonálni még csak lehet 2G-n, de mobilnetezni már nem igazán...
rhonin: Átnézheted a kapcsolódó beállításokat, például a hálózati alkalmazásoknál a mobiladat miként van beállítva a kliensnek, ha használsz adatmegtakarítót, akkor ott kipipálva vagy sem...stb.
OldSonyES: A mobilos előfizetéseim tekintetében a háromból kettőt nekem is köt most hűség - az egyiket pont a Mate 10 Pro kapcsán hosszabbítottam novemberben -, de ha kellően felcsesznének, akkor az sem lenne akadály, mert vezetékes szolgáltatásoknál volt már rá példa, hogy a többszöri problémás ügyintézés után hiába mosolygott az ügyintéző, hogy de a kötbér, csak leléptem tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
Ti^Em
aktív tag
Azt gondolom a sajtónyilvánossággal a probléma nem oldódna meg, hiszen a hálózatfejlesztésük bár nagyon érik de költségvetéshez kötött, így azt nem biztos hogy befolyásolná, de annyit elérnénk, hogy kiállna valaki a telenortól és elmondaná mi a hiba, mivel ők többnyire a huaweire hivatkoznak így a huaweit is megkeresnék és ők is elmondanák, hogy a készülék más szolgáltatókon tökéletes, de erre nem látok nagy esélyt a partnerszerződésük végett ő nem húzhatja le a Telenort nyilvánosan... viszont a becsülete érdekében ezt diktálná a józan ész... Nem tudom mit érnénk el, de meg lenne piszkálva a dolog az biztos.
-
deka10
senior tag
Én úgy vagyok vele, ha egy szolgáltatás nem működik akkor miért is fizetek én azért a szolgáltatásért? Sokat nem szoktam ilyen esetben gondolkozni, ha nekik nem fontos akkor megköszönöm a munkájukat és tovább állok.
Ha azt akarod, hogy ne essen le a telefonod akkor rakd repülőgép üzemmódba!
-
Ti^Em
aktív tag
Azért egy próbát megérne az a sajtó. Kalinál felsorolva 2 készüléket láttam, de van más is állítólag, én újként csöppentem a dologba, mert most vásároltam a készüléket, a problémáról is itt olvastam miután már szervizbe vitték az enyémet. De ha sikerülne összeszedni a készülék listát, és egy petícióval megtippelni hány felhasználót érint (nagyjából, hiszen nem mindenki írja alá vagy nem jut el hozzá ) akkor az a sajtónak is segítség.
-
KZP
őstag
A Homár blogja csodákra képes!
-
Quqesz
nagyúr
Érdekes ez a telenor dolog, mert a global régiós xiaomi mi mix 2 is gondban van rendesen a tnor hálózatával(van olyan weboldal, ahol erre fel is hívják a figyelmet)
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
kali
legenda
Túl sok készülék nincs, ráadásul ami a Mate 10 Pro mellett biztosan említhető lenne, mert bármikor reprodukálható azzal Telenor 4G hálózaton a probléma, az nincs hivatalosan forgalmazva a szolgáltatónál, de még az országban is kérdéses (Mi Mix 2 például), így azt csak példának lehetne megemlíteni, de a Telenor mondhatná, hogy ez van, sok közük nincs hozzá...
A Mate 10 Pro-ra kell támaszkodni, azt forgalmazták, viszonylag sokat eladtak belőle, illetve hivatalosan is forgalmazva van az országban, az érintett szolgáltatón kívül máshol is megvásárolhatja és használhatja Telenoros előfizető.
Ha kellően sok Telenoros előfizető adja hozzá ténylegesen a nevét - mert úgy van csak igazán értelme -, én szívesen megírok egy részletes panaszt, aztán eljuttatjuk azt az érintett szolgáltató és gyártó illetékeseihez is. -
szubence
csendes tag
Ma éjszaka elkezdett szarakodni a telefonom töltése.
Rádugtam este a töltőre (saját, gyári), eleve fura volt, hogy mintha nem jött volna fel a szupertöltés animációja, de nem foglalkoztam vele, nemrég páran írtátok, hogy előfordult ilyen. Viszont éjszaka félálomban többször hallottam azt a hangeffektet, amit akkor ad, mikor rádugod a töltőt és elkezd tölteni. Reggel megint csinálta és akkor láttam, hogy 94%-on áll csak. Utána próbálkoztam mindenféle kombinációval (másik sima töltő, kikapcsolva töltés, stb.). A legtöbbször azt produkálta, hogy rádugás után nem sokkal abbahagyta a töltést, majd egyszercsak magától újrakezdte és ilyenformán 94-95% között ugrált, de nem ment tovább. Aztán sokadik próbálkozás után egyszercsak nem kapcsolta le és feltöltötte 100%-ra.
Az biztos, hogy nem kontakt hibás, teljesen szorosan van a foglalatban a töltőkábel, illetve hiába próbálom megmozgatni az se segített. A töltő is rendben van, másikkal is ugyanezt produkálta.
Ami kicsit gyanús, hogy pont tegnap este frissítettem az új szoftververzióra (BLA-L29, 8.0.0.129 (C432).
Más nem tapasztalt hasonlót?
Illetve akik pár napja írták, hogy nem jelzi a gyorstöltést, azoknak már fenn volt ez a verzió?
Új hozzászólás Aktív témák
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...