Új hozzászólás Aktív témák

  • OldSonyES

    tag

    válasz kali #6548 üzenetére

    A tegnapi írásos panaszra, meglepően gyorsan, az alábbi SEMMI válasz érkezett a Telenortól:

    Tisztelt !

    Műszaki csoportunkkal egyeztetve tájékoztatjuk, hogy a Huawei Mate 10 pro készülékek esetén olyan hibát tapasztaltunk, amely miatt nem tudjuk a megfelelő minőségű szolgáltatást nyújtani. Miután ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, annak érdekében, hogy ügyfeleinket ne érje semmilyen kellemetlenség, a hiba elhárításáig a készüléket 01.30-tól levettük árlistáinkról. A gyártóval együttműködve jelenleg is azon dolgozunk, hogy a készülék mielőbb elérhető legyen.

    Amennyiben fentiekkel kapcsolatban kivizsgálást szeretne kérni az érintett készülékre, úgy a normál szerviz folyamatok szerint természetesen lehetősége van erre, élve garanciális jogaival. A készüléket jótállási jeggyel tudja leadni bármely képviseletünkön, vagy központi szervizen keresztül (szervizigeny@telenor.hu), kiszállítással.

    Szíves türelmét köszönjük.

    Szép napot kívánunk.

    Üdvözlettel:

    Fekete Judit

    Telenor Üzleti Ügyfélszolgálat

    Xiaomi 13 Pro

Új hozzászólás Aktív témák