Új hozzászólás Aktív témák
-
Inkvizitor1
tag
+1.
Ráadásul ez a tipikus "fake news" vagyis kamu hír, hogy egy aksi előállítása 8 évnyi co2 kibocsátásának felel meg ugyan az a kategória, mint mikor a dohány gyártók rendeltek kutatásokat, hogy a dohányzás milyen egészséges .
Itt egy korrekt írás, 2,5 évnek megfelelő co2 kibocsátást számol az aksira.
http://www.popularmechanics.com/cars/hybrid-electric/news/a27039/tesla-battery-emissions-study-fake-news/
A harmadik dolog, hogy a dízel rohadtul nem csak co2-t bocsát ki, hanem pl: nitrogén oxidot is, nagyon helyes, hogy nyugaton a dízelt úgy ahogy van ki akarják a városokból tiltani.The old world is dying, and the new world struggles to be born; now is the time of monsters
-
Inkvizitor1
tag
Itt egy idézet "The original research states that about half of the CO2 impact of battery manufacturing occurs at the battery plant, while only 10 percent to 20 percent comes from mining"
Vagyis az eredeti tanulmány szerint, a bányászat csak 10-20%-a a gyártásnak a cikk szerint. https://www.greentechmedia.com/articles/read/no-tesla-batteries-are-not-a-global-warming-disaster
De a lényeg, hogy a tanulmány nem számol a benzin és dízel előállításának és szállításának co2 hatásával. Vita indítónak jó, figyelem felkeltésnek is. A hangsúly azon van, hogy az autó és az áram előállításához mennyi megújuló energiát használsz.The old world is dying, and the new world struggles to be born; now is the time of monsters
-
bwoay
nagyúr
ha nagyon mélyére akarunk ásni a problémának, akkor szmogriadó azért van, mert az emberek zöme 5 km-t sem hajlandó kerékpárral, vagy netán robogóval megtenni, napsütéses, kellemes időben, kerékpárúton sem. beülnek az autójukba egyedül (!), aztán araszolnak a dugóban, és szentségelnek, hogy a sok (hozzájuk hasonló) hülye miatt bedugul a város. ha az összes dízel autót lecseréled benzinesre, akkor is egy helyben fognak állni a dugóban, és majd kevesebb lesz a kipufogott káros anyag, de akkor is tetemes lesz. a dugó meg elektromos autókkal is szopás. az emberek használati szokásainak megváltoztatásával már most is drasztikus eredményeket lehetne elérni, bármiféle fejlesztések nélkül.
viszont ez a cikk egyáltalán nem foglal állást, csupán arról szól, hogy milyen kalandok során jutnak célba végül, szerintem tök jó story, kíváncsian várom a folytatást.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
Crafter32
őstag
Azért annak a L. 450H - nak olvas kicsit utána. Nem igazán merném megvenni. Akkor inkább vmi 3000 benzin. De ez más téma...
A nagyvárosok és itt Magyarországon inkább csak Budapest (ami komolyabb nagyváros) legnagyobb környezetszennyezését nem gondolnám a dízelek adják legnagyobb mértékben. Főleg ugye fűtés szezonban hiába tiltják le a régi dízelek használatát semmi nem változik. Mikor begyujt a szomszéd konkrétan nem kapni levegőt. Természetesen nem mondom nincs hatása. Ha elterjedt lesz az elektromos autók akkor a környezetszennyezés majd nem Budapesten belvárosában lesz érezhető hanem vidéken ahol majd megtermelik az áramot.
-
Rolly
veterán
benzinesek több co2-t bocsájtanak ki mint a diesel autók... De az autók a szálló porhoz és más káros anyagok kibocsájtása miatt összességében károsabbak ... A te 3000-es benzinesed hozzávetőlegesen 2x annyi co2-t bocsájthat ki mint egy 1.9 tdi (sőt euro besorolások szerint akár 3x annyit is ahogy nézem)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen