Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Stormbird #153 üzenetére
A tripple buffer nagyon nem úgy működi, ahogy írja.
A 16 vagy 17ms sem igaz, mindig 1/60-on belül kell lenni, ha teljes szinkront akarsz.
Az RTSS nem driver, hanem CPU oldalom működik, ezért hatékony, és amúgy ilyenkor hamisan sima a grafikon, amiatt, hogy a saját limiterén túli apró tüskéket nem látja (ha a játék limiterét használod, akkor viszont igen, tehát tüskésebb lesz akkor is, ha igazából kevesebb a tüske, csak látod, ami ott van).
De a legfontosabb, hogy nem 60-ra kell limitálni, hanem 59.99-re, hogy a V-Sync limitere alatt maradj, tehát mindig az RTSS legyen érvényben (azért nem 59.00, vagy kevesebb mert akkor minden másodpercben és nem csak perenként lesz egy apró kis akadás).
A nagy tüskék pedig mindig ott lesznek, limiter nélkül és azzal is.
És megint: nem másolgat sehova semmit semmi.
A 70% pedig nem hatalmas különbség a 60-hoz képest.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...