Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #798 üzenetére
Fiat, Peugeot, Opel, Renault, VW és még a BMW -nek is van kicsi, városi villanyautója. De, mit kínál a Tesla abban a szegmensben, ami sztem jelenleg a villanyautók reális kategóriája?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Reggie0
félisten
válasz 7Heads Drago #798 üzenetére
Hat. Majd ha a tesla kepes lesz leadni a max nyomatekot/teljesitmenyt 10 fokos kormanyszogallasnal is, akkor esetleg visszaterhetunk erre a kerdeskorre
-
7Heads Drago
veterán
Nem az autót nézve mondom ezt, hanem a cég értékét tekintve.
Nekem nem tetszik egyik Tesla se. Ha lenne 20 millám se vennék egyet se. Elektromos vonalon talán az Ioniq 5 az ami leginkább bejön illetve az eGolf. De egyik se ér annyit, mint amit kérnek érne. Talán 5 millát adnék értük. Érdekes hogy a hybridek ami lényegesen bonyolultabbak pont azok az olcsóbbak. A szart is kiverik a zsebünkből a gyártók.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #803 üzenetére
A Tesla teljesen irreálisan van árazva jelenleg, ha autógyártónak tekintjük. Ha még valami hiperszuper technológiai cégnek (nem az) akkor meg felesleges autógyárakkal hasonlítgatni.
"Érdekes hogy a hybridek ami lényegesen bonyolultabbak pont azok az olcsóbbak."
EVt sokkal drágább gyártani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #803 üzenetére
Sztem a termék a fontos, hiszen azt veszik (vagy, nem veszik), nem a céget. A Tesla eddig nem sok változatosságot tudott felmutatni. A Cybertruck az lenne, csak "egy kicsit" túllőttek a célon. Legalábbis európai mércével nézve.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
axioma
veterán
Egyszeru sztem: a varosi kisauto nem letezik az usa-ban.... naluk nem a napi 25km atlagfutas a jellemzo, es nincs helyproblema se az uton se epuleten belul, megalomanok.
Amig amit gyartanak megveszik, sajna nem lesz erdekuk pluszban helyi viszonyokhoz illeszkedot is gyartani. Pedig igy nekem se lesz 5 ev mulva masoduserkent hasznalt tesla opciom.
Nem mintha a bmw gyartana rex-es i3-at ami illeszkedne a jelen vasarloi attitudhoz [hatotav-para, nem otthoni toltes maceraja]. Vagy mas kisauto rex-szel. -
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #811 üzenetére
Még mindíg jobban áll, mint a Tesla, mert annak egyetlen értelmes motorja sincs, csak villany.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #811 üzenetére
"hogy értelmes motorjuk alig van. A legtöbb hulladék."
Marhaság.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
Nagyon nem ugyanaz. Legalabbis a rex-nek eleg egy szogegyszeru, egyetlen mukodesi modra (ezekhez ti ertetek, nyomatek, fordulatszam, mittudomen) optimalizalt motor, ami kizarolag az akkura termel. A phev-ben a motor is - a benzinesnel szokott modon - hajtja a kerekeket (hol altalaban, hol csak idonkent, Ampera allitolag csak palyan ha nagyon odalepsz, de me'g mindig minden szirszar benne kell legyen ami a benzinesnel meg nagy a motor (1500) es a tank (35 liter talan)).
De ha mutatsz olyan phev-t, ami megy magatol 100-150km-t a minimalis 50 helyett (zold rendszam miatt, idealis esetben merve), azaz telen is Bp egyik vegebol a masikba es vissza (ami me'g mindig csak varos) el tud menni a benzin nelkul, de el lehet indulni a pusztaba es ha kifogy, a benzinnel is el tud legalabb santauzemben (mint potkerekkel, csokkentett tempoval) menni, akkor szolj, mert azt en mar rex-esnek hivnam.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Tegnap nézegettem a méreteket. Ugyebár a Model 3 lenne a "néptesla". 4,7m hosszú. Csak kb. 15cm -rel rövidebb, mint a valódi 7 személyes Grand Espace -om. Egy Peugeot e-208 4m, egy Fiat 500e pedig 3,6m. Ráadásul a Tesla széles is. Szóval, én ezt nem tekintem zöldnek városi használatra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
axioma
veterán
Ok, mondj szted nepauto [csaladi, minden celu pl. nyaralas] phev-k meretet helyette... ampera 4.5 meter, outlander ugyanabbol az evbol 4.65m, ma mar 4.7 feletti. Ne a varosi autok meretet mondd egy olyan hsz-emre aminel a 'fo' autonak venne'm volt a lenyege [masodiknak/varosinak ott a kei-auto ion, garazsba is ugy fer csak be ha 4m alatti...]
[ Szerkesztve ]
-
válasz Plazmacucci #10 üzenetére
Azt már nemsokára ássák ki, mert gyünnek' az új generációs (ruszki) reaktorok, amik mennek a régiek kiégett elemeivel. Is.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Shadowbull #814 üzenetére
Odákat zengenek a frankó CSI motorokról Is. Meg a műanyagszívósoros szemetekről.
Utolsó normális motorjuk talán a 30D volt. Aztán annak is kakukk lett amikor átálltak az öntött vas blokkról a full alura.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
Írtam már korábban, hogy épp az a probléma, hogy nincs ilyen mindenes villanyautó. Tehát, öt év múlva hiába lenne pénzed egy ötévesre, nem fogsz találni. Ezért tartom korainak a tiltások bevezetését. Előbb reális alternatívák kellenének a lehető legtöbb felhasználási célra.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Rolly
veterán
várd meg a e3008-e308-at a Peugeot-tól 2023-as megjelenést írnak ami alapján 5 év múlva jó vétel lehet .... e3008-ra amit találtam az 60-100 kWh-s akku és elvileg lesz 4 kerekes változat is belőle (azaz 300 le körüli ) he ezt összehoznák sima e308ba akkor lehet beruháznék rá
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #813 üzenetére
Persze, hogy nem, mert egy rakas szar volt mar terv szintjen is, igy mar becsaptak mindenkit akit erdekelt volna ilyen auto.
A tulajdonosokat olyan "aprosagokkal" bosszantotta, hogy:
- ellenallasos futes, nem hoszivattyus, mert a rex helyet foglalja el az alapmodelben, igy pont telen amikor futeni kell es tobbet fogyaszt meg ezt baromi szar hatasfokkal is tette, igy meg jobban merult es csokkent a hatotav
- joval szukebb szervizintervallum a belsoegesu motor miatt, olajcsere, stb extra kiadasok es szivasok (markaszerviz amugy is jo lehuzos)
- csak es kizarolag range extender. Lemerult akkut nem tud tolteni, a teljesitmenye keves az utazashoz, igy gyakorlatilag arra jo, hogy ha tudod, hogy hosszu utra indulsz, akkor mar indulaskor bekapcsolod es akkor meglesz a max hatotavos noveles, kulonben nem, mert kevesebb ideig tud tolteni, amig teljesen lemerul az akku(elso pont miatt)
- rozsdasodasi hajlam a kipufogonal[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
Szerintem nem volt i3 rexed :) sok hibája van de nem az amiket írtál :)
- azért nincs belőle EUban 120ahsból rexed mert nincs rá szükség az eus használati szokásokhoz...
- hőszivattyú nem hátul van... Szóval a nem rendben hátul spec plusz csomagtartó alakítható ki... (Utángyártott elemmel). Plusz a hőszivattyú csak hosszútávon jön jól rövid távon nincs előnye... Mi autónkban van hőszivattyú... 10-30 kmes utaknál semmi értelme télen. Például a mi autónkban van ellenállásos és hőszivattyús fűtés... Rövid távon csak fűtésre 5-8 kW között vesz fel az autó fűtésre... Ha már.bemelegitette a kocsi akkor 1,5et télen hidegben amúgy 700wt... Ellenállásos fűtéssel ez 2100Wh körül lenne nem világvége fogyasztásban...
- Rex 100-120 kmes sebességig szinten tudja tartani az akkut...Ismeretségi körben 3-4 rexes i3 van 1 használja ki a másik 3 szív vele, mert nem használja...
- így oda kell figyelnie hogy legyen benne üzemanyag, de ne legyen régi...
- szerviz drágább
- plusz hibaforrás az tény, de általában pont annak aki nem használja -
Reggie0
félisten
- Ez is egy magyarazat, de kicsit eroltetett, persze jobb ezzel indokolnia a BMW-nek
- Nem akartam belemenni a reszletekbe, de konkretan a hoszivattyu kondenzatora kerult az uzemanyagtartaly helyere, igy hiaba van meg a rex motornak a luk, nem lehetne mivel etetni, ezert nincs egyik rex-es i3-ban hoszivattyu.
- tehat pont utazni nem alkalmas, a varosban meg nem kell[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Én is. A helykihasználás szempontjából az ideális az lenne, ha az autó alapterületén a teljes magasságig egy téglatest lenne. Ebből bárhol faragunk, azzal a belső tér csökken. A légellenállás csökkentése érdekében nyilván faragni kell, de nem mindegy, hogy mennyit. A legjobb helykihasználásúak a kisbuszok, aztán az egyterűek, majd a kombik és így tovább. Az Espace 4 -nek van egy, az enyémnél 20 cm -rel rövidebb verziója. Az kb.ugyanolyan alapterületű, mint a Model 3, mégis teljes értékű hétszemélyes, illetve ha kivesszük a két hátsó ülést, akkor a teljes tetőmagasságig egy hatalmas csomagteret kapunk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Rolly
veterán
nekem fontos a sok lóerő ha neked nem akkor tuti lesz belőle 1 motoros változat is tuti
az is biztos, hogy jobban pakolható lesz az 5 ajtós kialakítás miatt....amúgy már az e208 majdnem hozza a Model3 pakolhatóságát:
e208: 5 vs 18 banános doboz
M3: 6+1 vs 17 banános dobozmásodik szám a lehajtott üléses
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #836 üzenetére
Sztem ő a Tesla Model 3 -ra gondolt. Van ám élet a BMW -n túl is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #836 üzenetére
Kákán is csomót akarsz keresni... Szerintem mindenki számára egyértelmű volt a szövegből, hogy gy az M3 az Model 3, ha neked nem akkor a vevő egységben van a hiba ;)
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #838 üzenetére
Pont ugyanazt jelöli mindkét cégnél: Minekautó.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #836 üzenetére
Neked - en egybol ertettem. A dzsip-et se mondhatod h tilos masra hasznalni mint a Jeep markara...
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #842 üzenetére
Sajnalatos, ha ennyire nem erted a koznyelv vs markanev kozti kulonbseget. Neked gondolom kockas fuzeted se volt, reklamaltal a tanitoneninel, hogy az negyzetracsos...
-
válasz Shadowbull #833 üzenetére
Nem tom' miért csi-t sikerült írni, [SI] helyett
Próbálsz okosnak látszani, de... nem kéne' erőltetni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #846 üzenetére
Ki mondta, hogy nem tetszik? Marmint semleges, tok mind1 nekem, de EN engedd mar meg h azt ertsem meg az m3 jelzesbol, amire en - foleg adott szovegkornyezetben - asszocialok, ne akard te megmondani, hogy szabad-e vagy sem.
-
válasz Shadowbull #847 üzenetére
egy kihegyezett kalap szar ja.
kb mint az újkori bmw motorok 95%-a.
off vége részemrőlどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen