- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az eszpész nem nagyon gyullad ki, mert folyamatosan a szerelőknél áll Bár, anno fateromék 5000km-es, tehát kvázi új 307-ese álló helyében kigyulladt éjjel 1 körül, és vitt magával másik két verdát szóval igazából nem lehetetlen egy francia csodának semmi sem.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
Igen, ez a hír terjeng róla. A IV -es első szériáiban volt vmi mittudoménmilyen modul, ami hajlamos volt a beázásra és ez mindenféle elektromos anomáliákat okozott (pl. maguktól lemenő ablakok). Valamint, a 2.2 -es DCI motor egy igazi betegágy. Az enyém utolsó szériás és 2.0 DCI, ami vállalható konstrukció, ezért mertem magamévá tenni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
Ugyanúgy, mint a Tesla -ra, mivel az is hajlamos rá.
Amit abból vezettél le, hogy találtál róla képet, amik szerinted azért vannak, mert szerinted hajlamos rá. Gyönyörű körkörös érvelés, a tényeket meg ellenérveket sikerült teljesen figyelmen kívül hagynod és nyilván nincs semmi valós adatod, amivel alá tudnád támasztani az elképzelésédet, csak az, hogy te úgy gondolod.
DRM is theft
-
7Heads Drago
veterán
Nekem volt egy Clió II. 1,4 16V
Az túlzás hogy probléma mentes volt, de minimális volt az üzemeltetési költsége. 9,5 évig volt meg (4-évesen vettük). Kb 10 évesen produkált az agya érdekes dolgokat, viszont a motorra és a menet teljesítményre ez nem volt hatással. És nem volt értelme kicseréltetni. A párom azóta is emlegeti hogy az volt neki a tutti.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Shadowbull
addikt
Engem tényleg nem lehet elfogultsággal vádolni a Tesla irányába, és minden róla szóló kellemetlen információn szívesen csámcsogok, de speciel az átlagnál nagyobb tűzveszélyt jelenleg semmilyen objektív információ nem támaszt alá, sőt.
Pedig ezen a téren árgus szemekkel figyelik.
Nyilván ahogy öregednek az autóik, és egyre több autót gyártanak, valamint szórják ki az újabb és újabb (teszteletlen) variációkat simán belefuthatnak majd egy ilyen problémába is, de ez jelenleg erősen hipotetikus forgatókönyv.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
-
Somatom
veterán
-
-
dabadab
titán
Ha egy autó álltó helyében, külső behatás nélkül kigyullad, az mindenképpen konstrukciós hiba.
Ugye ez egy olyan állítás, aminek továbbra sincs semmi köze az eredeti állításodhoz, ami a kigyulladások gyakoriságáról szólt. Azt a threadet engedjük el azzal, hogy nem tudtad alátámasztani az állításodat, vagy tudsz hozni valami mást?
Illetve nyissunk-e egy másikat, ahol az egyhelybenkigyulladást tárgyaljuk meg?
DRM is theft
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #793 üzenetére
"Hat, az lehet hogy talalkoztunk, de hogy nem az elmult 10 evben az biztos, ugyhogy olyan sok mindent nem tudhatsz."
Évszámot nem tudok, az biztos, hogy jó pár éve volt. Az biztos, hogy a Priusod akkor már megvolt."Pusztan a 3ast olyan sok variansban gyartjak"
Ez egy olyan kérdésre a válasz, amit nem én tettem fel. Ezt a kevés variánst szerintem a japánok hozták be, természetesen költségcsökkentési céllal. Viszont a németek (különösen a Mercedes) híres arról, hogy a fapad az szó szerint értendő, és mire az ember összeikszel egy számára minimálisan elfogadható autót, csillagokat fog hányni a szeme az emelkedő ártól. Kivéve természetesen azokat, akik csak a márkajelzés miatt veszik az autót, tehát mindenből a legalapabb kell. A múltkor néztem a mai és az E38 motorvariánsait, azért mára a BMW is csökkentette a változatok számát.
Visszatérve: mennyibe kerül a legolcsóbb 3-as és 5-ös, amire igaz, hogy "szintszabalyozos, adaptiv csillapitasu, esetleg aktiv hatsokerek-kormanyzasu""De van ami publikus."
"Despite the effects of the Corona pandemic on the market, BMW M reported another sales record year in 2020."
Köszi. Ez engem arra emlékeztet, amikor 2008 után az összes szektor visszaesett, kivéve a luxustermékeket."A rendszer teljesen jol mukodott az utcan, ott ahova szantak."
Tehát úgy adták volna el, hogy elmondják a vevőknek, ne akarják alagútban használni."kezdve az alapanyagszallitassal"
Amit úgy hívnak, hogy wafer. Ezt is leírtam már korábban. De az is tény, hogy rengeteg területre begyűrűzött az ellátási hiány."Csak marhara nem ugyanaz egy vegletekig leegyszerusitett celprocesszor meg egy altalanos felhasznalasra szant sokmagos processzor. "
Ahogy korábban nem gyorsabb, hanem modernebb processzorokat írtam, ami nyilván a csíkszélességre utal. De ezt is leírtam már korábban. Ha azt írtam volna, hogy "miért nem tesznek nyolcmagos Intel processzort az ABS kockába", akkor igazad lenne, de ilyet nyilván nem tudsz idézni tőlem.
"Eleve ez az "osszelegozott" kifejezes is eleg hamis."
Lehet, hogy rosszul tudok dolgokat - én például úgy képzelem, hogy az ABS vezérlőhöz (ha már a kockát említettem) a beszállító adja a hw-t és az sw-t is. Javíts ki, ha nem így van."Mondjuk abban hogy amikor a rendszer aktiv akkor nem kell figyelned, csinalhatsz mast, olvashatsz, netezhetsz, filmet nezhetsz."
Ok, stau van az autópályán, hol teljesen megáll a forgalom, hol legfeljebb hatvannal megy. Mi az, amit egy kormányra szigszalagozott kólásdobozos sávkövető plusz adaptív tempomat nem tud? Mármint azon kívül, hogy utóbbinál a felelősség a vezetőé. -
GhanBuri Ghan
őstag
A Tesla tudatosan felülről lefele építkezik, mert mögötte nincs belsőégésű autógyárból bejövő pénz, és a kisszériás autókon van elég nagy haszon ahhoz, hogy a korai elektromos autógyártás jóval nagyobb költségeit elvigye. A belsőégésű gyártóknak is a városi kis gyöszökön van a legkisebb haszna, szóval az az a kategória, ami (ha nincs rá külön állami támogatás) utoljára lesz versenyképes elektromos verzióban. De persze ha igaz az, hogy az eljövő pár évben elnapolják a belsőégésű vásárlásokat, akkumulátort meg nem tudnak eleget gyártani, az pont boríthatja annyiban a helyzetet, hogy inkább gyártanak sok kisakksis autót egy nagy akkupakkos helyett.
-
Somatom
veterán
válasz GhanBuri Ghan #924 üzenetére
Stimmel, csak hát épp a városi közlekedés az, ahol leginkább villanyosítani kéne. A mi (értsd: Európa) városainkba nem valók a Tesla méretű autók. A minap taglaltam a méreteket, de csak a hosszra koncentráltam. Aztán esett le, hogy a Model 3 majdnem 20cm -rel szélesebb az autómnál. Rendszeresen viszem idős nagynénémet vásárolni a piacra és olyankor a Mammut parkolóházban parkolok. Többnyire kirakom a liftnél, mert az teljesen esélytelen, hogy beparkolva mindketten ki tudjunk szállni az autóból. Volt olyan is, hogy a csomagtartóba szálltam be és végigsétáltam az autón, mert az oldalajtókon esélytelen lett volna. El sem tudom képzelni, hogy hogyan tudnék ott parkolni egy 20cm -rel szélesebb autóval.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GhanBuri Ghan #927 üzenetére
Dehogyis! A környezettudatos vásárlóktól várom el, hogy a városaink méreteihez passzoló villanyautókat vegyenek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #923 üzenetére
"Évszámot nem tudok, az biztos, hogy jó pár éve volt. Az biztos, hogy a Priusod akkor már megvolt."
Hmm. És szakmai vagy privát jellegű találka volt? Németországban vagy Magyarországon? A Prius 15-18 között volt meg. Akkoriban az S58 hengerfejét fejlesztettem. (Nagyon leegyszerűsítve)
"Mi az, amit egy kormányra szigszalagozott kólásdobozos sávkövető plusz adaptív tempomat nem tud?"
Felelősséget vállalni. Pont ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #932 üzenetére
Jogos, rosszul fogalmaztam. Úgy kellett volna, hogy az ilyen öngyulladás mindenképpen a gyártó sara. A márkaszervízben elkövetett hibákat is ide sorolom, mivel az is a gyártóhoz tartozik. A nyest az egész más ügy. Az külső behatás, ami bármelyik autóval előfordulhat. RPG -vel is meglőhetik, attól is kigyullad, vagy ráeshet egy műhód. Ilyesmik ellen egyetlen gyártó sem tud védekezni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GhanBuri Ghan #933 üzenetére
Mármint, hogy ne 2m széles és 5m hosszú villanyos személyautókkal közlekedjenek a városban, mert az egyáltalán nem ződ. Európai méretű városi autókat meg sztem lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #930 üzenetére
Privát, mármint szűkkörű fórumos. Magyarországon.
A level 3 is megköveteli a vezetői figyelmet: "they still require human override. The driver must remain alert and ready to take control if the system is unable to execute the task."
Szóval ha olyasmit talál, amit nem tud lekezelni, akkor visszaadja a vezetést, és oldd meg, ahogy tudod. És ugye az autópálya a legegyszerűbb, nincs keresztforgalom, nincsenek közlekedési lámpák (normál esetben), nem kell parkolni, ha bármi eltérés van a szokásostól (például tócsa az úton - egyik legrosszabb dolog az önvezetés szempontjából, mert a tócsán nem látszik, hogy fél centi vagy fél méter mély), akkor lehet azt mondani, hogy ennek nem lenne szabad itt lennie, és megáll vagy sávot vált. A város meg a legbonyolultabb mind közül, legtöbb kereszteződés, legtöbb tábla, legnagyobb forgalom - és esőben még a tócsák is gyakori dolgok. Viszont önvezetésre városban lenne a legnagyobb szükség, leginkább azért, mert a tipikus autóhasználó ott nem tesz meg hosszú távokat, a legtöbb embernek tökéletesen megfelelne valamilyen közösségi autófelhasználás, ami önvezetéssel olcsóbb még olcsóbb is lehetne, mint a saját autó fenntartása. Csak hát most még azt sem lehet tudni, hogy egyáltalán megoldható-e városban a teljes körű önvezetés. -
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #936 üzenetére
"Privát, mármint szűkkörű fórumos."
Pesten a nemtommilyen plázában, valamikor télen? Amikor a kapitány is ott volt?
"ha olyasmit talál, amit nem tud lekezelni, akkor visszaadja a vezetés"
Igen, de nem azonnal. És amíg működik nem kell figyelni a vezetésre.
"Csak hát most még azt sem lehet tudni, hogy egyáltalán megoldható-e városban a teljes körű önvezetés."
Szerintem nem, a mai technológiai lehetőségekkel legalábbis.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #939 üzenetére
Az lehetett az.
-
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #923 üzenetére
Hát elolvasva,a topickot,ki kellene innét rakni a BMV-s illetőt,gáz amit itt művel,finoman fogalmazva.
Nagy János
-
dabadab
titán
válasz Janika--1982 #941 üzenetére
7Heads Drago, ezért kár volt új nicket regisztrálnod
DRM is theft
-
aktív tag
-
7Heads Drago
veterán
Legalább 10 éve ki van írva a telo számom és az email címem is az adatok között.. Sőt ezek által már rám tudsz keresni a facen is. Nem érzem úgy hogy nekem új nick kellene. Nekem fontos a megbízhatóság és az elérhetőség. Pont ezért nem vásárolok máshol, mert ezt nem látom máshol.
Persze ez nem zárja ki hogy regisztráljon az ember, csak éppen súlya se lesz a hsz-ednek, mivel nincs semmi háttered. Nálam ez kb így működik.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
8th
addikt
válasz Janika--1982 #941 üzenetére
BMV
-
aktív tag
válasz 7Heads Drago #944 üzenetére
Jah,bocs,aki nem többéve van itt,az senki?
Hmmm,érdekes kezd lenni ez a lapcsalád is.
Előbb-utóbb,nagy fejesek be fogják tiltani ezeket,de ne legyen igazam.
Vegyek prémium tagságot?
Vagy mi kell ide?Nagy János
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #791 üzenetére
"Biztos alá is tudod támasztani, ha ennyire biztos vagy benne (bár eddig nem tetted meg soha). Netes éves eladásokban nincs benne az M bontás."
Friss tavalyi adatok:
https://www.bimmertoday.de/2022/01/13/absatz-duell-2021-bmw-m-zeigt-mercedes-amg-die-rucklichter/
BMW M: 163.542 (+13,4%)
AMG: 145.979 (+16,7%)Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #949 üzenetére
[link] Ilyen kevés autó legyártása mellett is teli vannak hibákkal az autók? Tényleg prémium gyártó...
Én nem verném rá a mellemet. Nincs mire.
Egy Audi vagy VW jóval nagyobb volumen mellett tud hasonló számokat.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Formula-1
- További aktív témák...
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen