Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Egy Cadillac Lyric-et elfogadnék azért
de gondolom MO-n esélytelen ilyen
Hétvégére megy egy Aston Martin Valhalla-t
-
axioma
veterán
válasz
7Heads Drago #975 üzenetére
Ilyen alapon ha akar egyetlen fustosnek kilyukad a benzintankja/elfogy az olaja stb. akkor az osszes fustos hazudik a hatotavrol...
-
7Heads Drago
veterán
Be kellene már fejezni a hazudozást: [link]
-
axioma
veterán
válasz
7Heads Drago #973 üzenetére
Es ez mitol illik ebbe a topikba? Mar a benzines is tul draga, azert mutatod?
-
7Heads Drago
veterán
Egész jó lett az ára az új Astranak: 7.390.000 1.2 TSi motorral.
Pl egy Golf 8,6-ról indul 1.0 motorral ami ugye már vicc.
És még a felszereltsége és a kinézete is jobban tetszik, mint a Golfnak.
Talán egyedül az Opel 3 hengeres benzinjétől félnék picit megbízhatóság terén. És ha jól látom az 1.4-es 3 hengeres. -
7Heads Drago
veterán
válasz
#48584626 #965 üzenetére
És ez kinek a hibája? Ha a BMW megkövetelné nem lenne baj, csak szarnak rá.
A kontárkodás meg nem csak az önjelölt szakik sajátja, élen járnak benne a szakszervizek is. Amikor kifizettetik veled és nem cserélik ki, akkor valahogy nincs kedved oda vinni legközelebb is. A kis műhelyeknek sokszor több a becsületük mint a szakszervizeknek. -
7Heads Drago
veterán
válasz
#48584626 #964 üzenetére
Nem képet kértem, hanem cikket ami azt taglalja hogy túl sok a BMW tűz. Mivel én se képet raktam be. De sebaj. A második kép nem jó. Az első tényleg egy 2-es Golf? Ezt jól leérvelted egy minimum 30 éves autóval.
semmi koze nincs az AGR visszahivasos esethez.
Hol állítottam hogy van? A BMW szervizét dicsértem csak. Egy kalap szar a BMW. Jól néz ki, drága és nem megbízható és ha úgy hozza jól ég. -
#48584626
törölt tag
legkesobb 4-5 eves korukban mindegyik abbahagyja a szakszervizek latogatasat. Utana mar csak fuggetlen szervizek maradnak, ahogy oregebb az auto ugy egyre igenytelenebb es egyre tobb a kontarkodas. Tisztelet a kivetelnek persze, lasd itt a BMW topikon Ezredest, ok tudjak mit csinalnak es szepen meg is csinaljak. Csak hat az draga, gyakran dragabb mint amennyit az auto er.
De ez amugy nem BMW sajatossag.
-
#48584626
törölt tag
válasz
7Heads Drago #963 üzenetére
Kabe 3 masodperc keresessel lehet egy csomo kepet talalni amin Golfok egnek eppen az utcan. Itt van ez, vagy ez. Van ujabb is. Ez peldaul ket napos auto volt...
Nekem nemigen tudsz ujat mondani az AGR hutos sztoriban, ott a visszahivasnak semmi koze nem volt ahhoz hogy ki peret es ki nem.
A "Bodicsabi" autoja tipikus szetkopott dizel felporges, semmi koze nincs az AGR visszahivasos esethez. Masodik detto.
De jatszhatunk meg ilyet hogy nekiallunk linvadaszkodni, sok ertelme nincs.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
#48584626 #956 üzenetére
Nekem 15 éves dízel Golfom van. Bent vagyok több Golfos topikban is. Lehet hogy titkolják hogy kiégnek az autók?
Több Volkswagen is van/volt a családban. Volt ami bőven 10 évet volt használva munkásautónak. Nem égett le egy se. Sőt Mo. rá lehet mondani hogy a Vw Németországból behozott szemétdombja le lett az elmúlt időben. Rengeteg problémás motorjuk van, de kiégésről még se tudok egyről se.
Linkelj már nekem hasonló cikket ahol az öreg kiöregedett VW-k kiégését taglalják. A BMW-ről több cikk is van, pedig mint kiderült jóval kisebb darabszámban készülnek és mégis. A Mercinél, Audinál se tudok hasonlóról. Azok is prémium márkák. A szüleimnek 17 éves Opeljük van. Az udvarban a villám is belecsapot és mégse égett ki. (motorvezérlőt kellet cserélni)
Többször leírtam hogy más esetek is vannak a cikkben, Te ezeken csak úgy átlibbensz, mint egy gazella. Koreában 1226 ember perelte be a céget és fizetek nekik kártérítést, ezután több 100.000 autót hívtak vissza.
Bódi Csabi autója a BMW szervize után 20 perccel gyulladt ki és égett le. Jó öreg volt.... 8 éves. [link]
Ez egy 5 éves 2013-as gyártású modell: [link]
Persze lehet hogy csak szalonnát akartak sütni és csak a helyiek csaptak ekkora lármát.
Ez is jó öreg széria: [link]
[link] -
axioma
veterán
válasz
#48584626 #961 üzenetére
Mondjuk alapveto oka lehet, hogy a szakszerviz is b.szik javitani, mint mondtam. Ha van hibakereses es javitas is, nem csak az olajcsere felarazva, akkor nem szolnek egy szot sem. Vagy ha egy trivialis melora ha mar odarendeltek a jocskan tejelo ugyfelet, akkor megcsinalnak a munkat, vagy emberszamba vennek ha nem olyan aki leuvolti a pultos fejet akkor is, nem grasszalna ki az orra elott az akire 1.5 oraja vart... Budaors, mielott kerdezed.
-
#48584626
törölt tag
Mi köze van ahhoz a cégnek hogy 15 évesen, az előirt karbantartásokat nem megkapva, sufniban, szakszerűtlenül mókolva mi lesz a termékével?
Semmi az égvilágon.
Nem a tüzesetek magas kockázata miatt kell bezúzni, hanem azért mert az előző tulajok baxtak a szakszerű, rendszeres és előírás szerinti karbantartásra és a jármű nem felel meg a biztonságos üzemeltetés feltételeinek. Műszakijának sem szabadna lenni.
És akkor azt meg sem említem hogy Magyarországon egyszerűen nincs olyan, már nem az első tulajdonosnál lévő, három-öt évnél idősebb dízel prémiumautó, aminek ne lenne visszatekerve az órája, akár többször is. A Magyarországra importált ilyen használt autók 100%-a manipulált, gyakran 2-300e kilométerről visszatekerve 100 alá.
-
axioma
veterán
válasz
#48584626 #959 üzenetére
Hat h dizelt gyart amit 12-15 eves koraban ezek szerint zuzdaba kene vinni a tuzesetek tul magas kockazata miatt de ez nincs benne a gepkonyvben, sot itt hirdeted h premium minoseg, az kinek masnak lenne hibaja mint a cegnek?
[Nem, a gyari szervizre korabbi peldaim miatt ne is mutogass, raadasul azok a jarmu 3 eves kora elott tortentek.] -
#48584626
törölt tag
Fater pont most mesélte, fiatal kollégája vett egy E39 525 dizelt. Egymillió forintért. Persze már régen véres a torka, ráköltött még 900e-t de még mindig szar, úgyhogy eladja... Valami 18 éves roncs, régen el kellett volna bontani.
Aztán ha jövő héten kiég valahol akkor bekerül a médiába, "kiégett a luxus BMW" címmel, az egyszeri kommentelő meg megy reklamálni hogy ez bizony a cég felelőssége...
-
axioma
veterán
-
#48584626
törölt tag
válasz
7Heads Drago #954 üzenetére
Figyi, nem kéne így belefeszülni a világba, mert nem tesz jót az idegeidnek.
Rengeteg autó gyullad ki naponta a világon, viszonylag újak is. Minél öregebb egy autó, annál valószínűbb hogy kigyullad. Ezek sajnos tények, és függetlenek attól hogy kinek mennyi pénze van.
Akinek öreg dízelek van, ami megfutotta már a Hold-Föld távolságot kétszer, minden szét van benne kopva annak bizony számítani kell rá hogy kigyullad. Ez sajnos ilyen sztori.A BMW a hibás szériát visszahívta, a téma lezárult, a vergődés felesleges. Aki nem bízik benne az eladja aztán kész.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
#48584626 #953 üzenetére
Próbálod itt elbagatelizálni... Az ismerősnek a pár hónapos is kiégett. És csak per után volt hajlandó fizetni a BMW, pedig egyértelműen az autó volt a hibás a tűzért. Nem mellesleg miért normális az szerinted hogy kiég kortól függetlenül? Akinek csak öreg autóra telik az fulladjon meg? És te akarsz nekünk példát mutatni, észt osztani és vered itt a melled a tapasztalataidra?
A cikk alján egy rakás link van hasonló esetekkel. Koreában nyilván a 20 éves Bmw tulajok perelték be a BMW-t....... -
#48584626
törölt tag
válasz
7Heads Drago #952 üzenetére
Kis mennyiségben? LOL.
Öreg, kopott autó kiég. Mindennapos dolog.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
7Heads Drago #950 üzenetére
Melegedési lehetőséget biztosít a Bmw az M86-os út mellett: [link]
Nem egyedi eset és van olyan ország ahol már be is perelték a céget. A cikk jó pár linket hozz.
Prémium autó ez? Ugyan már......
Még szerencse hogy kis mennyiségben gyártanak. Nem is értem miért nem kötelezik a gyártót ellen lépésekre. -
#48584626
törölt tag
válasz
7Heads Drago #950 üzenetére
Te most pontosan miről is beszélsz? Mert rettentő zavaros vagy.
-
#48584626
törölt tag
válasz
GhanBuri Ghan #791 üzenetére
"Biztos alá is tudod támasztani, ha ennyire biztos vagy benne (bár eddig nem tetted meg soha). Netes éves eladásokban nincs benne az M bontás."
Friss tavalyi adatok:
https://www.bimmertoday.de/2022/01/13/absatz-duell-2021-bmw-m-zeigt-mercedes-amg-die-rucklichter/
BMW M: 163.542 (+13,4%)
AMG: 145.979 (+16,7%) -
Janika(1982)
senior tag
válasz
7Heads Drago #944 üzenetére
Jah,bocs,aki nem többéve van itt,az senki?
Hmmm,érdekes kezd lenni ez a lapcsalád is.
Előbb-utóbb,nagy fejesek be fogják tiltani ezeket,de ne legyen igazam.
Vegyek prémium tagságot?
Vagy mi kell ide? -
8th
addikt
válasz
Janika(1982) #941 üzenetére
BMV
-
7Heads Drago
veterán
Legalább 10 éve ki van írva a telo számom és az email címem is az adatok között.. Sőt ezek által már rám tudsz keresni a facen is. Nem érzem úgy hogy nekem új nick kellene. Nekem fontos a megbízhatóság és az elérhetőség. Pont ezért nem vásárolok máshol, mert ezt nem látom máshol.
Persze ez nem zárja ki hogy regisztráljon az ember, csak éppen súlya se lesz a hsz-ednek, mivel nincs semmi háttered. Nálam ez kb így működik. -
válasz
Janika(1982) #941 üzenetére
7Heads Drago, ezért kár volt új nicket regisztrálnod
-
Janika(1982)
senior tag
válasz
GhanBuri Ghan #923 üzenetére
Hát elolvasva,a topickot,ki kellene innét rakni a BMV-s illetőt,gáz amit itt művel,finoman fogalmazva.
-
#48584626
törölt tag
válasz
GhanBuri Ghan #936 üzenetére
"Privát, mármint szűkkörű fórumos."
Pesten a nemtommilyen plázában, valamikor télen? Amikor a kapitány is ott volt?
"ha olyasmit talál, amit nem tud lekezelni, akkor visszaadja a vezetés"
Igen, de nem azonnal. És amíg működik nem kell figyelni a vezetésre.
"Csak hát most még azt sem lehet tudni, hogy egyáltalán megoldható-e városban a teljes körű önvezetés."
Szerintem nem, a mai technológiai lehetőségekkel legalábbis.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
#48584626 #930 üzenetére
Privát, mármint szűkkörű fórumos. Magyarországon.
A level 3 is megköveteli a vezetői figyelmet: "they still require human override. The driver must remain alert and ready to take control if the system is unable to execute the task."
Szóval ha olyasmit talál, amit nem tud lekezelni, akkor visszaadja a vezetést, és oldd meg, ahogy tudod. És ugye az autópálya a legegyszerűbb, nincs keresztforgalom, nincsenek közlekedési lámpák (normál esetben), nem kell parkolni, ha bármi eltérés van a szokásostól (például tócsa az úton - egyik legrosszabb dolog az önvezetés szempontjából, mert a tócsán nem látszik, hogy fél centi vagy fél méter mély), akkor lehet azt mondani, hogy ennek nem lenne szabad itt lennie, és megáll vagy sávot vált. A város meg a legbonyolultabb mind közül, legtöbb kereszteződés, legtöbb tábla, legnagyobb forgalom - és esőben még a tócsák is gyakori dolgok. Viszont önvezetésre városban lenne a legnagyobb szükség, leginkább azért, mert a tipikus autóhasználó ott nem tesz meg hosszú távokat, a legtöbb embernek tökéletesen megfelelne valamilyen közösségi autófelhasználás, ami önvezetéssel olcsóbb még olcsóbb is lehetne, mint a saját autó fenntartása. Csak hát most még azt sem lehet tudni, hogy egyáltalán megoldható-e városban a teljes körű önvezetés. -
Somatom
veterán
válasz
GhanBuri Ghan #933 üzenetére
Mármint, hogy ne 2m széles és 5m hosszú villanyos személyautókkal közlekedjenek a városban, mert az egyáltalán nem ződ. Európai méretű városi autókat meg sztem lehet kapni.
-
Somatom
veterán
válasz
#48584626 #932 üzenetére
Jogos, rosszul fogalmaztam. Úgy kellett volna, hogy az ilyen öngyulladás mindenképpen a gyártó sara. A márkaszervízben elkövetett hibákat is ide sorolom, mivel az is a gyártóhoz tartozik. A nyest az egész más ügy. Az külső behatás, ami bármelyik autóval előfordulhat. RPG -vel is meglőhetik, attól is kigyullad, vagy ráeshet egy műhód.
Ilyesmik ellen egyetlen gyártó sem tud védekezni.
-
#48584626
törölt tag
válasz
GhanBuri Ghan #923 üzenetére
"Évszámot nem tudok, az biztos, hogy jó pár éve volt. Az biztos, hogy a Priusod akkor már megvolt."
Hmm. És szakmai vagy privát jellegű találka volt? Németországban vagy Magyarországon? A Prius 15-18 között volt meg. Akkoriban az S58 hengerfejét fejlesztettem. (Nagyon leegyszerűsítve)
"Mi az, amit egy kormányra szigszalagozott kólásdobozos sávkövető plusz adaptív tempomat nem tud?"
Felelősséget vállalni. Pont ez a lényeg.
-
Somatom
veterán
válasz
GhanBuri Ghan #927 üzenetére
Dehogyis! A környezettudatos vásárlóktól várom el, hogy a városaink méreteihez passzoló villanyautókat vegyenek.
-
Somatom
veterán
válasz
GhanBuri Ghan #924 üzenetére
Stimmel, csak hát épp a városi közlekedés az, ahol leginkább villanyosítani kéne. A mi (értsd: Európa) városainkba nem valók a Tesla méretű autók. A minap taglaltam a méreteket, de csak a hosszra koncentráltam. Aztán esett le, hogy a Model 3 majdnem 20cm -rel szélesebb az autómnál. Rendszeresen viszem idős nagynénémet vásárolni a piacra és olyankor a Mammut parkolóházban parkolok. Többnyire kirakom a liftnél, mert az teljesen esélytelen, hogy beparkolva mindketten ki tudjunk szállni az autóból. Volt olyan is, hogy a csomagtartóba szálltam be és végigsétáltam az autón, mert az oldalajtókon esélytelen lett volna. El sem tudom képzelni, hogy hogyan tudnék ott parkolni egy 20cm -rel szélesebb autóval.
-
GhanBuri Ghan
őstag
A Tesla tudatosan felülről lefele építkezik, mert mögötte nincs belsőégésű autógyárból bejövő pénz, és a kisszériás autókon van elég nagy haszon ahhoz, hogy a korai elektromos autógyártás jóval nagyobb költségeit elvigye. A belsőégésű gyártóknak is a városi kis gyöszökön van a legkisebb haszna, szóval az az a kategória, ami (ha nincs rá külön állami támogatás) utoljára lesz versenyképes elektromos verzióban. De persze ha igaz az, hogy az eljövő pár évben elnapolják a belsőégésű vásárlásokat, akkumulátort meg nem tudnak eleget gyártani, az pont boríthatja annyiban a helyzetet, hogy inkább gyártanak sok kisakksis autót egy nagy akkupakkos helyett.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
#48584626 #793 üzenetére
"Hat, az lehet hogy talalkoztunk, de hogy nem az elmult 10 evben az biztos, ugyhogy olyan sok mindent nem tudhatsz."
Évszámot nem tudok, az biztos, hogy jó pár éve volt. Az biztos, hogy a Priusod akkor már megvolt."Pusztan a 3ast olyan sok variansban gyartjak"
Ez egy olyan kérdésre a válasz, amit nem én tettem fel.Ezt a kevés variánst szerintem a japánok hozták be, természetesen költségcsökkentési céllal. Viszont a németek (különösen a Mercedes) híres arról, hogy a fapad az szó szerint értendő, és mire az ember összeikszel egy számára minimálisan elfogadható autót, csillagokat fog hányni a szeme az emelkedő ártól.
Kivéve természetesen azokat, akik csak a márkajelzés miatt veszik az autót, tehát mindenből a legalapabb kell. A múltkor néztem a mai és az E38 motorvariánsait, azért mára a BMW is csökkentette a változatok számát.
Visszatérve: mennyibe kerül a legolcsóbb 3-as és 5-ös, amire igaz, hogy "szintszabalyozos, adaptiv csillapitasu, esetleg aktiv hatsokerek-kormanyzasu""De van ami publikus."
"Despite the effects of the Corona pandemic on the market, BMW M reported another sales record year in 2020."
Köszi. Ez engem arra emlékeztet, amikor 2008 után az összes szektor visszaesett, kivéve a luxustermékeket."A rendszer teljesen jol mukodott az utcan, ott ahova szantak."
Tehát úgy adták volna el, hogy elmondják a vevőknek, ne akarják alagútban használni."kezdve az alapanyagszallitassal"
Amit úgy hívnak, hogy wafer. Ezt is leírtam már korábban. De az is tény, hogy rengeteg területre begyűrűzött az ellátási hiány."Csak marhara nem ugyanaz egy vegletekig leegyszerusitett celprocesszor meg egy altalanos felhasznalasra szant sokmagos processzor. "
Ahogy korábban nem gyorsabb, hanem modernebb processzorokat írtam, ami nyilván a csíkszélességre utal. De ezt is leírtam már korábban. Ha azt írtam volna, hogy "miért nem tesznek nyolcmagos Intel processzort az ABS kockába", akkor igazad lenne, de ilyet nyilván nem tudsz idézni tőlem.
"Eleve ez az "osszelegozott" kifejezes is eleg hamis."
Lehet, hogy rosszul tudok dolgokat - én például úgy képzelem, hogy az ABS vezérlőhöz (ha már a kockát említettem) a beszállító adja a hw-t és az sw-t is. Javíts ki, ha nem így van."Mondjuk abban hogy amikor a rendszer aktiv akkor nem kell figyelned, csinalhatsz mast, olvashatsz, netezhetsz, filmet nezhetsz."
Ok, stau van az autópályán, hol teljesen megáll a forgalom, hol legfeljebb hatvannal megy. Mi az, amit egy kormányra szigszalagozott kólásdobozos sávkövető plusz adaptív tempomat nem tud? Mármint azon kívül, hogy utóbbinál a felelősség a vezetőé. -
Ha egy autó álltó helyében, külső behatás nélkül kigyullad, az mindenképpen konstrukciós hiba.
Ugye ez egy olyan állítás, aminek továbbra sincs semmi köze az eredeti állításodhoz, ami a kigyulladások gyakoriságáról szólt. Azt a threadet engedjük el azzal, hogy nem tudtad alátámasztani az állításodat, vagy tudsz hozni valami mást?
Illetve nyissunk-e egy másikat, ahol az egyhelybenkigyulladást tárgyaljuk meg?
-
-
-
#48584626
törölt tag
Engem tényleg nem lehet elfogultsággal vádolni a Tesla irányába, és minden róla szóló kellemetlen információn szívesen csámcsogok, de speciel az átlagnál nagyobb tűzveszélyt jelenleg semmilyen objektív információ nem támaszt alá, sőt.
Pedig ezen a téren árgus szemekkel figyelik.
Nyilván ahogy öregednek az autóik, és egyre több autót gyártanak, valamint szórják ki az újabb és újabb (teszteletlen) variációkat simán belefuthatnak majd egy ilyen problémába is, de ez jelenleg erősen hipotetikus forgatókönyv.
-
7Heads Drago
veterán
Nekem volt egy Clió II. 1,4 16V
Az túlzás hogy probléma mentes volt, de minimális volt az üzemeltetési költsége. 9,5 évig volt meg (4-évesen vettük). Kb 10 évesen produkált az agya érdekes dolgokat, viszont a motorra és a menet teljesítményre ez nem volt hatással. És nem volt értelme kicseréltetni. A párom azóta is emlegeti hogy az volt neki a tutti. -
Ugyanúgy, mint a Tesla -ra, mivel az is hajlamos rá.
Amit abból vezettél le, hogy találtál róla képet, amik szerinted azért vannak, mert szerinted hajlamos rá. Gyönyörű körkörös érvelés, a tényeket meg ellenérveket sikerült teljesen figyelmen kívül hagynod és nyilván nincs semmi valós adatod, amivel alá tudnád támasztani az elképzelésédet, csak az, hogy te úgy gondolod.
-
Somatom
veterán
Igen, ez a hír terjeng róla. A IV -es első szériáiban volt vmi mittudoménmilyen modul, ami hajlamos volt a beázásra és ez mindenféle elektromos anomáliákat okozott (pl. maguktól lemenő ablakok). Valamint, a 2.2 -es DCI motor egy igazi betegágy. Az enyém utolsó szériás és 2.0 DCI, ami vállalható konstrukció, ezért mertem magamévá tenni.
-
Az eszpész nem nagyon gyullad ki, mert folyamatosan a szerelőknél áll
Bár, anno fateromék 5000km-es, tehát kvázi új 307-ese álló helyében kigyulladt éjjel 1 körül, és vitt magával másik két verdát
szóval igazából nem lehetetlen egy francia csodának semmi sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Gyermek okosóra GPS nyomkövetővel, Wonlex CT06PRO-L 4G lila, új
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- Weboldal készítés verhetetlen áron! - Vállalkozásoknak, Portfóliónak, Cégeknek
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest