Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #849 üzenetére
1. teveado M3 2. sztrada M3 3. metro M3
Most akkor mindegyiket perelni akarod a nevhasznalatert? :-) -
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #851 üzenetére
A 20 legrosszabb motor listajaban sem talalsz teslat De legalabb a 320si motorja(N45) benne van a listaban, ami vilaghiruen fostalicska... Ez a jo a BMW-ben, barmelyik iranybol nezunk egy rangsorolt listat, mindig ott tudd lenni az elejen
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #858 üzenetére
mutasd már meg melyik Model Sben volt ez , nem vagyok Tesla fan de azért hülyeségeket ne terjesszünk már ...
igen egyes AWD Model S-ek esetén volt gond (szimering probléma) ami motor cserékhez vezethet de miután a hibára rájöttek az új motorok már nem voltak problémásak -
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #858 üzenetére
Remelem a gauss gorberol hallottal mar. Egy-egy szelsoseges peldat lehet talalni barmilyen tipusnal. A listaban meg gyakori problemakat talalsz. Na ennyire nem szamit, hogy ha tudsz mutatni egyetlen model s-t amiben 8x csereltek, ha egyaltalan igaz es nem valami mas alkatresszel volt gond, ami miatt meghalt a motor, mert azert eleg gyanus a sztori.
Azert sokat elmond az objektivitasodrol, hogy a vilaghiruen szar motorokat is probalod megmagyarazni...
[ Szerkesztve ]
-
Van ott még ahonnan az jött, pl a prince motorjuk, meg az n63 biturbo... szerencsére az egész vw konszern és az audi is tett érte, hogy a bmw közelében legyenek, így nem egyedül ők égnek (akár szó szerint is)
Mondom, a bmw elindult a lejtőn vagy az e39-nél vagy az e46nál, de 2010 óta már erőteljesen hajtanak az "ipari hulladék" kategória aranyérméért.
Talán egyedül a sorhatosok maradtak említésre méltóak.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #849 üzenetére
Még szerencse, hogy nem kell minden szót külön kigugliznom egy hozzászólásból ahhoz, hogy tudjam, hogy miről van szó, ugyanis van az a szuperképességem, hogy képes vagyok értelmezni a kontextust is, tehát el tudom dönteni, hogy az adott helyzetben az M3 az BMW, Tesla, metró, autópálya vagy TV adó.
DRM is theft
-
Reggie0
félisten
Amugy igen. A lanc->szij->lanc atallasok sem tettek jot a minosegnek egyik gyartonal se. A muanyagcsoves+EGR-es gyullados BMW-k meg igazan nevetseges kategoria mar. Persze Mo is, mert itt nincs kulturaja se a pereknek, se a fogyasztovedelemnek, ugyhogy itt barmit szabadon el lehet jatszani.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Erre gondolsz?
Amugy nyilvan nagyobb a szenzacio erteke, az ICE autoknal mar megszoktuk, hogy hebe-hoba kigyullad, elektromos viszont viszonylag egy uj dolog.
Mondjuk ilyen szempontbol a hibridek a legrosszabbak, mert azokban egymastol fuggetlenul kigyulladhat az elektromos hajtaslanc miatt es a belsoegesu motor(+stb) miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
Azért ebben meg benne vannak a 20-30 éves autók is, a sose cserélt üzemanyagcsövekkel, amik sokszor (mert valahol muszáj) a hengerfej/szeleptető felett futnak az ijektorokhoz.
Aztán a meleg nem haverjuk ezeknek, főleg amióta kaucsuk sincs bennük, csak műanyag szarból állnak... (ezek az alkatrészek is).どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
-
Ezt a rasszizmust az "M3 csavarok érdekvédelmi és egyenjogúsági szervezete"-nek elnökeként kikérem minden egyes tisztességesen dolgozó, és helytálló tag nevében!
legyen az hatlapfejű vagy lemez, belsőkulcsnyílású, vagy dübel, szolár, vagy hernyó...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Shadowbull
addikt
Erről:
https://teslamag.de/news/warum-fahren-viel-tesla-hansjoerg-gemmingen-hornberg-44304
Németország leghíresebb Model S-e ami másfél millió kilométert futott. Alig volt baja, csak 8x cserélték a motorját. És 3x az akkut. Meg egy csomó mindent úgy mellékesen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Én nem tehetek róla hogy készpénznek veszitek a bölcsészből újságírónak átképzett "szakértők" bulvárhülyeségeit.
Vannak jobban és rosszabbul sikerült motorok, ez minden gyártónál így van, viszont alapvetően a BMW tartós és robosztus motorokat gyárt. Nem véletlenül van tele egész Magyarország olyan BMWkel, amikben van óra szerint 130e, a valóságban meg 3-400e, amiből legalább 250-et rendes karbantartás nélkül tettek meg. Aztán amikor beszarik valami rajta akkor megy a sírás.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #871 üzenetére
A "motorcserékhez" azért hozzátartozik, hogy (főleg a korai daraboknál, ez meg az) a Teslánál a drive unitokat (amiben azért a motornál sokkal több minden van, abban van az inverter meg a differenciálmű is) bármi hiba esetén nem javították, hanem cserélték. Ez egyébként logikus, egyrészt sokkal egyszerűbb fizikailag kicserélni, mint egy belsőégésű motort, másrészt ez alapvetően nem kopóalkatrész, szóval a kivett cucc nem kukába ment, hanem a Tesla központjába, ahol egyrészt megnézték, hogy miért romlott el (aztán ez alapján készült a Verbesserungsvorschlag ), másrészt javítás után mehetett vissza egy másik Teslába.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #873 üzenetére
Szimpla tervezesi elbszas pl. N47-nel. Jopar orszagban koteleztek is oket a kijavitasara, karteritesre, stb. mert annyira megprobaltak torkonszarni a vevoket. A muanyag cso hiaba megszokott, tudni kell, hogy hova szabad rakni es hova nem. Pl. ha a fostos koxosodo EGR visszakopi az izzo szemcseket, akkor talan nem jo otlet.
#869 Somatom: Nem, ugyanis vannak olyan tipusok amelyekbol joval gyakoribb a gyulladas tervezesi hiba miatt. Ezt nem a guglin megtalalt tomegfotokbol fogod kiolvasni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #876 üzenetére
Dehogynem. Pl. Del-Koreaban az allam kotelezte oket. Nemeteknel pedig a fogyasztovedelem. Olvass utana: [link] (Ne allj meg csak ennel a cikknel, mert nem a teljes sztorit tartalmazza.)
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Oké, de ez egyrészt nem egy nagy újdonság, belsőégésű motorokkal is történik ilyen, másrészt valamiért mégiscsak ki kellett venni mert nem volt jó. Az adott autóban a kilencedik motor van és a negyedik akkupakk. Plusz amit még kicseréltek.
Ezek a Model Sek egy fabatkát sem fognak érni ha lejár róluk a garancia. Mellesleg a 3/Ynal is rengeteg baj van, és akkor lesz csúnya világ ha ezek a nagy tömegben gyártott autók öregednek meg rendesen.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #878 üzenetére
Amugy se fognak sokat erni. Pl. Tesla egy igazan genya ceg, mert egyes extrakat ujra meg kell venni tulajdonos valtasnal, mert nem engedik, hogy atadjak az uj tulajnak.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
"fostos koxosodo EGR visszakopi az izzo szemcseket, akkor talan nem jo otlet."
Az nem gond, nem ezért gyulladtak ki az autók. Az EGR volt gyártási hibás. Ráadásul több beszállító szállította be az adott alkatrészt és az egyiknek volt problémája. Nem tudom megvan-e még a cég, mert a BMW tuti leveri rajta a visszahívás és egyéb költségeket.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #880 üzenetére
Ismetlem, olvasd el a cikket. Nem csak birsagoltak, hanem fel is szolitottak a BMW-t, hogy csinalja meg a visszahivast.
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #876 üzenetére
Van pár ismerős aki belső égésű BMW fan... Egy közös jellemző van: sokat költenek az autókra (többet mint én a skodamra vagy a peugeotomra :) összesen költöttem 17 év alatt)
Két esetben:
- pár hetes BMW veszmodba kapcsolt motorhiba miatt
- másik eset BMW X5 beázott a csomagtartó az új autóban :) -
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #883 üzenetére
Pedig nagy hir volt. [link]
-
Shadowbull
addikt
Persze, lehet ilyeneket sorolni, én is tudok egy csomót. A kérdés soha nem az hogy van-e meghibásodás, mert az van, ez a tömeggyártás szükségszerű velejárója.
A kérdés az hogy a legyártott autók számához képest mennyi meghibásodás van. Ez mutatja meg azt hogy egy gyártó mennyire jó vagy rossz minőséget gyárt.A gond az hogy a valóságos és részletes meghibásodási statisztikák kizárólag a gyártóknak vannak meg és természetesen titkosak.
Léteznek még olyan cégek akik saját statisztikákat készítenek és azt árulják, nyilván ezek nem teljesen pontosak, de arra elég jók hogy össze lehessen hasonlítani a gyártókat egymással. Egyesek annyira jók hogy maguk a gyárak is megvásárolják. Ilyen pl. a JD Power.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
Pl. Tesla egy igazan genya ceg, mert egyes extrakat ujra meg kell venni tulajdonos valtasnal, mert nem engedik, hogy atadjak az uj tulajnak
Jézusmária, ide evolválódott az a félreértés?
Komolyan, próbáld meg előásni, hogy mi volt az az ügy, szó sincs ilyesmiről.DRM is theft
-
Reggie0
félisten
Na igen. Bar szerintem ez minden gyartonal utol fog erni minket elobb utobb.
Amugy az Automotive as Service eroltetese is szepen megy a gyartok reszerol. Jo kis osszefoglalo cikk: [link] A kommenteket is erdemes olvani, egyik srac irja, hogy a GPS-ert havi $50-et akar a GMC bekaszirozni, tavoli inditasert havi $30.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #871 üzenetére
A fórumozás szabályai: [link]
Figyelj a helyesírásra és az érthető fogalmazásra, mert sokkal nagyobb eséllyel kapsz választ egy összeszedett, jól megírt kérdésre, mint egy nehezen értelmezhető betű halmazra.
Nagyon szépen köszönöm az ékezetes betűk használatát.
Van egy link beszúró gombunk talán azt se ártana használni. Főleg hogy "szakértőnek" kiáltod ki magadat a témában. Nekem pl egyetemi végzetség nélkül is megy és tudtommal ezt még a német billentyűzet is engedi.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #892 üzenetére
Na, elfogytak az érvek? Mellesleg tök egyszerű a dolog: ha nem tetszik hogy ékezetek nélkül írok akkor nem olvasod aztán kész.
A linkekkel meg szimplán nincs kedvem szarakodni. Lusta disznó vagyok. Akit érdekel az úgyis megnézi, még akkor is ha kettővel többet kell kattintani.
Aki meg csak kötekedni akar az úgyis talál másik érvet magának :)
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #893 üzenetére
tehát úgy gondolod, hogy neked 1 kattintással több nem fér bele de másnak (N személynek ami több mint 1) férjen bele ... lehet fordítva ülsz a lovon...
Úgy gondolom, hogy lassan tényleg elő kell fizetnem prémiumra... -
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #893 üzenetére
Na, elfogytak az érvek?
Mivel mereven ragaszkodsz tartalomhoz nem érdekel mit írsz. De sajnos úgy látom a "hogyan" se érdekel. Ilyenkor látszik meg hogy ki a konok és mennyire érdemes a szavára adni.
Én kérek elnézést hogy mertem írni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
dabadab
titán
Kipróbáltam. Bepötyögtem, hogy Renault Espace Fire, de ahhoz képest, hogy milyen régóta gyártják, alig dobott rá tűzeteses képet. Tesla -ból meg egy halommal.
És ebből szerinted az következik, hogy abból kevesebb történt, vagy az, hogy jóval kevésbé érdekes fénykép- és cikktéma?
Valószínűleg összetört Ferrarikról is több képet találsz, mint Espace-ekről, sőt, úgy általában Ferrarikból, annak ellenére, hogy Ferrariból kb. a cég fennállása alatt nem gyártottak annyit, mint Espace-t (összesen készült kb. 250.000 Ferrari és legalább kétszer ennyi Espace (csak a III-ból készült 350.00))
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Óvodások homokozója
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Milyen légkondit a lakásba?
- EA Sports WRC '23
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Formula-1
- További aktív témák...
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT - 21,5 iMac 2013 Late 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen