Új hozzászólás Aktív témák

  • Szabesz

    őstag

    válasz Jamy25 #50 üzenetére

    Ha lekorlátoznak, olyan sebességel fogsz csoszogni, mint én csúcsidőben (12/1). Ahogy nézem, szinte ugyanannyiért. Nagyon rossz lehet neked.

    ¯\_(ツ)_/¯

  • kali

    legenda

    válasz Jamy25 #50 üzenetére

    miért ne fenyegetnének, ha egyszer az ászf - amit te elfogadtál és aláírtál - adott pontja szerint extrém mennyiséget forgalmazol? adott pénzért ennyi jár, és kész!
    sokszor kitárgyalva már, hogy a gyors sebesség nem azért van, hogy te - és bárki más - folyamatosan gyorsan tölthessen le és fel extrém mennyiségben, hanem azért, hogy amennyiben valakinek gyorsan kell valami - adott forgalmi kereteken belül -, akkor az gyorsan letölthető legyen! ha esetlegesen lekorlátozzák a sebességedet, akkor így jártál! ha esetlegesen többször előfordul, és szerződést bontanak - mondjuk ez nem annyira jellemző -, akkor is így jártál!

  • Jamy25

    csendes tag

    válasz kali #52 üzenetére

    Amit csinálnak, az az erőfölénnyel történő visszaélés.
    A szerződést és az ÁSZF-et nem írtam alá, másrészt ha alá is írtam volna, akkor a technikai megoldást nem nekem kell megtalálni, hanem nekik.
    Az általános korlátozás csak bosszantja az előfizetőket és ráadásul nem is igaz amit állítanak.
    Ha lenne kedvem hozzá, indítanék egy próbapert az inkorrekt hozzáállásuk miatt.
    Ők arra hivatkozással korlátozzák az adatforgalmat, hogy a túltehelt hálózat veszélyezteti a szerződésben vállalt kötelezettségeiket más végpontok felé.
    Ez így, ebben a formában nem igaz.
    A túlterhelés csak napközben és akkor is csak bizonyos időszakokra igaz.
    Ebből következően ha korrektek akarnának lenni - mintahogy nem azok -, akkor a korlátozást csak a csúcsidőszakokra korlátoznák és nem a nap 24 órájára.
    Jaaaa, hogy hogy az macerás, mert külön kellene figyelni rá?
    És egyébként is:
    "A magyar telekommunikációs szabályozási rendszerben mindeddig példa nélkül álló határozatot hozott a hazai piacot felügyelő Nemzeti Hírközlési Hatóság, amely szerint a UPC Magyarország Kft. a jogszabályi előírások megsértésével, egyoldalúan és a felhasználók megfelelő tájékoztatása nélkül korlátozta internetes hálózatán a p2p adatforgalmat."
    HSW cikk
    A UPC hálózatmenedzsmentje csak 14:00 és 23:00 óra közt aktív (ez az úgynevezett adatforgalmi csúcsidőszak), ekkor két prioritási szinten kezeli a rendszer az adatforgalmat: a sztenderd forgalomba tartozik minden, kivéve a p2p-forgalmat.

  • kali

    legenda

    válasz Jamy25 #53 üzenetére

    ha nem írtál alá szerződét, és nem vetted tudomásul az aszf tartalmát, akkor pláne nincs miért reklamálnod, és akkor a szolgáltatónak sem kell feléd betartani semmit sem... :)
    amit linkeltél, az már régi történet, azóta többször is változott az aszf!
    a próbaper lehetősége adott, senki és semmi sem tart vissza!
    a "korlátozással" kapcsolatos részt részint rosszul értelmezed, továbbá ha nem lennének annyira korrektek, akkor mindenütt korlátozhatnának, és nem csak ott, ahol valós problémát jelent a húzós terhelés! vannak olyan területek, ahol mondhatni mindig fullon megy a torrent!
    az "általános korlátozás" csak a p2p - vagy legyen konkrétan torrent, mert van más p2p forgalom is, ami viszont nem esik a "korlátozás" alá - forgalmat használó előfizetőket bosszanthatja, a másik rétegnek viszont ez garantálja, hogy normálisan netezhessenek!
    ez a szolgáltató adott összegért ezt nyújtja, ha tetszik elfogadod, ha pedig nem, akkor lépni kell - esetlegesen egy másik szolgáltató irányába! ha utóbbi lehetőség nem adott, és a jelenlegi állapot sem tetszik, akkor egyszerűen nincs szerencséd...

    [ Szerkesztve ]

  • Penge_4

    veterán

    válasz Jamy25 #53 üzenetére

    "A szerződést és az ÁSZF-et nem írtam alá, másrészt ha alá is írtam volna, akkor a technikai megoldást nem nekem kell megtalálni, hanem nekik."

    Pedig sajnos aláírtad, vagy az írta alá, akinek a nevén van a net, különben nem is lenne. Ebben elfogadtad, hogy az ASZF-ben foglaltakkal egyetértesz és azt is, hogy az ASZF változtatásának jogát fenntartják maguknak és te ebbe beleegyezel. Mikor jogtiszta Windows-t telepítesz akkor is elfogadod az EULA-t. Ha minden ember minden jogi passzust elolvasna kevés lenne rá az emberélet. Direkt így van kitalálva.

    "Ők arra hivatkozással korlátozzák az adatforgalmat, hogy a túltehelt hálózat veszélyezteti a szerződésben vállalt kötelezettségeiket más végpontok felé.
    Ez így, ebben a formában nem igaz."

    Ez tényleg igaz. Én is úgy gondoltam, hogy nem (és továbbra is nevetségesnek tartom, hogy ilyen "technológia" 2010-ben létezik), de még bambano írta valamelyik korábbi topicban, hogy mivel a letöltés nem folyamatos, mert lejön a fájl és nem töltesz tovább, ezen kívül megtelik a vinyód és semmit nem tudsz tölteni tovább, addig a feltöltés folyamatos és 0-24-ig megy max sebességgel. Három ilyen folyamatos feltöltő képes egy tömbházban kisámfázni a végpontokat. És 50-60 lakóból biztosan előfordul 3, ahol éjszakára hagyják seedelni a gépet a pofátlanul alacsony feltöltési sebesség miatt.

    Fos a hálózatuk. Nem véletlenül reklámozzák már azzal, hogy 15 másodperc alatt hány weboldalt tudsz megnézni, meg ilyen szánalmas hülyeségekkel. Rájöttek, hogy a 120 megabit túl sok volt és megszenvednek vele rendesen. Nálunk míg UPC volt a végefelé hetente háromszor halt meg a hálózat.

    "Amit csinálnak, az az erőfölénnyel történő visszaélés."

    Ezzel viszont teljes mértékben egyetértek. Ha az emberek minimálisan értenének hozzá mivel verik át őket sávszélesség meg korlátlanság címén, akkor már rég nem lenne előfizetője a UPC-nek. De az a baj, hogy aki csak hetente háromszor megnézi a freemailjét meg naponta elolvassa az indexet, annak kielégíti az igényeit, így sokan nem fognak váltani.

    Amit nálunk csináltak az is kritikán aluli volt. Az elején a Digivel pereskedtek, aztán nagynehezen összejött, akkor meg ott szövegeltek a "technikusok", hogy valószínűleg a Digi szórakozik velük, azért szar a net, ugyanis ástak, így biztos elvágtak egy kábelt. ;]

  • kali

    legenda

    válasz Penge_4 #55 üzenetére

    mostanság bizonyos felhasználói réteg elvárásai szerint tökéletes szolgáltató nincs, nem csak a upc, hanem a többi szolgáltató is hagy kívánnivalót maga után - és ez alól a digi sem kivétel, sőt...
    majd ha egyszer lesz rendes versenyhelyzet, akkor talán némileg válzotni fog a szolgáltatók hozzáállása, de annyit sosem, hogy a legextrémebb letöltő is elégedett legyen, mert vannak kielégíthetetlen ügyfelek, akik minimális pénzért aránytalanul extra szolgáltatást szeretnének...

  • Penge_4

    veterán

    válasz kali #56 üzenetére

    A Digivel mi a probléma? Olcsón szolgáltat a többihez képest és hatalmas feltöltési sebességet ad. És a rendelkezésre állási időre sem lehet panasz.

  • kali

    legenda

    válasz Penge_4 #57 üzenetére

    az ügyfélszolgálat elérhetősége, hozzáállása, a szerelő kiküldési időpontjának a lassúsága, és még sorolhatnám...
    szerencsére én csak akkor szembesülök ezen problémákkal, ha digi netes lakásba hívnak valamilyen javításra...stb.
    és azért a digi témában olvasgatva is jelentkeznek problémák, szóval annyira azért nem ritka a hiba! olcsónak valóban olcsók, és szerintem sajnos ahhoz igazítják a support minőségét is! volt, hogy a hibát sem értette az ügyfélszolgálatos, és ott nem lehetett műszakis emberkét kérni - ellentétben a upc ügyfélszolgálatával, ahol az első vonalon átjutva már hozzáértő emberkével beszélhetek!
    ja, és a digi a legkényesebb arra, hogy nem terjeszkedik ott, ahol neki nem éri meg, ezért is lehet olcsó! ha többet tudnának befektetni ilyen téren, akkor talán jobb lenne a versenyhelyzet...

    a upc esetében például elképzelhetetlennek tartom, hogy amennyiben egyik nap bejelentem a hibát, úgy a következő munkanapon nem jönnének ki! az is igaz, hogy 5 év alatt kétszer kellett betelefonálnom hiba miatt, délután hívtam az ügyfélszolgálatot, és másnap délelőtt jött is a szerelő és orvosolta a hibát!

    [ Szerkesztve ]

  • CHIPman

    nagyúr

    4k-t fizetek az 5Mbites Datanetért. Ennyiért Diginél már 10x ekkorát lehet kapni. Support az itt sincs, nagyobb csomagra váltás beletelt 1,5 hónapba azonos szolgáltatónál.

    hardverapro.hu/tag/chipman

  • Penge_4

    veterán

    válasz kali #58 üzenetére

    "a upc esetében például elképzelhetetlennek tartom, hogy amennyiben egyik nap bejelentem a hibát, úgy a következő munkanapon nem jönnének ki!"

    Pedig képzeld el. Részben ez is hozzájárult, hogy már szélsebesen váltottam is digire, mert amit decemberben műveltek, az pofátlanság volt. Hónap elején elkezdte, hogy nem volt órákig net, amikor visszajött betöltöttem 3 oldalt, a negyediknél már megint elment. A harmadik telefonomra (15.-én) mondták, hogy modemet kell cserélni mert az a rossz, mondtam, hogy a modemnek semmi baja, mert akkor nem lenne egy napig problémamentes, aztán megint szórakozik, de nem baj, ők ragaszkodtak a "diagnózishoz", 18.-án kijött az ember, telefonált kétszer, modemet nem cserélt, mert szóltak neki, hogy mégis központi hiba van és addig ugye nem tudja beregisztrálni. Mondom akkor hagyja itt, majd én beregisztrálom, de nem, mert "ő ért hozzá", (mintha én valami hülye lennék). Jó. Visszajött a net, megint szarakodott, 20.-án felhívtam őket, hogy gebasz van továbbra is. 28!-án tudtak kijönni (pedig bőven volt még 72 órányi hétköznap 24.-éig. Egész ünnepekben szar volt a net. Óránként szakadt.
    Kijöttek, modemet cseréltek, utána továbbra is szar volt. Szilveszter után felhívtak őket, hogy mehetnek a picsába, mert végre van digi.

    Ennyit a minőségről. Mentségükre szóljon, hogy régebben még a 5-15-30 és 60 gigás korlátos időkben és utána is jó darabig tényleg megbízható volt, de ennyi pénzért ilyen sebességeknél el is várom.

    Digim még csak 4 hónapja van, azóta 5 alkalommal volt, mikor szakadt, kétszer 1 óra múlva visszajött, egyszer (akkor jelezték is az oldalukon, hogy karbantartás várható) 3 óra múlva, a maradék két alkalommal pedig azonnal reconnectelt is.

  • kali

    legenda

    válasz Penge_4 #60 üzenetére

    szerencsére nálam és az ismerőseim körében mostanság az fp idejében sincs, és korábban sem nagyon volt ilyen probléma, de ettől függetlenül bizonyos esetekben elképzelhető, sőt elő is fordul - mint írtad is!
    amíg nekem nincs gondom a minőségükkel, addig akár kicsivel többet is fizetek azért, hogy így is maradjon! ha problémám lenne velük, már léptem volna - ezért is nem írok alá hűséget! nálam a sebesség is mindig hozza a maximumot, nem tudok rosszat mondani a szolgáltatásra!

    [ Szerkesztve ]

  • Jamy25

    csendes tag

    válasz Penge_4 #55 üzenetére

    Na, akkor nekifutok mégeccer.
    "Pedig sajnos" nem írtam alá. ;)
    Az úgy történt, hogy a T-online előfizetésemet cseréltem le UPC-re.
    A hozzáállásukra jellemző, hogy a telefonos megrendelésemet követő 2 napon belül jöttek és bekötötték. Alig akartam elhinni.
    A 4 megához képest rendkívüli volt a változás.
    Igazándiból csak az b...sza a csőrömet, hogy a 300 gigás korlátot ezzel a sebességgel pillanatok alatt át lehet lépni.
    Persze hogy torrentezek, különben hogyan nézném a hetihetest meg a Pacifikot kedden ;)
    Amúgy egy rossz szavam sem lehet rájuk.
    A sebességkorlátot is csak a gépem jelenti. A hálókártya nem tud többet 100 megánál.
    A 300 megás korlát is csak azért probléma, mert időnként 4-en lógunk a hálón. Ketten torrentezünk, de csak nagyon óvatosan.

  • gábbor

    tag

    hali! érdemes a modemet kikapcsolni mikor a gépet is kikapcsolom, vagy mehet egész nap? cisco modemem van 60-as nettel

Új hozzászólás Aktív témák