Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Mela Kehes #311 üzenetére

    Miről, mire?:D És mihez képest lenne érdemes? Ha most a régi verzióban
    nyomulsz, amiben nincs TT, célszerű annyi szériát 100%-ra megcsinálni,
    amennyit bírsz, ugyanis azért gold bónusz (is) jár. Majd mikor frissítettél,
    és a TT-vel elrontja a 100%-od, elég lesz azt a 3-4 TT-t lefutni: eredmény
    mellékes, lényeg, hogy 1 kört végigcsinálsz, s újra megadja a bónuszt.;]

    Amúgy drasztikusan megvágták a nyereményeket, viszont a szervizek ára
    is jelentősen csökkent drágább kocsiknál. Régebben előfordulhatott, hogy
    szinte a teljes nyereményt elvitte a javítás. Most ilyen nem lehet. Azonban
    átlagosan kevesebb a profit. Főleg kisebb szériákban, ahol eddig érdemes
    volt farmolni. Az új verzióban a tapasztalatom az, hogy elég ritka az olyan
    futam, ahol arányaiban többet keresel 1000R$/levezetett percnél. Teszem
    hozzá, hogy ezt az egész pénzért való újra versenyzést nemrég kezdtem...

    Pl.: JRM Nissan Melbourne, 5 kör megvan ~5 perc alatt, és hoz 13K-t: ezt
    megéri újra és újra lefutni, mert arányaiban jó pénz jár érte. Ugyanitt pl. a
    Mount Panorama 4 köre már 7 percig is eltart, csak 1K-val ad többet és a
    kocsit is nullára amortizálja. Szóval ki kell tapasztalni, hogy mit érdemes:
    ha a futam nehéz, a győzelem sem tuti, a nyeremény is kicsi, azt nem...:DDD

    Ui: ja igen, a PR feltétel... (Simán verhetnéd a népet tuning nélküli kocsival,
    de kötelezővé tették a tuningot bizonyos futamokhoz, ráadásul jó drágán.)
    Nem tudom, hogy a TT előtti verziókban volt-e ilyen: ha nem, ez is negatív.

Új hozzászólás Aktív témák