Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #311 üzenetére
Miről, mire? És mihez képest lenne érdemes? Ha most a régi verzióban
nyomulsz, amiben nincs TT, célszerű annyi szériát 100%-ra megcsinálni,
amennyit bírsz, ugyanis azért gold bónusz (is) jár. Majd mikor frissítettél,
és a TT-vel elrontja a 100%-od, elég lesz azt a 3-4 TT-t lefutni: eredmény
mellékes, lényeg, hogy 1 kört végigcsinálsz, s újra megadja a bónuszt.Amúgy drasztikusan megvágták a nyereményeket, viszont a szervizek ára
is jelentősen csökkent drágább kocsiknál. Régebben előfordulhatott, hogy
szinte a teljes nyereményt elvitte a javítás. Most ilyen nem lehet. Azonban
átlagosan kevesebb a profit. Főleg kisebb szériákban, ahol eddig érdemes
volt farmolni. Az új verzióban a tapasztalatom az, hogy elég ritka az olyan
futam, ahol arányaiban többet keresel 1000R$/levezetett percnél. Teszem
hozzá, hogy ezt az egész pénzért való újra versenyzést nemrég kezdtem...Pl.: JRM Nissan Melbourne, 5 kör megvan ~5 perc alatt, és hoz 13K-t: ezt
megéri újra és újra lefutni, mert arányaiban jó pénz jár érte. Ugyanitt pl. a
Mount Panorama 4 köre már 7 percig is eltart, csak 1K-val ad többet és a
kocsit is nullára amortizálja. Szóval ki kell tapasztalni, hogy mit érdemes:
ha a futam nehéz, a győzelem sem tuti, a nyeremény is kicsi, azt nem...Ui: ja igen, a PR feltétel... (Simán verhetnéd a népet tuning nélküli kocsival,
de kötelezővé tették a tuningot bizonyos futamokhoz, ráadásul jó drágán.)
Nem tudom, hogy a TT előtti verziókban volt-e ilyen: ha nem, ez is negatív.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...