Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #320 üzenetére

    Ránéztem egy spa-i futamra a leamortizált verdámmal: sajna felejtős...:DD
    1) nincs elég tapadás: gyors kanyarokban kirepülök, vagy durván fékezek
    (ezzel kapcsolatban lásd 3!) a végeredménye ugyanaz: visszaelőznek:C

    2) nincs megfelelő gyorsulás, így az AI egyenesekben nehezen befogható

    3) nincs elegendő fékerő sem, tehát hosszabb féktávot kell venni, ami úgy
    necces, ha az AI a seggedben van éppen! (lásd 1, azaz: visszaelőznek:D)

    4) nincs normális végsebesség, tehát hiába jön ki az Eau Rouge jól, végül
    simán elgyorsulhatnak a hibátlan verdával közlekedő AI "versenyzők"...:U

    Viszont az érdekesebb, hogy (talán köszönhetően a tegnapi sok második
    helynek) ma gyengébb TSM versenyzőket sorsolt ki Melbourne-ben, így a
    futamok végtelen sorát tudtam (volna!) megnyerni.:D Akkor hagytam abba,
    amikor az egyik futamon úgy kiforgattak, hogy túl sok idő volt visszajönni,
    ráadásul kezdhettem előzgetni mindenkit: csak a második helyig jutottam.

    De az amúgy milyen már, hogy ilyen idővel is lehet simán futamot nyerni?

    Amikor meg az első 2 körben megvolt 21 előzés, akkor meg ez volt az idő,
    a fél mezőny lekörözésével: kiegyensúlyozatlannak érzem picit a dolgot.:B
    (Bár ismert, hogy a hibátlan/leamortizált verda közt nagy különbség van: jó
    10% lehet alap köridőben, s még több, ha beragadsz a forgalomba emiatt.)

    Suzuka még simán játszható volt "ratyi verdával".:K Csak nehezebb, mint
    Melbourne: fel sem merült a lekörözés, 100-200 méter előny jött össze.:B
    Ráadásul 7:45 több, mint a 6 perc, annyival nem ad több zsét... 14350 R$

    Egyetlen érv marad mellette: a változatosság gyönyörködtet. Farmoláskor
    ugye megfájdulhat az ember keze a telefon tekergetésétől, az kellemetlen:
    ilyenkor jól jöhet egy pihenős szakaszokkal teletűzdelt pálya, vagy a játék
    hanyagolása kisebb időre.:D Néha melózni is kell, hogy a fene egye meg.

    Megfigyeltem viszont, hogy az AI nem túl erős lekörözésben. Jól beragad.
    Kék zászlóról tetszettek hallani kedves tűzmajmos-elektromosművészek?
    Igen: előfordult már olyan ezeken a hosszabb futamokon, ahogy a legjobb
    AI versenyző körözni kényszerült a sereghajtókat. Több-kevesebb sikerrel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák