Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nekem is voltak ilyen futamok: elején még durván elverek mindenkit (kb. két kávét bedobok, mire beérnek végre), aztán idővel bead olyat, hogy egyszerűen nem tudom utolérni Magnus Fakezűssent, mert mondjuk alig 2 rövid kör van a mezőny végigverésére, de persze úgy, hogy 2 mp pályaelhagyás már bukta, előzésnél feltartanak, stb. Ezt végül rengeteg próbálkozás, és 2-3. hely után feladtam, nyomtam rá egy skipet. Erre a következő az volt, hogy akkor most kopott gumikkal, ütközés és pályaelhagyás nélkül, egy körön... Mondom akkor most END RUN. És ez nem is volt valami hűdemagas szinten, de hát ez van. Ha olyan "kedve" van, szétszívat, pedig összességében nem vagyok annyira lassú játékos, de úgy látszik, háklis arra, hogy nem szoktam butítani, nyerek, ahogy a csövön kifér: próbálna rávenni, hogy márpedig kéne. Csak ebben a Gauntletben a gyökér ticket rendszerük miatt már egy "kilövés", és játék újraindítás is garantáltan -2 ticket. A felhőmentéssel is bugzik néha, szóval igen: ahogy mondod, kifejezetten szívatós ez a széria. Meg nekem célja sem igen van, mert az autó megvan, a 75 arany meg lófütty, amikor a heti TT-ken simán beesik 100, és ahhoz csak 1-2 kört kell csak menni. Röhej a köbön.
-
l4ci
senior tag
Fent van a Wiki oldalán, de amúgy 995 arany, ha nem akarsz kattintani. Nem kell full tuning a szériához, sose kellett igazából, de a saját szériájában az utolsó versenyhez PR 93 kell, maxon pedig 94.3-at tud.
-
cuebler
senior tag
nekem nem fagyott a jaguar-os sorozat, pedig most fejeztem be.
amúgy nekem ez a sorozat nagyon tetszett, mert végre csak versenyezni kellett, nem pedig mindenféle agyament fánkokat csinálni meg ablakokat zúzni, nem az volt a cél, hogy befuss a 13. helyen de ne előzzenek meg"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
félisten
A Top időhöz minden kanyarban a határon kell menni. Ergo minden kanyarban,
amiben kényelmesen fordultál el, valószínűleg bennehagytál fél másodpercet...
Szóval egy hosszabb pályán a 12-14 másodpercben nincsen semmi! Szvsz az
elején nagyon sokat reszelgetik az időket, akik odajutnak, kivéve persze, aki a
WR időt a kisujjából rázta ki, és egy próbából kész. Szerintem ilyen kevés van.A magam részéről pár évnyi játék és ~120.000 levezetett km után annyit tudok
mondani, hogy elsőre sosem tudok a határon menni. Mert nem tudom a határt!
Minden autó más. Vannak "általános" fékezési pontjaim, amiket használok az
adott pályákon az adott kanyar előtt, de az első kör gyakorlatilag arról szokott
szólni, hogy ezek a pontok mennyire igazak az adott autóra... Túl lelassul? Az
első ilyennél tudom, hogy az összes többi pontot egy kicsit "ráhagyhatom".
Leszaladtam a pályáról? Az gáz -> kezdhetem újra, és legközelebb hamarabb
fékezek, és minden fékezési pontot gondolatban kicsit előrébb kell hoznom.Ha valamilyen furcsa oknál fogva pont jók a pontok, akkor elsőre is összejöhet
egy jó kör, de azért nem Top. És utána azon is lehet reszelni... Mondjuk egyik
kanyarban még nem sírt a gumi -> elviselne kicsit nagyobb kanyarsebességet!
Oké, megvan a kanyar, kijött 2 tized előny. Ezután viszont gyorsabb vagyok az
egyenesben, mint korábban - tehát nem ugyanott kell fékezni, mert könnyedén
pályaelhagyás a vége. Szóval ilyenek számítanak a húdeszuperülment körben.Szerk: és annyit akartam ezzel mondani, hogy az első kör, és a második, már
picit finomhangolt közt nem ritkán másodpercek vannak, kvázi könnyedén...
(Aztán egy idő után, amikor közel a határ, egyre nehezebb tovább reszelgetni:
és akkor az ember rájön, hogy az ő határa még nem az autó határa volt - ha a
WR időt megnézve kikap 2-3 másodperccel, és képtelen vele menni. Pech.)[ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
Amúgy érdekes: nálam igazából ez csak a NASCAR szériában feltünő: máshol azért nem jellemző, hogy mindegyik, vagyis kivétel nélkül az összes kocsi elém akarna szúrni. Mivel itt farmolgatok (még), amikor elbukom a napi bónusz*free agentet, akkor azért elkap az ideg (de már felkészült vagyok).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz nexus6 #10690 üzenetére
A héten valamelyik nap nekem se mentette el valamiért a napi bónuszt, lehet nem mentettem utána és kilőtte az eszköz a játékot, mielőtt folytattam volna az LTS-t. De utána elmentem holnapra (időzónával), feldobta a bónuszt, visszállítottam mára és utána már adta a következő napit is, tehát nem vesztettem semmit. Nekem működött...
-
Diszke
kezdő
válasz nexus6 #10721 üzenetére
Követted a videót lépésről lépésre? A lényeg h előre tolod az időzónát de nem veszed fel ott a napi bónuszt ami feljön hanem vissza állítod normálra és ott veszed fel. Sajnos most már nem tudod vissza hozni mert utsó nap van a hónapban.
https://www.youtube.com/channel/UCE58IewtYEsI3gHyIh8wQjQ
-
Petya25
addikt
válasz nexus6 #10765 üzenetére
A skip az nettó elcseszés.
Annál a feladtnál ha jól emlékszem (Nürburg) az volt a trükk - márha automata low fékkel mész - hogy az utolsó sikánban direkt már messziről fékez így beesik az átlag 204 alá a végére. Na ezt a sikánt csináld meg manuállal és ennyi. Ott eldob annyi időt, hogy ne tudd megcsinálni. Vagy fullozod a gépet (szintén feleslegesen) és akkor összeségében nyersz már annyit, hogy nem gáz a korai fék. (ez tök vicces lett szerintem: nem gáz a korai fék)Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz nexus6 #10765 üzenetére
Hát nemtom, nekem 21 tuninggal minden nehézség nélkül meglett. Persze a LM topspeednél kellett egy kis autógáz+manuál fék+falat használni fékezéshez, de ha nem csattantál túl nagyot a palánkba a Mulsanne első sikánban, akkor meglett ez is könnyen. Videók vannak fent youtube-on minden feladatról hogyan lehet megcsinálni minimál tuninggal. Persze Jan egy állat, nem sokan képesek arra, amire ő, de a 21 tuning bőven elég mindenre, majdnem a B csoport is megvan már ezzel wttt-n...
-
nagyúr
válasz nexus6 #10913 üzenetére
eléggé arannyal való lehúzásnak tűnik.
Erről szól a játék mellett. Hiszen lehet vásárolni árányát. Márpedig a play-en nézve ez a második legnagyobb bevételű játék - tehát vannak, akik vásárolnak az alkalmazáson belül.
Sok türelem kell ehhez a játékhoz, kb. évekre kell előre gondolkodni, hogy ne kapj a pénztárcádhoz egy autó megszerzése végett.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nexus6 #10913 üzenetére
e190-el a hong kong circuit-et megcsináltad már? 8.8 az ajánlott PR, nekem 14.6, de így is gyorsabb nálam mindenki és előzni se tudok a kanyarokban, mert olyan sok autó van ezen a keskeny pályán. Legjobb helyezésem 5, már vagy 7x mentem ezen a versenyen, de ennél jobb helyezés nem jön össze Tippek?
Szerk. most megpróbáltam mégegyszer és szorosan de meglett
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nexus6 #10917 üzenetére
Igen dodzsem módban sikerült megcsinálnom azt a pályát A cél előtti kanyarban löktem ki az első helyezettet Formula E exhibiton-ben tetszett az a pálya nagyon, de így zsúfolva, áááh...
Jaguar F-Type SVR event is ilyesmi, hogy csak fejlesztegetéssel lehet végigcsinálni? Nekem kezdőnek azok az upgrade árak elég durvák, nem akarok rá feleslegesen költeni, ha amúgy se tudnám végigvinni.
@Aladdin: hmm ez mondjuk teljesen igaz. 190e-hez gyerekkori élmények kötnek azért akartam eredetileg megszerezni, de ha későbbi hasznát is tudom majd venni akkor az úgy mégjobb.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Petya25
addikt
válasz nexus6 #11091 üzenetére
Hát igen, a mostani program upgade-ekkel csak éhesebb lett, többnyire drágán fejleszthető drágaa gépeket tesznek be. Többször voltam már 100%-on, ha egyszer a végére jutsz könnyebb a felszínen maradni. Viszont mióta kivettek pár okosságot, nem lehet tartani a ráfordítás volumenét. Felturbóztam a budget-t amikor még lehetett könnyen okosba, de azóta elment vagy 5e gold csak a fejlesztésekre az utolsó két upgrade alatt, és még nincs vége. Azon már nem is pörgök nagyon, hogy lefutott szériákat kell ismételni, belefáradtam...
Ja és mindig az arany volt a hiánycikk régebben, R$ volt dögivel. Na de most egy autón ugyan elmegy 600-800 gold, de elmegy pikk-pakk 1-2 millió R$ is, ami már bőven meglátszik és csak a rengeteg futamot futva jönne vissza. Most kb 400 futamot kéne letolnom (minden ráfordítás nélül menne így fullosan) ami hozna pénzt, de egyelőre idővel nem győzöm.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Sordoran
addikt
válasz nexus6 #11387 üzenetére
Én már 2013 nyara óta tolom, szóval megéltem az összes "ingyen megszerezhető autó" eventet, és szerintem összességében ez a LTS (limited-time series) forma a legbiztonságosabb, mivel meg tudod előre nézni mennyibe kerül a szükséges tuning, és azzal 99% hogy meglesz az autó. (ugye emlékszünk még arra a mount panorama speed snapre?) Valamint szépen be lehet osztani is, mikor tolod. Viszont az, hogy most kb. csak ezt az event típust használják, sokat elmond arról mennyire takarékon van már a fejlesztés. Szinte 0 munka egy ilyen event összerakása, cserébe monoton, unalmas teljesíteni. Az hogy már korábbi autókat is beraknak a régieknek segítség, hogy szinten tudják tartani az aranyukat, de akiknek minden autó új azok tényleg nehezen boldogulnak. Sőt, még én is kihagyom már a nascar autókat, mert egyrészt unalmas a megszerzésük és unalmas az autó is. Na nem mintha a mostani sokadik Nissan GT-R olyan hú de egyedi lenne.
Botokról pedig nem tudok nyilatkozni, még mindig buták, és figyelmen kívül hagynak ha íven mész, simán letolnak a pályáról. Voltak ezek értelmesek?[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
nagyúr
válasz nexus6 #11838 üzenetére
de lehet érdekelne az egyik autó...
Előre is elnézést kérek tőled, de ez a mondat az utóbbi két hét hahu-zás miatt nevetést váltott ki bennem... tényleg elnézést.
Remélem, hogy mint nálam is régebbi tag, nem haragszol meg ezért.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Petya25
addikt
válasz nexus6 #11919 üzenetére
Ott csak simán félre kellett állni míg elmennek és kész, nem volt off-track kikötés.
Szerintem meg egyébként tök lazák a futamok, minden elsőre ment és az utolsó napon vagyok csak fizess. Csak szívat csak ezzel a hülye M$ korláttal. Buktam is már rajta pár 10e -et, mert a nyeremény vége nem fért bele.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
-
balintka
addikt
válasz nexus6 #12023 üzenetére
Ha irreálisan nehezek, mint írta gvereb1, veszíts utolsó helyen 2-3x és jóval könnyebbeket ad be. Nekem is elég simán meglett az autó, tegnapelőtt már.
Gai: Egyszer láttam egy videót, h valamennyire visszafogja az autó sebességét, ha túlzott mértékben le van ültetve. Én úgy tapasztaltam, h kb. 1/3-ig (beállítható mm-ekét értem ez alatt) javít az autó tapadásán meg a csúszásán, többnél már lassítja a sebességet és számottevően nem javul a tapadás sem. Mindig kb. ennyire állítom a kifullozott autóim.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz nexus6 #12331 üzenetére
a 100%-os stratégiát olvastad?
Mikor megtudtam, hogy a formula-e is m$-es lesz, gyorsan fulloztam.
M$-re tán jobban kell vigyázni, mint a gódra' meg az r$-re.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz nexus6 #12398 üzenetére
Az utolsó pedig jópofa.
Első helyen vagy, és a harmadik helyezettet kell engedni nyerni.
Persze a másodikat fel kell tartani, hogy előre tudjon menni a harmadik, aztán másodiknak kell beérni a célba; autót tilos megtörni.Más igazán nem jut eszembe, ami gonosz volt (vagy csak a pezsgő homáyosítja el az emlékezőtehetségemet)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz nexus6 #12477 üzenetére
Teljesen egyetértek...
hihetetlen hogy megint beletesznek egy olyan versenyt, ahol van tizenx autó és a különbség annyi hogy más a színük és kicsit másképp sípolnak
Engem is zavar a sípolás (meg az emberek jó részének a fülét zavaróan bántja) - nem tudom, hogy az életben a versenyzők hogyan bírják, már ha tényleg ilyen hangja van egy F-e autónak. Aktív zajszűréssel?Más:
Hagytam a 3,14csába a specialevent-et, kinyomkodtam m$-ért, csak hogy meglegyen. Ilyen lassú taligát egy LeMans-ra ráb.szni... a 2019 végsebessége fullos autónál 360km/h, itt az alap 260...
Na meg amit #12463) Aladdin is írt: legyen 15km draft, de egy fél kör alatt teljesül.
Szerintem nagyot akartak villantani, közben meg csak a pénbehajtásra gyúrnak - és innovációként tálalják.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
balintka
addikt
válasz nexus6 #12639 üzenetére
Hát valóban kiábrándító. Minden MS alapúvá válik, miközben az meg napi limitálva van. Ez röhej. Nekem ez csak annyiban jó, h van/volt időm megszerezni a road collection autókat (most fogok végezni) és elkezdeni a fullozásokat.
Amúgy meg kb. tényleg a statisztika különbözteti meg az F1 autókat meg a szín.
-
tailor
őstag
válasz nexus6 #12693 üzenetére
Én ugyanígy vagyok vele... a F1 2020-at elkezdtem, az első eventet végignyomtam, azóta meg alig lépek be. Egyszerűen nem motivál, és hiába vannak még "normál" versenyeim, egyszerűen unom elütni már azokkal az időt. Tök jó lenne, ha lennének csapatversenyek, vagy valami izgalmas verseny, de ez a "pénzbehajtás" már szánalmas.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5