-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
speki1982
tag
válasz
Timstrike #17271 üzenetére
Jó ez, a lényeget lehet érteni. Hangulata amúgy van a játéknak, kár, hogy csak Kordonban lehet ralizni benne. Vannak benne jó poénok, stabil, nem fagy, szép a graf, bár a játékmenet kissé lineáris, szorosan fel van építve a történet, emiatt kötött is, de egynek jó szerintem. Ha az egész Zóna lenne a játéktér, azt adnám, mindenesetre van benne potenciál.
-
speki1982
tag
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17143 üzenetére
A Timstrike által fentebb linkelt orosz NS 2016 OGSR nekem el sem indult, az első pályabetöltésnél ledobta a láncot, a magyarítással meg pláne. Letöltöttem egy másik csupasz orosz NS OGSR-t modot, az oroszul elindul, magyarul nyekk...
Akkor most előbb telepíteni kell a hatosra peccselt eredeti SoC-t, utána a mod, azután meg a magyarítás? Kicsit elvesztem most ebben. -
speki1982
tag
Laris, légy szíves nézd már meg a mentésemet, megjelenik-e neked a doki a Mocsarakban? A Kordonon vagyok, onnan át lehet menni a mocsárba a közeli átjárón.
A végigjátszásban a mocsarakba lépéskor jön egy üzemet Streloktol talán, nekem az nem jelent meg. Az utsó O-Tudatos doksit nem vettem még fel a mocsaras pályán.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17131 üzenetére
Okés, én mondom az infókat. A Holt Kordonon a Szovjetuníós fiúkból 12 van elrejtozve a Holt Szeméttelepen es a Holt Kordonon, plusz a fonokuk, Strikh vagy kicsoda a barlang mellett az ATP-n. Nala van a doksi, ami kell majd a Kalauznak.
Eleg harom sracot megtalalni es elkiserni a barlangig, a banderasok kesobb ugyis az osszeset megolik. A fonokuket is at kell kiserni, ha ok mar a barlangban vannak, utana adja a jatek a Kalauz helyet.
A geptemetobe muszaj elmenni? Ott van az a sok Doki, amit nem ertek... -
speki1982
tag
válasz
speki1982 #17129 üzenetére
Közben visszaolvastam, előbb fel kell támasztani a három idiótát, utána kell menni a dokihoz a templomba? Mert ha így van, a feltámasztás hibázik, egyáltalán nem voltam még az Elfelejtett Erdőben és a labirintusban.
A szoveges vegigjatszasban a vegen irtad a feltamasztast, ezt megelozte a templomos dolog... egy linearis vegigjatszasra szukseg lenne... mik a sarokpontok, mit mi utan kell csinalni, mert ez igy egy...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17128 üzenetére
Örülök, hogy meglett. Nekem meg ugyanaz van, ami eddig az összes végigjátszásnál. Nem jelenik meg a Doki a templomnál... Megvannak a doksik, voltam a Holt-Kordonon, eltűnt ott a Kalauz, megadta az átjárót a Mocsarakba, de ott semmi. Se harang, se zombik, semmi. Még nem voltam az elfeledett erdőbe, a három hulla még nincs a labirintusba.
Elképesztő ez a játék
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17126 üzenetére
Erről beszéltem, ez a játék nekem már meghaladja a türelmemet sokszor...
Sesának el kell tűnnie még Agropromban, Szemjonov nem baj, ha bemegy az odúba, a lényeg, hogy a pályaátlépésnél meg kell várni, míg eltűnik, utána lehet neked is átlépni. Addig ne ments, mert a barom elkezd szaladgálni....meg visszajönni, és azt a szöveget kezdi mondani, amit már a bunkerbe kéne.
Amikor kiirtottátok a sznorkokat, akkor utána kell megindulnia Yantarnak, a lényeg, hogy itt ne ments bele a játékba, mert meghülyül a szkript. Tudom, én is jártam így.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17124 üzenetére
Az érdekes, ha Szemjonovot átkíséred az Agropromon Jantarra (meg kell várni, míg az átjárónál eltűnik és reng eget a föld!), akkor mennie kell a szkriptnek
A yantari bontással beugrottal Szemjonov melle a bunkerba, majd az ott lévő teleporttal mentél át Jupiterre? Szemjonovval beszélni kell, mielőtt átmennèl Jupiterre, ő mondja asszem, hogy ott van Szaharov.Pedig ott kellene lennie a profnak a Jupiteren, ha mindent jol csinaltal. Ha nincs ott, akkor ott a szokasos Rebornos elakadasok egyike lehet. Vagy nem beszeltel valakivel.
En amikor Szemjonovval talalkoztam Yantaron, beszeltem vele es rogton mentem Jupitere.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17122 üzenetére
Szívesen. A Holt Kordonon nem akar sikerülni a Szovjetuniós fiúk kísérése, kettőt a barlangba kísérek, a többit meg hiába találom meg, vagy nem akarnak beszélni velem, vagy félúton leülnek a s*ggükre. Nem volt ez ennyire bonyolult, úgy emlékszem a korábbi végigjátszásra.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17119 üzenetére
- Luke-é a holtteste mellett lent a katakombákban, az agronomi kijáratnál. Ott fel kell ugrani balra a kicsi dombra, végig párhuzamosan a tüzes alagúttal, ahol végigjöttél, majd ahol eltűnik a gravitáció, ott még egy ugrás felfelé és ott egy zsákjáratban (az Erdész mondta valahol, akkor vagy jó helyen jó, ha eltűnik a gravitáció és felemelkedsz).
- Ghosté a yantari laborba, a holtteste mellett bal oldalt a kis medenceszerű mélyedésbe.
- Fangé a sötétvölgyi x-18-ban egy ventillátorban asszem, bontással lehet odajutni, ami a lépcső alatt van
- a tündéré az x5 ciszternájában, az alagútból jutsz el oda, a pályaátmenettől rögtön balra és jobb oldalt az egyik járatban fel kell menni egy kis létrán és ott van egy dokuval. A tudós holtteste közelében (jelöli a térkép) -
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17107 üzenetére
Szoval a bontasok is bekavarhatnak, ezt nem gondoltam volna. Mondjuk en mar felfedezett palyak kozott hasznaltam, de jo tudni ezt is. Cserebe meg szep kerulo koroket lehet leirni a palyakon feladatonkent, mert ha az a bontas nem tuti, akkor csak a futkosas van egy-egy feladat leadasahoz.
De akkor miert adja ezeket, ha nem lehet oket biztonsaggal hasznalni? -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17105 üzenetére
Nem ìrja ki a lövés billentyűjét, egy sz.r az egész küldi. Megprobalok gyalog elmenni a laborig.
Mas: az Istok peldajan rajottem valamire, ami a Dopp-ot is jellemzi. Ez a mentesek fontossaga. Azt mar regen tudjuk, hogy palya atlepes utan kb. fel percig nem szabad ramenteni a jatekallasra a targyak es a szkriptek betoltese miatt, ha ramentunk, akkor jo esellyel elcseszodik valami majd a mentesunkben.
Asszem az Istokban ezt a ramentest halallal jutalmazza a jatek, egyszeruen meghalsz, ha a palyabetoltes utan mentesz egyet, megmentve (ha-ha) teged a hibas mentesektol (aminek lehetosege amugy is megvan a jatek mas reszein)
Ez a szeria erzekeny az akciok kozbeni mentesekre is, pl. ha kisersz egy fontos karaktert valahova, vagy megtamadsz egy bazist, elfoglalsz egy teruletet a segitokkel, harcolsz egy eleve szkriptekkel megirt helyzetben, csataban, vagyis aktiv, cselekvo helyzetben vagy.
Ezt ebben a jatekban el kellene felejteni, a keszitoknek ezt szerintem ezt egy Golden Ball-os, csakis tuz melletti vagy fix mentesi hellyel kellett volna kikuszobolni. Annyi a valtozo, a varatlan huzas, a szkriptelt esemeny a Rebornban, hogy az amugy is labilis jatek erzekennye valik minden ilyen korulmenyre.Az elso vegigjatszasomnal nagyon sokszor futottam ebbe bele, a rossz mentesek miatt nem indultak el a fontos esemenyek szkriptjei, nem toltodtek be markerek, dokumentumok, szemelyek, targyak, parbeszedek, eszre sem vetted es gatya lett a jatek, mert pl. a fo tortenet nem megy tovabb. Megall es kesz. A jatek mukodokepes marad, de nem lehet vegigvinni, megakad es csak uj jatekkal lehet ismet vegigjatszani... mar ha engedi.
Ilyenkor olyan furcsasagot produkal a jatek, hogy a karakterek elkezdenek ossze vissza futkosni, leternek az szamukra kijelolt utrol, megallnak, visszafutnak, fegyvertelenul rimankodnak, hogy ne lojjuk le oket... Ekkor mar tuti, hogy valami gikszer van.
Nekem most pl Lukash ugyan beszelt a Fang utani nyomrol az ATP-n, de nem adott markerjelzest a dobozra, amiben a PDA-ja van,. Hiaba vegigjatszas, hiaba tudom es megyek a dobozhoz, vszem ki belole a PDA-t, nem adja meg a kovetkezo nyomot, nem jon uzenet a pripjatyi kovetkezo nyomrol. Igy nincs meg Fang hullaja sem, a feltamasztas is kaputt, meg a jatek is.
A szabadsagos bazis elfoglalasa utan "orult meg" Luki, ahelyett, hogy bement volna a parancsnoki epuletbe a zombik kinyirasa es a pszi sugarzas lekapcsolasa utan, egy szal kessel elkezdett futkarozni a palyan, elment magatol a toronyig, ott lelotte Szultant, majd visszament a bazisra. Egyszerre ket szkript zavarodott meg, mert ennek a cameo-s tortenetnek kesobb kellett volna elindulnia.
Laris, irtad, hogy minden uj jatek inditasakor uj es uj helyzetben lehet a fohos, mert ez egy random jatek, az valtozo helyzeteket pedig a valtozo Zona okozza. Szerintem meg ez egyszeruen fejlesztoi hiba: aszerint valtozik a jatekmenet, hogy mennyi a rossz mentesed es azok mennyire erintik a jatek esemenyszalait. Ez a jatek tele van zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel, ami nagyon sebezhetove teszi. Kevesebb kellett volna mindenbol, es akkor talan... de ezt nem ertettek meg a keszitok, eleg csak a harmadik reszre, az Istokra gondolni... az meg rosszabb ilyen tekintetben, mint ez.
-
speki1982
tag
A Doppelgangerhez videós végigjátszás csak a 24-es részig van, amikor a fószer kijön az x-18-ból, utána nincs több. Nem tud valaki esetleg linket a többihez?
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #17097 üzenetére
Ahhh, belinkelhetem, de visszavonom a korábbiakat. Mindent jól csináltam, de Lukasht a raktárakon megölték, hiába irtottam az ellent, egy későbbi monolitos támadásnál eltűnt és hiába jelzi egy feladatmegoldásnál a marker a helyét, Lukash nincs ott, csak zombik...
Tele van hibával a játék sajnos, hiába követem a végigjátszást, sza..se ér... kár volt bele az időmet fecsérelni
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17093 üzenetére
A kövi az lesz nekem is, most egyelőre élvezem, hogy átlátom a játékmenetet és minden feladat jó, betöltődnek a tárgyak és személyek, amikor kell és a szkriptek is jól futnak. Nincs elakadás egyelőre, most a Katonai raktáraknál járok, mondom, egész élvezhető lett már íz a mod. Ebben neked van hatalmas erőfeszítésed, köszönet érte sokadszorra is!
Persze, azért nezem a végigjátszast is, nehogy lemaradjak már valamiről...
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #17089 üzenetére
Simán felment, a telepítőben nem pipáltam ki a trainert meg az ilyeneket, rá a magyarítás, és kész! Megy, mint atom, játék közben minimális a crash, egyedül kilépéskor fagy le a játék állandöan, a feladatkezelőböl kell kilöni az xrengine-t.
Bosszantó, de nem befolyásolja a játékmenetet. Egész jó kis mod, ha tudja az embert, mit játszik 😀 Emlékszem, mi
bénázás volt az első alkalommal, de így már joval tisztább, jó a forditás, van jó végigjátszás, a tapasztalat is van, és a visszaolvasás is működik, ha valami nem megy 😀A játék végét várom, a második részt, amikor lehet császkálni a párhuzamos vilagokban meg a föld alatt, az legutóbb kimaradt, mert agyf@sz volt, meg ideg, mert semmit seértettem a játékmenetből.
-
speki1982
tag
Végignyomtam az ST-2-t, nagyon jó a fordítás, stabil a játék . Köszi mindenért, Laris!
Jöhet a Fotograf!
-
speki1982
tag
Van egy fatal error: amikor Borovot a Bárban megkérdem, merre van a régiségkereskedő, és elmondja, hogy Hog a raktáraknál van, becrashel minden egyes alkalommal.
Valami script hibás.[13.07.23 13:14:16.832] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[13.07.23 13:14:16.832] stack traceback:
[C]: in function 'buy_supplies'
... - secret trails 2\gamedata\scripts\trade_manager.script:236: in function 'fun'
...ecret trails 2\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:329: in function 'process_call'
...ecret trails 2\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:281: in function 'call'
... secret trails 2\gamedata\scripts\xr\xr_motivator.script:343: in function <... secret trails 2\gamedata\scripts\xr\xr_motivator.script:305>
[13.07.23 13:14:16.832] Locals:
[13.07.23 13:14:16.832] userdata (*temporary) : (game_object): 000005FED9BC26C0
[13.07.23 13:14:16.832] userdata (*temporary) : (ini_file): 000005FD65F5AE00
[13.07.23 13:14:16.832] string (*temporary) : supplies_start
[13.07.23 13:14:16.832] End
[13.07.23 13:14:16.832] Locals:
[13.07.23 13:14:16.832] userdata npc : (game_object): 000005FED9BC26C0
[13.07.23 13:14:16.832] Table: tt
[13.07.23 13:14:16.832] Table: tt.buy_supplies
[13.07.23 13:14:16.832] table tt.buy_supplies.1 : [...]
[13.07.23 13:14:16.832] *********************************************************************************
[13.07.23 13:14:16.832] [print_output([CScriptEngine::lua_pcall_failed])] SCRIPT RUNTIME ERROR:
invalid key to 'next'
stack traceback:
[C]: at 0x7ff731cbca04
[C]: in function 'buy_supplies'
... - secret trails 2\gamedata\scripts\trade_manager.script:236: in function 'fun'
...ecret trails 2\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:329: in function 'process_call'
...ecret trails 2\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:281: in function 'call'
... secret trails 2\gamedata\scripts\xr\xr_motivator.script:343: in function <... secret trails 2\gamedata\scripts\xr\xr_motivator.script:305>
[13.07.23 13:14:16.832] *********************************************************************************
[13.07.23 13:14:16.832]
FATAL ERROR
[error]Expression : FATAL ERROR
[error]Function : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File : C:\Users\User\Documents\GitHub\OGSR_Engine_private\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp
[error]Line : 46
[error]Description : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: invalid key to 'next'
[13.07.23 13:14:16.832] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[13.07.23 13:14:16.832] stack traceback:
[C]: at 0x7ff731cbca04
[C]: in function 'buy_supplies'
... - secret trails 2\gamedata\scripts\trade_manager.script:236: in function 'fun'
...ecret trails 2\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:329: in function 'process_call'
...ecret trails 2\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:281: in function 'call'
... secret trails 2\gamedata\scripts\xr\xr_motivator.script:343: in function <... secret trails 2\gamedata\scripts\xr\xr_motivator.script:305> -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16927 üzenetére
A Fotograf? Hogyne, az egyik kedvencem volt, bár elég összetett feladatsorral rendelkezett, a sztorija nekem az első háromban van a modok között. Élveztem a krislyok gyűjtögetését is...
Amúgy nagyon ott van az ST2 modja és fordítása is, nagy pacsi, jó lett a magyarítás.
Az NLC se lenne rossz, de most nekem egyelőre nincs annyi türelmem, hogy játsszak vele. Talán, később... télen -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16921 üzenetére
Azzal, persze.
Közben rájöttem, hogy elbeszéltünk egymás mellett: Fürge kabátját én Borongósban kerestem a szanatórium bejáratánál, a vasúti alagútnál, a kidőlt fánál...merthogy a leírás abszolút illett arra a részre is, egyedül a kerítést nem értettem, hogy az mi, mert ott nem volt ilyen. Ráadásul benzinkútról is hadovált, az meg egyértelmű Borongósban van...Aztán amikor a Szolgálatos konténerét kerestem, benne a relikviával, akkor pillantottam meg tök véletlenül a KORDONON a ruhát a kerítés mellett, a kidőlt fánál, az alagútnál... Azt nem mondtad, hogy a másik oldalon kell keresni, a Kordonon....
Aztak....
El nem tudom mondani, mennyire meglepődtem. Dühös, ingerült s harapós voltam emiatt, nem hittem el, hogy ennyire béna vagyok, hogy nem találom.
A ST2 és az NS 2016 is erősen érdekel.
Nekem ez a mod egyelőre túl pepecs: mellény, szerelék, öv,, zsebek, lőszertárazás... kissé bonyolult lett ez az egész.
-
speki1982
tag
Azt lehet tudni, hogy Fürge kabátja merre van? Keresem a Borongósban, a benzinkutat és a vasúti alagutat, a szanatóriumi átmenetet és a kidőlt fát hadoválja, hogy ott dobta el, de sehol sem találom... Kissé megrekedt a tudományom, ezért nem folytattam hetek óta a játékot...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16768 üzenetére
Igazad van, kevertem Gery D. fordításával, ami abban a topikban volt. Ő is megcsinálta a sajátját, de abban ez a zatoni szál nincs lefordítva. Bocsi, keverem, NS-ből is több verzió van, kicsit nehéz mar, mihez van fordítás. Elkényeztetitek a fórumtagokat teljesen.
De töltöm, másolom és tolom, mint a lopott biciklit, köszönöm szépen! Nagyon jól nyomod az ipart! -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16765 üzenetére
Off: Az NSCP2-es magyar fordításodat raktam fel, amit a Soup-os topikban jeleztél, hogy megcsináltad, most is azzal nyomom. Ez a vonatos-keresős történetszál lenne a Zatonig tarto storyline első par lépése?
Onnan töltöttem le a magyaritást. De tedd fel, ha segít szerinted.
On: felrakom at NLC-t is, elkezdem, kíváncsi vagyok rá, már nezegettem a modot korábban is, jó, hogy megcsináltad a fordítást. Szimultán nyomom a Solyankával, hátha belekavarodok...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16504 üzenetére
bejártam szinte az összes pályát (a múltbeli GRP-s-NKVD-s fosokat nem) a saját mentéseimmel, de alig adott új feladatot. Ott van pl. a halott városos Kruglovos küldi, a Szovjetuniós fiúk pripjátyi vendégjátéka, a sok halott pályás munka, az ingoványos feladatok, a rostocki üzemes kérdések, vagy a limanszki alagútrendszer, ezek egyszerűen nincsenek meg, vagy el sem indulnak.
Agyilag belefáradtam a kutakodásba, a megoldási lehetőségek keresésébe, a rengeteg visszatöltésbe, ugyanannak a küldetésnek féltucatszori újrajátszásába, a variálásba. Fordítóként egy kicsit könnyebb lehet, mert a szöveg ad némi útmutatást, de én csak vakon lövöldözök...
Érdekelnek a feladatok, de annyira nem, hogy az elkezdett (és valami miatt hibás?) mentéseket folytassam. Újrakezdeni nem fogom, olyan nincs, legfeljebb ha meglesz a teljes magyaritás. Ha kell a segitségem egy-egy szövegrész teszteléséhez, újabb verzió ellenőrzéséhez, számíthatsz rám, belejátszok egyszer-egyszer, de most ez ennyi volt.
K. szar érzés, hogy a játék koncepciótlansága és átláthatatlansága elveszi a játékkedvemet. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16492 üzenetére
Tök véletlenül lett meg. A szarkofág tetején van egy repedés egy teleporttal, kívülről elérhetetlen, bár megpróbáltam felmászni az erőmű tetejére, de persze instant halál volt minden próbálkozás.
Az erőműben használtam az AES 1-2 nevű bontást kétszer egymás után, az vitt el egy teleporthoz, majd a réshez a tetőn, onnan beteleportált egy föld alatti járatrendszerbe, asszem a Lost Alphában volt bejárható, bár nem biztos. A folyosóról egy felfelé tartó létrán van egy kis helyiség, ott van a matracon, az asztalon egy doksival. -
speki1982
tag
Laris, a Rebornban fel lehet éleszteni Zarkát, pontosabban fel kell? Az aatomerőműben megtaláltam a feltámasztási műtárgyát, most az jön, ami a másik három csirkefogóval, be a kamrába a labirintusban?
Emlékeim szerint életben maradt az üvegalagútban, most öljem meg, hogy feltámaszthassam? -
speki1982
tag
válasz
speki1982 #16480 üzenetére
Ja, várjál, rosszat mondtam, az egy másik BTR-s feladat volt
. A radaros BTR-s sikerült, valahogy, ki tudtam belőle szállni időben. Semmit sem vesztettél, csak a tudóst meg a katonát kell bekísérni a laborba, ők meg rögtön eltűnnek, amint belépsz utánuk a labba.
Limanszkban meg van egy rejtett földalatti laborrendszer, több számzáras, kerek, rakétasilószerű ajtóval. Kijárata is van, de még nem fedeztem fel, a végigjátszásban láttam. Egy srác 66 epizódon keresztül tolta végig a gamet, a feltöltött videók dátuma szerint egy évig játszotta...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16477 üzenetére
Dehogy, sikerült, ha éppen sikerült beleugranom és nem állt le a motor, engem is megöl, ha a pálya közepén lévő sínen átmegyek. Ott ezért egy bontást használtam, áttett a pálya másik kijáratához és onnan lehetett átmenni Zuluékhoz, majd a Gestapo bázisára. Zuluék pályáján nyolc irányító agyat lehet összeszedni amúgy.
A halál karma szemeket hol lehet megtalálni? Nekem még egy darab sincs belőle. Rágyúrok erre a feladatra, közben meg megyek az atomerőmű felé, éppen Dead Citynél vagyok. Megnézzük azt a sokszöget meg az ásatást...
Még ezzel a moddal se végeztünk, minek nekünk még több probléma???
-
speki1982
tag
Meguntam a sikertelenséget, elmentem kalandozni, találkoztam Zuluékkal és kiszabadítottam őket, elpusztítottam egy náci tankot (ami egy modern M1, csak ellopták a németek a jövőből), laptopot semmisítettem meg a Gestapo főhadiszállásán, találkoztam Cappala rejtett útról (valami gesztenyéről hadovált), kinyírtam vagy nyolc irányítót, de elfogyott a kraft, megint nem tudom, mi, merre.
Vannak olyan értelmetlen pályák, mint a tudományos terület vagy a rejtett út, vagy mi a franc, aminek semmi értelme, sehol senki, csak meghalni lehet a halálzónájukban. Fel kell kapaszkodni valami BTR-re is, amit csak jobbra vagy balra lehet irányítani, de megmurdelsz a deadzone-ban így is, meg gyalog is.
A jövőbe nem lehet átmenni. Próbáljam meg északon?Mit akarsz tőlem, játék??? Legalább mondanád, bakker.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16465 üzenetére
Lécci, már csak ez van vissza, az otudatos részt befejezfem. Limanszkban semmi sincs, csak jo sok monolitos, meg két átjáro a Radar erdejébe es a Perzselő 2-re.
Lövegtornyok? A holt kordonról, vagy a simáról beszélsz? A simánál semmi sincs, valszeg ezért kellett volna a Doki a mocsárban.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16463 üzenetére
Kínlódás van ezzel, de most már tisztességből végigcsinálom/juk.
Rájöttem, hogy mi lehet nálam a baj: a Perzselő 2 után az összes átjáró helyének "megkapásával" -de ronda szó - előre mentem a sztoriban és belejátszhattam a második részbe, aminek részben ez az egyik feladata, ezért nem jelenik meg a Doki: egyszerűen túlhaladtam rajta és az eseményeken. A te mentésedben csak azok az átjárók vannak meg, amit te fedeztél fel, nekem meg az összes. ( hogy örültem ennek akkor, nos, kár volt)
Ezért nem jelentek meg a tudósok sem az Agropromon.
A kordon déli részén nem enged át a zónán kívüli területre, azt írja, az már egy másik történet.
Vagyis addig ne csavarogj a Zóna északi részében, amíg a játék nem akarja.
Fenntartom: jó a sztori de piszok szarul van összrakva. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16453 üzenetére
Engem végül továbbengedett, a hatodik doksi után átmentem a Kordonra, ott(!!!) jött meg az sms a radaros o-tudatos emberhez. Elmegyek hozzá, beszélek vele, az utolsó mondatnál menthetetlenül kifagy... bááááááááá!!!!
Most újratelepítem, a spawn és az automata mentések nélkül. Amúgy a spawner és az automata mentés visszatöltése sem működik, mindkettő kifagy a francba...
Ezt így hulladék kivitelezés a készítők részéről, nem tudok mást mondani. -
speki1982
tag
A sajátom nem megy. Sehogy sem, a Larisé gond nélkül. Pont úgy, mint az Agropromnál. Az automatikus mentés és a spawner lehetőségét kipipáltad a telepítéskor?
Valszeg a mentéssel van a baj.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16446 üzenetére
Ez ugyanaz a hiba(?) lehet, mint ami az Agropromnál volt, amikor semmilyen módon nem jelentek meg a megmentendő tudósok.
Agyam eldobom, mi a fenét rontok el, legalább crashelne be a játék, és akkor ott lenne a log fájl!!!
Az én mentésemmel próbáltad? Az sms megjelent, amikor felvetted az utsó doksit? -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16441 üzenetére
Nem jelent meg, pedig már második alkalommal jártam itt (az első mentésemben előbb támasztottam fel a három krapekot és utána mentem a Holt kordonra elintézni, amit el kell, most pedig fordítva, hátha a sorrend a baj - semmi, ugyanaz, nulla. Nem jön sms az összegyűjtött dokumentumokról (Project Blood 1-6) és a Doki sem jelenik meg a templomnál.
Fogalmam sincsen, mi ragadt be. DRP-sek vannak a pályán végig, ha kitakarítok egy helyet, azonnal jönnek megint ugyanoda.Nem tudok haladni, mert megállt a game. A végigjátszásban megjelent a doki és a dokumentumok összegyűjtését is jelzi a játék sms-ben, ahogy kell.
Itt egy mentés az utolsó megtalált dokuról, innen lehet menni a templomhoz:
[link] -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16438 üzenetére
Igazad van, így pontos, az átjárók helyét kapom meg.
A doksik lelőhelyei:
spolier:- három van a normál Kordonon: egy van a déli ellenőrzőpontnál ott, ahol átmész a Mocsárba a CS-ben (az alagút felső peremén van egy tatyóban), a második a sztalkerfalutól nem messze lévő anomáliánál (ahol az alapjátékban a medúza van, a kerítésnél, ládában), a harmadik meg a sínek mellett a lerobban, sugárzó mozdony közelében a sziklánál.
- egy a Vörös-erdőben a tank környékén (ha a nagy anomáliától - Boszorkánykör talán? - mész a tank felé, teljesen jobbra húzódsz a térképen a domb aljáig, és ott le egy elektromos anomália kellős közepén, szikláknál, NATO-s és monolithos hullák között egy ládában)
- egy a Raktárakon a vérszopók falujában (egy hullát jelölt a térkép az egyik házban, trükkös, mert ha bemész az ajtaján, átdob egy másik házba, hátulról menj be)
- egy a Mocsárban (ha az északi Halászfalutól elindulsz a templom felé és követed a nagyfeszültségű vezetéket, egy tó partján lesz, közelebb a templomhoz.A Holt kordonos feladat megvolt, a kalauz után még a Tiszta égboltost is elkísértem az anomáliához, ahol el is tűnt. Feltámasztás után a mocsárban hiába irtottam ki a zombikat, a doki nem jelent meg és a hatodik doksi után sem jelezte, hová kell menni (nyilván vissza az o-tudatoshoz a laborba, Fang rejtekhelyén keresztül - legalábbis szerintem).
Veszek egy nagy levegőt és megpróbálom megint a fordításoddal, köszi. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16436 üzenetére
Ez érdekesnek hangzik, de én a "normál" mocsárra lennék kíváncsi, ugyanis hiába van meg az összes átjáró a Kordonról meg az Agropromból, nem találkoztam vele (és a hiánytalanul összegyűjtött monololitos doksikra sem reagált a játék nekem legutóbb).
Ez még egy megoldatlan szál számomra, ettől eltekintve megpróbálom még egyszer, meg akkor az általad említett mocsárba is ellátogatnék. Fenemód piszkál a nem megoldott probléma... -
speki1982
tag
válasz
Dhampir #16422 üzenetére
Egy városépítős-menedzselős játék, a Workers and Resources: Soviet Republic. Nem szeretem az építgetős játékokat, de ennek valami iszonyatos hangulata van: Lenin-szobor, Tu-134-es, nehézipar, vörös csillag, a munkás - mint erőforrás, a keleti blokk járműveinek színe-java, brezsnyevi propaganda, atomerőművek és szennyezés szovjet léptékben és mértékben.
Lenin ezt álmodta meg!
Ugyan béta verzió még, de folyamatosan fejlesztik és full magyar. Cserébe vagy 20 euró. Olyan atomerőművet és Pripjátyot lehet építeni benne, hogy megszólal! -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16421 üzenetére
A mentéseim megvannak, bármikor elővehetem. A Holt Kordonban (előtte valóban elvette a felszerelést, de vissza lehetett szerezni) összeszedtem a sztalkereket, beszéltem a tudóssal, elkísértem a falu melletti anomáliába, ott eltűnt, majd mentem feltámasztani a föld alatti labirintusba a három döglött krapekot és ennyi. A mocsarakban megnyíltak az átjárók.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16419 üzenetére
Én elkezdtem, de rögtön az elején feladtam...
ez szerintem annak köszönhető, hogy teljesen telítődtem a Rebornnal, nem volt kedvem elkezdeni egy új játékmenetet.
Hangsúlyozom, nem a játékban van a hiba, bennem, nem akarom senki kedvét elvenni. Ha tényleg olyan jó, akkor nyomjátok!!!Most egy kicsit más játékkal játszom, építem a szovjet szocializmust, amiben !atomerőműveket! is fel lehet húzni... hiába, végül minden (is) a Stalkerhoz vezet
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16415 üzenetére
Szia. Nem rémlik hirtelen, de mintha a holtteste közelében lenne valahol a jantari laborban. Letöröltem a játékot és a régi, saját mentéseimet is, csak a tieid vannak, amiket átküldtél.
A feltámasztás után nem jelent meg a Doki a mocsárban, hiába voltam a Holt Kordonon is: a doksik megvannak, de se kép, se hang, nem küldi az sms-t a játék erről sem. Fogalmam sincs, mit rontottam el. -
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16405 üzenetére
Ja, az egy szívás, nekem se volt meg elsőre... ne ments közben, nem jó ötlet. Ha időn belül beérsz a radar területére (a hátsó kapun menj, máshol nem fér be), akkor már nyert ügyed van).
A feltámasztás előtt: Fang hullája már lent van, a másik kettő még nem, az előtted lévő teleportba kell őket beledobni. Utána menj a Halott kordonra, ha ott végeztél, vissza kell ide jönni és befejezni a feltámasztást.
legalábbis remélem, hogy így van, fordítva nem működött. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16401 üzenetére
Ennyit a non-lineáris feladatokról a Rebornban: megvolt a feltámasztás, a Tiszta Égboltos csóka a Holt-Kordonon, megvan mind a hat dokumentum, Fang küldetései, rejtekhelyei, már az is megvolt hogy hová, kinek kell vinni a hat doksit ééés...
Semmi. A mocsárba beenged, de a doki nem jelenik meg sehol, se a labirintusból kijövet után a Susogások völgyében, se a Mocsárban. Valószínűleg azért, mert hamarabb támasztottam fel azt a három marhát, mint elmentem volna a Holt-Kordonra. Még jó, hogy említés szintjén volt valami játékinfó a sorrendről. Ja várjál, hogy nem volt ilyen...? Akkor magadra vess, játékos.
Az már csak izgató plusz, hogy a két utolsó monolitos doksi közül csak az egyik van a mocsárban, holott azt irták, mind a kettő ott van. Nem fontos, hiszen ez nem a fő küldetés, a játék elején nyilván nem beszélt erről neked Zarka. Ja, az utolsó doku felvételekor sem törtent semmi se sms se kitörés, se elteleportálás, de meg egy nyamvadt vérszopót se spawnolt be. Semmi. Hisz semmi sem történt, elb@$ztad, játékos. Miiii, hogy nem tudtad a sorrendet??? Játsszál más moddal, ha noob vagy, játékos.
Részemről tehát ennyi. A játék korábbi szemétkedései miatt többször is újrakezdtem az adott hosszú feladatsort, de most ehhez már nincs kedvem. A feltámasztás előttről van mentésem az még jó, ha kéri valaki, szívesen elküldöm és segítek is bármiben, amiben tudok.
-
speki1982
tag
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16394 üzenetére
Éppen most gondolkodtam azon, hogy feladom. A feltámasztás után a Lost Alphából ismert tudományos területen kellene találkozni a Mocsári dokival és beszélni vele (fontos párbeszéd, mert a második részre is hatással van). Persze, hogy nincs sehol, így hiába megyek át Zatonon keresztül a Kordonra, nem enged át továbbra sem a Mocsárba.
Kicsit elfáradtam agyban: elég sok időt beleöltem és hiába küldtél mentést, megint elakadtam. ez ráadásul fontos momentum lett volna, de visszakövetni sincs már kedvem a végégjátszásban, mit szartam el. Megnéztem a Tzs által küldött orosz segítséget: a topicban öt oldalon (!) keresztül van képekkel kifejtve, mi és hol van, hátizsákok pda-, feladatok stb. Iszonyú mennyiségű információ és mivel nem vagyok orosz, nem tudom értelmezni sem a képeket.
Még megnézem, ha át tudok menni az alternatív Kordonra és ott megcsinálom a küldetéseket, mit szól hozzá. De akkor megint tenni kell egy kört a pályákon... ááááá. Sok kezd lenni.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16392 üzenetére
Lehet, hogy érdemesebb lenne erre átnyergelni a Rebornból, vagy legalábbis pihentetni azt egy kicsit. Ha megnézek egy vègigjátszást, csak nézek, ezt már megint hogy... idegesít, mert nem tudom, mit hagyok ki és mikor: ezzel foglalkozom, nem pedig a játékot élvezem.
Plusz ott volt az is, amit Laris említett: nekem és neked is hibásan indult az új játék, ezért nem találtuk meg pl. azt a pda-t a szellőzőnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Le Mans Ultimate
- PlayStation 5
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Szólánc.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Windows Insider Program
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- Dell Latitude 5300 5310, 5400, 5410, 5420, 5430, 7480, 7490
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest