Új hozzászólás Aktív témák
-
Bagira01
veterán
válasz Nyugdíjas #4112 üzenetére
Az igaz, de ez az 12 hónapos megkötés meg olyan szürkeimport szagú dolog. A gyártó 3 évet vállal a termékre, ők meg belemókolnak a garanciális időbe. Ok hogy van rá 3 év, de abból 2 év már saját berkeken belül korlátozott Valahol ez se korrekt dolog, azért is van ráírva a papírra, mert amúgy ez nem a normális eljárás.....
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
04ahgy
nagyúr
válasz Nyugdíjas #4134 üzenetére
Nemrég jártam Svájcban, ott félmillás bringákat sem zárnak le. Sőt, a bringaparkolóban a 20-ból 2-3 kerékpár volt csak lezárva. Nincs az embereknek ingerenciája a lopásra.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
bul07
nagyúr
válasz Nyugdíjas #4377 üzenetére
Nekem azt a srác monda aki a garanciális ügyintézést csinálta hogy majd ők visszakapják a nagykertől az árát , ezért mertem leírni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Turbolada II
őstag
válasz Nyugdíjas #4388 üzenetére
A vessző helyén egy kérdőjel akart lenni. Elromlott a shift billentyűm ezért alternatív módon kell új mondatot kezdeni. Jegyzőkönyvet köteles kiállítani a bolt, ha valamelyik fogyasztói igény rendezésére kerül sor.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
04ahgy
nagyúr
válasz Nyugdíjas #4418 üzenetére
+1...
(#4417) fricz19: Szerintem is a 30 nap vagy azonnal esetre vonatkozott a kijelentés.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
concret_hp
addikt
válasz Nyugdíjas #4425 üzenetére
én komolyan nem értem, hogy ha én bemegyek valahova, mint ügyfél, miért nekem kell kiérdemelnem a tiszteletet meg stb. és ezt itthon mindenki olyan természetesnek veszi, hogy nyugodtan lehet bunkónak lenni az ügyféllel. most teljesen mindegy, hogy it garanciáztatásról, étteremről, okmányirodáról vagy zöldségesről van szó. az ügyfélből élnek nem?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
concret_hp
addikt
-
Rossi
addikt
válasz Nyugdíjas #4464 üzenetére
És még te nevezed magad szakértőnek...
Mindenesetre részemről jogos az igény, mivel az élet minden területén próbálják minimalizálni a készpénzes tranzakciókat, arról pedig nem tehetek, hogy ez Mo.-on jó szokás szerint erős fáziskéséssel megy csak.
De nehogy már a fika egye meg az óvodást, eddig ott hagytam 4-500k-t (utána lehet nézni), vagy többet, vásárolhatok eztán máshol is.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz Nyugdíjas #4467 üzenetére
Nem a kártyámon van 4-500k, hanem annyiért vásároltam már kb. az iPonban, kb. 5 év alatt...
Mind1, már válaszoltak e-mailben, félretették, ennyi.
Személyeskedésre se kedvem se időm, egyébként is abban a stílusban reagáltam, ahogy te méltóztattál írni, hol itt a személyeskedés
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
nagyúr
válasz Nyugdíjas #4475 üzenetére
Az utalással csupán egy baj van, hogy nem esik egybe az áruátvétel időpontjával.
Egy elég bensőséges, és bizalmat feltételező dolog, mivel nincs meg az embernek az az érzése, hogy igen pénzt adok, és ezért cserébe árut kapok (most), hanem megelőlegezem a pénzt...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
bul07
nagyúr
válasz Nyugdíjas #4479 üzenetére
Azokat el kell küldeni a ......-ba
Na jó úgyse lehet megtenni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Rossi
addikt
-
Jester01
veterán
válasz Nyugdíjas #4515 üzenetére
Egyetértek, bár ha egy futárcégre sok panasz van, akkor a boltnak kellene vernie az asztalt náluk illetve szükség esetén más cégre váltani.
Ha már futározunk, ezt nemrég olvastam a garanciás topikban (asdf_ idézte be):
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.Ugye többen panaszkodtak, hogy az iponos garanciafutár mindenféle papír nélkül viszi el a hibás cuccokat.
Jester
-
Rent
senior tag
válasz Nyugdíjas #4644 üzenetére
Arra nem gondolsz, hogy én is ember vagyok és pénzből élek, és normális elvárásnak tartom ha kifizetek egy 300k-s notit, ami már hazaérve sem működik, akkor jogosan várnám el, hogy a 300k-mat visszakapjam minél előbb (nem két hét múlva, mert én sem két hétre rá fizettem ki, és kipróbálni sem volt lehetőségem, mellesleg utána olyan helyen vettem meg, ahol kb. fényesre nyalták a fenekemet, előttem bontották ki a gyári csomagot, és letesztelték amit kértem, és azt mondták náluk ez igen normális, nem azt várnám el, hogy ki lehessen próbálni egy webshopnál/ipon, de azt igen hogy rendezzék azonnal az egyértelmű hibánál 1 napon belül a gondomat)? Kb. azonnal minimum egy elnézést kéréssel, vagy esetleg kapjak helyette egy újat? Te elolvastad amit írtam? 1 napos cuccról volt szó, és 2 hét kellett mire megoldódott. Szerinted ez normális? Egyébként meg én elvárom, hogy ha fizetek valahol akkor kiszolgáljanak, mert egy szolgáltatásért fizettem. Egyébként meg ne én köszönjem már meg hogy vehetek egy hibás notit ennyiért. Azért ezt te sem gondolod komolyan. Egyébként meg miért szívná meg a gyártó helyett? Ipon szervizbe vittem a notit mondom még 1x 1 naposan, nem gondoltam hogy egy "Szerviz"-ben nem szervizesek dolgoznak, akik képtelenek beazonosítani egy egyértelmű hibát, miután a dell ügyfélszolgálatos "szervizes" kolléga egyértelműen elmondta még aznap este, hogy ez alaplap hiba. És vigyem vissza, azonnal cserélni kell bárhol is vettem az alapján amit neki a telefonba elmondtam. A "szerviz"-ben még meg is mutattam, nem csak elmondtam. Ezek után kérdésedre válaszolva, de azt gondoltam, hogy emberek dolgoznak ott is és esznek, valamint a vevőért illetve, azok pénzért dolgoznak, mert abból lesz bevétel, nekik meg fizetés. Persze ezek után is vásároltam náluk, de pl. simán előfordulhatott volna, hogy egy ilyen kellemetlenség miatt, legközelebb nem ott költöm el a pénzemet. Azért ne én legyek már szemét, hogy leírtam a sztorimat.
Ja és eddig ezt le sem írtam, csak a srácnak írtam le, hogy ne érje meglepetésként ami engem úgy ért.
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
válasz Nyugdíjas #4687 üzenetére
Több mindenre is.
Adóemelési hatások.
Ipon beszerzési forrása árat emelt.de hogy 10-15%-os emelkedés?
Pedig iponból akartam berendelni a cuccokat, de így lehet kénytelen leszek a kisebb boltok elfekvő megmaradt régi készletéből rendelni. Azért ennyi árkülönbség már nagyon is számít.
[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS