Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#5962
üzenetére
Bocsi akkor, nem esett le hogy erről van szó. Ez a gariprogrammal az ősidőkben érkezett, és a frissítésig marad valószínűleg. Természetesen nem alkalmazzuk,ill. nem hivatkozunk erre a pontra. ("a törvényeknél rosszabb feltételek semmisek, ha azokat alkalmaznánk, jogos lenne a panasz").
-
válasz
dethroner
#5951
üzenetére
És azt hiszem amikor én tavaly vásároltam tőlük akkor már nem volt ilyen téves tájékoztatás.
Idén februárban még ott figyelt.

Most már helyette egy jobb, szintén fogyasztóvédelmi törvényekbe ütköző (tehát ez alapján teljesen semmis) passzus szerepel:
"A 12 hónapot meghaladóan vállalt garanciaidő alatt a terméket helyettesítő termék híján, csak az általunk meghatározott, aktuális piaci értékem tudjuk beszámítani."
Pofám leszakad....
(#5952) pils00:
Hát az ott szereplő "probléma megoldó" link nagyon nem izgat, mivel az a Never Settle Reloaded, míg a kártyámhoz Never Settle Forever kupon jár.

-
corran9
tag
válasz
dethroner
#5948
üzenetére
Nem tudom elképzelni, h ne a kártya lenne, volt saját gépben más táppal, saját gépben alkatrészek egyenként lehúzva rádugva, driver cserék folyamatos fagyás (a gép hibátlanul megy egy 8800gt-vel azóta is, egyszer sem fagyott)
másik tesztgép: hibátlanul megy egy szintén hasonló teljesítményű kártyával, ez betesz.. kapásból fagy.
Megjegyzem, h nem 3d terhelés alatt ...
Ami pedig a költségeket illeti, a perben kérek költségmentességet így a szakértői díj alól mentesülök, csakúgy mint az illetékfizetési kötelezettség alól, a jogi képviseletet pedig majd egy ügyvéd kolléga ellátja, szal az sem pálya, én nem fogok kockáztatni semmit

Ja, és arról nem is beszélve, h polgári jog vonatkozó rendelkezéseivel (hibás teljesítés esetén mit kérhet a jogosult) és a fogyasztóvédelmi jogszabályokkal a garancián dolgozó srácok nincsenek tisztában (azt nem merem feltételezni, hogy szándékosan próbálják becsapni a reklamáló vevőket, mert az csúnya dolog lenne), melynek a legszebb példája ez az avultatásos beszámítás (ez a kártya ma már nem ér ám annyit, mint 2 éve...) a jótállás ideje alatt, ami már többször megfogalmazódott a fórumban. (Megjegyzem, hogy egy fogyasztóvédelmi "próbavásárlás" sem ártana az ügyben, mert sanszos h kaszálna a hatóság...)
Persze bízom benne, hogy sikerül megoldani a dolgot peren kívül, csak gyakorlatilag patthelyzet van, és nem tudom mi más reális út lehetne a történetből.
-
Telda
addikt
válasz
dethroner
#5942
üzenetére
Kíváncsi lennék két hónap után te mi írnál nekik.
Amúgy nem ezt írtam, ez csak összefoglalva röviden, de semmi sértő nem volt benne, csak megkértem Őket hogy legyen kedvesek valamit írni hogy két hónap után mi van a kártyámmal. Mert a bizonytalantól nincs idegesítőbb.
Ma délután megjött a válasz, hogy a beszállótónál van és majd rákérdeznek mi van vele.
Ennyit arról hogy soron kívül bevizsgálják. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#5834
üzenetére
A komment elején találhatókban egyetértünk.
Nem adom az értetlent, legalábbis próbálom: az, hogy egy azonnali bemutatásnál esetleg nem jelentkezik hiba (egyébként hibás a termék - pl kontakthiba miatt lehet ilyen és ez a Te esetedben is előfordulhat) nem jelenti azt, hogy a termék hibátlan. Én úgy gondolom, ilyenkor praktikusabb rendesen bevizsgálni a terméket mint sebtiben egy teszt, nem beszélve az ilyen azonnali próbákhoz nem kicsi hardverparkra lenne szükség, ami nálunk - nincs raktárkészlet - eleve nehezen volna kivitelezhető - tehát, hogy leveszek a polcról egy CPUt, meg hozok RAMot az alaplapodhoz, esetleg CPUt és alaplapot a RAModhoz - ezek nem igazán hozzáférhetőek. És ekkor a többi termékről nem is beszéltünk, de tovább is tudnám ragozni, pl. azzal, hogy az átvevőnek nem feladata a tesztelés, ha az lenne, ez jelentős időt venne el az átvétel helyett - a sorban állóknak amúgy is általában megvan az alaphangulata, lévén panaszuk van,
szerintem a nagy részüket sokkolná, ha elkezdene tesztelgetni a kolléga.
Azonnali cserét tehát nem ígérünk, csak azt, hogy az ilyen garanciák gyorsított eljárásúak. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#5825
üzenetére
Ne haragudj, nem volt szándékomban megbántani. Lehet, hogy én értettem félre, de a mostani kommented nem tükrözte a korábbit:
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4436-4436.html
Az emailek nem kizárt, hogy még megvannak, én azonban elsősorban erre gondoltam (#4426-os kommented):
..."Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?"
"Túl nagy ellenkezés és vita valóban nem volt, csak kicsit nehézkesen sikerült elérnem hogy személyesen bevihessem és a jelenlétemben meggyőződjetek a hibáról."...Az #5780-as hozzászólásra az #5823-as kommented miatt hivatkoztam:
- ..."A lényeg, az egyszerűbb eldöntendő kérdéseket miszerint jó vagy rossz a termék tényleg pár perc alatt el lehetne dönteni, ha volna bennük erre hajlandóság."
- ..." Visszahoznak egy VGA-t, hogy naponta néhányszor lekapcsol a gép terhelés alatt. Ezt hogy intéznéd, azonnali cserével - azaz nem győződnél meg a rendeltetésszerű használat akadályozásáról (vagy a vevővel megvárod a hibát - "...naponta néhányszor")? És ha kiderül, hogy a tápegysége hibás volt és az okozta, vagy nem hibás csak nem volt elegendő a teljesítménye - tehát a csere kátyát is visszahozza, hogy ugyanaz a hiba azzal is? Vagy nem is derül ki és ismét kap egy cserét, mivel 3 mnapon belül van?"
Végül:
-..."ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben, a te VGA-don akkor az azt jelentette volna, hogy hibátlan?"
- ..."ha nálatok hibátlannak bizonyult volna, akkor elfogadom hogy a hiba az én gépemben van. Viszont ha ti biztosak vagytok a ti hardvereitek tökéletességében, akkor én miért ne bíznék meg benne, miért ne felelne meg az hogy ti kipróbáljátok?"
Nem értek egyet, "ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben" a bemutatódon a hiba, a termékre szerintem korai azt mondani, hogy biztosan hibátlan.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#5823
üzenetére
Ez majdnem egy éve történt, nem várjuk el, hogy pontosan emlékezz, de pontosítanék:
Nem ellenkeztünk a szerződéstől való elállástól, mivel a termékkel valóban sokszor volt hiba - nem értem miért kell ezt úgy előadnod, mintha itt valami nagy vita lett volna akár a pénzvisszafizetéssel kapcsolatban, vagy valami nagy csatát kellett volna vívnod.Te erőltetted, hogy személyesen be akarod mutatni a hibát, nekünk erre nem volt szükségünk az ügyintézéshez, ezen valóban ment némi huzavona. Erre valóban nincs szabad kapacitásunk még most sem, illetve a szerviz nem fodrászat, hogy időre bejelentkezz: vagy ráérünk amikor jössz, vagy kivárod az ügyfeleket, lényegében ezt próbáltuk veled közölni. Mégegyszer mondom, nem mi erőltettük a személyes bemutatást. Végül egy viszonylag nyugalmas időszakban egyeztünk meg, amikor általában kevesen jönnek.
Erről korábban beszéltünk, olvass vissza, ha esetleg nem emlékszel:
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4373-4373.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4407-4407.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4426-4426.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4433-4433.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4436-4436.htmlHa nem hiszed hogy áramszünet volt - ami egyébként sem aznap volt, és mi sem ezt mondtuk, olvasd el újra az emaileket és akkor azt is láthatod miért hivatkoztunk erre - nyugodtan érdeklődj az áramszolgáltatónál.
Arról, hogy egy hardver hibás vagy nem - már írtam erről példát: #5780 - abban az esetben hogy döntöd el helyben? De meg is fordíthatnám: ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben, a te VGA-don akkor az azt jelentette volna, hogy hibátlan?
Mindezt csak az emlékek felfrissítése miatt írtam, nem kekeckedésnek szántam.
Szép napot!
-
bul07
nagyúr
válasz
dethroner
#5577
üzenetére
Szerinted ha leírja a bolt álláspontját az ugyananyit számít mint mondjuk az én írásom, hát nem,
(pedig milyen jó lenne egyből írnék magamnak egy komplett gépet
)Na rajta akkor írj a hatóságnak, de ugye konkrét esetre nem tudsz hivatkozni mert nem veled eset meg csak álltalános tájékoztatótt kérhetsz, amúgy biztos vagyok benne hogy az ipon vássárlási feltételeiben van erről szó(lehet rákeresek ha lesz időm)
-
bul07
nagyúr
válasz
dethroner
#5575
üzenetére
Én se értem hogy mit nem értesz
Ha leírja hogy adatbázis hiba, akkor az
Persze a véleményét bárki leírja de úgyis az ő hozzászólása számít az adott ügyben
(Az már más kérdés hogy hogy kezelik az egyes ügyeket mert szeintem valami járna még az ellnézés mellé mondjuk egy ingyenes szállítás , ha meg sokszor fordul elő akkor ott gond van mert ezzel csak a hírnevüknek ártanak) -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#5543
üzenetére
Egyrészt van ilyen figyelmeztető modul a rendszerben, sőt, még ilyenebb, sokkal több szempontot vesz figyelembe, amiből korábban probléma volt.
A kérdés pont az - amit a felvetésedben ránk hagytál, hogy mi oldjuk meg - mikor mondhatjuk azt, hogy a termék "ellenőrizve van", tehát: egyrészt (az mindegy, hogy új termék vagy árváltozás, az ellenőrzés megtörténik,) de mi az elégséges információ az ellenőrzéshez:
- ellenőrizzük a beszállító által küldött listában az adatokat?
- emailezzünk a beszállítónak, és várjuk a választ, hogy tényleg rendben vannak-e az adatok?
- telefonáljunk inkább?
- kérjünk meg valakit a beszállítónál, menjen a raktárba és nézze meg hogy a termék megvan-e, tényleg az-e, adatok helyesek-e, állapota ok-e (esetleg: hiánytalan-e, tartozékok régiónak megfelelőek-e, netán működik-e)?
Az utolsó, legkevésbé életszerű lehet csak a biztos megoldás, de így még nincs kiküszöbölve pl.egy téves teljesítés vagy egy szállítási sérülés. Másrészt mi van, ha a beszállító mindenre azt mondja, hogy OK, a végén mégis problémás a termék? (A vásárlót egyébként ez nem kell érdekelje, csak a felvetésedre reagálok, amellett, hogy elhiheted, sokat agyaltunk ezen.)
Ha mindenki hibátlanul dolgozik, a rendszer is úgy működik, ennyi, nincs olyan, hogy "mennyit vállalunk be". -
dt451
csendes tag
válasz
dethroner
#5467
üzenetére
A lehetőségemnek elvileg meg kéne lennie. Nyilván csak abban az esetben választanám ezt az utat, ha egyszerűen meg tudom oldani. Plusz nem is minden terméktípusnál volna értelme a nyakamba venni a macerát. Egy alaplappal, videokártyával, stb... De vannak olyan termékek, amiknek kiterjedt márkaszerviz hálózata van országos szinten. Pl. Samsung... Én évekig Pécsen éltem, most is gyakran járok oda. Legutóbb egy samu monitor tönkremenetelekor ahelyett, hogy az eladóhoz rohangásztam volna, simán be tudtam vinni a szervizbe, és lezajlott a csere, sőt megdobtak egy kis ajándékkal is, a kellemetlenségért, hogy 6 napig hiányolnom kellett az általuk gyártott monitort. Közvetlen tőlük folyamatosan tudtam tájékozódni a javítás menetéről, és azonnal szóltak mikor elkészült. Ha az eladóhoz viszem, pihen nála egy kicsit, továbbküldi, stb... neki pénz, nekem pedig a leggyorsabb ügyintézés mellett is plusz két-három nap, és csak az üzlet által csepegtetett információkból tudom meg, hogy mi a helyzet a javítással... Ha megtudom.
A mostani esetemnél is, nekem nm került volna pluszköltségembe, energiámba, közvetlen a szervizbe beadni, tekintve, hogy a testvérem fenn tanul Budapesten, és gyakran megfordul azon a környéken. Az Ipon-hoz is ő vitte be, mert útba esett neki. Ráadásul konkrét információkkal rendelkeztem arról, hogy milyen náluk az ügymenet. Tájékoztattak róla, hogy nagy valószínűséggel meg tudták volna javítani, ha pedig mégsem sikerült volna, rendelkezésükre állt a cseretermék készleten. Ha pedig egész véletlen mégsem lett volna éppen, bár biztosítottak róla, hogy volt, és ők cserélik a termékeket, akkor beszerezték volna. Többek közt a fórumokon olvasott támogatással kapcsolatos pozitív tapasztalatok miatt ajánlottam a ConCorde-ot, a közvetlen, nem mellesleg pár ezer forinttal olcsóbban kapható konkurenssel szemben, aminek az importőrével kapcsolatban számos panaszt is olvastam, mind a javítási munkák, költségek, mind a garanciális ügyintézés kapcsán.
Nyilván nem minden termék esetén éri meg személyesen intézni a dolgot. Aláírom, hogy a legkényelmesebb megoldás futárral visszaküldeni, és várni. Ugyanakkor bizonyos ritka esetekben, mindenkinek jobb volna, ha megvan a lehetőség közvetlen a szerviznél, márkaképviseletnél intézni az ilyesmit, mert bár nem jellemző, vannak igenis európai szintű terméktá
mogatást biztosító cégek, és ha az ember tudatosan vásárol, tájékozódik, hogy milyen a helyi support, ha elszállna valami.Ezért vagyok bizonyos terméktípusoknál évek óta márkahű, és fizetek néha többet bizonyos határokon belül.... valamiért, semmint utólag szívjam a fogam a korábbi jobb vétel miatt. Egy tartós fogyasztási cikknél a termék értékébe a terméktámogatás is beleszámít.
-
dt451
csendes tag
válasz
dethroner
#5462
üzenetére
Ez igaz. Az Ipon-nal szerződöm. Ugyanakkor a fogyasztóvédelmi törvény szerint, alapértelmezésben, ők kötelesek lennének számomra jótállási jegyet kiállítani, ami alapján a kereskedőt kihagyva, a jótállásban megjelölt márkaszerviznél is érvényesíthetném a garanciális kifogásom, kérhetem a javítást, illetve a cserét, a gyorsabb ügyintézés érdekében. Esetemben, ha lett volna kitöltött magyar jótállásom, én simán besétálhattam volna a márkaszervizbe, ahol három munkanapon belül kiértesítettek volna arról, hogy javítják, vagy cserélik-e a készülékem. Javítás esetén egy hétre elkészültek volna vele, illetve ha javíthatatlan, azonnal tudtak volna cserekészüléket adni. Személyesen beszéltem a szervizzel, így nem a levegőbe írogatok a dologról, bizton tudom, hogy van náluk cserekészülék raktáron. Ez egyrészt megkímélte volna az Ipon-t a zaklatásaimtól, nekik nem került volna semmibe (gyanítom amúgy többe került így nekik ez a konkrét eset, időben, munkában, és végül a levásárlás miatt, mint amennyit a termék ért, de legalábbis jóval többe annál mint ami hasznuk lett volna rajtam ha nincs garis ügy...), én pedig egy héten belül újra elégedett tablet használó, és továbbra is fenntartások nélkül elégedett ügyfél lettem volna. win-win. Persze értem én, hogy vannak termékek, ahol nincs az országban, vagy elérhető helyen márkaszerviz, vagy szerződött jótállási partner. Ilyenkor csak a kereskedőn át lehet intézni a dolgot. Neki meg amúgy is törvény szerinti kötelessége intézni a garanciát. Úgy hiszem erre nem ártana figyelmeztetni a vásárlókat, és ez esetben nyilván tudomásul veszi az ember, hogy csak rajtuk keresztül ügyezhető a dolog...
Bevallom nem olvastam az Ipon ÁSZF-jét. Valószínűleg ott el van ásva valahol, hogy náluk vásárolva lemondok a törvényben biztosított lehetőségről, hogy az ügy gyorsabb rendezésének érdekében magam is eljárhassak a szerződött szervizpartnereknél, a kereskedő kihagyásával.

-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz
dethroner
#5262
üzenetére
Miért csinálnék videót a szomszéd Codegenjéről?
Hogy aztán garanciában kicseréltessem a sajátomat egy pont ugyan olyanra?
Ez tényleg logikus lenne. Sőt! Nekem hatalmas előnyöm származna belőle! Pláne, hogy 2 oda 2 visszautazás, videózás hangfelvevés, majd 4 hét nélkülözés, fórumozás...
Hatalmas előnyre tettem szert tényleg!
http://www.jonnyguru.com/modules/NDReviews/images/FSPRaider750/DSCF7252.JPG
Ha tudnád mennyi az a 18 dBa, ahogy nem tudod, akkor elmondom, hogy az légyfing Egy könyvtárban mért hangnyomás úgy, hogy nem beszél, lapoz senki az is már 40.
http://www.sengpielaudio.com/TableOfSoundPressureLevels.htm
Másik tévedés: nem a működédét befolyásolja, hanem a rendeltetésszerű használatát akadályozza meg.
Hidd el, ha hallanád 5 perc múlva úgy rúgnál bele a gépedbe, hogy a lábad törne el.
A videón azért nem látszik az azonosítója, mert a rendeltetésszerű használata közben azt nem lehet látni. Ugyanis pont az a lényeg, hogy a gépházba beszerelve, annak oldallapjait rátéve produkálja ezt. Ha kinyitom a gépházat, az már nem rendeltetésszerű használat. Így pont akkor vesztené érvényét az egész felvétel. De mint mondottam, az egész felfogatásánál végig hang és zajszegetelő anyag van vastagon és a 4 tartóbakokon is. A mikrofon helyzete is látható a videón. Azt egy másik videón mutatom be, mik a körülmények, hogyan helyezem el. A videón az a kis ezüstcsík jobb oldalon. -
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz
dethroner
#5251
üzenetére
Kézrátétellel megcsinálták? Ugyan már!
A mobiltelefonnal 320K-s 15 FPS-sel készült felvételeket is elfogadják a rendőrségen. Szerinted a térfigyelő kamerák hitelesítettek? Csak ami a rendőrség tulajdonában van. Az hány % lehet? 1? Történt egy éve, hogy ellopták az értékes kerékpáromat. Mikor a nem hitelesített kamarákkal a házamban felvett videofelvételeket átadtam a rendőrségnek elfogadták azt, azonosították és elfogták a tolvajt, majd a bíróság elítélte a tolvajt. A felvétel volt az egyetlen bizonyíték. Se új lenyomat, se szemtanú nem volt. Mai napig sitten van. Mondom újra. Ismét a jog nem ismerete generálja a problémát.
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz
dethroner
#5221
üzenetére
Egyszerűen nem értem, hogy minek kell azonnal személyeskedned! Teljesen felesleges! Ezzel engem nem bántasz meg és a te nemi szerved sem lesz nagyobb! Hidd el! Inkább érdemben kellett volna hozzászólnod, nem? Hogy ha akkora nagy szakember volnál, adhattál volna tanácsot abban, hogy mi a probléma. De hát ugye nem. Azért szövegeltem alatta totál baromságokat, hogy legalább végignézzék. Mert ha meg sem szólalok, akkor megnézik az első 10 másodpercet és kikapcsolják. Te megnézted, tehát a célomat ezzel elértem. Azért mert szövegértelmezési problémád van, nem kell hetet-havat összehordani rám (nem személyeskedés, hanem tényszerű megállapítás). Ugyanis én nem azt állítottam, hogy a tápegységet tegyük be, hanem a CD-t tegyük be. Akkor nagyon világos lett volna, hogy ebből bizony csere lesz. De még szarakodhatnak pár munkaórát, szállítási költséget, ideget és energiát és nekem több hetes nagy kényelmetlenséget okozva. Hogy miért? Az a jó kérdés! A jogi kisregény ha elolvastad már 15 napos várakozás után született meg. Azért, hogy tisztába legyen téve az ügy. Már akkor is két héttel vártam tovább, mint kellett volna. Ugyanis mivel vásárlás óta szar, így rögtön csere van nem javítás! De belementem a javításba, csak hogy ne fájjon nekik.
A szervizben mégis csak dilettánsok ülnek, ugyanis 17 nap alatt nem sikerült megtalálniuk a hiba okát! Ja, biztos náluk nem produkálta. Ki nem szarja le? Ők a szakemberek, nem én! És mégse. 1-es fiam, leülhetsz (a bevizsgálók). Talán tesztpadon vizsgálták. Ami nem minősíthető rendeltetés szerű használatnak, mivel a gépházba beszerelve, azt ott természetes módon terhelve számít annak. Lehet hogy nem szerelték be, emiatt nem produkálta a dolgot. Kipróbáltam másik 3 tápegységgel a 3 hét alatt és légyfingot sem hallani a gépemből kifele.
Még hogy a videó nem bizonyít semmit? Szerinted a rendőrség mire használja a videó felvételeket? Olvass vissza, leírtam hogy van jogilag a bizonyítás, nem fogom még egyszer leírni. Másrészt nagyon jól látszik, hogy ha oda teszem a rácshoz a kezem, akkor elhalkul, elveszem erősödik. A napnál világosabb, hogy onnan jön a hang. Miért akarnám átverni a saját káromra a boltot? Mert mostanáig csak károm van belőle. És ha kicserélik valamikor akkor is lesz, mivel x hetet nem tudtam használni a gépemet. Sorozatszám rajta van, a papíron is, a tápon is. mást nem tudok cseréltetni, ha akarnék se. Vadi új a táp, nem karcos, nem törött, semmi. Ha jó, akkor minek szórakoznék?
Hallható, látható, hogy a tápegység hibásan működik, a hang abból jön?
Igen.
Akadályozza ez a rendeltetésszerű használatot?
Igen!
Másnak is volt pont ilyen garanciális problémája az FSP Raider termékcsaláddal?
Igen!
Ki kell javítania vagy cserélnie a kereskedőnek vagy nem?
Ki bizony!
Ez megtörtént?
Nem!
Miért nem?
A 3 hét alatt megkísérelték felderíteni a hiba okát és megjavítani a készüléket?
Igen!
Ez sikerült?
Nem!
Ez után már csak a csere marad?
Igen. -
válasz
dethroner
#5041
üzenetére
Még mindig azt vallom, hogyha olyan rossz lenne, akkor nem növekedve, illetve több panasz is érkezne.
4,1 milliárdos forgalomhoz azért rengeteg terméket el kell adni.
Nyilván vannak problémák, de hol nincsenek?
Nálam is volt lassú a garanciájuk, vagy lassabban kaptam választ a levelemre(mondjuk eon 2hét alatt válaszolt, na ott már én is morogtam), de én megértem(ők is emberek, hibáznak, lebetegednek, stb ).
A mostani durva panaszkodás/fikából is kiderült ,hogy 2 hazugság(vagy finomabban nem állja meg teljesen a helyét
(#5040) =HG=
ez nem értem miért írtad nekem, de oké -
04ahgy
nagyúr
válasz
dethroner
#5012
üzenetére
Mert aki elégedett, mikor fog jönni és keresni a topikot, hogy beírhasson? Anno te sem elégedettségedben találtál rá, ha a visszaolvasásom helyes.
Ebben a gazdasági helyzetben meg:
- tarts raktárkészletet, hogy akárki akármit akar, azt azonnalderögtön tudd biztosítani (bármilyen eset is legyen).
- tarts fenn külön telefonost, aki azonnal, de mindent meg tud mondani.
- saját szervizt tarts fenn, akármit behoznak, azt 2-3 nap alatt vizsgáld be, és amint ez kész, azt azonnalderögtön cseréld újra (persze zsírújra, elölről kezdődő garival)! Mert ugye a vásárló (aki nem mellesleg manapság, nagy általánosságban hajlamos ezen egy tény miatt az ISTENT játszani, hiszen ő a vásárló) nem fogadja el, hogy a termékét javítsák, meg az 3-4 hétig eltartson, merhát egyszer már elromlott, akkor neki nem kell javított.
- legyél kedves, udvarias,s*ggny*ló.
- sose hibázz.
- és mindezt persze lehetőleg minél közelebb az ingyen elvégzett munka fogalmához tedd, sőt, alatta.Kiveszett az emberekből a türelem, tolerancia. Ez van. Ez a tendencia sajnos egyre csak romlik. Továbbá ott van Oliverda aláírása. Az még szörnyűbb. Nem tudnak az emberek kifinomult és normális kommunikációt kezdeményezni. Az udvariast direkt hagytam ki.
Aztán egy továbbgondolata a senki sem türelmes, toleráns szálnak: mindenki az xyz boltot bombázza, mikor lesz kész, mikor lesz kész, letelt a 3-5-10-15-xx nap! Sőt, letelt a napnap is, és mostazonnalakkor vételár! Van egy kicsi úszás xyz helyen, elkezdenek az emberek türelmetlenkedni. A türelmetlenkedésekre való válaszok (amik ugye hosszabbak a szimpla igen-nemnél) elveszik az időt az egyéb ügyintézéstől (pl. az telefonozik, e-mailezik, aki amúgy a nagykert basztatná, h cseréljen...), és nem nehéz továbbgondolni a többit, kész is a pozitív visszacsatolás.
És úgy van, 2001 a béke éve volt 2011-hez, de még inkább 2013-hoz képest.

HGyu
-
bul07
nagyúr
válasz
dethroner
#4937
üzenetére
Engem aztán nem érdekkel hogy megfigyelnek
Dolgoztam olyan helyen ahol 4kamrea figyelte ki mit csinál velem együt(egy roulett terembe dolgoztam)
Az se zavar ha közterületen vagy bárhol máshol elhelyeznek kamerákat
Falunk is be van kamerázva és csökent is a bűnesetek számaNemrég eszembejutott hogy a szobámat meg az udvart is be kellene kamerázni és valami zárt rendszeren keresztül interneten tudnám figyelni hogy mi folyik othon
-
Buci21
addikt
válasz
dethroner
#4832
üzenetére
17 vagyok, és anyámé a gép, ő akart jönni. ettől függetlenül a véleményemet megírhatom, meg is írtam. a stílusért bocsánat, de részben azért érthető szerintem. és a korom és a tudásom között nem feltétlenül van egyenes arányosság, ne ez alapján ítélj. nem mellesleg a cseredarabon is volt egy karc, mondtam is neki, de azért beraktam a gépbe, szal ment, nem a karc okozta a hibát. az ügy szerencsére rendeződött, de nem szeretnék többet ilyennel szórakozni. remélem ide sem kell írnom többet

-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#4695
üzenetére
Nem volt mert ! Az ugyfelnek felajanlottuk a penzvisszafizetest de inkabb a hdd-t valasztotta mivel O olyan olcson vette meg 3eve hogy egy nagyobb pendriveot vehetett volna abbol az arbol. Ezert inkabb a Hdd-t eladja es meg keresett is rajta az mellet hoy x evig hasznalt egy hdd-t.
-
bul07
nagyúr
válasz
dethroner
#4691
üzenetére
Megkérdeztem a vételárat visszatérítették volna
Csakhogy én a Samsung merevlemezt 11.500Ft körül vettem ugye ha megnézük a mostani árakat ez igeny sovány , pár ezresel többért biztos el tudom adni(14.700-ért hirdetem meg majd holnap)
Így kértem a merevlemeztSamsungnak már nincs ilyen 1TB 7200 fordulatú merevlemeze a jogutódja meg a Seagate ezért kaptam ilyett
Garancia kérdése örültem volna ha Samu fenmaradó másfél év garanciáját megkapom, de ennek 1évet adnak ha meveszed is -
Shad0w
senior tag
válasz
dethroner
#4442
üzenetére
Eredetileg is ma rendeltem holnapi átvétellel és az új rendelésre is holnapi átvétel van írva. Az összeg csekély, de a lelki békém a tét ami viszont megfizethetetlen.

Ellenben ha a jövő héten még egyszer ennyit esik az ára akkor eret vágok, mert már fél éve ott volt a polcomon (iPon polc...) és most szántam el magam arra, hogy megvegyem, merthogy megér ennyit a kényelem.

-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#4426
üzenetére
A túlzott kellemetlenség az ügyintézés időtartalmára vagy módjára vonatkozik nem az ügyintézések számára, ha ezt akarták volna szabályozni szerintem megtették volna. Miután a termék sűrűn elromlott, döntöttünk amellett, hogy elfogadjuk a pénzvisszafizetés kérelmet.
A hiba bemutatós sztori kicsit kusza egyrészt a kollégám vizsgálta be a terméket az Ügyfél előtt és erre való türelmet bevizsgálás előtt kértünk nem utána."Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni" Ez annyit takart, hogy telefonon felhívtuk és megkérdeztük mit tegyünk a továbbiakban. A székes sztorinak egyéb előzménye van mindenesetre már van szék az üzlettérben.
Látható tehát, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatba nem kellet birkózni hanem a gyakorlattól eltérően az ügyfél szerette volna bemutatni a hibát ezzel kapcsolatban voltak fennakadások, de ez teljesen felesleges volt nem is kértük tőle.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#4373
üzenetére
Azért itt álljunk meg egy szóra. A cseretermék valóban sokszor elromlott, így nem láttuk értelmét, hogy javításra vagy cserére módosítsuk a pénz visszafizetési kérelmet, amelyre egyébként a jogszabály lehetőséget ad (elsősorban javítás vagy csere követelhető és a jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza ). Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?
-
HUN]Repa
aktív tag
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner
#3889
üzenetére
Szia !
Elektronikus úton történik a csomag nyomon követése, így külön nem kell papír, amikor kiviszik azért fontos az aláírás, hogy a Sprinter igazolja, hogy sérülésmentesen vetted át.
Feladáskor ez úgy nem számít mert a futár sérült terméket vagy rosszul becsomagoltat át sem vesz.
-
tlac
nagyúr
válasz
dethroner
#2177
üzenetére
3dmark 06 lemegy, gpucaps, furmark is
az újabb 3dmarkokat is próbáld ki
a gpucaps, furmark programokkal pedig az a gond, hogy ezek driverből vissza vannak fogva
(mivel ezeket a programokat sokszor tuning ellenőrzésére szoktak használni, így próbálják a gyártók megakadályozni, hogy a hozzá nemértők ki ne nyírják a kártyájukat)Shad0w:
Javtsanak ki az okosak, de ha egy 74k-s cuccot garanciában kicserélnek, de a csere cucc márcsak 20k, attól ha ez megy tönkre még az eredeti vételárat, tehát a 74k-t követelheti azokban a szituációkban amikben joga van, ugye?
egy cserétől a vételár nem változik, tehát az eredeti ár marad
-
tlac
nagyúr
válasz
dethroner
#2146
üzenetére
hülye tesztprogramokból még van több is, amivel ellenőrizheted és viszonylag könnyen beszerezhetők
pl. unigine demók, 3d markok, stb.
de rosszabb esetben eljuttatod a játékokat, amivel a gond van
Új hozzászólás Aktív témák

- Assetto Corsa Rally
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Apple MacBook
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Brutálisan elszállhat az új PC-s Snapdragon fogyasztása
- Okos Otthon / Smart Home
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5500 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB GameMax STORM ADATA 600W
- MCDODO T03 fejhallgató
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Ryzen5 4650U Refurbished - Garancia
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- Nokia 8 Sirocco / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest





)








