Új hozzászólás Aktív témák
-
dt451
csendes tag
válasz
dethroner
#5467
üzenetére
A lehetőségemnek elvileg meg kéne lennie. Nyilván csak abban az esetben választanám ezt az utat, ha egyszerűen meg tudom oldani. Plusz nem is minden terméktípusnál volna értelme a nyakamba venni a macerát. Egy alaplappal, videokártyával, stb... De vannak olyan termékek, amiknek kiterjedt márkaszerviz hálózata van országos szinten. Pl. Samsung... Én évekig Pécsen éltem, most is gyakran járok oda. Legutóbb egy samu monitor tönkremenetelekor ahelyett, hogy az eladóhoz rohangásztam volna, simán be tudtam vinni a szervizbe, és lezajlott a csere, sőt megdobtak egy kis ajándékkal is, a kellemetlenségért, hogy 6 napig hiányolnom kellett az általuk gyártott monitort. Közvetlen tőlük folyamatosan tudtam tájékozódni a javítás menetéről, és azonnal szóltak mikor elkészült. Ha az eladóhoz viszem, pihen nála egy kicsit, továbbküldi, stb... neki pénz, nekem pedig a leggyorsabb ügyintézés mellett is plusz két-három nap, és csak az üzlet által csepegtetett információkból tudom meg, hogy mi a helyzet a javítással... Ha megtudom.
A mostani esetemnél is, nekem nm került volna pluszköltségembe, energiámba, közvetlen a szervizbe beadni, tekintve, hogy a testvérem fenn tanul Budapesten, és gyakran megfordul azon a környéken. Az Ipon-hoz is ő vitte be, mert útba esett neki. Ráadásul konkrét információkkal rendelkeztem arról, hogy milyen náluk az ügymenet. Tájékoztattak róla, hogy nagy valószínűséggel meg tudták volna javítani, ha pedig mégsem sikerült volna, rendelkezésükre állt a cseretermék készleten. Ha pedig egész véletlen mégsem lett volna éppen, bár biztosítottak róla, hogy volt, és ők cserélik a termékeket, akkor beszerezték volna. Többek közt a fórumokon olvasott támogatással kapcsolatos pozitív tapasztalatok miatt ajánlottam a ConCorde-ot, a közvetlen, nem mellesleg pár ezer forinttal olcsóbban kapható konkurenssel szemben, aminek az importőrével kapcsolatban számos panaszt is olvastam, mind a javítási munkák, költségek, mind a garanciális ügyintézés kapcsán.
Nyilván nem minden termék esetén éri meg személyesen intézni a dolgot. Aláírom, hogy a legkényelmesebb megoldás futárral visszaküldeni, és várni. Ugyanakkor bizonyos ritka esetekben, mindenkinek jobb volna, ha megvan a lehetőség közvetlen a szerviznél, márkaképviseletnél intézni az ilyesmit, mert bár nem jellemző, vannak igenis európai szintű terméktá
mogatást biztosító cégek, és ha az ember tudatosan vásárol, tájékozódik, hogy milyen a helyi support, ha elszállna valami.Ezért vagyok bizonyos terméktípusoknál évek óta márkahű, és fizetek néha többet bizonyos határokon belül.... valamiért, semmint utólag szívjam a fogam a korábbi jobb vétel miatt. Egy tartós fogyasztási cikknél a termék értékébe a terméktámogatás is beleszámít.
Új hozzászólás Aktív témák

- G.SKILL Trident Z5 Royal Neo Silver 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 - Élettartam garancia
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- Apple iPhone 15 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS Vivobook S14 OLED - Ultra 5 226V - 16/512GB - Garancia
- 32GB DDR5 RAM-ok tesztelve, garanciával, számlával (a Te nevedre kiállítva)!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- DX Racer fekete gamer, irodai szék
- iKing.Hu - Honor 400 Pro Black Stílusos csúcsteló, nagy tárhely 12/512 GB,3 hónap gari!
- Apple iPhone 13 Mini 128GB /Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 99% akku
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Purple-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3630,100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
mogatást biztosító cégek, és ha az ember tudatosan vásárol, tájékozódik, hogy milyen a helyi support, ha elszállna valami.
