Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Hi
Nekem is Samsung T220 van , én a Debreceni Cora-ban vettem 2008-12-03 -án (59.900Ft)
Felkészülve mentem mert vittem magammal tesztelő progit de nem engedték kipróbálni(vagyis az a eladó), beüzemelés után 3 szubpixel hiba remek mentem is vissza cserére, mondom az eladónak mi a hiba bekapcsoljuk a teszt progi indít és tényleg ott a három hiba, eladó mondja csere, hozza ki a raktárból az újat, ez az eladó hajlandó volt letesztelni és azon már nem volt hiba, azóta is üzemel szépe több mint négy éve -
zozo16
csendes tag
Leírnám én is tapasztalataimat az Iponnal kapcsolatban.
Első vásárlásom 2009-re nyúlik vissza amikor is első lcd monitoromat vettem. Samsung T220 volt a kiszemelt áldozat, megrendeltem, elmentem érte, hazahoztam, kicsomagol izzít. Pár perc után feltűnt hogy fehér pöttyök vannak a monitoron ráadásul nem is egy hanem több. Egyből tel., hogy vihetem-e vissza. Mondták persze vigyem meglátjuk. Bevittem elvittük bevenni garanciára és akkor kérte a szervizesük, hogy mutassam mi a gond. Mondtam, hogy én jól megnéztem merre vannak a hibák nagy előfordulással,de ilyen fényben nem látom rendesen. Persze sötétíteni nem nagyon akartak nehogy már igazam legyen. Aztán nagynhezen belátta, hogy tényleg vannak fehér pöttyök,de hogy azok nem is pixelhibák(márpedig én ezt mondtam), hanem maszkolási hiba és hogy erre nem vonatkozik a garancia(aztmondta nem a pixelekekkel van gond, hanem köztük van ilyen takarás és az el van csúszva)...Persze nem értem be ennyivel és tovább nyúztam végül csak bevetettem garanciára.
Pár nap múlva jött is a telefon, hogy mehetek az újért. Elkocogtam érte és már rutinosan ott kinyittattam, hátha már most látni gondod. Nem volt, elvittem azóta is boldog tulaja vagyok kivéve, hogy kb 2 évre rá elkezdett búgni alacsony fényerőn...
Azt azért megemlítem, hogy az első monitor amit kaptam azon a képernyőn nem volt fólia(ez akkor még nem tűnt fel, mert nem tudtam mi a módi) a második monitoron pedig volt fólia. Akkor okkal feltételezem, hogy az első monitor már használt volt és kiszúrták a hibát és egy szerencsétlenre próbálták rásózni? Azért ezen kicsit meglepődtem, de nem problémáztam mert a pár nap rohangálást leszámítva megkaptam amit akartam.Azóta 3-4 alkalommal vásároltam náluk, személyesen gondosan megnéztem mindig mi van a dobozban főleg, ha nem gyári zárjegyes. Ekkor már nem volt velük gondom. a Termékek hibátlanok és VÉLHETŐEN újak.
-
minas
aktív tag
"Esetleg nem is volt hibás......általad vélt hiba"
Ez tetszik, humoros
.Nos az általam "vélt" hiba, hogy nem bootolt be az oprendszer, a "smart bad, backup and replace" -nél megáll.. Az első 4 óra használat után kezdett el fülsértően kattogni, aztán szépen felment a bad sectorok száma majd' kétezerre. Persze amikor kattogott (már az elején is), akkor a futó programok lefagytak. Már akkor 15%-os volt a kondíció a HDS szerint, a végére lement nullára és azonnali adatmentést és cserét írt. Ez a nem javítható kategória. Ugyan ha mégis ilyesmivel próbálkoznának, az csak ideiglenes, ugyanis a hiba előbb, mint utóbb megint elő fog jönni. Így pedig nem lehet egy számítógépet üzemeltetni.
-
bul07
nagyúr
Én ugyanere a szövegre kaptam egy újatt
( #5190 ) minas
Azért azt valjuk be hogy egy tartalék gép nem olyan nagy összeg , P4 gép simán vehető pár 10e Ft-ból , sőt egy olcsó gépet is össze lehet dobni 40-50e Ft-ból
Aki számítógépel keresi a kenyerét az igen is készüljön fel váratlan eseményekre is
Sőt valamire menteni is kell az adatokat ere mindenkép kell egy adatároló -
04ahgy
nagyúr
"Apró szépséghiba a dologban, hogy ebből nem derül ki, hogy új csere hdd-t kapok, vagy az általam bevitt példányt vissza némi buhera után. Természetesen az utóbbi számomra nem elfogadható verzió."
Miért ne lenne elfogadható? Például ha javítva kapod vissza az eredetit? Esetleg nem is volt hibás...
A jogszabályban nincs olyan kitétel, hogy ne kaphatnád vissza.Mi volt amúgy az általad vélt hiba, amivel beadtad?
HGyu
-
minas
aktív tag
válasz
Jester01
#5150
üzenetére
"Igen, akinek probléma ha valami eszköz elromlik annak legyen tartaléka. Ez nem csak számítógépre értendő. Például emberre is - ha valaki beteg lesz, legyen helyettese, stb."
Sokan élnek veled együtt itthon ilyen álomvilágban.
Millió példát tudok neked mondani, hogy mennyire nem életszerű az a mai Magyarországon, amit mondasz. Jó lenne, ha igaz lenne, de sajnos nem az.
Mondjuk van egy távmunkában dolgozó munkaerő (saját tulajdonú hardverrel), aki nem tud dolgozni a géppel, ameddig garancián van. Vegyen tehát tartalékba egy komplett gépet monitorral, mert hátha....
Egy motoros futár (saját motorral) vegyen egy tartalék motort, vagy legalább egy láda alkatrészt, mert hátha...
Egy gj.vezető-oktató vegyen (saját autóval) tartalék autót, vagy legalább egy fél autónyi alkatrészt, mert hátha...Nem sorolom tovább.
Egyébként pont jellemző a mai Magyarországon, hogy a cégek tartanak pluszban olyan "tartalék" munkatársat, vagy helyettest, aki bármikor át tudja venni más munkáját simán.. Nem. Ez úgy működik - sajnos - , hogy minden munkatárs fullra leterhelt és amikor egy beteg lesz, akkor a többire - már erőn felül - osztják ki a munkáját. Ezt pedig már aligha nevezhető "tartaléknak".
-
minas
aktív tag
Új hír.
Ma átvettem az e-mailt (14.-én kelt) az IPON-tól, miszerint a merevlemezem garanciális ügyintézése befejeződött. Amit ugyebár 11.-én adtam be. Ez eddig KIVÁLÓ.
Apró szépséghiba a dologban, hogy ebből nem derül ki, hogy új csere hdd-t kapok, vagy az általam bevitt példányt vissza némi buhera után. Természetesen az utóbbi számomra nem elfogadható verzió. De legkésőbb hétfőn erre is választ adok.
-
HUN]Repa
aktív tag
Neked igazad is van, és nincs is igazad. Ahogy már leírták, a jogszabály a gyártók által vállalt JÓTÁLLÁSról beszél, amit pedig a külföldi gyártók vállalnak annak szinte semmi köze a magyar jogszabályok szerinti jótálláshoz, gyakorlatilag többségben nem adnak jótállást (és ezt ne úgy értsd hogy nincs garancia a termékre, de az ügyintézés nem felel meg a jótállás szabályainak), de a tartós fogyasztási cikkek esetén kötelező az 1 év tehát azt biztosan kapja a vásárló, a többi pedig annyi, amennyit a magyarországi forgalomba hozó bevállal.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
captain81
#5161
üzenetére
Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem:
- A termék megrendelésekor ki volt írva a garanciaidő (tehát nem volt titok), azt megnézted-e (és elfogadtad-e)?
- A termékhez a vásárláskor kapott garancialevélen mi volt a garanciaidő?
- Amennyiben gyanús volt neked a túl rövid garancia amit vásárláskor kaptál, megkérdeztél erről az Iponnál valakit? Lehet ugyanis, hogy a termék felvitelekor a beszállító hibázott, ezt később esetleg észlelték és javították, így a te termékedet is elfogadták volna? Esetleg az is előfordulhat, hogy beragadt készletet áraztak le és azért volt annyi a gari... Vagy csak simán annyit adtak rá, nekünk nincs értelme kevesebbet adni, mint amit kapunk.
Azok annyira nem voltak boldogok akinek az Intel 60%-ra avultatott áron más foglalatú procit küldött, mert ezt is megteheti. Szerintem praktikusabb vásárlás előtt ellenőrizni a garanciaidőt, mint saját szervizes termékeket keresni... -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
wolfman87
#5051
üzenetére
Ezt a parttalan vitát többek között 04ahgy, Fricz19-és közted megpróbálom lezárni. Szándékosan erre a hozzászólásodra válaszolok, mert ebben fontos dolog felett siklasz el:
"Nem az ipon-tól vásároltam, mert cégen keresztül vettem, de tulajdonképpen ebből a szempontból ez marhára lényegtelen."
Cégen keresztül = viszonteladón, tehát egy másik boltban (azaz velük vagy szerződésben jelenleg).
Van pár kérdés ami szintén tisztázásra szorul:
- Kifogásodat a cseretermékkel kapcsolatban közölted-e a bolttal?
- Arra mi volt a válaszuk?
- Mit tettek a panaszod megoldására (illetve hogy hogyan került a panasz ellenére hozzád a kártya)? -
HUN]Repa
aktív tag
Az általad említett eljárás igaz lehet olyan cégeknél akik tartanak raktárkészletet, illetve gyanítom, ez esetben más haszonkulccsal kell dolgozniuk, de akkor meg kérdés mekkora forgalmat csinálnak.
Az Ipon nem tart, így biztosítja a naprakész árakat és a sokszorosan nagyobb termékpalettát. A bevizsgálás a viszonteladónál történik, ott általában nem kevés termék van, akkor vizsgálják, amikor sorra kerül, tehát ez sajnos időbe telik, plusz a teszt sem biztos hogy gyorsan megvan: pl. egy 3TB-s HDDn a gyári tesztprogram több, mint 1 munkanapig fut mire végez, ha hibajavítást végzett, akkor ismét annyi lesz az újratesztelés ideje. Nem tartom furcsának ha egy cégnél több merevlemez van,már csak az adatok mentése, archiválása miatt sem. -
04ahgy
nagyúr
"Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra."
A gyártók egyáltalán nem vállalnak semmilyen jótállási feltételt. Ahol a gyártók vannak, ismeretlen az a fogalom, hogy jótállás. A gyártó csak limited warrany nevű dolgot vállal. Tehát az egy év kötelező jótálláson felül semmit nem kell adni. A jogszabály nem rendelkezik arról, hogy a limited warranty is átadandó. A 12 hónap jótállás megadásával pedig a jogszabályban írtak teljesítésre kerültek. Továbbá a gyártótól meg lehet venni ugyanazt a cuccot 0 - 6 - 12 - 36 hónap limited warranty-val. Most akkor melyiket nézi a jogszabály?


Honnan tudod, hogy azt nem nulla garival értékesítette a gyártó?Az 1959-es magyar jogszabályra ráférne már némi EU-s jogharmonizáció.
Jah, arról nem is beszélve, hogy külföldi gyártó esetén a gyártóval egyenlő szerepűnek tekinthető a magyarországi forgalomba hozó (aka. nagyker). Ha a nagyker egy évet ad, akkor bizony a jogszabály értelmében is csak egy évvel kell az iPonnak adnia.
HGyu
-
tombar
senior tag
sziasztok!
van egy pár hetes msi gtx 660 ti pe-m és bf 3 alatt sípol jó hangosan és elég magas frekvencián. furmark alatt full loadon nincs ilyen problémán. más játékot még nem próbáltam. az a kérdésem, h ez garanciális eset és ha igen, akkor hogyan tudnám elintézni?
bocsi a láma kérdést
-
wolfman87
csendes tag
És halljátok vala wolfman próféta szavait, melyek beteljesülnek vala!

-
most komolyan?
leírtam hogy pont veled már megbeszéltük eztHa a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
-
tlac
nagyúr
válasz
fricz19
#5168
üzenetére
a kijelentés mögött törvény van, tessék:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. § 4. bekezdés
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
-
wolfman87
csendes tag
-
captain81
csendes tag
válasz
captain81
#5008
üzenetére
Folytatom a sztorim.
Szóval volt egy garanciális ügyintézésem az iponnal, azaz lett volna, mert az Intel box processzorra azt állították, hogy 1 év garis, így visszautasították a garanciafutárt.
Szerencsére így megismerhettem az Intel hozzáállását a végső felhasználókhoz. Az Intel honlapján a warranty check-kel megállapítottam, hogy a proci valóban 3 év garanciás. Sajnos itt nehézségbe ütköztem végfelhasználóként, mert nem tudtam egyszerűen garanciális cserét kérni ( nem találtam megfelelő menüpontot). Az angol nyelvű Tech support viszont segített, igaz rengeteg kérdés és információ árán, de garanciális cserét indítottak.
A cserére jogosító emailt március 4-én kaptam meg. A DHL-t felhívva futár vitte-hozta a procit (számomra ingyen) és március 12-én kezemben volt az új proci! Köszönöm Intel
Az ipon pedig előttem elásta magát, számos esetben rendeltem innen terméket és ajánlottam ismerősöknek a boltot. Mára elmondhatom, hogy csak és kizárólag olyan termék vásárlását ajánlom ebből a boltból, aminek saját szervize van!
Az áruk jó volt és most is jó. A szolgáltatási színvonal jó volt mostanra pocsék!
Semmi sem tart örökké, de sokkal könnyebb elveszíteni a bizalmat, mint megszerezni! -
emlekmas
tag
válasz
emlekmas
#5057
üzenetére
Nekem Márc. 04-én mondtak olyat, mikor a VGA-t, procit, tápot is beadtam az alaplap mellé a második körre, (az alaplap első körben ugye 3 hétig volt benn), hogy most már biztosan pikk-pakk meglesz a hiba.
Nagy lelkesen rá is néztem a leveleimre a múlt hét pénteken, hogy hátha írtak valamit, de még csend honol a postafiókomban... -
!attis!
tag
Üdv!
a következő gondom lenne:
monitor: BENQ G2222HDL
Ipon garis. 2010.12.10 vásárolt. 36 hó garancia van rá.A napokban kezdődött :A monitor kijelzőjének felső részén középen, szürkés/ feketés kb. 8cm tojás formájú bevilágítás látható. Legjobban világos vagy fehér háttérnél láttató, és a szemnek nagyon zavaró.
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e rá esély, hogy garanciában javítják a monitort? vagy esetleg cserélik?
-
DaveJr
őstag
válasz
iponvasarlo
#5151
üzenetére
Úgy összességében vhogy így néz ki. Kivéve azt hogy a várható selejtet tuti nem rendelik be. Inkább megnézik hogy pl: mai nap 3 óráig rendeltek 10db akkor 10dbot rendelek a nagykerből. Ennyi.
Ha szállítás közben sérül a termék azt selejtezik. Bár nem hinném hogy iPon közvetlenül gyártótól rendelne. Inkább nagykerből.
Az is elképzelhető hogy nagykerben nem volt annyi mint amit berendeltek aztán kaptál egy ilyen kifogást.Nekem is jöttek mindenfélével már.
-
iponvasarlo
újonc
Sziasztok!
Fentebb irtatok, hogy a gordulekeny ugyintezesben segit, ha a vasarlo is ismeri a beszerzesi lancot.
Megkerhetem, hogy valaki leirja, hogy megy ez olcso tableteknel, illetve egyeb kicioco kinai dolgokkal?
Vagy legalabbis javitsatok ki, ha hibas a vilagkepem:1, vasarlok rendelgetnek
2, a bolt par naponta az (osszegyult darabszam) + (varhato selejt) - (esetleges keszlet) darabot megrendeli kinabol
3, selejtet visszakuldi cserere
4, a nemselejteseket kiosztja a szerencses nyertesek kozott, ha kevesebb van, mint ahanyan rendeltek, akkor akinek nem jutott, azt ertesiti a kesesrol.Tortent ugyanis, hogy a negyes lepesben nemnyert szelvenyt huztam, csak elfelejettek errol szolni, pedig meg oda is telefonaltam, hogy rendben megerkezett-e a rendeles. Gyanutlanul bementem szemelyes atvetelre, ahol mondta a raktaros, hogy bocs ez selejt, papirozzunk egy kicsit es jojjek vissza egy het mulva.
Feltetelezem egy het mulva mar boldog kicioco tablet tulajdonos leszek, gondolom ritkan fordul ilyesmi elo, de a hosszu idore visszanyulo, mindig csillagosotos iPon vasarlasaimhoz kepest ez most nem volt igazan elegans, plane, ha garanciara, elallasra, egyeb hataridokre ez kihat.
-
Jester01
veterán
Igen, akinek probléma ha valami eszköz elromlik annak legyen tartaléka. Ez nem csak számítógépre értendő. Például emberre is - ha valaki beteg lesz, legyen helyettese, stb.
Ha cégként (gazdasági tevékenység céljából) vásárolsz akkor nem vonatkozik rád a kötelező jótállás tekintve, hogy:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
1. § (1) Magyarország területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről
685. § E törvény alkalmazásában
d) fogyasztó: a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy;
e) fogyasztói szerződés: az a szerződés, amely fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti -
minas
aktív tag
No akkor ismétlem, hátha nem olvastál feljebb:
1. elvi felvetés
2. az ipon legalább előre közli (ez mellette szól)Aha...akkor tehát a számítógép mellé vegyen a vásárló minden hardveregységből + egyet, felkészülvén a váratlan helyzetekre. Naneee.
Az utolsó mondatra pedig: hát ugyan minek minősül egy végfelhasználó, függetlenül attól, hogy magánszemély, vagy gazdálkodó?
-
lsc
nagyúr
Kíváncsi vagyok egy ssd-n mit lehet vizsgálgatni 3 hétig, pénteken 15.-én lesz/lenne meg a 15 nap, remélem még faragják egy kicsit, hiszen egy bonyolult összetett dologról van szó.
-
04ahgy
nagyúr
Nomármost, a cég az egy HDD (és bármely számtech alkatrész) megvásárlása előtt is tudja a következőket:
- 15 napra kell törekedni az ügyintézés során (azaz még 3 hét is lehet).
- a számítástechnikában az átlagos meghibásodási arány ~2-4%.Tehát alapból számítható esélyek vannak arra, hogy HDD nélkül marad 3 hétre. Az a cég baja, ha nem gondoskodik a váratlan helyzetek megoldásáról előre.
Aztán azt a verziót, amikor az adott céges vásárló még fogyasztónak sem minősül, már nem is említem.
HGyu
-
nubreed
veterán
Megkaptam tegnap a csere kártyát és ezzel lezárult az ügyem, ennek már nincs hibája. Köszönet érte Hun]Repa -nak, aki segített az ügymenet felgyorsításában, ha ő nem segít valószínűleg még egy héttel többet kellett volna várnom.
-
minas
aktív tag
válasz
Gyuri27
#5141
üzenetére
Alaposan körbeforgatta és körbenézte az átvevő emberke az enyémet is. Pont ezért is vittem be személyesen, nem óhajtottam szembesülni azzal esetleg a futáros megoldásnál, hogy azt mondják: sérülten érkezett. És kardozzam le én, hogy ki, mikor, miért és hogyan....
A hdd nélkülözésének példája csupán csak felvetés volt. Egyébként az, hogy kinek mi mekkora befektetés, azt az adott cég lehetőségei válogatják, ebben turkálni butaság. Nem szerencsés dolog rávágni sem, hogy ez nem nagy befektetés, pláne nem hülyeséggel kapcsolatba hozni. Mondjuk adott egy kisebb cég - mondjuk legyen akár könyvelő -, ahol két gépen két ember dolgozik. Amikor tönkremegy egy hdd és a garanciális ügyintézése 2 hét (vagy több, ahogy itt már előfordult), akkor mi van? Vegyen mégegy hdd-t a cég addig is, vagy addig ne dolgozzon a munkatárs, vagy addig szedjen répát a kertben? Különben pedig az összes céges számítógépben megnézném, mennyiben van két hdd. Állítom, hogy a töredékében. Nagy cégekre ez ugyanúgy vonatkozik, a kicsikre meg abszolút. És jópofa, amikor valaki a "cég" szó mögött automatikusan csakis kitűnően prosperáló vállalkozást lát, bő keretű bankszámlával. Megsúgom, ebből van ma kevesebb Magyarországon. De hagyjuk inkább, mert OFF.
-
Gyuri27
félisten
Nem azt szokták nézegetni pl hdd-l, hogy javitható-e vagy sem.
Hanem azt, hogy kedves delikvens párszor a földhözvágta-e (volt hasonló példa, épp a fiúk írták).Ha egy cég fontos gépében 1 vinyó van. Az a cég ne siránkozzon. Az ember saját hülyesége által generált veszteséget soha senki nem téríti meg. Máshol sem (tölünk nyugatabbra).
Szóval egy cégnek nem nagy befektetés egy második vinyó. -
Jester01
veterán
Senki. A cég vagy vesz rögtön egy újat mert még az is jobban megéri neki, vagy eleve van tartaléka, esetleg support szerződést köt valakivel aki az azonnali cserét vállalja.
Kb. 2 éve nekem (előzetes egyeztetés után) egyből cserélték a hibás ramot. Azóta az elmondások alapján már változott kicsit a garanciális ügyintézés ...
-
minas
aktív tag
Ma délelőtt bevittem a hdd-t a szervízbe, tehát mostantól indul a centivágás/stopper (ahogy tetszik). Okulásul írom le majd a gariügyintézés állomásait, hátha valakit megnyugtat, vagy eltántorít (nyilván a következőkben jelzett tapasztalatok alapján).
Mondjuk nem tudom, hogy általában hogy szokott lenni számtech cuccoknál, de az lenne a normál eljárás, hogy beviszem, ott helyben lecsekkolják és felveszik javításra, vagy ha nem javítható a dolog (egy hdd nem szokott az lenni), akkor egyből csere, csereutalvány, vagy pénz vissza. A többit meg lejátsza a kisker a forgalmazóval. Mondjuk nem is tudom, hogy egy cég munkaállomásának esetében miért is kellene várni akárcsak napokat is a megoldásra. Addig azzal a géppel nem végeznek munkát, nem termel bevételt. Ezt ki fizeti meg?
Mondjuk az iPon legalább előre jelzi a webáruházában a kéthetes intervallumot, tehát ennek ismeretében lehet vásárolni is.
Folyt.köv. -
Def26
félisten
Gondolom most megint drágulnak a dolgok, hogy 300 felett van az euro.
Ilyenkor mennyi idő múlva jelenik ez meg az árakban? Procit akarok venni a napokban, ezért kérdem. -
bul07
nagyúr
Na a lakásfelújítás árból egy igen jó gépet rakhattál volna össze
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Múlt nyáron tesóm csinálta , vett egy házat és padló felveréstől kezdve a csempézésig, teljes villamossági hálózat csere(falban a vezetékek, kapcsolóig, dugaszok, és az a durva hogy a villanyóra le fel szerelésért is külön kellet fizetni) mindent meg kellet oldani , bár a mesterekért nem kellet fizetni(szívesség meg egy két kifogott ponty ajándékba adása) , és az alapanyagok egy része is trükkösen volt megoldva egyes dolgok áfa mentesen, Romániából a laminált padló(ugyanazért az összegér vastagabb erősebb laminált padló) -
tempx
tag
-
bul07
nagyúr
Amit megvetél annak a kimaradt alkatrészei, dobozát, minden leszállítanak, nem csak az összerakott gépet, mondjuk ilyenkor érdemes átnézni mindent hogy véletlenül nem maradt e ki valami, vga dobozából mondjuk
A matricának annyi jelentősége van hogy ha nem tépi fel az ember, hogy bátran beleírhatja a hiba jelentésbe (már ha hiba van) hogy úgy van a gép ahogy összerakták , tehát szerelési hiba egyből lekerül az ember válláról, elgörbült csatlakozó, sérült valami, ilyenek.
Amúgy szemivel nem kevesebb a garancia, mert bátran fel lehet tépni a matricát, nem jár garancia csökkenéssel , ha azon pillanatba ahogy megkaptad szétszeded sincs belőle semmi
(#5133) tempx
Mire megírtam jött a hozzászólásod
Igen érdemes óvatosnak lenni de szándékosságot akkor se ildomos előre feltételezni
Bár furcsa ezt úgy leírni hogy itt az aprón én csak előreutalás után adom oda a terméket amiért fizetek -
tempx
tag
1. Senkit nem kritizáltam, teljesen jó tapasztalatom van iponnal, mindig náluk vásárolok, garis tapasztalatom nincs velük. Kifizettem amit megrendeltem és elhoztam. Általánosságban sajnos (már) nem bízok a cégekben, ezért érdeklődök itt előbb. Szimpla óvatosság.
2. Ahol nem tudok belenézni a gépbe ott nem is vásárolok. Valószínűleg azok a cégek nem is a PH tagjaira építenek.
3. Kérlek mutass egy rendszerinformációs programot ami megmutatja hogy milyen CPU hűtőt építettek be. Nem 3000 Ft-os hűtőt tervezek. Ezzel ismeretlenül az IT-s képességimet minősíted, ebbbe ne menjünk bele szerintem, biztos van erre is valami remek közmondás.
4. Nem vagyok rosszindulatú, csak óvatos. Ne ítélkezz ismeretlenül. Kívánom hogy sosem legyen rossz tapasztalatod azzal akiben megbízol.
-
04ahgy
nagyúr
Hártább az agarakkal jóember! Lentebb írtam és linkeltem pár közmondást. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Te már rosszindulatú feltételezésekkel és negatív kritikával illetsz egy céget, ahonnan a géped még meg sem rendelted.
1.) Rengeteg hely van, ahol a garanciamatrica feltépése az összeszerelt számítógépen garvesztéssel jár, ott sem tudsz belenézni.
2.) Hardverinformációs programokról hallottál már?
Javaslom a legközelebbi hozzászólásod előtt kicsit higgadj le, mert úgy pörögsz itt, a semmin, mint egy búgócsiga, hogy az hihetetlen. A szokásos, híres, magyar rosszindulat sugárzik belőled.
Nem mellesleg ha kifizettetnek veled bármit, amit nem szerelnek be, akkor abból nekik lenne nagyobb problémájuk, mert minél nagyobb a cég, annál nagyobb bírságot kaphat egy fogyvéd eljárás során. Szimplán nem érdekük a 3000Ft-os CPU hűtődet lespórolni.
HGyu
-
ninjapundi
csendes tag
Hali!
Én már rakattam össze konfigot az iponban, és minden rendben volt vele (kábelek szépen elrendezve,maradék összekötegelve stb..). A matricát is mondták, hogy bármikor fel lehet tépni, az csak neki jelzés értékű. Semmi féle hátrányos helyzetbe nem kerülsz gariztatás közben, sőt, ha az iponba rakatod össze a gépet, akkor egybe is bármikor betudod vinni garanciális ügyintézésre, és nem kell bevizsgálási díjat fizetni.
-
tempx
tag
Ha nincs semmi jelentősége akkor valszeg még bekapcsolás előtt feltépném. Honnam tudhatom hogy egyáltalán pl azt a proci hűtőt / ramot rakták bele amit megrendeltem? Ha meg van jelentősége akkor nehogy már még nekem legyen hátrányom abból hogy igénybe veszek egy plusz szolgáltatást. Ez kb azzal lenne egyenértékű hogy saját magad által összeszerelt gépekre alacsonyabb szintű garanciát biztosítanak, vagy morcosabban cserélik ki a hibás alkatrészt, ez pedig nonszensz.
-
bul07
nagyúr
Na igen , de milyen már láthatod ha esetleg a vezetékek káoszban vannak , viszont a matricát se akarod feltépni

Én tuti egy két hónapig használnám hátha meghibásodik valami majd minden szívfájdalom nélkül feltépném a matricát , előbb utóbb úgyis meg kell tenni mert porosodik a gép belseje és ki kell takarítani -
bul07
nagyúr
Ez jó kérdés, szerintem minden attól függ hogy épen milyen napja van annak aki összeszereli
Viszont ha jól tudom mikkor az ipon szereli össze matricával leragassza a gépet , amit persze fel lehet tépni(nem jár semmivel) de esetleges meghibásodásnál egyszerűbb azzal védekezni hogy nem volt kinyitva a gép, viszont így nem tud az ember szétnézni odabent hogy milyen módon van összerakva -
tempx
tag
Ipon gépösszeszereléssel van valakinek tapasztalata? Rájuk lehet bízni? Nem gányolják össze? (kimarad a paszta, nincs bent minden alaplap csavar, kábel káosz stb...)
thx
-
04ahgy
nagyúr
válasz
férfiállat
#5124
üzenetére
A magyar nyelvből csemegéznék ékes közmondásokat, melyek az esetedre - szerintem passzolnak. Amennyiben nem, akkor mea culpa.
- A hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát.
- Ki mint vet, úgy arat.
- Ki mint veti ágyát, úgy alussza álmát.
- Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.
- Jobb egy adjonisten száz fogadjistennél.HGyu
-
férfiállat
tag
igen valóban én kérek elnézést a 3hét az volt hogy megrendeltem a gépet. a pénzemért még csak 2 hete nem kaptam meg a rendelt működő dolgokat, de addig nem tárgyalnám tovább a témát amig le nem zárul az ügy, mivel nem egy olyan esetről hallotam már, hogy húzták halasztották a dolgokat direktbe (és kérlek kíméljetek az olyan hozzászólásoktól, hogy persze mert a cég is ilyen-olyan, köszönöm.)
-
Gyuri27
félisten
válasz
fricz19
#5121
üzenetére
Érdekes, nem?
Meg azokat is szeretem, hogy a garis fiúk bunkók. Tényleg azok. Szabad idejében is itt válaszol a fórumon, utána néz a dolgoknak. Hát ember az ilyen?
Répa csak bemegyek hozzátok és felpofozlak. Okom nincs rá. De hátha népszerű leszek itt.
Úgyis annyi jót írtam már rólatok. Le nem mosom magamról, hogy megvettetek kilóra.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
férfiállat
#5116
üzenetére
T. Érdeklődő !
A terméket ekkor vettük át: 2013.03.05. 16:29
Jelenleg 3 napja van nálunk a termék így biztos a hét helyett napot akart írni a vásárló.
"lassan 3 hét lassan már 4 is és ott tartok hogy 180k minusz értelmes gépem pedig nincs"
A futárigénylés időpontja:
2013.02.28. 16:44A tesztelés jelenleg is tart, ahogy megtudunk bármilyen információt természetesen értesítjük Önt. Köszönjük Türelmét.
A terméket nem javítjuk, hanem a hiba detektálása után új termékre cseréljük.
-
nubreed
veterán
Én a mai nappal 23 napja várok arra, hogy történjen valami az ügyemben, de csak a munkanapok számát tekintve is 17 munkanapnál járunk... Ennyit a 15 napról. Igen tisztában vagyok vele, hogy mi van a törvényben de szerintem alapvető elvárás az hogy ha már veszek valami újat nem kis pénzért akkor az működjön rendesen és ha a gyárból szarul jön ki, ilyen is előfordul akkor ne 3-4 hétig üljenek rajta.
-
férfiállat
tag
válasz
Jester01
#5115
üzenetére
az alkatrészeket átvettem kb 11 kor délután 3 kor már jeleztem a hibát, hogy másnap tudják küldeni a vissza a futárt. és azóta nincs semmi róla. tehát én nem javításra küldtem vissza kártyát hanem cserére (esetlegesen vizsgálják?? isten igazán nem érdekel nincs rajta mit vizsgálni legalább 3 gépbe raktam be 3 különböző paraméterrel hogy azt se lehessen mondani hogy emiatt vagy amiatt nem működik. ezen nincs mit vizsgálni beteszem egy gépbe nem ad képet kész csere.)
-
lafaty80
addikt
válasz
Jester01
#5109
üzenetére
Igen de ha beviszed és ott kicserélik 3 m.napon belül, akkor a cserélt eszköznél már nincs a 8 munkanapon belüli elállás.
3 nap -> az legyen naptár szerinti 3 munkanap! És ilyenkor cserélniük akkor "kell" ha hiba a rendeltetésszerű
használatot akadályozza(tehát az övét kellett volna).Én tehát ha egy rendelt alkatrészem rossz és 8 m.napon belül vagyok, elállnék. Így csak annyi kellemetlenség ér, hogy 30 napon belül kell visszautalniuk az összeget.
-
Rossi
addikt
válasz
Gyuri27
#5111
üzenetére
A gyorsítást globálisan értettem, nem csak az iPon részéről. Ideális esetben (ha mondjuk csak 3 szereplős a történet: vevő, iPon, nagyker, esetleg még ahová a nagyker továbbküldi) 8-10 munkanap alatt le kellene futnia egy ilyen történetnek, feltételezve, hogy mindenhol max. 1 napot áll a termék.
-
Gyuri27
félisten
A törvény olyan amilyen. Ezzel nem tudsz mit csinálni.
A folyamat gyorsítását hogyan gondolod?
Ezért írtam az előbb, hogy picit ismerni kellene a folyamatot. Ha a nagyker, disztribútor szarozik vele az ipon nem tud mit tenni. Pedig ők kb minden nap mennek mindegyik nagykerbe. Szóval nem ülnek hetekig a vga-n.
Sokszor adnak úgy terméket, hogy a nagykerből nem jött még vissza a cucc. Vagy már ők is sokalják az eltelt időt, cucc sehol és vissza adják a pénzt.Fent voltál a garis fiúknál? Én voltam fent. Marha sok a melójuk. Ezért nem kell őket sem sajnálni, sem lovas szobrot állítani nekik. Viszont az alacsony árak miatt nagy a forgalom. Ez meg hozza magával a több garit is.
Olykor mikor fejlövésem van írok répának. Van, hogy 2 napra rá válaszol. Nem bunkóságból, de akkor ért el odáig. Persze ehhez kicsit a színfalak mögé kell látni. Amúgy ha az ember családias hangulatot akar. Kicsit akar bratyizni akkor mondok egy másik boltot. Mert van ilyen pesten. Ott némi készlet is akad. Nyilván az árak ennek megfelelően magasabbak is. -
Rossi
addikt
válasz
Gyuri27
#5106
üzenetére
"Nem mindenért adott boltot kell hibáztatni."
Szerintem itt nem a boltot hibáztatta a kedves fórumtárs a hibás alkatrész miatt, csak a 4 hét garanciáztatást sokallja - megjegyzem teljes joggal, amire vonatkozóan a hatályos jogszabályok ugyebár túlságosan megengedőek.
Irreális elképzelés lenne, hogy amennyiben gyorsítanának a folyamaton, több lenne az elégedett vevő, és még többen vásárolnának a iPonnál?
"Csak ugye a magyar vevő mikor beszakad gariztatni nem a legjobb arcát mutatja."
Többször voltam bent személyesen, sosem tapasztaltam különösebb udvariasságot (mondjuk kifejezett bunkóságot sem), full életunt figurák, egyszavas kommunikáció... Így nehéz vevőként (értsd: akit kiszolgálnak) konstans udvarias hangnemet megütni.
-
Gyuri27
félisten
Ha már komplett gépet vett miért nem rakatta össze a fiúkkal (teszteltette)?
Főleg ha ennyire vidéki?
Én így tettem volna. Nem mindenért adott boltot kell hibáztatni.
Hiszen a mondás is úgy tartja. Ha a kacsa nem tud úszni nem a víz a hülye.Azt meg halkan mondom, hogy ha az ember normálisan társalog az iponos fiúkkal. Embernek kezeli őket. Meg egy kicsit ismeri az egész folyamatot (kisker-nagyker-disztributor-pápa-norvég király) és feleslegesen nem hőzöng. Akkor ők is másként állnak a dolgokhoz. Csak ugye a magyar vevő mikor beszakad gariztatni nem a legjobb arcát mutatja. Sok helyen gariztam, sok féle cuccot (mm, ew, tesco, auchan stb-stb). Azt kell mondjam, hogy az ipon volt a legkorrektebb.
-
Rossi
addikt
Nem erre gondoltam, de akkor hadd magyarázzam el.
Kiadott nem kevést pénzt egy új számítógépre, amit teljesen érthetően a lehető legrövidebb időn belül birtokba és használatba kívánt venni. A hibás alkatrész miatt utóbbi meghiúsult, és ennek bizony már egy hónapja lassan.
Teljesen érthető, hogy most már szeretné ténylegesen megkapni azt, amit már kifizetett.
De téged biztosan nem érintene negatívan, ha vásárolnál pl. egy autót, aztán nem tudnád használni, mert gyári hibás...
Mind1, parttalan ez a vita, ma Magyarországon minden boltos, szolgáltató stb. fordítva ül a lovon...
-
emlekmas
tag
válasz
férfiállat
#5099
üzenetére
Nem akarok vészmadár lenni, de ebben az lesz az igazán kellemetlen, ha kiderül, hogy nem is a VGA volt a hibás, és jönnek az újabb körök. Nekünk jan. 28 óta nincs működő gépünk...
-
lafaty80
addikt
válasz
férfiállat
#5099
üzenetére
8 munkanapon belül elállhatsz a vásárlástól, ha on-line vásároltál.
Új hozzászólás Aktív témák

- PlayStation 3
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 14T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÖNERŐ NÉLKÜL, 12 RÉSZLETRE ELITRO PC BANKMENTES KAMATMENTES RÉSZLETFIZETÉS
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

A jogszabályban nincs olyan kitétel, hogy ne kaphatnád vissza.
De hogy találtad ki, hogy részben én írtam? 




törlik a hozzászólásodat.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


