-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz diablo1984 #9220 üzenetére
A TDi-k részecskeszűrője sokkal hatékonyabb... és nagyságrendekkel drágább. Egy modern TDi sokkal kevésbé kormol mint egy tetszőleges benzines.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Csabroncka #9231 üzenetére
A magyar utak nem is rosszak, tapasztalatom szerint. Itt (UK) sokkal rosszabbak a pályák is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz namihaly #9235 üzenetére
Nekem ilyen van, 2016-os kivitelben. Városban nagyon jól használható, tegnap du próbáltam ki BP-n is, dugóban, de hosszú távra sincs vele gond. Ha márkaszervizben van szervizelve, automatikusan jár hozzá a hibrid garancia, onnan kezdve meg nem kell törődni, hogy mibe fájna ha elromlana. Ha nem ott van, akkor is be kell vinni márkaszervizbe, hybrid ellenőrzésre, hogy automatikusan járjon (nem tudom Mo-n mennyi, kint olyan 45 font környéke). Azért, ha lehet, ne 16-os felnivel vedd (nekem az van), mert elég kemény a rugózása és többet is fogyaszt.
Megbízható igásló egyébként, most nyomtam le egy Bedford-Nagyvárad maratont benne, hirtelen felindulásból (20xx km).
Fogyasztás nálam az elmúlt 18000km átlagára (10 hónapja van meg), 5.21L/100km, viszont sokszor 5 személy ül benne, klíma mindig bekapcsolva, ha nem hűt, akkor párátlanít (a fűtés többet fogyaszt amúgy is). A mostani kirándulás átlaga 2 fő+csomagokkal 100-110-es tempóban 4.53 lett.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nálam a PowerAMP a nyerő. Nem kell semmit felismertetni vele, tud ugyan adatbázist építeni, de remekül működik közvetlenül filerendszerből is, soha nem hagyott ki még egyetlen zeneszámot sem. Minden infót átad a fejegység fele, lehet léptetni (bár a browse funkció nem megy a Yaris fejegységén, másikkal az is ment).
Hátránya, hogy nem ingyenes, én kb 385 Ft-ért vettem meg (mert a hangminősége messze a többi felett áll).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz DonThomasino #9299 üzenetére
Alapszabály: ami elromolhat el is fog romlani. Lehet az japán, német vagy francia... az első 150-200E km általában kevés problémával jár bármelyik gyártónál, felette meg bármi lehet. A Toyotának is voltak rosszabb motorjai (lásd 1.33-asok, 2.2Dcat), vagy épp egyéb problémái (akár a hibrideknek is, lásd P2 Prius teljesítményelektronika akár).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Az érdekes, mert tuti nem a LED hibájáról van szó, hanem a vezérléséről (valszeg egy relé egyik ága vagy a PWM egyik kimenete a ludas, és ezek közül egyik sincs jó eséllyel a lámpatestben).
De majd kiderül, amikor belerakják a másikat. Az ilyen engedélyezős dolgokat nem értem... ha hibás és garis a kocsi, rendeljék amilyen gyorsan csak lehet...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Na, akkor a méregetésd értsd: visszaforrasztják a kilazult, kontakthibás csatlakozásokat... de ezek szerint a PWM-et a lámpatestbe rakták bele, ami elég merész megoldás (bár nem egyedülálló, minél többet tud egy lámpa, annál több elektronika kerül bele).
Az azért pofátlanság, h nem vesznek előre, ha már náluk pattog a labda. Persze neked ezzel csak nő a garanciaidőd, de ez akkor is jelentős kényelmetlenség számodra.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A hatályos magyar jogszabályok szerint, a hibás alkatrészre (jelen esetben a DRL-re) annyival nő a garanciaidő, ami a bejelentéstől (azaz mától) a probléma elhárításáig tart. Ha cserélik, akkor újraindul a garancia az adott egységre.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #9316 üzenetére
Attól függ, mire van jogosultsága a szerviznek, szintekre vannak osztva. Felesleges (nem mellesleg költséges és időigényes) lenne modulokat cserélgetni, ha csak 1-2 forrasztás van eltörve, ezt a gyártó is tudja, nem véletlen vállalnak be egy 3 órás szervizóradíjat maguknak egy 20 perces egységcsere helyett.
Persze egy ECU-t nem fognak helyben javítgatni, de ez nem is olyan szintű probléma (gyanítom, hogy otthon 15 perc alatt megoldanám magamnak + a szét és összeszerelés, ami legyen még fél-1 óra - persze ha garos rá se néznék, mert azzal el is veszteném a gart).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Az enyém is zörög... mondjuk a Seatjaim és a Golfom is zörgött. A Seatok új korukban majdnem duplájáért találtak gazdára mint a Yaris HSD... szóval a németekben, spanyolok an se lehet bízni ilyen téren, de legalább folyamatosan volt velük probléma (igaz mind 10+ évesek voltak).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Általában egyetlen járgánynak se sokkal több (vagy épp kevesebb) a terhelhetősége... ezen nem kell aggódni.
Konkrétan épp voltam otthon a Yarissal, visszafele 2300km, agyig pakolva, 2 személlyel (értsd: a hátsó ülések is plafonig), és köszönte remekül boldogult vele (és nem vagyok nádszál, szóval élősúly is volt kb 200kg benne), pedig még egy őskori ammóniás lehel hűtő is belekerült (mert megy 12/230V-ról és gázról is, jól jön kirándulásoknál), üresen kb 30kg, de fullosra lett pakolva az is.Egyetlen dombnál/hegynél sem bizonytalonodott el. Próbából meghajtottam németben, GPS szerint 166-ig mentem el vele, aztán nem hajtottam tovább...
Igaz, nálam az utazó sebesség 90-110 közt változik, így a fogyi 4.16-4.63L közt volt, E10 és E5 vegyesen tankolva, természetesen klímával végig.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A Golfom 480kg-ot bírt (mk3), manuális váltóval. Automatával már 60kg-al kevesebbet tudott. A kombik szoktak többet bírni.
Az is benne van a dologban, hogy a nagyobb teherbíráshoz keményebb rugók kellenek... A Yaris HSD tud 480kg-ot, de eléggé kemény is, egy Prius vagy Auris (Corolla) sokkal kényelmesebb menetkomforttal rendelkezik.A Golfom eredeti tulaja 1000kg-os cuccokat vitt folyamatosan, ezért át volt alakítva: a Passat sokkal keményebb rugóit kapta meg, így nem ült le a segge. Cserébe üresen elég idétlenül nézett ki... azzal kezdtem, hogy vettem eredeti rugókat bele az egyetlen ami rendszeresen tönkrement a kuplung volt, mert a telepakolás mellett kapott egy utánfutót is megpakolva (1.6, 101LE benzines volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Az első szerviz ára teljesen rendben van ennyiért, sztem. Sokkal kisebb autóért fizetek kis szervizre ennyit (igaz UKban, 76E volt most a kicsi, nemsokára jön a nagy, ami 115 lesz, és még erre jön rá a váltóolaj csere, ami 30E lesz)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz jozsi252 #9511 üzenetére
Nekem megérné a hibrid a felárat (manuálisat soha többé nem vennék), gondolkodom is rajta, hogy visszaadom a 2016-ost és upgradelek rá, rendesen felextrázva... (és helyből 15-ös felnivel rendelném meg, kevesebbet is eszik, komfortosabb is és nem egy vagyon gumiztatni, mint a mostani 16-ost - elég kevés gyártónak van gumija rá...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Gergőke88 #9518 üzenetére
Szerencsére nem Ingyen cserélik a nagy felnit kisebbre (legalábbis a Steven Eagell-nél ezt mondták). Persze én is eladhatnám róla (most is ezen jár az agyam), de nem biztos, hogy jobban jönnék ki a végén + még rohangálni is kellene utána.
Ami nagyon hiányzik a mostaniból az a radaros tempomat - ráfutásvédelemmel - és az elektromosan behajtható tükör (erre van megoldás, 150 fontért, gyári alapanyagból)... mondjuk a JBL hifit se dobnám ki, ha lenne a mostaniban, de csak az alap jutott az orange editionba. Az Android Auto meg kifejezetten bónusz lenne, a jobb menetteljesítmény/fogyi is - sokszor jól jönne az új hibrid rendszer nagyobb működési tartománya.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz oroszlan12 #9605 üzenetére
Nem. Azokból semmit nem lát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ha már Toyota: friss Totalcar Prius 2 használtteszt: [link]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Rengeteget használom a Waze-t, a legmegbízhazóbb navi. UK, Fr, de UK-Mo útvonalon is ezzel járok. Az egy dolog, hogy Mo-n olyan utak vannak 90-esnek jelölve (főutak), ahol 30-al tudtam menni (47-es például)... és ezen nem ismerte a lerakott 60-as korlátokat (úthibák miatt). Régebben iGO-t és Sygic-et használtam, most is néha, de gyorsan vissza szoktam térni. Utóbbiak ugyanis nem ismerik az útépítés miatti lezárásokat például, ami UK-ban elég sok gondot tud okozni... iGO-val egyszer majdnem lekéstem a kompomat mert az útvonalon csak 4-5 ilyenről nem tudott, az eltereléstől meg teljesen összezavarodott.
FR-ben meg könnyű gyorshajtani: 80-as táblánál 86-al mentem, 45 EUR bánta (mert a felét elengedték a büntinek). A navi ismerte a korlátot, csak épp 10%-os tűrésre volt állítva, ahogy az UKban használom. Azóta nincs tűréswww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz supperduck #9649 üzenetére
Nekem OFF járgánynál az alapjárati motor hibája és némi fals levegő okozott ilyen hibát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #9753 üzenetére
Nálam a 2016-os Yaris HSD jobban fogyaszt E10-el, mint 99-essel... és gondja nincs vele, kompatibilis. De ha sokáig nem használnád az autót (vagy nagyon lassan, hónapok alatt fogy ki belőle), akkor inkább a 98-100-ast kell keresni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #9766 üzenetére
60000-nél lett volna esedékes az eCVT olaj cseréje, fékfolyadék 2 évente ajánlott, most már kb azonnal cserélendő, ha 2016-ban volt utoljára. 90E-nél a gyertyák cseréje és a szelephézagok ellenőrzése jön.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Gaben92 #9770 üzenetére
A szervizkönyvben benne van, hogy kell cserélni a Hybrid váltóban azaz az eCVT-ben. De a márkaszerviz is jelezte, hogy szükséges lesz a következő olajcserénél (ami 40000 mérföldnél esedékes, most 37E van benne).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz makaay2 #9824 üzenetére
Sajnos nem lehet, ez nagyon hülyén van megoldva... (én is próbáltam már mindent a Yarison, beleértve az adatkábeles lehetőségeket is). Egyedüli megoldás a komplett újrakábelezés lenne az akkuról (pontosabban a megszakító relétől).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz MiklosSaS #9978 üzenetére
Közben rákerestem, gyári megoldás nem lesz, még a régebbi entune van benne. Viszont van külső megoldás, ami a gyári rendszert használja, bár nem olcsó... egy ilyen kell hozzá. Én is erősen gondolkodom rajta a Yarisomhoz, mert így megmarad minden funkciója a fejegységnek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Dorian #10015 üzenetére
Nekem a Seat Leon 2006 140ló TDi DSG az első két hónapban ennél többet kért (egy stabpálca, majd egy féknyereg, abs szenzor és egy kettős tömegű amivel nyitott ami nem jött elő a próbaúton + egy DSG olajcsere). Aztán eldurrant egy klímacső és elkezdte enni a vizet a negyedik hónapban - na itt adtam el, kemény buktával (és akkor a nehéz melegindítást és a füstölést nem említettem... bár az olajat nem ette ). Mindez vezetett szervizkönyv mellett, úgy hogy szervizben megnézettem vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ha nem kezdi el enni a vizet + nem lett volna a melegen nehezen indulási gond - azaz valamelyik injektornál a szigetelés elfáradt -, még mindig az lenne (új, utángyártott hengerfej megoldotta volna örökre a problémát -a gyári mind elrepedt, de sajnos későn találtam meg az infót-, nem akartam belemenni a javításba)... minden tekintetben kényelmesebb volt, mint a Yaris HSD. Igaz, nem is egy kategóriában játszottak (a Seat jóval drágább volt új autónak, amikor megjelent).
A másik autóm még mindig TDi (csak az egy 2003-as Seat, 110 pacival)... és ha DSG-s lenne még jobb lenne (na jó, a klíma abban se jó, de 5 éve 450 fontért vettem, már akkor se ment benne, de 230E mérföld után nem eszi az olajat/vizet). A kopó alkatrészekre azért elment 3000 font az évek alatt... most ez a tartalék autó, ha bármi gond lenne a Yarissal.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Csabroncka #10173 üzenetére
Vagy épp egy közúti ellenőrzésig... ahol épp rossz napja van a rend éber őrének.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tomi8822 #10216 üzenetére
Elvileg nem kell semmi más hozzá. Én is néztem már ilyet a sajátomra (mert nagyon hiányzik ez a feature), igaz az nem komplett tükör volt, csak a behajtó motor és a kapcsoló, leírás szerint csak csatlakoztatni kell.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #10288 üzenetére
Kinek mi A Yaris HSD-vel szeretek pályázni, semmivel nem rosszabb, mint a Seat Leon 1.9TDi-m (110LE), sőt még a gyorsulásuk is azonos . Fogyasztásban meg még jobb is (bár tény, hogy a Seat nagyobb)... Idén 2x vezettem haza Mo-ra (csak tankolni áltam meg, sürgős utak voltak, repülni jobban szeretek, olcsóbb is, de ebben az esetben a 29 óra vezetés rövidebb volt, mint a következő repülőt elkapni), de a pályán simán tudtam előzni még Németben is (Magyarországon meg inkább nem, de ez más kérdés)...
Igaz felénk a pályatempó az 113km/h, 123-nál már készíti a rendőr az üvegporos gumibotot az anális vizsgálathoz, így ehhez vagyok szokva, nem is nyomom máshol se
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #10295 üzenetére
Mo-n elég gyér a vezetési morál, és akkor még enyhén fogalmaztam. Különösen jó volt, hogy amikor eltévesztettem a sávom az M0-n (köszönhetően a remek kitáblázásnak egy felújításnál), senki nem akart volna beengedni, pedig mentünk vagy 15-el... nem ehhez vagyok szokva már.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Arena Breakout: Infinite
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- ASUS routerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Macska topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen