-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #17617 üzenetére
Az akku töltése miatt kell, nem úgy tölti a hibrid, mint egy normál autó, és főleg, nem is úgy veszi ki belőle (nincs pl. szükség nagy indítóáramra, viszont nagy töltőárammal találkozni fog). Normálissal is megy, csak kb. 3x sűrűbben kell benne cserélni, hamarosan számolhatsz egy akkucserével.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Na, ezeket a fordulatszámértékeket tartsd be egy hibridnél, ami helyből 2500+ fordulattal indul el alapjáratnak, a normál fordulatszáma meg olyan 4500 körül van és ott is tartja, amikor gyorsítasz, akkor is ha óvatosan teszed.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nálam a napi használat: emelkedőn fel-le, 5 fővel, jelenleg reggel fütéssel, este klímával, max. 100km/h, de csak 5km-en, a többi 50-64 -80 közt, kismillió körforgalommal és lámpával... ilyen helyzetben pörög a motor. Bejáratni meg nem nagyon kell, a gyárban megtették, ha nem stimmelne valami az elején, a 0-8W olaj elég gyorsan fogyni kezdene.
Hazafele, indulás után 150m-el autópályafelhajtó, ahol azért nem árt felgyorsítani időben a 96-os korlát környékére a terhelt autóval, majd jön emelkedő is... szóval pörög rendesen a motor.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #17661 üzenetére
Sajnos nem, az UK-ban az nem elérhető (ahogy a Qi töltő sem). Ha lehetett volna, biztos megrendelem bele...
Az eddigi 3400km után, elég jól összebarátkoztunk, a fényszórója nagyon jó, a legjobb amim eddig volt - pedig a Yaris MK4 is full LED-es volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nekem épp a fordítottja a bajom 😃 ki akarom kapcsoltatni, hogy 50km alatt bekapcsolja a távolságit automatikusan. A szervizben tudják állítani 3 lépésben, ha minden igaz (a Yarisl biztosan). Egy kérdést megér feléjük...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz koxkids #17667 üzenetére
A HUD-ot már lassan kivezeti a Toyota még a 2020-as Yaris MK4-hez lehetett rendelni - egy ideig, a Cross-hoz is volt. Amikor én rendeltem, már nem volt a listában - mondjuk nem akkora baj, mert polárszűrőben nem látszik. A panroof viszont azután lett kivezetve, hogy mi megrendeltük, és emiatt vártunk több, mint 1 évet rá.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nekem Essilor Varilux Physio 3.0 van, Cryzal réteggel ami a kínálat egyik csúcsa - sajnos a Varilux XR még nem volt elérhető, amikor vettem - ami egy progresszív varifokális lencse... egyébként a műszerfalat sem látnám élesen A keret titániumból készült de nem márkás - a márkás kereteim általában hamar feladták a küzdelmet, és eltörtek akkor meg minek fizessek sokat érte? így is 570 fontba került, és ebből 400 volt a lencse, és 2 kellett belőle, egy normál - amiből most kihagyattam a Transitions-t, mert fotózásnál zavaró - bár majdnem 20 évig ilyen volt -, amikor napfényben besötétedik (és soha nem teljesen átlátszó) - és egy polárszűrős, vezetéshez.
Az általad felsorolt márkák egyike sem gyárt optikai lencséket (csak kereteket), így jó eséllyel valamelyik 3rd party gyártótól vásárolják készen, abból meg nem sok van a világon, legalábbis a komolyak közül: Essilor, Hoya, Zeiss - Tamron, Canon, Sigma, Nikkor, Pentax, Fujinon, bár ezek inkább tényleges optikai elemeket gyártanak, nem szemüveghez lencséket - ha a "noname" kínai gyártókat nem vesszük annak - sokszor pedig pont ezek gyártanak a legmárkásabb cuccokhoz dolgokat (és néha tudnak jót is csinálni). A polárszűrő réteg elkészítése egyébként a könnyebb munkafolyamatok része (durván megfogalmazva, nagyon sűrűn meg kell karcolni a felületet egy irányban és kész is van, ez filléres művelet), a nehezebb a különböző AR és védőrétegek gyártása, amelyeket nanométeres pontossággal kell felgőzölni a hordozóra. Az igazi különbségek itt jönnek ki: kinek milyen a réteggyártási technológiája, és milyen a hordozója.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
Minél nagyobb a terhelés a motoron, annál jobban vissza fogja fogni a klímát, hiszen az a legnagyobb fogyasztó. Megoldás: használj belső levegő keringetést, és ezzel tehermentesíted a klímát (sokkal jobban hűt/és kevesebbet fogyaszt, ha nem 40 fokból kell 20-at csinálnia, hanem 23-ból).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Így fog viselkedni, csak nem az angol 17 fokos nyárban 😃 meg minél erősebb a járgány, annál kevésbé érződik, de a modern klímák amúgy sem arról híresek, hogy túl erősek lennének (a régi Golf3-asban sokkal erősebb klíma volt, mint a mostani YC-ban - igaz az ki is kapcsolt teljesen, amikor odaléptem neki 😃)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz dragon1993 #17689 üzenetére
Ha nem rendelted meg a 360 fokos kamerát, akkor nem lehetséges bekapcsolni, ha megrendelted, akkor is csak nagyon kis sebességnél engedi.
Mi az a PDA funkció? Nem rémlik ez a rövidítés...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ma elvisszük egy kisebb körre a Cross-t, az első lába az utazásnak (beiktatunk egy szundit BP-n, addig kb. nettó 18 óra vezetés + a szervizkiállások, onnan még 13 óra lesz + szervizkiállások és határátkelések):
3 hét, összesen kb. 7000km. Meglátjuk hogy bírja, és mit hoz fogyasztásban - rendesen megpakoltuk, mert önellátó helyre megyünk Sidari-n, és visszafele megállunk 5 napra még Disneylandben is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Egyszerű volt az indok: a repülőjegy drágábbra jött ki (450 + csomagok, ami még majdnem egy százas) + az autóbérlés (10 napra 4-500 font)... ráadásul korlátozott a csomag mennyisége is, azon kívül ez 2 úticél egybe fogva, Párizsban a hotel 20km-re van a parktól... (olcsó, de tiszta, úgyis csak aludni járunk oda) A tömeg WC-t kihagytuk, van jobb megoldás rá - bár az osztrákoké egész tiszta (a belgáké is, csak az fizetős), a német meg horror 😃
Így fel vagyunk pakolva kajával, üdítővel (mindkettő drága Sidarin, így Sodastream gép+2db 60L-es CO2 patron bent van például, ezzel és a hozzá tartozó szörpökkel üdítő letudva), nem kell WC papírt ott venni stb, mert önellátók vagyunk, semmit nem adnak, csak a szobát és egy minimál konyhafelszerelést.
Esténként étterem játszik, de egész napra azért sok lenne...
A tervezett nettó 18 órás út végül 25 óra lett, a legnagyobb fogyasztás Anglia-Belgium részen volt 5.05 (ezt nem is értettem, egyéni rekord a Crossal), a német szakasz 4.21, az osztrák-magyar pedig kb. 4.25-re jön ki (holnap tankolom meg, szóval kb. +- 0,15l a tévedésem ennél, a többi az tankolással mért eredmény). A magyar szakaszon felbaszták az agyam, így Győr-Tatabánya közt 135-140-es GPS szerinti tempót tartottam amúgy 105-re volt belőve a tempomat, de sok volt a korlátozás és a baleset. Budapesten meg azt hittem szétesik a kocsi, olyan szarok az utak (hogy rendesen látható felfestés nincs, az csak egy dolog...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nálunk azért mások a távok, mint Mo-n. Ha elugrunk valahova országon belül egy egy napos kirándulásra, az is simán lehet akár 8-900km is (de egy otthon-Dover kirándulás is több, mint 500km).
Az UK-Mo távot már 6-7x megcsináltam így, szóval ismertem a buktatókat 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz vicces #17721 üzenetére
Pályázok, de nem tolom neki, mert az nekem fárasztó... olyan 100-110-es tempó, amit kényelmesen tudok tartani, figyelve hosszabb távon. Ha tolom, az sokkal nagyobb koncentrációt igényel, és hamarabb elfáradok - és elvesztem a pihenőhelyen az időt, amit a sebességgel nyertem.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Én nagyjából tudom, melyik beállítás mekkora távot tart az ACC, és az alapján simán elkezdek előzni, mielőtt lassítana (ha van rá mód). Ha bebambulok, akkor cancel gomb mikor lassítani kezd, és gyorsítás manuálisan a kikerülés végéig+ egy kicsi, majd aktiválom a korábbi beállított sebességet és szépen visszalassít rá, majd tartja.
Tegnap előtt németben versenyt satuféztem vele, mert előttem nullára fékeztek - vészvillogóval - 100-as tempóról, a rendszer észlelte (hamarabb, mint én), jött a csipogás, és intenzíven fékezni kezdett, de akkor már én is tele talppal a féken voltam. 1-esre volt beállítva a követési távolság (többre nem szeretem, bepofátlankodnak elém állandóan), de rendesen fékcsíkos lett az alsóm is, amire megálltunk (maradt még hely azért).
Le lett tesztelve az összes menetstabilizáló és fékelektronika 😃, a kettővel előttem levő nem volt ilyen szerencsés, nem tudta megtartani az autót, és csak a mellette levőn múlt, hogy nem csapódott neki senkinek, mert elrántotta a kormányt és megnézte a leállósávot közelebbről.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #17766 üzenetére
Ezzel egyetértek. Ha már előzök és utolér, megvárja amíg befejezem, nem fogok váratlanul kiugrani senki elé. Ha nem tetszik neki, akkor így járt, ha dudál, villog, akkor elfelejtek sietni a művelet befejezésével - egyébként meg nem tartom fel a szükségesnél hosszabban.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz blueye #17778 üzenetére
Első-hátsó kamera van, a kocsi (is) rögzít telemetriai adatokat. Ha egyértelműen belémjön, akkor az nem 50-50% lesz. Arra meg senki nem kényszeríthet, hogy túllépjem a sebességkorlátot (vagy azt a sebességet, amit még biztonságosnak érzek, mert a kettő nem feltétlenül ugyanaz, és ugye van olyan is hogy relatív gyorshajtás, amikor a sebességhatár alatt vagy, mégis gyorshajtás lesz a baleset oka)...
Eddig igazából csak Mo-n volt ilyesmivel gondom, hogy levillogtak. Németben még a korlátmentes szakaszon is szépen lelassítottak (200+-os sebességről, ha látták, hogy épp kamiont akarok előzni és kint van az indexem, de nem mentem ki, mert láttam, hogy gyorsan jönnek, majd aztán elhúztak, és nem én voltam az egyedüli, aki így csinálta. Persze, ha ott belédrongyolnak 130+ sebességgel, automatikusan az lesz a hibás, aki beléd jön, mert nem figyelt eléggé).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Flashback #17782 üzenetére
Nem, mert a gyáriakat nem tudja rögzíteni, sajnos - hiába van 360 fokos benne - amit meg a Toyotánál lehetett rendelni, az nem éri meg, még Amazonon is fele árban van... így kerestem egy tűrhető szettet és bekábeleztem szépen.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nem is olyan régen itt az UK-ban volt olyan időszak, amikor nem volt benzin a kutakon, ráadásul hetekig. Akkor mit kezdtél volna a benzineseddel? Villany meg volt... szóval egyik megoldás sem biztos pont, az maximum a ló vagy szamár, ha már közlekedési eszközről van szó.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Igen, 3-6 hónapig. Aztán megromlik a benzin, és a modern motoroknak gyorsan sanyi lesz tőle... ugyanennyi erővel vehetsz egy napelemet egy Tesla akkupackkal és félre van téve 60kWh ingyen energia folyamatosan.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #17816 üzenetére
A környezetvédelmi normák magukban nem növelik a fogyasztást. Ellenben a személyvédelem és a zajcsökkentés jelentősen növeli (pl. a legnagyobb súly az üveg, ha dupla, zajcsökkentett akkor az kapásból 2-2.5x nehezebb, mint a sima), ahogy a kialakítás is (azonos hajtásláncnál a Cross kb 0,3-0,7L extra fogyasztást hoz a Yarishoz képest).
A Golf3-am 1.6 benzines 101Le volt 980kg, a mostani Cross majdnem 300kg-al több. A Golfnál a manuálban benne volt, hogy minden 100kg súly 1L-el növeli a fogyasztást, és olyan 6.5-7L alá nem lehetett vinni egy személlyel (télen +1-1.5L). Lehet számolni, mennyivel hatékonyabb a mostani hajtáslánc...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #17818 üzenetére
A motor nem újabb generációs, már megvehető most is Mo-n a sima benzines Cross-ban (felénk nem volt elérhető, csak a hibrid hajtás)... csak most párosították a hibrid hajtással. Nélküle kb. +2L a hátránya jelenleg.
A sima szívó benzinesek soha nem voltak hatékonyak . Amik mentek - fogyasztottak (amik nem, azok is). Nem volt mit kinyírniuk 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Na, lassan véget ér a nyaralás első fele, az eddigi átlagfogyasztás 4,51-re jött ki. Elvileg szerdán indulnánk vissza, de gyakorlatilag sztrájkolnak a Görög tengerészek, így az előre vett jegyet törölték, és 14-re rakták át, az első reggeli kompra, de ez azt eredményezi, hogy nem fogok odaérni a 14-re befoglalt szállásra Ausztriában, és nyomhatom egész Párizsig megállás nélkül, mivel ott viszont 15-re van foglalva a szállás, és a Disneyland Park reservation is 16-17-18-ra van egyelőre - sajnos még nem törölték el az éves bérleteseknek a meglehetősen korlátozott foglalási rendszert - egész 20-ig. Nem felhőtlen a boldogságom a visszafele úttal kapcsolatban...
Ami a jó: eddig minden akadályt gond nélkül vett a Cross, itt Korfun a hegyes útvonalakon képes volt 3 körüli fogyasztásokat csinálni Mondjuk olyan utakon, ahol még a tükröt is be kellett hajtani, és félig a szakadékba menni, hogy el tudjunk menni egymás mellett. Ezeket az utakat max. szamarakra tervezhették... de a városban is ilyenek az utak
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A haldokló LED tünet az, amikor nem világít fehér LED nem létezik, hanem több színből keverik össze és általában nem pontos a keverés, az autóknál pedig nem szempont a pontos fehéregyensúly (sem a jó CR érték).
Mivel nem OLED-ről van szó, így öregedni nagyon lassan öregszik, 25-100000 üzemóra is lehet, mire a fényereje felére esik vissza, azaz hivatalosan "tönkremegy".
A kis méretű elszineződés simán lehet a burkolaton levő szemmel még nem is látható mattulás jele is akár.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Véget ért a nyaralás, a Crossba beleszaladt 7071km 3 hét alatt. Az átlagfogyasztás 4,535l/100km-re jött ki.
A kocsival nem voltak problémák, a nyaralás közben azért adódtak, a görög tengerészeti sztrájk miatt: a tervezett 2 pihenés helyett egyben nyomtam le a Corfu - Párizs távot, ami a tervezett nettó 32 óra (bruttó 36) helyett 46 órára sikerült, köszönhetően a Magyar határőröknek és a Röszkénél való 4 órás várakozásnak (a Görög - Macedón határ 35 perc, a Macedón - Szerb határ 55 perc volt), illetve a német dugóknak. Németországban sikerült megcsinálni a jávorszarvas tesztet is, mert közvetlen előttünk felrobbant egy kamion jobb hátsó kereke és elénk dobta a maradékot 80-as tempónál (épp útépítésnél voltunk korlátozva). Sikerült kikerülni a darabokat és teljesen stabil maradt a kocsi.A legjobb fogyasztásokat a hegyekben értem el, ott 4,17 - 4,28 körül alakult az átlag. A tartós pályázás azért nem a kedvence, ott felment 4,7-5 körülre. A mítosz, mi alapján a magyar benzin nem olyan jó, mint a külföldi egyértelműen megcáfolható - sem megtett távban, sem teljesítményben nem volt különbség, ráadásul Mo-n, tankoltam az Auchannál, OMV-nél és MOL-nál is. Külföldön meg ami épp szembe jött Shell, L'eclerc, OMV, TotalEnergies, Esso, BP, LUKOil Stb...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #17920 üzenetére
Ha van rajta vonóhorog, akkor lehet. Ha nincs, rakatni kell rá
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ha NanoeX-es klíma van, akkor az illatosítás kb. reménytelen dolog bármi amivel próbálkoztam nem tartott tovább 1-2 napnál, és a klíma semlegesítette.
Nálam a szőnyeg nem játszik, munkábajárós autó a Cross, az acélbetétes cipők, tömve savas virágtáplálékkal és kavicsokkal nem a szövet barátai, így teljes gumiszett van, ami kifejezetten a Cross-hoz van tervezve (alatta ott a szőnyeg, de azt csak takarításkor látom kb.) + felénk nem annyi eső esik, mint Mo-n, így szinte többet lenne nedves a szőnyeg, mint száraz.
Amivel fel van dobva, az néhány matrica az üvegen (a "kötelezőkön", azaz a Crit'air, National és Engligh Heritage-en kívül), az anyósülésnél szépen bevezetékeltem egy vezetéknélküli töltős tartót az asszony telefonjához, illetve nyakpárna és az övön plüss védő van, ami kényelmesebbé teszi az övet. Az első ülések és a konzol közt van egy-egy bőr helykitöltő (halványom nincs, mi a magyar neve), így nem esik be semmi oda.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Akkor vegyél egy 10+ éves autót és nem lesznek ilyen gondjaid... de lehet, hogy mégis, nekem 4-5 hétnél tovább még a Golf 3-am sem bírta új akkuval (70Ah) úgy, hogy nem volt számottevő fogyasztó rajta mérés alapján, csak a riasztó és az autórádió.
A Toyota kifejezetten leírja (nem csak a Yarisnál), hogy rövid távú használat és gyakori indítások után (amikor esélye sincs feltölteni a 12V-os akkut) illetve kb. 2 hét után tölteni kell a 12V-os akkut, mégpedig simán azzal hogy 60 percig P-ben bekapcsolva kell hagyni, vagy 30 percet vezetni. Ha erre nincs lehetőség és nincs garázs / nem otthon áll az autó, akkor a legjobb megoldás erre egy napelemes csepptöltő. Ha nem gettóban lakik az ember, emiatt nem fogják feltörni, ha meg fel akarják, úgyis feltörik - ha meg el akarják vinni, ahhoz fel sem kell törni, elég az egyik lámpát betörni, és a CAN buszon keresztül mind vihető 2 percen belül.
Tudomásul kell venni, hogy a mai autók többet fogyasztanak álló helyzetben. Működik a DCM, a riasztó, a fék boostere - alkalmanként - például, de a fejegységnek is kell energia, hogy a memóriája ne vesszen el (lehetne EEpromot használni, de annak erősen véges az írási lehetősége). A Keyless entry kikapcsol 1 hét után, de addig aktívan figyeli a kulcsot, és van legalább 5 vevőegység az autóban...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Hát, a rosszabb környezetvédelmi normás autóim mind többet fogyasztottak az újabbaknál, hiába voltak könnyebbek, mentek E5-ös 95-össel (mert akkor még nem volt E10) vagy B7-es diesellel. Ez volt a Yaris MK3 és MK4 közt is, az utóbbi jelentősen kevesebbet evett, pedig nem volt könnyebb - igaz a hibrid rendszer fejlődött, a motor is, nem is keveset.
Gondolom ez csak a véletlen műve... a mostani Yaris még kevesebbet eszik, ha E5-öt kap. A mostani Yaris motorjának hatásfoka 41%. Van benne GPF, erősen integrálva van a motor közelébe, ahogy a katalizátor is - legalább nem lopják el olyan könnyen - (az EGR meg vízhűtött). Indítás után - ha nincs hideg - akkor a motor be se indul a hibridben, akár több száz vagy akár 1-2 kilométeren keresztül sem. Ha elindul, elég magas fordulatszámon teszi (ahogy kell neki, mert kapásból az optimális fordulatszámon indul), hogy tudja tölteni a HV akkut. Normál esetben 1-2 percig jár. Ennyi idő alatt nem nagyon fűt fel semmit... még a hűtővizet sem, ezért fogyaszt jóval többet a hibrid télen, amikor fűtenie kell, mert az sokkal több energiába kerül, mint a hűtés.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Az UK-s Toyota csoportokban többen jöttek más márkákról, amik nem hibridek és ugyanilyen gondjaik voltak - viszonylag új modellekkel. Pl. VW Polo, Golf... ugye itt viszonylag újonnan cserélik az autókat és sokan ki is emelték, hogy előfordult velük ez korábban is.
Nekem is a mostani Cross kb. 2 évre jött a sima Yaris MK4-re, az előtt talán 1.5 évig használtam a Yaris MK3-at, gyorsan cserélődnek az autók, főleg, ha jó áron veszi vissza a Toyota - a 2 hónapos Crossra már kaptam tőlük ajánlatot.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Szellőző van hátul, csak a lábnál, az ülés alatt - tény, hogy nem a megszokott konzolon van és nem állítható kézzel.
Balesetnél rendesen véd az ajtó, tele van erősített acél merevítéssel. A hangszigetelést spórolták ki...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz polonic #18028 üzenetére
A Nanoe-X gyakorlatilag egy levegő tisztító-kondícionáló megoldás, nagyon leegyszerűsítve megöli a vírusokat, baktériumokat, pollent, penészt 99% feletti hatékonysággal, és optimális párásítást ad. Csak a Panasonic klímás modellekben van.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nem biztos, hogy az LFP akku túlságosan díjazná az AGM-re tervezett töltőelektronikát... kivétel, ha van benne saját BMS. De azt meg nem biztos, hogy a Toyota BMS-e szeretné... elvileg vannak olyanok, ami mindent tartalmaz, közvetlen csere, de az árából 4 AGM akkut lehetne venni...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest