Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz avl #17997 üzenetére

    Akkor vegyél egy 10+ éves autót és nem lesznek ilyen gondjaid... de lehet, hogy mégis, nekem 4-5 hétnél tovább még a Golf 3-am sem bírta új akkuval (70Ah) úgy, hogy nem volt számottevő fogyasztó rajta mérés alapján, csak a riasztó és az autórádió.

    A Toyota kifejezetten leírja (nem csak a Yarisnál), hogy rövid távú használat és gyakori indítások után (amikor esélye sincs feltölteni a 12V-os akkut) illetve kb. 2 hét után tölteni kell a 12V-os akkut, mégpedig simán azzal hogy 60 percig P-ben bekapcsolva kell hagyni, vagy 30 percet vezetni. Ha erre nincs lehetőség és nincs garázs / nem otthon áll az autó, akkor a legjobb megoldás erre egy napelemes csepptöltő. Ha nem gettóban lakik az ember, emiatt nem fogják feltörni, ha meg fel akarják, úgyis feltörik - ha meg el akarják vinni, ahhoz fel sem kell törni, elég az egyik lámpát betörni, és a CAN buszon keresztül mind vihető 2 percen belül.

    Tudomásul kell venni, hogy a mai autók többet fogyasztanak álló helyzetben. Működik a DCM, a riasztó, a fék boostere - alkalmanként - például, de a fejegységnek is kell energia, hogy a memóriája ne vesszen el (lehetne EEpromot használni, de annak erősen véges az írási lehetősége). A Keyless entry kikapcsol 1 hét után, de addig aktívan figyeli a kulcsot, és van legalább 5 vevőegység az autóban...

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák