-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Mit nem értesz rajta? A sebességgel négyzetesen nő a légellenállás, magas a bódé. Próbálj egy áramvonalas (dízel) kombit, ott is nő a fogyasztás, de nem ennyire horror szinten. Hely ugyanannyi benne. Insigniám elvan 5.5-6L körül, ha cipőzöm a pályán, akkor +1 liter, szóval nem éri meg lassan menni vele.
-
Flashback
addikt
válasz KTTech #17295 üzenetére
Az 5gen 2.0 HSD-vel elég hihetetlen lett a szämolt fogyasztäs (teli tanktól teli tankig):
- DE-IT 4.2l/100km sok lejtös terep
- IT-DE 5l/100km - visszafelé értelemszerüen sok emelkedös rész, meg sok dugó...Egyenlöre szupernek tünik. Az sävtartó, meg adaptív tempomat pedig iszonyat hasznos ahogy te is írtad.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
-
Akula
őstag
válasz ncc1701 #17307 üzenetére
Na, olyasmit vártam volna én is.
#17306 pilóta: igen, ez soktényezős dolog, a kerékre is gondoltam már, hogy esetleg alacsony sebeségvél nagyobb az érintkező felület és ezért nagyobb a gördülési ellenállás, de a legvalószínűbb, hogy a fedélzeti comp. csal ilyen mély gázpedál állásnál. Ugyanis ezek nem tankolással mért értékek, hanem a műszert olvastam le.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
vicces
addikt
na nekem is megvolt a próbaút:
ezt adták amíg tart az éves szervíz az autómon.
az ülés nekem szűk/keskeny. a beltér nagyon műanyag. a csomitartó nagyon hangos robothanggal csukódik. a csomitartó viszont leengedett padlóval jó nagynak tűnik. a fogyija 4,4 literen állt mikor beszálltam. egyébként nem rossz, de szerintem a corolla után nálam nem alternatíva
ami még tetszik, hogy a tempomatot lehet 1 km/h-val állitani. és érdekes a hud is a szélvédőn.[ Szerkesztve ]
:)
-
vicces
addikt
válasz pècsimunkás #17313 üzenetére
nekem nagyon tetszett eddig. főleg a szürke fényezéssel. az olcsóság kiábrándító, de A-ból B-be tökéletes. nem tudom mik az árak most éppen. tarok tőle, hogy a corollám árában van most kb.
:)
-
pècsimunkás
addikt
válasz vicces #17314 üzenetére
Kívülről nem rossz, de a belseje számomra:
Szerk.: Összességében nem tetszett, az autó. Tehát kívülről ok, az ára szerintem sok, a belseje kiábrándító.
Nekem nem lesz ilyen autóm, az tuti .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz vicces #17312 üzenetére
Ja, valahogy minden toyotát szűknek érzek belső térben a külső mérethez képest a rav4-ig, de biztos velem van a gond Mondjuk múltkor üldögéltem egy közepesen felszerelt corollában szerviz alatt és az ülésszövet kifejezetten tetszett, szerintem jobb volt mint ami a rav4-emben van. Corollával ki is békülnék mint feleség autó ha nem lenne az 5 ajtós kisebb tengelytávú mint a többi.
-
őstag
-
vicces
addikt
válasz KTTech #17318 üzenetére
én is a vásárlás óta 1x újból konfiguráltam az autómat. tökéletesen ugyanazt nem tudtam csak kb. valami 7000 euróval jött ki pluszba. egyébként én az autó-projektet lezártam. most motorra megy a spórolás.
egyébként csak jobb volt nekem visszaülni a yaris után a corollába.
most hoztam el a szervízből. 15000km-es szerviz 8700km-el kapott elvileg friss olajat, szűrőt. leellenőrizték a hibrydakkut. az sos gombra van visszahívás. azt is frissítették. mikor beszálltam az összes biztonságiöv be volt kapcsolva. nem tudom még milyen buliban volt az autó
jah és végre 1 év után kiporszívóztam és áttörölgettem a műanyagokat. ennyi idő után már kezdett látszódni egy pici por:)
-
Flashback
addikt
válasz Tom1939 #17317 üzenetére
Na majd este végignézem. Amúgy mi nagyon elégedettek vagyunk vele. Pláne a tavalyi äron...
Egy dolog van csak: Mi még úgy rendeltük hogy benne volt a läbszenzor a csomagtér nyitáshoz. Viszont ezt a Toyota kihúzta a feature listáról kb novemberben miután mi megrendeltük.
De van egy ígéretünk a központi Toyotától, hogy be fogják még szerelni késöbb.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz Flashback #17320 üzenetére
Én mondjuk simán odaadnám az elektromos csomagtartót a lábszenzorral együtt mondjuk egy 360-as kameráért vagy holttér szenzorért de azt csak fullosban adták volna (ebben különbözik azért pl amiktól a felszereltség politika ott legalább a holttér szenzort bepakolják minden modellbe). Mondjuk nyilván direkt csinálják, a körbe radart is csak 2 csomaggal együtt kapsz rav4-nél(meg az alap highlanderból kihagyták sokáig talán még most is a körbe radart, bár éppen árlista sincs ki tudja ezzel mi újság).
[ Szerkesztve ]
-
BoneDragon
veterán
Sziasztok,
Egy ideje nézem már a Corollákat, érdemes elvinni állapot felmérésre 2 évest is? Van ajánlott hely Pesten?
Köszi. -
ncc1701
veterán
válasz BoneDragon #17330 üzenetére
Én elvinném.
-
Ck.
addikt
Hát gyerekek, elnézve, hogy ezekkel a mostanában vásárolt autókkal milyen fogyasztásokat produkáltok, komolyan néha elkap a felismerés, hogy mégis mi járhatott a fejemben, amikor tavaly megvettem az akkor 5 éves, 100 ezer km-es NX-et egy harmadik generációs, 14 éves hybrid rendszerrel, Apple Carplay és Android Autó nélkül, normál sávtartó helyett csak ping-pongozó vezetéstámogató rendszerrel, V-motorokat idéző fogyasztással, stb.
Félreértés ne essék, imádom az autót, rendkívül kényelmes és minőségi, jó érzés bármikor beleülni és végigtapogatni, maga az ülésszellőztetés, a 360-as kamera, a HUD és a Mark Levinson audio nagyon finom cucc, de hasonló (ill. picivel kevesebb vagy több) pénzekért lehetett volna szintén egy új Yaris, Yaris Cross, C-HR, Corolla vagy Corolla Cross akár, minimum 1, de akár 2 generációval is újabb hybrid rendszerrel, feleannyi vagy kevesebb fogyasztással, zsírújan, első vagy második puki élménnyel, stb.
Ezen a gondolatmeneten tovább haladva kétlem, hogy innen közülünk bárki is ezt az utat választotta volna a fentebb felszerelt opciókkal szemben és erősen megkérdőjelezem a sajátom és a család kollektív elmeállapotát.
/Sírás over[ Szerkesztve ]
-
őstag
Én is gondolkoztam NX-en de akkor (2021 őszén) a kifutó modellnek éppen a városon kívüli fogyasztása nem tetszett (új meg látatlanban nem veszünk irányban került elvetésre). Eddig az az érzésem hogy jó az 5. generáció hibrid de az ugrás kisebb mint volt a 4. generációnál. Valószínűleg azért mert a 4. generációban a benzinmotor részt fejlesztették nagyon (ezért nem eszik annyit pályán ahol azért sokat nem segít a hybrid rendszer). Mondjuk értem én hogy hangszigetelés és formaterv, de mintha a fogamat húznák amikor beülve meglátom mennyivel kisebb mint a toyota testvérmodell (kb eggyel nagyobbat kell venni ha nagyon általánosan akarok fogalmazni). Mondom úgy hogy nagyon tetszene különben a Lexus.
-
Senhi
aktív tag
Te a kényelmet és nyugalmat választottad. Azért ha lexusból átülsz egy alsóbb kategóriás toyotába (ahová szerintem a camry és highlander kivételével bármelyik hibrid beletartozik) bizony meglepetés fog érni, hogy hangos autópályán, rövid és kemény az ülés, zörög a beltér, futómű jobban üt stb. Nyilván egyénfüggő is ki mennyire érzékeny ezekre, de én magamat ismerve biztos, hogy nem tudnék visszalépni.
-
Senhi
aktív tag
válasz blueye #17336 üzenetére
Mit értünk újabb alatt? Legújabb rav4 itt áll a garázsban, köszönöm a kérdést. Yaris és corolla hibrid volt kezem alatt többször is. Yaris cross és corolla cross maradt ki eddig teljesen (előbbit csak üléspróbáztam), de az itteni elmondások és más tesztek alapján nem ezekkel a modellekkel fogja a prémium szegmensbe felpozícionálni magát a toyota .
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
A minőséget választottad, nincs ezzel baj. Több fogyasztásért kapsz jó minőségű belteret, zajszigetelést, stb, sztem ne bánd egy yaris hozzá sem fogható a lexusosodhoz.
A sávtartó, amit először kapcsolok ki minden indítás után miután egyszer majdnem ráhúzta a kormányt egy biciklisre...[ Szerkesztve ]
-
őstag
Érdekes módon hallomásból legalábbis ez a hangszigetelés dolog olyan toyotánál mint mazdánál a rozsdavédelem. Van hogy sikerül van hogy nem... Csak toyotánál modelévek között van néha jelentős különbség (23-as corollákról több helyen olvastam hogy csendes, néhány korábbira meg panaszkodtak hogy hangos, de ugyanez aurisnál is évjárat függvényében). 22-es rav4-emnél nem mondanám hogy jönnének a prémium gyártók ellesni milyen a hangszigetelés (elmegy de lehetne sokkal jobb).
-
Flashback
addikt
válasz Tom1939 #17340 üzenetére
A Corolla Cross sem egy prémium. Mondjuk a bőr ülések sokat segítenek de a műszerfal műanyag. Engem ez pont nem zavar, vagyis inkább azt mondanám nem ez döntött. Amúgy sehol nem zörög, nyeklik nyaklik.
Autópályán egész halk még 140 körül is, az Auris után.
Ha pont úgy fúj szél (800km úton kb csak 20km szakaszon volt) akkor viszont jobban belekap, és annak nagyobb hangja van mint a motornak meg a kerekeknek.
Valamelyik videóban panaszkodtak pl az anyós ülésre a feleségem pedig pont azt mondja hogy nagyságrendekkel jobb mint az Auris. Szóval ez is elég szubjektív. Nyilván nem egy CadillacAkit érdekel augusztus közepén BP körül leszünk meg tudja nézni.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz Flashback #17341 üzenetére
Rav4-ben műszerfal és ajtó burkolat elég nagy részen pihi-puha de az igazán lényeges hogy szerintem jóval nagyobbak az ülései meg a tér úgy általában benne mint a corollákban. Fiam már kifejezetten nem szeret feleségem jazzével utazni, scrossnál még kb mindegy volt neki.
Hangszigetelés meg azért nehéz mert motorhang az kb nincs vagy nagyon ritkán (pl amikor felhajtok a pályára). De biztos lehetne jobb mert szélhang az van.
Mondjuk a corolla crossnál csak jót hallottam a motor/futómű kombóról, kíváncsi vagyok lesz e Lexus változat belőle (jobb lenne mint a CHR alapú UX azt biztosra veszem).
-
Flashback
addikt
válasz ncc1701 #17342 üzenetére
2015 FL kombi.
De érdekes, 2020ba mikor néztük az autókat beültünk egy pár éves Vitarába. Nem tudom milyen felszereltség volt, valami alap lehetett. De nekünk az nagyon nem jött be.
Ahhoz képest az Auris igazi luxus volt... Persze izlések és pofonk.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
CrAzY88
aktív tag
Üdv!
Csak hogy egy kicsit én is belemagyarázzak a fogyasztásos gondolatmenetbe, nekem a vegyes fogyasztásom 6.5 L, DE város szinten inkább falvakról beszélünk, pályázás és országút van döntő többségben.
Viszont ami érdekes, az előző munkahely 18 km helyett csak 4 km távolságra volt ami alatt nem igazán tudott akkut tölteni, akkor is 6.5-6.7 L volt.
Persze hülyegyerek módban (Sport+)3 nap alatt simán feltoltam 7 literre a fogyit, persze nem kevés rajtolgatás meg előzések árán.
(amúgy meg reggeles műszak esetén nyilván sietni kell, estizés után ki tud 13 szundi nélkül kelni...)Ck.: az NX neked mennyit eszik?
[kép]
Szerk: 2015/06
Mk 3
F-SportÉn ismertem a típust, mivel nővéremnek Elegance verzió van, nekem meg nagyon nagy szerencsém volt hogy tavaly 83.000 km-rel rátaláltam 23.400 svájci frankkért, téli kerékszettel.
Szóval a fogyasztás nem lepett meg, de nem tudom mennyire számít kiemelkedően jónak/rossznak/átlagosnak.
A katalógusi hülyeségen kivagyok, ezzel 4.7-et még tréleren sem lehet összehozni.Én csak lesek amikor itt 4.xx L fogyasztásról beszéltek, és ebben csak 183 LE van, persze villanymotorral már 223 LE, de aztán tudatosul bennem hogy ez majdnem 2 tonna.
Mielőtt valaki nekem esne, nem vagánykodni jöttem, hanem fecsegni, meg tapasztalatot gyűjteni.
Béke
[ Szerkesztve ]
Lexus IS 300h (XE30), iPhone 12 Mini, Apple watch S6 LTE, M1 Air, iPad 11 Pro 2020+Magic Keyboard, Apple TV 4K, Sony A8
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- BestBuy ruhás topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Adobe Photoshop
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Ghost of Tsushima - Nem kell PSN fiók a PC-s változat sztorijához
- SkyShowtime
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest