-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
válasz Tom1939 #17100 üzenetére
Igen ez a Manhattan szürke. A kereskedő azt mondta mondta ez a legjobb szín. (Aki pirosat vesz annak is biztos ezt mondja)
De tény hogy jól el van találva az árnyalat. Árnyékban egész szürke, napon pedig szépen világosodik, ezzel a leheletnyi kék beütéssel.
Ezüstöt akartam de végül "közösen" döntöttük a szürke mellett feleségemmel[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
g0dl
addikt
Hát azért színekben a Toyota nem valami merész, van fehér, fekete, piros, kék, szürke, és szürkés mindenféle barna,zöld,kék még talán szürkés szürke is.
Korábban sem a dizájn volt a fő erősségük, de az utóbbi pár évben ezen a téren nagy előrelépés történ.
-
Flashback
addikt
De legalább variálhatod a színeket. Kérhetsz 2 színű fényt. Még így nagyobb a paletta mint a Teslanál.
Itt a németeknél nagyon a megy most a fóliázás. Olyan mintás autókat látni...
Tényleg védő fóliára van valami ajánlott cég BP környékén?profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Paxker315
addikt
áh, nekem a fehérre és ezüstre van ingerem, meg a homokszínre, a többivel hagyjanak békén
Amúgy néha belenézek a poszt-facelift-es T27-es Avensisek (csakszedan és csakautomata) árazásába, és számomra furcsa: miért listázzák őket azon az áron? Főleg, hogy míg VAG-konszernnél elég gyakran látom az első-hátsó parkradart meg viszonylag jó motorizációt, addig itt gyakorlatilag csak szívóbenzin, kisebb dízelek elérhetőek, első radar kb alig akad náluk (pedig ilyen kialakítású bódénál már nem elvetendő). Sem duplakuplungos váltóval, sem hibrid rendszerrel nem készültek, mégis, "felárazta őket" a piac.
Mi lehet az oka? Nekem nagyon tetszenek élőben, a csomag tartalma viszont nem annyira jött be. Kicsit "sajnálom", mert a camry hajtásláncával az egy számomra is megfelelő választás lehetett volna, de valahogy sem a hagyományos CVT, sem a szívóbenzin vonal nem annyira mozgat meg Valahogy az egész T27 facelift utáni Avensis kicsit "mostohagyereknek" tűnik a cég palettáján.
-
Pompiere
csendes tag
válasz Flashback #17096 üzenetére
Mi is gondolkodtunk rajta, nézegettük, de a feleségem idegenkedett tőle, no meg én is rájöttem, hogy nincs szükségünk ekkora autóra. Az az igazság, hogy ha már SUV-ra adnám a fejem, akkor inkább egy RAV4-et választanék. Ha nagy akkor már legyen nagy. (Nyilván tisztában vagyok vele, hogy a RAV4-nél is vannak nagyobb SUV-ok.)
-
őstag
válasz Pompiere #17109 üzenetére
Én is gondolkoztam a corolla crosson. Külméretben szimpatikusabb lett volna (suzuki scross után), és pont akkor jelentették be amikor már eljutottam odáig hogy megrendelem a következő autót. Nálam igazából azon dőlt el hogy legfontosabb motivációm az volt hogy az árak kezdtek nagyon emelkedni illetve hogy az scrosst is nagyon jól el lehetett adni. Mivel tudtam a bejelentés és amíg igazán beszerezhető (1+ év is lett belőle) az sok Toyotánál maradt a Rav4. Nem is bántam meg, ha most kellene választani most is kicsit kevésbé felszerelt rav4-et választanék. Ha van időm... Mert ha sürgősen kellene autó nem várnék ilyen rengeteget rav4-re, corolla cross van raktáron is több helyen.
-
őstag
válasz Flashback #17099 üzenetére
Tök jó, gratula
Szép példány, valóban ahogy a többiek is írják, jó az összeállítás.Én is Auris-t nyúzok jelenleg (FL előtti) bár épp még mindig a szervízben pihen.. Vizsgálás alatt van hogy gázpedál hiba, Hybrid motor vezérlő hiba, vagy kábel szakadás áll e a leállás mögött..Kíváncsian várom mikor lesz meg a hiba, és kapom vissza az autót.
Most nagyban nézem a Toyota oldalát, meglepett hogy az új Corolla 600V-os akksival jön?
Mondjuk ez a telefonos előfűtés/hűtés is érdekes, még sem Plug-in / full elektromos ahol bőven van akku kapacitás, itt azért szűkösebb. -
Flashback
addikt
válasz Pompiere #17109 üzenetére
Nälunk is opció volt a Rav4, de tavaly mondtak min 1,5évet (reälisan 2). A CC-ra meg 5 hónapot és ez már az új 5gen hybrid rendszer, SafetySense 3, OTA...
A nagy kérdés ha Rav4-nél maradunk és generáció váltás van akkor mi történik?
A mäsik hogy az esetek nagy többségében nincs szükségünk egy RAV4 méretü SUV-ra. Ha nagyon elfogy a hely alkalom adtán jön a tetöbox. De még mindig az egyik legszebb a Rav4.
Ha már Suv akkor legyen Highlanderkoxkids: Még nem próbáltam, de szerintem beindul az benzin motor is. Mert ugye ezt csak P-be tudod leällítani.
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz duracell89 #17111 üzenetére
Felülröl (messziröl) ilyen. Amúgy van egy komoly merevítés az üvegtetö közepén. Az biztonság érzetet nyújt. Majd rakok a belsejéröl is képet ha van rä igény, csak a gyermekülések már benne vannak.
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Pompiere
csendes tag
válasz Drizzt #17113 üzenetére
Nem titok. 13.413 ezer lett a vége. Comfort Tech felszereltség. Árnövelő tényezők voltak: színfelár, teljes értékű pótkerék, vonóhorog, +1 év garancia. Ehhez jön majd még egy acél felnis téli garnitúra. Amit aránytalanul drágának találtam az a vonóhorog volt. Tényleg nem tudom, hogy mi kerül rajta majd 400 ezer forintba.
Kb. tíz-tizenöt helyről kértem árajánlatot. A második legjobbat választottam, ami ráadásul itt volt helyben. Voltak kereskedések amelyek egyáltalán nem válaszoltak, voltak amelyek felhívtak, voltak amelyeknek nem arra a felszereltségre és tartozékokra adtak ajánlatot amire kértem. Érdekes volt látni a beérkezett ajánlatokat. Néhánynak egymás utáni volt a sorszáma. A legmagasabb kedvezmény a listaárból 4,9 % volt, de akadt olyan is, aki semmit sem adott.
Summa summarum, nagyon megdrágultak az autók. Néhány éve ennyi pénzért Camryt vagy RAV4-et lehetett vásárolni. Tíz éve az egyik kollégám kevesebb mint feleennyi pénzért Versot vett.
Sajnos ez van.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Pompiere #17116 üzenetére
Köszönöm az infot!
Mid volt előtte? Kíváncsi leszek majd a véleményedre. Ha a 122-e változathoz csak kipróbálás erejéig volt szerencséd, akkor nem azt kérem, hogy azzal hasonlítsd.
De látom még érkezőben van.
Vonóhorog tényleg durván hangzik. Nekem kb. a szín az egyetlen "extra", ami érdekel. Még egyébként a lízingre vásárlás nem tűnik most rossz ötletnek talán. Valahol lehet vajon a 4.9%-os thm-től jobbat is találni?I am having fun staying poor.
-
Paxker315
addikt
Koszonom ! : ) Igazából én egyre inkább PSA\stellantis párti lettem, szimplán azért: a fő értékvesztést már nem én fizetem meg & a felszereltség sokszor nagyon jó az árhoz képest, a 2.0-es hdi motorok meg nem rossz hírűek. Nincs nagy gondom a VAG-os bódéval sem, de, a normális ajtókárpit hiánya és belső anyaghasználat azért nem annyira bejövős. Az említett avensisek meg gyönyörűek, nagyon kívánatosak, de nem egészen értettem az árazásukat, főleg nem egy IS300H-hoz vagy más kategoriabeli bódéhoz hasonlítva.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
-
Család miatt kicsi már az Avesis T25 (bár vérző szívvel válok meg tőle mert egy rossz szavam nincs rá, ami elromolott rajta azt mind meg tudtam csinálni olcsón).
Szóval valami 7 személyes kellene (3 gyereknek). Ami fontos az a megbízhatóság, benzines legyen (akár hibrid).
Prius plust néznék használtan.
Mennyire ajánlható? Mire figyeljek?[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #17122 üzenetére
Nagyon ajanlhato, de 3 gyerek melle csak akkor ha meg kicsik.
-
-
Gombinyó
őstag
válasz MasterDeeJay #17122 üzenetére
Touran 1.4 tsi vagy lodgy 1.3 tce
-
válasz Gombinyó #17125 üzenetére
Kihagytam hogy automata válltósnál maradnék. (Benzines is inkább szívót jelent nálam bár ha van megbízható akkor jöhet) Hagyományos olajos az bejött eddig de cvt-re is nyitott vagyok, de tény hogy nem próbáltam másfélét. Kézit is használok minden nap cégnél kis dízel dobozossal (opel combo, többféle vw caddy) viszont családdal és bejárni inkább automatát szeretnék.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz MasterDeeJay #17122 üzenetére
Ha nagy méret kell, akkor a Toyota Estima 2.4 Hybrid a barátod (igaz nem a legfrisebb a hajtáslánca), már ha Toyoták közt nézelődsz.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
Amúgy csak engem zavar, hogy a Previát kivégezték?
-
blueye
veterán
Sok szó volt arról hogy mi van ha sokáig áll a RAV4, nos nekem most két hétig állt (garázsban) és minden gond nélkül indult. Motorindítás nélkül gurultam ki az utcára és ott is csak akkor indított amikor jobban lenyomtam a pedált.
-
őstag
válasz blueye #17131 üzenetére
Ha jól tudom az indulás után a nagy akksi is "játszik" szóval ha beindul minden pöpec lesz (és pár kilométer után a "kicsi" is rendben lesz mert a "nagy" meg a benzinmoci is tölti). De remélem kibírja, beszélgetünk itt csomó mindenről de inkább megadnám neki a bizalmat mielőtt ez vagy azt kikapcsolgatok (illetve szélvédőn belülre kiteszek egy napelemet ami igazán piti tolvajnak megérhet egy üvegtörést).
-
Pompiere
csendes tag
válasz Drizzt #17118 üzenetére
Eddig egy Astra G-t hajtottunk, amihez képest a Toyota egy minőségi ugrás lesz minden tekintetben. :-) Az extrákat tekintve fapadosat nem akartunk, de full extrásat sem. Ami zavaró, hogy a Style csomagban van pl. a Bi-LED fényszóró aminek szerintem a Tech csomagban lett volna a helye. A kormányfűtés és a BSM pedig még magasabb csomagban. Ez a három érdekelt volna. A design elemeket üveggyöngynek tartom, a peres abroncsoktól, sötét ablakoktól meg egyenesen "irtózóm". :-))
Egy, másfél hónap múlva majd kiderül, hogy milyen is a járgány.
-
Pompiere
csendes tag
válasz dellfanboy #17121 üzenetére
Én is meglepődtem volna, ha egy vonóhorog bármilyen motorikus változással jár egy ilyen kategóriájú autónál.
Egyébként a húgom által rendelt Yaris Crossnál volt választási lehetőség a vonóhorgot illetően: az utángyártott még drágább lett volna mint a gyári, amit valójában nem is a gyárban szerelnek fel, hanem a kereskedésben, ahol átveszi a járművet.
-
Veron
addikt
Van itt valaki, aki Corollaban cserélte a fejegységet olyanra, ami kihangosításnál képes a gyári mikrofonokat használni?
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
CrAzY88
aktív tag
Sziasztok!
Tudom hogy megnézhetném, de nem szeretem feszegetni a műanyag cuccokat.
Szóval az lenne marginális kérdésem azokhoz, akiknek van/volt Lexus IS 300h (2015), a csomagtartó világítás 1 vagy 2 izzóból áll?
Elég gyengusnak tűnik, viszont a kézikönyvében sem találok arról infót hogy mennyi lenne az annyi, csak hogy milyen típusú izzó kell bele.
Van egy sejtésem hogy az egyik az örök vadászmezőkre távozott, de nem vagyok biztos benne hogy 2 volt szolgálatban annak idején...
Én így vettem tavaly, de csak most kezdett igazából bosszantani.Ha találok kollégát aki konyít ehhez a géphez, lenne még pár kérdésem privátban.
(Azért tetem Off-ba, mert kb semmit hasznosat nem tesz hozzá a topicokhoz)
Szerk: hely lenne 2 izzónak, ezért is vagyok bizonytalan.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS 300h (XE30), iPhone 12 Mini, Apple watch U2, M1 Air, iPad 11 Pro 2020+Magic Keyboard, Apple TV 4K, Sony A8
-
Razenhell
tag
Üdv, ki az aki tervez /vett mostanában corollat ha igen honnan és mennyiért sikerül megegyeznie?
Privatban írj nyugodtan ...
Köszi -
Gombinyó
őstag
Én úgy értettem cserélné a gyári fejegységet, gondolom valami kínai androidos cuccra és az a kérdés, hogy az aftermarket fejegység boldogul-e a gyári kihangosítással.
Mikor még meg volt a Corollám követtem az e210 fb csoportot, ott volt pár tag aki már akkor kicserélte. Lehet ott lenne érdemes körbe kérdezni. -
Veron
addikt
Nem tudom, lehet én fogalmaztam hülyén, bár így visszaolvasva értem, mit akartam kérdezni.
Gombinyó eltalálta: cserélném a gyárit valami olyan Androidos cuccra, ami képes használni a beépített mikrofonokat. Eddig csak olyan találtam, ami erre nem képes.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest