-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Pompiere #17109 üzenetére
Én is gondolkoztam a corolla crosson. Külméretben szimpatikusabb lett volna (suzuki scross után), és pont akkor jelentették be amikor már eljutottam odáig hogy megrendelem a következő autót. Nálam igazából azon dőlt el hogy legfontosabb motivációm az volt hogy az árak kezdtek nagyon emelkedni illetve hogy az scrosst is nagyon jól el lehetett adni. Mivel tudtam a bejelentés és amíg igazán beszerezhető (1+ év is lett belőle) az sok Toyotánál maradt a Rav4. Nem is bántam meg, ha most kellene választani most is kicsit kevésbé felszerelt rav4-et választanék. Ha van időm... Mert ha sürgősen kellene autó nem várnék ilyen rengeteget rav4-re, corolla cross van raktáron is több helyen.
-
Flashback
addikt
válasz
Pompiere #17109 üzenetére
Nälunk is opció volt a Rav4, de tavaly mondtak min 1,5évet (reälisan 2). A CC-ra meg 5 hónapot és ez már az új 5gen hybrid rendszer, SafetySense 3, OTA...
A nagy kérdés ha Rav4-nél maradunk és generáció váltás van akkor mi történik?
A mäsik hogy az esetek nagy többségében nincs szükségünk egy RAV4 méretü SUV-ra. Ha nagyon elfogy a hely alkalom adtán jön a tetöbox. De még mindig az egyik legszebb a Rav4.
Ha már Suv akkor legyen Highlanderkoxkids: Még nem próbáltam, de szerintem beindul az benzin motor is. Mert ugye ezt csak P-be tudod leällítani.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Pompiere #17116 üzenetére
Köszönöm az infot!
Mid volt előtte? Kíváncsi leszek majd a véleményedre. Ha a 122-e változathoz csak kipróbálás erejéig volt szerencséd, akkor nem azt kérem, hogy azzal hasonlítsd.
De látom még érkezőben van.
Vonóhorog tényleg durván hangzik. Nekem kb. a szín az egyetlen "extra", ami érdekel. Még egyébként a lízingre vásárlás nem tűnik most rossz ötletnek talán. Valahol lehet vajon a 4.9%-os thm-től jobbat is találni?I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
válasz
Pompiere #17647 üzenetére
Tok jogos es valoszinuleg en sem tennem csak kicsit furcsa nekem ez a fajta uzletpolitika... Volt iden tavasszal hasonlo eset. "Gyari" TPMS-t szerettunk volna, de szerintuk nincs mert nem kapnak a kozpontba es ha van is 3-4 het varakozas...
Aznap este internet felut majd a 4. nap reggelen jott a csomag szallitassal egyutt is bo 30%-al kevesebbert. -
Drizzt
nagyúr
válasz
Pompiere #18091 üzenetére
Ár tekintetében azt mondták, hogy valószínűleg olcsóbb lesz(akkor már 700e kedvezmény megvolt). Csak a finanszírozás tekintetében mondták, hogy valószínűleg rosszabb lesz. De az nem túl hihető csökkenő alapkamatos pályán. Én őszintén szólva legalább 1.5M listaár kedvezményre számítok a 2023-asból, amikor teljesen kifut a 2022-es modell.
#18089: Meeeeennnnyiiiit?
I am having fun staying poor.
-
vicces
addikt
-
ncc1701
veterán
válasz
Pompiere #18600 üzenetére
Saját munkával sokat tudsz spórolni. Felületi rozsdás felnit még nem kell kapásból homokszórni, elég egy drótkefe+kémiai rozsdamarás. Utána flakonból elég megfújni alapozóval, és matt feketével, és annyi. Ezt így kb gombokból kihozod.
És igény kérdése, ha úgy döntesz, a felni belsejével foglalkozni sem kell, jó, ahogy van. Amíg a 2mm-es lemez elrohad, az kb évtizedek. -
rob210
nagyúr
válasz
Pompiere #18600 üzenetére
A toyota tpms szenzoraival nem vagyok tisztában.
Renault/toyota vonalon mozgok, a másik márkához 7-14e 1db szenzor. (Több típus van)
De pont 2 napja láttam egy szettet 80ezerért vadonat új volt, a srác 1 telet futott vele és 4évszakos alura váltott.
Arra kell gumi és szenzor ha nincs benne.
Szerintem olcsóbbra jön ki.
Persze tudom ezt vadászni kell, meg ismerettség se baj, ha van, de amiket írtál árakat egy kicsit akkor is megakasztottak.Renault power
-
ncc1701
veterán
válasz
Pompiere #18608 üzenetére
Nem üt át rajta a rozsda, ha szakszerűen csinálod.
Otthon sem. Sok évig rendben lesz.
Insigniámra is használtan vettem gyári alut, itthon megfújtam flakonból, és kijavítottam pár helyen a felületi sérüléseket. Görgőzni nem kellett, vásárlásnál arra figyelek, h ne legyen törött, és a pereme ép legyen. Mint a gyári, csak nekem nem jött be az ezüst, így grafit szürke lett. Anya yarisára is én csináltam, az is pipec lett. Mondjuk bele kell tenni az időt, munkát, de kb 20eft a 4 felni. Ja, kívül-belül megfújva, nyilván. Ez csak festés, nem atomfizika. Csak sok ember lusta, meg nem akarja bepiszkolni a kezét, de kb mindent meg lehet csinálni otthon jó minőségben.
Alvázvédelmet is sk csinálom, ahol látom, h indul a felületi rozsda, már kapom is elfele. Annyi, h pár évente rá kell szánni az időt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Medence topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó