-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
Az Android Auto vezetéknélküli csatlakozásához van valami használható leírás? Támogatott egyáltalán?
-
ddsteel
aktív tag
Számomra nincs értelme, csak annak, aki azzal akar navigálni, ezt szokták ajánlani. Google mindig naprakész, ráadásul forgalmi adatokkal. De sokszor megyek google-lel offline is, előre letöltöm a térképet, akkor is jobb, újabb, mint a beépített gyári. Én nem használom a gyári navit, nem is fogom updatelni soha.
-
ncc1701
veterán
X akta számomra, h valaki egyrészt fizet az extráért, mikor autót vesz (ok, nagyfelni csomagban van mondjuk, nem tudod kivetetni), de a legnagyobb talány az, h valaki otthagy 100eft-ot évi frissítéshez. Nonszensz, ingyenesen kellene járjon.
Android autó, és csókolom. Nem véletlen, h utűlják az autó gyártók.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz ncc1701 #17054 üzenetére
Ezt amúgy én nem is tudtam, hogy ez ilyen évi költség pluszban, csak most hogy utána néztem. Azt hittem beleveszi az ember és működik.Én naiv
A legviccesebb hogy bár telefon és net kell hozzá, de mivel az mindenkinek van így kvázi ingyenesen meglehet oldani ami még jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz ncc1701 #17054 üzenetére
Nem is értem mit küzdenek a gyártók. Most így itt a telefon mögött ülve ugyan nem jut eszembe ötlet, de vannak okos ötletelőik biztosan, nem hiszem hogy az AA meg hasonló navikkat nen lehetne valami "árukapcsolással" úgy fizetőssé tenni valamilyem formában, hogy hajlandó legyen valamennyit fizetni érte a júzer. Persze most magunk ellen beszélek, de a fejlődés elleni kapálózás késői felismerést vagy rosszabb esetben bukást okoz, márpedig a gyári navi szerintem jelen formájában már rég bukott. Miközben a fizetős szofteves szolgáltatások meg gyerekcipőben járnak az autós piacon, most kehetne teret szerezni, ha valaki ezekben tapasztalatot szerez... * daily coaching OFF *
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
leslien
nagyúr
üdv,
2010 Auris 1.33.
reggel mentem az autóval majd leálltam ..majd délután csak párszáz méterre van a garázs ott leállítottam (normál üzemi hőmérsékletet nem érte el)és újra vissza fordítottam a kulcsot csak magnó miatt és elindult a hűtő ventilátor.. és kb 2 percig vártam ,csak akkor állt le kulcsot kivettem ... vissza fordítottam ,akkor már nem indult el...
ez normális?Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
almafa42
aktív tag
Na, úgy néz ki gyártásba került a 15 hónapja rendelt GR86!! Rá kell fizetni 2% logisztikai költséget (ne kérdezzétek mi ez, valószínűleg a Toyota "háborús infláció" megfelelője), de kit érdekel, csak hozzák már
Amúgy amilyen sztorik mentek a sajtóban a rendelt autók áremelésével kapcsolatban még kb hálás is lehetek, hogy csak ennyi. -
őstag
válasz almafa42 #17072 üzenetére
Ja, amerikában nézte most egy yt videón ahol a toyota márka kereskedések ilyen 50 dolláros festékvédelmet tesznek rá, és közlik hogy ez náluk kötelező és 999 dollár akciósan. Plusz market adjustment...
Ha jól emlékszem akkor ezt a GR86-ot nem is hozzák nemsokára (éljen az EU), szóval kb okos befektetés lesz...
-
almafa42
aktív tag
válasz Tom1939 #17073 üzenetére
Igen, bődület felárakat számol rá usa-ban sok kereskedés. Abba ne menjünk bele, hogy még így is olcsóbb ott mint itt (GR86 Premium listaár $31,425, itthon 16 millió).
Elvileg 4500 darab jön EU-ba, plusz még valamennyi BRZ '24 júliusig bezárólag. És ezeknek egy része automata, ami nem fogja tartani közel sem annyira az értékét.
Befektetésnek kétlem, hogy jó lesz, de talán nem fog szakadni az ára az évek során mint egy dízel 7-es bmw-nek. Amúgy is nem hallottad, befektetésnek most állampapírt kell venni? :troll: -
almafa42
aktív tag
válasz Tom1939 #17078 üzenetére
Csak troll volt Én amúgy örülök neki, ha tartja az árát, tényleg ritka lesz (anno amikor BRZ-m volt az is ritka volt itthon), de használni vettem, nem nézegetni. Rövid az élet, harmincasként még legalább ki tudok szállni lift nélkül egy ilyen autóból, 20 év múlva ez neccesebb lesz
-
Toyota Avensis T25 2.0 benzin 2008.
Folytószelep ki lett tisztítva mivel igen alacsony volt az alapjárat. (melegen 400-500 között de azt stabilan, hidgen is 1000 alá ment hamar)
Most indítás után felpörgött 2400-ig majd lassan visszament 1200-ra bemelegedve (kint áll a napon igen gyorsan bemelegedett). Pár indítás után is 1200 bár most még nem mentem vele. Automata váltós, D-be rakva 1000 a fordulat. Értelem szerűen ez eleve magas és hirtelen indul el. Olyan 650-800 között lenne jó.
Próbáltam keresni betanítást de nem egyértelmű amit írnak.
Szóval hogyan taníthatom be vele az alapjáratot?
Vagy csak simán használjam aztán magától betanul?[ Szerkesztve ]
-
Peter668
csendes tag
válasz MasterDeeJay #17080 üzenetére
Lambda szenzorok környékén is érdemes volna körülnézni, tudhasonló hibákat tud produkálni.
Ennek a motornak az érdekessége hogy ebben 4 db van, és szereti fogyasztni őket, gondolom a kocsiban több mint 200 ezer km van, és ha eddig nem voltak cserélve, esélyes hogy 1 vagy több darab elhulott belőle.
Itt mind a motorvezérlő mind az automata váltó tud külön tanulni, vezetési módokat figyeli, nálam egy-két hét volt mire megtanulta vezetési szokásokat, használat közben. -
válasz Peter668 #17081 üzenetére
Sikerült de varázsolni kellett. Fel nem bírom fogni hogy ezt miért nem lehet leírnia a gyártónak valahol mert egy totál átlagos karbantartási feladat hogy a pillangószelepet pár évente takarítani kell. (szívó benzinesnél legalábbis, nekem opelnél már rutin volt annyi szemetet összeszedett)
Na szóval ami működött:
aksi saru le több percig, majd vissza.
fék benyom, gyújtás de nem start, lekapcs, gyújtás újra de nem start, lekapcs, gyújtás újra de féken továbbra is állni majd start. Féken tartani 20 secig majd hagyni járatni. 1800rpm-ről lekúszik szépen 1400 majd 800-650ig.
Pár perc után beállt az eredeti gyár (de szerintem így is kevés) 700-650rpm-re. Toyota szervíz szerint annyi a normális és nem is lehet átprogramozni.
A korábbi 400-500rpm-el is az volt a baj hogy plusz késlekedést adott be induláskor, meg 2 év alatt gyilkolta meg az akksit (már a másodikat) mivel 600 alatt 12.7-9v körül töttött csak azaz semennyire.Hibakód nincs (szervízes drága műszerrel nézve), lambdák gyáriak.(műszakin értékek is jók voltak) 310kkm van benne (azaz gyári motorcsere volt valamikor). Jövő hónapban olaj+szűrők cseréje de beiktatok gyertya cserét is mert azokban is van 100kk feletti futás.
Amúgy vicces volt egy napig 1400 alapjárattal járni (75km-ert mentem). Városba fékeznem kellett folyamatosan mert gyorsult állandóan, gyakorlatilag motorfék sem volt. A váltó sem tudta mit csináljon, nagyon megkevert mindent.
Opelemnél (Astra G 1.8 benzin automata) volt ugyan ez ugyan így koszos pillangószelep miatt, mondjuk abba soha nem volt jó lambda szonda de tisztítva pillangószelepet szépen helyreállt lambda nélkül is. Ott ráadásul kirakta üresbe ha egy helyben álltam abba olyan volt a váltó és furán nézett ki amikor megálltam és össze vissza ment az alapjárat.[ Szerkesztve ]
-
Peter668
csendes tag
válasz MasterDeeJay #17082 üzenetére
Örülök hogy sikerült munkára bírni az alapjáratot.
A gyári 700 körüli alapjárat nekem is annyi volt, azzal nincs mit tenni ez ilyen.
A gyertyákat illik cserélni 90 ezer km futásteljesítménynél, jófajta iridium elektródás való bele.
Én 14 évig használtam, nem volt rossz, persze a városi fogyasztását szokni kell, főleg ilyen melegben folyamatos klímával, ja meg az E5 használata..... -
válasz Peter668 #17083 üzenetére
Gyertyákból annyit találtam hogy DENSO SK20BR11 iridium kell bele azt veszem mindenképpen.
80-90% országút. Mol 100-as E5 8.1-8.2L jön ki rendesen kiszámolva. [link] (kompjutere random 7.8-8.4 között ír)
Korábban OMW-t tankoltam 100-ast E5 de szerintem helyi kút átcseszett vele mivel igen nagy eltérés van Mol-os és OMW-s benya között pedig ahogy tudom ugyan annak kellene lennie. Még az elején 95-össel jártam E10 azzal többet evett és rosszabbul is ment, persze rákeresve megtaláltam hogy ebbe bizony nem jó.
Legnagyobb fogyasztás 9.2L volt karácsonykor városba mászkálással ahol nem is melegedett be. Szóval panaszom nem lehet rá, szerintem arányaiban takarékos. Klíma kevésbé látszik a fogyasztásban.[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Kiprobaltam a TS GR Sport 1.8 140HP-t.
Roviden:
- Ereje azonnal erezhetoen tobb, a pedal joval hamarabb reagal.
- Nagyon meglepett, hogy a kormany is konnyebbnek tunik, pedig eddig is eleg konnyen mozgott.
- 110 km/h felett nem volt lehetoseg menni. Azt egyertelmuen ilyen korulmenyek kozott nem tudom visszaigazolni, hogy csendesebb lett-e. Ezt elsosorban palyan lehetne igazolni.
- Az uj kozepso kijelzonek a szoftvere valami rettenet csunya lett, a regi szebb. Bar talan lehet rajta allitani. Nem a kijelzo csunya, hanem a szoftver designja.
- Ez a peldany 100Km-ert sem futott.Rakerdeztem, hogy arban varnak-e csokkenest es azt mondtak, hogy nagyobb kedvezmenyekre van esely az ev hatralevo reszben. De siman lehet, hogy csak nagyon kevessel. Szallitasi ido vahatoan 2 honapon belul lenne.
Nem mondanam, hogy cserelni kellene, de azert vezetesileg egyertelmuen jobbnak tunik az uj auto. 5M korul elgondolkodnek a cseren(2019-es hybridrol 2023-as hybridre), de jelenleg annyibol szinte biztosan nem lehet kihozni.
I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #17086 üzenetére
Már beletették, nálunk csak azzal lehet rendelni, ha minden igaz júliustól bár ez nem következő generációs, hanem a mostani szerintem, csak engedélyezve van a port és direkt befecskendezés is... ahogy az otthoni nem hibrid Yarisnál. + módosították egy kicsit az MG1 és MG2 tekercselését és hozzáigazították az invertert.
A főbb különbségek a TSS3.0 miatt jönnek majd.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #17088 üzenetére
Úgy volt, hogy a héten megyek körülszaglászni, mi újság a megrendelésemmel, de ágynak dőltem egy hete (ahogy hazaértünk Disneylandből)... így a mostani látogatás kimarad valószínűleg - vasárnap meg menni kéne már dolgozni, mert egy hét fizetés nélkül elég fájdalmas dolog (itt nincs fizetett betegszabi csak a 2. héttől, és akkor is csak valami 30% környéke).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #17089 üzenetére
Először is: Jobbulást!!!
"(itt nincs fizetett betegszabi csak a 2. héttől, és akkor is csak valami 30% környéke)."
Ez elèg kemèny/fosch!
Nálunk- Németországban - 6 hèt teljes fizu*, aztán a TB fizet.
*8 èv után először voltam táppénzen tavaly, a cèg fizette 6 hètig a teljes fizetèsem.
Utánna mèg volt 2 hèt táppénz, arra viszont a röhej 116 eurót kaptam!
Ez elèg nevetséges összeg!
Utánna járok, hogy másol mi mennyi, aztán megy is a levesbe, a mostani nèmet tb szolgáltatóm![ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Ck.
addikt
válasz pècsimunkás #17091 üzenetére
Ezt cég válogatja UK-ban. Nálunk 5 év után már az első naptól jár, 5 év alatt pedig a 3. naptól. Asszonynak szintén első naptól.
[ Szerkesztve ]
-
Pompiere
csendes tag
Üdv. a fórum tagjainak!
Aki esetleg mostanában új Toyota vásárlására adná a fejét és pénzét, annak egy kis infó a várakozási időkről. Március 31-i rendelésű Corolla SD Hybrid Comfort Tech gyártásból, öt hónapra igazolták vissza. A kereskedés szerint július 20-a táján már Kolinban, Csehországban lesz az autó. Az augusztus eleji, közepi átvétel teljesen reális. Június 12-i rendelésű Yaris Cross Hybrid Comfort Tech pedig október végére várható. Az értékesítő mellékesen megjegyezte, hogy a RAV4-esekkel hatalmas csúszásban vannak. Pl. a tavaly tavaszi rendelések átadása folyamatosan csúszik. Most éppen november 30-at mutat a rendszer ezekre az autókra.
-
Flashback
addikt
válasz koxkids #17097 üzenetére
Még ismerdekünk, ezért csak óvatosan írom le a tapasztalatokat
2015 FL Auris kombi 1.8HSD-ből ültünk át. Abba belegyűrtűnk kb 71e km-et. Szóval ott van már tapasztalat.
A Corolla Cross-t egy kicsit tankos vezetni, baromi nagy orra van az Auris-hoz képest. A hely nagyobb, fejtér nagyobb. Az hogy magasan ülsz baromi jó! Tudom szokan szidják a Suvot de iszonyú jó kilátás és felettébb kényelmes. Valószínűleg ebben 800km-es utat jobban fogjuk bírni.
A vezetése jobb határozottan. sport módban elég dinamikus, de még nem akartam teljes padlót adni. A miénk AWD, nagyon lehet érezni pl körforgalomba hogy van a fenekén is hajtás. Majd télen derül ki hogy megérte.
A Safety Sense 3 már-már túl safety. Pl városban mikor elötted mögötted mennek a gyalogosok/biciklisek csipog sokat.
Viszont pl mikor egy rosszul belátható kereszteződésbe próbálsz irányt váltani bekapcsolja a 360 kamerát és figyelmeztet mi honnan jön.
A 360 kamera egy jól használható funkció, sokat segít parkolásnál, kereszteződésben.
A sáv és távolságtartó a vártnál jobb, pl simán elegedett kormánnyal ment magától a főúton a kanyaraba, szembe sávba meg a kamion. Árnyékok sem zavarják.
Az automata parkoló funkciónál sajnos váltani kell, beparkol de a folyamat emiatt lassú. A bizonytalanoknak mondjuk nagy segítség lehet, de aki rutinos gyorsabban beparkol.
JBL gyári rendszer príma, de még csak 1/3 hangerőnél hallgattam.
A távoli klíma, ajtó vezérlés hasznos fícsör, nem is értem ezt miért nem rakják bele a kocsikba.
Eddig max 110körül mentem vele, de ott még megfelelően halk volt. Fogyasztás olyan alacsony hogy nem merem leírni Majd ha legalább 10K km benne lesz akkor egy átlagot.Negatívumok:
- Sebesség váltó! Mi az istennek van szükség rá? Érthetetlen! Egy 3 állású LAPOS (esetleg 4, a B miatt) kapcsoló +P gomb
- Ez a jellemző hybrides bőgés még van itt is, de kevésbé vazaró mint a 3.gen-nél.
- A beépített Qi tőltő már az S10+-nak is kicsi, szerintem egy S23 ultra nem férnem el. de hogy kilógna az biztos
- Kombihoz képest kisebb a csomatér hosszúsága. Persze magasabb, de pakolás szempontjából ez rosszabb.
- Talán az autósámán mondta hogy ez már nem is számít magas árnak. De szerintem túl van árazva. Az 1.8 viszont BB lesz.Szumma: Egyenlőre elégedett vagyok. Mondjuk a lábbal nyitható szenzor kimaradt, pedig ígérték. Szóval az még belekerülhet utólag...
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest