-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Nyomást hideg állapotban állítsd be az ajtó matricán szereplő értékre és tanítsd fel neki, hogy mostantól az a normális. Ezek a toyoták még mindig csak az előző értékhez figyelik az eltérést.
Nekem a corollában már nem volt rá külön gomb. A sebességmérő melletti menüben kellett kiválasztani álló helyzetben, hogy szokja meg az új kerekeket.[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
Én nyári kerekekkel vettem a corollát, majd vettem még 4 komplett téli kereket a kereskedőtől - elég drágán is ráadásul. Téli váltásnál fel is szerelték. És most tavasszal magamnak átcsavaroztam magamnak a kerékszetteket. Majd kb 20 perc autózás után lett nekem is világító sárga lámpám.
Vissza a kereskedöhöz és kiderült, hogy úgy cserélték a téli kerekeket, hogy egyszerűen kitörölték a nyári kerekeket és utána felprogramozták a télieket...mert így állítólag gyorsabb nekik..
Kicsi számonkérés után ingyen és bérmentve be lettek a nyári kerekek is programozva. Kb 10 perc volt az egész egy mini-oktatással részemre, hogy mit hogy nyomkodjak a menüben ha legközelebb cserélem a kerekeket:)
-
KubanitoS
veterán
A kocsi két felniszettet tud tárolni, de előtte fel kell azokat tanítani és kerekcsere után átváltani a másik szett felnire a kocsi menüjében. A tanítást egyszer kell elvégezni, de nem lehet megkerülni. Ha ez mégis megvolt, akkor a másik kerékszettre kell váltani es idővel be kell állnia a tpmsnek.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ck.
addikt
Téli gumizás nélkül mennyivel egyszerűbb az élet, főleg h mostanában tél sincs....ha vki mégis csak ettől lesz nyugodt, akkor egy Michelin Cross Climate mindenre megoldás és megspórolható évente 2 felesleges stressz.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
sőt, annyira nincs tél, hogy, azon gondolkoztam, a CC2 számomra "overkill", és inkább olyan négyévszakost választanék, ami "inkább nyári". A CC2 tipikusan "októbertől-májusig" jól érzi magát, nyáron azért nem rossz a nyári. Ennek ellenére én nem fogok cserélgetni, egyelőre. Marad a CC2 idén is
Hmm. nyíregyen láttam egy ilyet. Ismertem-tudtam a létezéséről, de élőben még sosem volt hozzá szerencsém. Corollára is rá...hatnák a 3-ast
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KubanitoS
veterán
Ha gyári szelepek vannak, akkor azokat kizárólag márkaszerviz fogja tudni megcsinálni. Ezt csak egyszer kell megcsinálni, csak arra figyelj, hogy ne a mostani négy szelep mentéseit írják felül, hanem a maradék négy üres helyre kerüljön a négy új szelep. (Magyarán válts át a kocsi menüjében a másik szettre feltanítás előtt.)
Amúgy nekem szintén 22-es RAV-on nem gyári szelepes a téli szettem és a gumisnál simán megcsinálták azt, hogy klónozták a nyárin lévő szelepeket a télire valami eszközzel. A kocsi észre sem vette, hogy le lettek cserélve a kerekek. Párom 21-es Yarisán van gyári téli szett és ott macerásabb is a dolog, mert váltás után nem is ismerte fel őket a kocsi egyből, csak x idő után. Addig meg nézhettem a tpms hibát…
Ha lefutnak a mostani kerekek a Yarisra én is inkább négyévszakosat szeretnék, legalább kipróbálásra, főleg városi kocsi, szóval nem hiszem, hogy gond lenne. Hó már vagy 3 éve nem volt errefelé (szintén Alföld)…
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vicces
addikt
válasz Gombinyó #16558 üzenetére
Az előző autómon nekem is az volt. És nagyon megérte az árát. A corollát ezzel a felszereltséggel meg csak 17" -os nagyon peres gumival adták. Azt meg inkább nem használnám télen négyévszakosra cserélve. Így kicsit drágább lett az autó és évente 2 órám rámegy a csere-berére. Viszont van két rohadt jól kinéznő kerékszettem.
A múlt héten végig azon izgultam hogy csak ne havazzon vasárnap amikor indulok vissza ausztrián keresztül németoba. Reggelente -2 - 2 fok volt végig, én meg már cseréltem a gumikat.:)
-
őstag
Én is éppen ma cseréltem az Aurison kereket.
Carista OBD olvasóval tanítom ilyenkor az autót. Sajnos nekem csak egy szettet tud megjegyezni, nem lehet váltani téli/nyári szett között.
2x4 azonosító elmentve a telefonba, 2 perc és egy havi előfizetés árán (kb 3600Ft) megvan a dolog Olcsóbb mint gumisnál vagy szervizben.. igaz a klónozható szenzorral jobban jártam vele, de hát ez van. -
Drizzt
nagyúr
No, kerekcsere utan nalam is elkezdett nemsokkal villogni a TPMS. Inditaskor villog, kesobb fixen vilagit. Mindjart reklamalok.
I am having fun staying poor.
-
galervin93
őstag
Mindkét szett felnin, no tpms, no buli. Jó, ocska P3, semmi cicoma. De amennyi problémát olvasok csak ebben a topikban ezzel kapcsolatban, annyira nem is hiányzik.
Inkább egy adaptív tempomat (ha normálisan működik), mert amíg mamika Matizzal 95-tel megy a külsőben, addig a belsőben 130-nál villognak lefele, miiit képzelek én hogy előzni merem a mamit vmax-szal...
Bocs az off-ért, napi sirám megvót.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
blueye
veterán
válasz galervin93 #16563 üzenetére
Újabb autóknál már kötelező a TPMS.
-
őstag
válasz galervin93 #16563 üzenetére
Követési távolság be nem tartását kellene nagyon büntetni, arra jó lenne sok kamera... Villogók is bosszantók, de az hogy életveszély előzni mert 1 méterre beállnak a hátsódba az már nem olyan vicces (és én is 130-140-el előzök nem 110-el hergelem a népet).
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #16566 üzenetére
Huhhh, ezt nagyon adom! Nem olyan durvan, mint itthon, de nemreg talalkoztam hasonloval a Hollandoknal, Belgaknal es franciaknal is.
A nemeteknel meg durvan buntetik...Kozben a csaladba bekerult egy uj Rav4 (na jo nem uj meg az elozo generacio 2018-bol)
En meg nem lattam eloben, de allitolag szep allapotban van.
A leirast atkuldtek, de nyugtassatok meg, h csak a buzgo kereskedo irta be a hirdetesbe, h xenon lampa van benne es nem LED? -
őstag
Sziasztok!
Sokat gondolkodtam hogyan lehetne CarPlay-t varázsolni az Aurisba, de sajnos egyik lehetőség sem tetszett, vagy nagyon drága volt, vagy Androidos fejegység kellett volna, továbbá a kijelző is kellően lent van, nehezen látható vezetés közben.
Ráleltem Alin erre a Podofo 7” CarPlay kijelzőre.
Nagyon jók a vélemények, árban sem vészes, gondoltam egy próbát megér.
Hét elején jött meg, most már be is üzemeltem. Hát ez a cucc nagyon jó, gyors, kellően nagy a kijelző.
10-20 sec alatt már megy a CarPlay.. ha nem kell esetleg, gombnyomásra kikapcsolható, vagy ugye akár le is szerelhető.
(Még a táp kábelét kell szépen elvinnem a műszerfal alatt..)Sikerült a szellőzőrácsos Brodit tartóra rászerelni a gyári konzolt is, így tökéletes helye lett. Ha érdekel valakit majd képet teszek fel.
Wireless CarPlay, képet tolja WiFi-n a kijelzőre, közben a hang megy BT-n a gyári fejegységbe a telefonról. Nem kell sem AUX kábellel, sem FM transmitter funkcióval csesződni.. A BT-nek hála működik minden a kormányról is, pl számváltás, Siri hívása stb.
Gondoltam megosztom veletek, hátha hasznos valakinek. -
tm5
tag
válasz KubanitoS #16559 üzenetére
Végülis, a márkaszervíz telefonos leírása alapján sikerült a szelepek feltanítása. Elaludt a visszajelző. Viszont én nem láttam olyat, hogy szettek közötti váltás, csak a szelepek mentése meg keréknyomás beállítása. Úgyhogy valszeg a télit írhatta felül.
Most jó, ősszel meg meglátjuk, hogy működik-e megint a csere. -
flegga92
senior tag
válasz koxkids #16568 üzenetére
Jöhetne róla kép, mert ennyiért nagyon baráti az ár.
Én szórakoztam már a Screen mirroringgal, de az borzasztó volt. Teljes fejegység cserét nem akarok kínaira, a beépíthető "dobozok" pedig elég drágák.
Egyedüli opció, hogy néha ki lehet fogni az újabb Corolla fejegységet navi nélkül 80-90e Ft körül ami tud AA/Carplay-t és bemegy szépen a helyére és kb minden gyári funkció is megmarad. Nekem navis van benne azok is hasonló áron mennek használtan, így kicsi pénzből meg lenne a csere, ráadásul ott rendes hangerő tekerő van, nem érintős.
De ez a megoldás még szimpatikusabb, mert akár vihetem magammal más autóba is. -
őstag
válasz flegga92 #16573 üzenetére
Igen, emiatt nem akartam nagyobbat, sokat kitakarna..
Korábban itt a telefon volt, de sokkal jobb így.. nagyobb a képernyő, nem kell feltétlen kivenni a zsebemből a telót, nem ég be a képernyő, meg jól látható és egyszerűen kezelhető minden.
Automata fényerő állítás az sajnos nincsen, de könnyen elérhető az erre vonatkozó menü.
Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok akár itt, akár privátban -
daninet
veterán
válasz eastsider #16577 üzenetére
az eladó küldte ezt, nem én fotózom a képernyőt
valami toyotás lekérdezős oldal nem tudom, nem ismerem. Az obd kapcsolat logikus de próbálj a DLC szóra bármit rákeresni google-benMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Ck.
addikt
Szerintetek az NX 300h-ra £345 első féktárcsákra és - első betétekre, kompletten anyaggal és munkadíjjal együtt, Lexus márkakereskedésben elfogadhatónak számít? Kb 10-12 éve kellett utoljára autót fékeznem, nem vagyok tisztában a mostani árakkal, sem angol, sem hazai viszonylatban.
-
Paxker315
addikt
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #16583 üzenetére
Én a Seaton az út szélén csináltam meg, a padkát használtam emelőnek Eszköz az volt, kellett hozzá egy 11mm és 13mm-es spanner meg egy 20-as torx csavarhúzó (az egyik oldalon, a másik oldalon meg egy sima pozi-2 fejű csavar volt), és egy szorító cucc, amivel visszanyomtam a féknyeregben a dugattyút. Affinitás mondjuk nem árt, bár én úgy láttam neki, hogy YT-on megnéztem hogy kell (előtte egy olaj+diesel szűrőcserét csináltam csak, szintén YT alapján, az volt a bevezetés - korábban soha nem nyúltam autókhoz).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Szerintem sem veszes... en iden tavasszal ugy volt, h nem jutok haza "idoben"
Gondos tulajkent bejelentkeztem a kozeli szervizbe (Dusseldorf) letudni a 30e-s szervizt. 645EUR-ba fajt.
Egy dologra kerdeznek ra mielott rabolintok: ezert az osszegert gyari specifikaciot kapsz vagy amolyan olcsositott B ketegoriast?
Ha elobbi akkor csak azert kerdeznem, h hol kell alairnomKTTech:
En is szeretem a hasonlokat YT-rol kinezni, de a fek az kicsit komolyabb, mint egy olajcsere. Szerintem...[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
KTTech:
En is szeretem a hasonlokat YT-rol kinezni, de a fek az kicsit komolyabb, mint egy olajcsere. Szerintem...A TCCN csatornán elég rendesen meg van pl. mutatva, hogy kell csinálni. Egy minimális szerszámhasználati tapasztalattal nem okozhat gondot...
Futóműelemekhez viszont én sem nyúlnék, mert ahhoz nem elég csak kicserélni az alkatrészt - ami nem feltétlenül egy egyszerűen kivitelezhető dolog -, be is kell tudni állítani , a fék viszont semmilyen állítást nem követel meg (csak ha valaki sikeresen leszedi/elszakítja a fékcsövet vagy fékfolyadékot kell cserélni).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
A tavaszi pollenszuro cseret csinaltam tegnap delutan es teljesen elbizonytalanodtam...
A szuro muanyag tarto talcajan az all, h UP. A szuron amit vettem (Mann) azon meg az all, h airflow down es a nyil is lefele mutat...A talcat nyilvan ugy tettem be ahogy volt, de a szuron az iras es a logika is azt diktalja, h minen lefele nezzen.
YT-on talaltam ilyet is meg olyat is.Ti mit gondoltok?
-
Akula
őstag
Tudom, hogy nem kimondottan Toyota márkához kapcsolódik, de ti milyen nyári gumit vennétek?
Téma: a tavalyit már nem tenném vissz, mert 8 év alatt a nap pikkelyesre kiszívta az oldalfalat. Most meg nézem az árakat és jajjj.
215/55R17 egy Verso papucsai lennének, 98 súlyindex, mert plafonig megpakolós, nyári nyaralós kocsi.
Azt próbálom kiszámolni, hogy az A fogyasztású ámde 55000 körül járó prémiumot vegyem, vagy a C fogyasztású, de csak 30000-be kerülőt. (Ja, ezt 4-el meg kell szorozni, szóval nem mindegy).
Évi 7k-8k megy szinte autópályán, országúton. Gumis szakértő mondja, nem szól bele mit veszek, de azzal számoljak, hogy a mai gumik már nem mennek el 8 évig, 5 év múlva úgyis találkozunk újra."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
Csak a szűrőtartó keretre vonatkozik. Ennek az UP feliratnak kivül kell lennie és felfelé kell mutasson, máskülönben nem tudod betolni a helyére. Vagyis de, csak akkor törik. A szűrő betétnek teljesen mindegy hogy rakod be, mert homogén.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
No.01
őstag
Szerintem manapsag jobb ha max6 (de realisan inkabb 4-5 evvel szamolsz barmilyen guminal)
Az evi 7-8e-hez en siman ajanlanek egy jo negyevszakosat, de annaka zert nem a baratja az autopalya. (ettol fuggetlenul mi mar szinte megjelenes ota allseason partiak vagyunk. Sot en tavaly szembe mentem minden ajanlassal es a teli helyett vettem Goodyear 4Season 3 gumikat. Egyaltalan nem batam meg pedigf megfordultam olyan kornyezetben is ami meroben elter a magyartol)
-
No.01
őstag
Szerintem csekkold mert a legtobb helyen a 4evszak mar elfogadott. (bar ez valtozik biztosito es biztosito kozott)
Ar ertek aranyban a Hankook nagyon megy mostansag es en premium markat hasznalok mar 8 eve, de ne gondold, h csak azert mert felso polcos tovabb fogja birni. Nyilvan hasznalat fuggo, de a realitas az mostansag 4-5 ev -
Akula
őstag
Vajon mennyi a fogyasztás különbség az A és C között? Ez mindent megválaszolna.
Mert ha csak 2 dl, akkor 6 év alatt térülne meg a drágábbik.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
KTTech
veterán
A-G közt van legalább 7.5% különbség a gurulási ellenállásban azaz 1000km-enként elvileg 6L a különbség az A és a G-s közt.
Nálam a B-C közt volt 2.5-3dl/100km különbség, igaz eltérő márkánál, szóval nem teljesen mérvadó...[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest